Saturday, October 03, 2020

1096 Trump met Corona in een militair ziekenhuis.

UPDATE op 6 oktober, dag 5 in Trumps tijdlijn. ( Dag 10 na besmetting)

Dr Been legt uit waar de medicijnen voor dienen die Trump kreeg. 
Het is zowel anti virus als anti tweede fase (2e fase =  bloedstolling en over reactie van immuun systeem). 

Dr Campbell geeft zijn commentaar op Trump, die al weer naar huis mag, terwijl normaal gesproken de patient pas op dag 10 of 12 na besmetting echt ziek wordt.
Ik denk dat Trump de 'spaanse' D  (derde fase: calcitriol)  injectie kreeg:  het kant en klare hormoon, direct werkend, en héél effectief. 
De ant-bodies : 8 gram in de spier gespoten, blijft 6 weken effectief:  werkt heel goed, want maakt het virus impotent door al zijn giftige spikes (stekkertjes) van een passend handschoentje te voorzien: zo kan het geen schade meer doen.   

Update:  In Nederland zijn de artsen verbaasd over de medicijnen die Trump krijgt: "Allemaal niks van bewezen!   Wij zijn voorzichtig met onze patienten: die krijgen NIKS. "  Nee, uw patienten krijgen niks, behalve een ernstig ziektebeeld, wat helemaal niet nodig was geweest! 
Meest verbluffende quote uit dit artikel: "Ook de andere deskundigen kenden geen wetenschappelijke studies naar het mogelijke verband tussen vitamine D en covid-19."   
NB: Er zijn tientallen studies die tonen dat mensen met voldoende vitamine D heel zelden ernstig ziek worden !! ( 2 %  versus 50% in een Spaans onderzoek !) 
Dodelijke nalatigheid van deze Hollandse artsen !  

                ================ einde Update ==================

Trump verblijft nu in een militair hospitaal. (Aan de rand van Washington DC) Hij wordt door een team van zeker 8 deskundigen in de gaten gehouden.

   


 Op donderdag had Trump koorts. 
 Op vrijdag ging de koorts weg. 
 Hij kreeg antibodies en remdesevir. 
 Trump voelt zich prima en werkt in het ziekenhuis. 

 Trump heeft nooit zuurstof gekregen. Arts: "Alles is OK" 
 Vraag: waarom werd hij dan opgenomen? 
"Omdat hij de president is. " 
Waarom is Melania niet opgenomen? 
Omdat het heel goed met haar gaat.

 -------------- 
Ons aller Mischa Kat is er zeker van: Ze gaan Trump doden... Mischa zit er weel vaker naast, gelukkig. 

Toch is het een klein wonder dat zoveel mensen besmet werden: Trump, Melania, Kelly-Ann Conway ( Ik dacht dat die tegenwoordig thuis was... ). 

En dat allemaal door mevrouw Hope Hicks. ( Zij was voorlichtster enkele jaren geleden, maar verliet het Witte Huis uit vrije keuze.) 

Ik meen dat iedereen die Trump gaat ontmoeten getest wordt op het virus. 

Dus hoe Hope Hicks daar tussen door is gefietst weet ik niet. 

Volgens mij is het goed mogelijk om iemand te besmetten zònder dat het virus uit de mond van een persoon komt. 

Iemand kan het smeren op een voorwerp dat door Trump zal worden aangeraakt, bijvoorbeeld. 
Ik ben benieuwd of hier onderzoek naar wordt gedaan. Ik vermoed van wel.

39 comments:

  1. Replies
    1. Ik ook daar weer op en denk: case closed. Alles nu duidelijk en correct. Ik bel volgende week met de leverancier, om te vragen, wat er nog meer in het flesje zit. Het zal niet alleen water zijn. Dat wil ik nog als laatste weten.

      Delete
    2. Ja, vraag maar aan de mensen in Raalte.
      Ik denk dat je maar 1 antwoord krijgt: "Wij maken dit voor dieren en niet voor mensen. We staan er niet achter dat U het gebruikt."

      Als ze zouden zeggen: "er zit niks gevaarlijks in" zou je een rechtszaak kunnen aanspannen later en winnen, als je er ziek van werd.

      Maar goed: Raalte: misschien toch nog gewone mensen die gewoon antwoord geven. Ik hoop het.

      Delete
    3. Contact met: https://www.beaphar.com/nl-nl/contact-beaphar-nl
      Iedereen werkt thuis en ik wordt teruggebeld. Even wachten nog.

      Delete
    4. De complete samenstelling staat vermeld op het doosje: 0,12% Ivermectine (=werkzame stof); voor het overige: 80% is propyleen glycol Methylethylketon. Voor de rest kon geen info worden verstrekt, dat was geheim en zij willen namaak e.d. voorkomen.

      Methylethylketon is nader bekend als oplosmiddel.

      Nog maar eens navragen bij Rootman lijkt mij geen overbodige luxe. 😉

      Delete
  2. Ik kan nergens iets vinden, of Trump HCQ als voorzorgsmiddel (profylactisch) gebruikte. Indien wel, dan heeft dat dus niet geholpen.
    Of er zit iets anders achter, dat hij even 14 rust/vakantie neemt tot het volgende debat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik dacht dat hij dat HCQ wel zou gebruiken.

      Maar we weten het niet.

      HCQ voorkomt niet dat je besmet wordt. Maar het zorgt dat de ziekte veel milder verloopt dan zònder HCQ.

      We weten niet wat de feiten zijn. Er zijn veel mogelijkheden.
      Als hij door vijanden besmet is met het virus, dan kan hij een heel hoge dosis hebben binnengekregen. Dan word je echt wel ziek , ook al heb je HCQ geslikt.

      Maar misschien is het allemaal fake, en komt hij over een week als 'sterke, onoverwinnelijke kandidaad' terug op het toneel.

      Delete
    2. IK denk ook jouw laatste opmerking.

      Volgens mij zit je hier er naast. Volgens mij woont hij in N-Holland en dan wordt de rit een stuk langer. Ik weet niet of Rootman een auto-rijbewijs heeft, dan is een bromfietscertificaat NIET nodig.

      Als hij beide niet heeft, wil ik hem wel ophalen, als we naar jou toe komen in november.

      Delete
    3. Een Ape mag 45 Km, als hij dat haalt. Dus net te doen vanuit Alkmaar. Omdat het type al heel oud is valt hij buiten bijna alle wetten: het is geen brommobiel maar 'een driewielig motorvoertuig' of brommer-trike. Parkeren mag zowel op de stoep (brommer) als op de weg (waar toegestaan voor auto's), maar geen agent kent de wet goed genoeg. Zowel op niet-autowegen als op het brommerfietspad mag ik dan rijden. Nee , ik moet het rijbewijs opnieuw halen, want mijn VS rijbewijs is al lang verlopen (en zoek). Maar eerst dus het brommerexamen halen op 19 oktober.

      Delete
    4. GB,

      Ja je bent welkom zoals ik al eerder schreef.

      Maar... het potje met stromectol pilletjes zal dan wel leeg zijn.
      Maar je hebt jouw Ivermectine ontvangen als ik me goed herinner. ( Je schreef over uitstel ... uitstel)
      En dus ook nog niet genomen ?

      Van HCQ is bekend dat je het echt heel vroeg moet nemen. Het duurt een dag of 5 voor het gaat werken.
      Als je naar Afrika gaat en het tegen malaria neemt, moet je het 5 dagen voor vertrek nemen.

      Maar van Ivermectine heb ik dat niet gehoord.
      Ik denk dus dat inname op moment van eerste symptomen, OK is.

      Als ik Ivermectine profylactisch zou innemen, zou ik ook niet weten wanneer dat uitgewerkt is en ik een nieuwe dosis moest nemen.

      Delete
    5. @Rootman: ['een driewielig motorvoertuig' of brommer-trike.]

      Ik zou even nagaan of dat nog wel klopt. Of bij wetten brommobiel zoeken. Vraag anders ook op een politiebureau, of gordels verplicht zijn.

      [parkeren als op de weg (waar toegestaan voor auto's]
      Denk je wel aan parkeergeld? Je neemt een parkeerplaats in, maakt niet uit met wat.

      [Maar eerst dus het brommerexamen halen op 19 oktober.]
      Heel veel succes toegewenst.

      @JV: [Maar... het potje met stromectol pilletjes zal dan wel leeg zijn.]
      Maakt mij niet uit, ik heb Ivermectine.

      [En dus ook nog niet genomen ?]
      Nee, ik wacht tot ik het heb.

      [Als ik Ivermectine profylactisch zou innemen, zou ik ook niet weten wanneer dat uitgewerkt is en ik een nieuwe dosis moest nemen.]
      Wat ik heb begrepen van Rootman, zit je voor minimaal een half jaar "onder de pannen". Dat is voor mij genoeg.

      Delete
    6. Er is nog hoop voor Rootman: als je rijbewijs ná 1 juli 1985 is verlopen, hoef je Niet opnieuw 'af te rijden'! Lees de link.

      Delete
    7. Nou, ik heb Rootman al bezig gezien met dat karretje, en ik denk dat ie beter wat lessen kan nemen:

      https://vm.tiktok.com/ZSHMC5jG/

      Delete
  3. Die antibodies (regeneron of zo) zijn volgens mij wel effectief (voor wie ze kan betalen). Ik hoorde ergens (CNN?) dat hij ook vitamine D kreeg. Hij zal ook wel dexamethasone krijgen. Ik verwacht dus wel dat hij het redt. In dat geval denk ik dat hij veel sympathiestemmen gaat krijgen; Zelfs CNN noemt hem nu 'the president'. En voor zijn base toont het sterkte. Het olijkt er op dat de democrats en de media nog geen afdoende antwoord hebben op de nieuwe situatie: al het gepreek op CNN en NBC lijkt irrelevant te zijn nu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dr Been heeft een 10 minuten stukje over Regeneron antibody cocktail uit een oude video van hem op het net gezet.

      Regeneron is een immuun booster.
      Vooral nuttig voor mensen met een gebrekkig immuun systeem.

      Ze verzamelen een heel breed pakket antibodies en selecteren dan de vier besten die het meest helpen tegen Covid.
      Dat krijg je dan toegediend. Dat is de Cocktail die Trump kreeg.

      ==========================
      NRC: De experimentele behandeling bestaat uit een antilichamencocktail van de Amerikaanse farmaceut Regeneron. Die therapie is nog niet goedgekeurd, maar wordt al wel enige tijd klinisch getest en wordt als veelbelovend beschouwd. Daarnaast krijgt Trump zink, vitamine D, famotidine, melatonine en aspirine toegediend.
      ====================

      De enige onbekende voor mij is famotidine.
      Het is een soort maagzuur remmer die ook andere functies kan vervullen en dus op de site van de WHO als volgt staat omschreven:
      Objective Treatment options for non-hospitalised patients with coronavirus disease 2019 (COVID-19) to reduce morbidity, mortality and spread of the disease are an urgent global need. The over-the-counter histamine-2 receptor antagonist famotidine is a putative therapy for COVID-19.


      Delete
    2. https://www.news-medical.net/health/What-is-Histamine.aspx

      Delete
    3. Ik lees hier niks waar je als corona patient baat bij zou kunnen hebben:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Famotidine

      Delete
    4. De Been zijn laatste interview is met Dr Harisson.

      Een nieuwe held van mij, dat is me al wel duidelijk.

      Hij werkt volgens de logica van Sun Tzu: ziet de strijd tegen Corona als een oorlog. Hoe bestrijd je de vijand het gemakkelijkst?
      Door hem de toegang te blokkeren.

      Val het virus aan vóór het zioch miljarden malen kan vermenigvuldigen en je definitief aan valt: dus in der neusholte.

      En: doe dat met reeds goedgekeurde midddelen, die je vandaag kan bestellen. Zijn ook nog heel goedkoop.
      ( Harisson heeft ook nieuwe treatments ontwikkeld, die goed helpen, maar de FDA heeft vele maanden nodig voor haar tests: dat komt dus niet door de Sun Tzu test.)

      NB: Advies van Harisson:

      Broomhexine: drie maal daags 1 à 2 tabletten van 8 mg.
      ( 8 mg = 5 ml uity flersje van Kruidvat. )

      Kurkuma: 2 capsules per dag. ( Bij de Sligro te koop in liter potten voor 12 euro)

      Ursolic acid. een keer per dag 1 à 2 capsules. ( ken ik niet)

      Luteolin : 100 mg per dag. ( ken ik niet)

      Famotidine: 20 mg per dag. ( zie boven, bij Trump)

      https://youtu.be/gZk0lqj-QRY?t=1481




      Delete
    5. Ursolic acid in in Nederland niet echt te koop denk ik. Eén website biedt het aan, maar die site wil niet opladen.

      Wel is er een waarschuwend artikel tegen te veel gebruik van Ursolic acid. Bodybuilders gebruiken het graag om spieren te vergroten.
      Deze waarschuwing geldt niet voor mensen die Corona hebben en het matig gebruiken, naar mijn idee.

      https://www.ergogenics.org/gelukkig-neemt-het-lichaam-ursolic-acid-slecht-op.html

      https://www.body-supplies.nl/training/ursolic-acid/

      Delete
    6. Luteoline :
      voor 100 mg per dag kost het ongeveer 40 cent.

      te koop via internet bij Piping Rock of bij Super-smart.eu
      De tweede is een franse verkoper met wat meer uitleg, enhet is ook ongemixed luteoline, wat mij het meest aan spreekt.

      Hier de links:

      https://nl.pipingrock.com/anti-aging-antioxidants/luteolin-complex-100-mg-50-vegetarian-capsules-13871?prd=12fbb75b&prisp=1&gclid=Cj0KCQjw5eX7BRDQARIsAMhYLP8i2jN6dEw0PPLKE5_2w1V9Mp_SNL2NdCjHxfjO0o2nAb7HCNimql8aAjrsEALw_wcB

      https://www.super-smart.eu/article.pl?id=0662&lang=fr&fromid=GG132&gclid=Cj0KCQjw5eX7BRDQARIsAMhYLP9yhAiIztx-v0Dzs5EEwvLg_XiSY-cr1z6BH0AN89dkhyNY0fuQlkkaApuOEALw_wcB

      Delete
    7. De Famotidine was in ons land al nauwelijks te krijgen in januari, en dat is nog steeds zo.

      Ook op internet nauwelijks te krijgen.

      Maar in de VS was er half april al een run op dat middel omdat toen bekend werd dat het Corona kon voorkomen:
      http://www.faqt.nl/recent/run-op-maagzuurremmers-in-vs-medicijn-tegen-corona/

      Ik vind het alleen als ik op ebay 'famotidine' in typ.

      Maar dan krijg ik ook wel 50 aanbieders.
      Nu Trump het gebruikt, zal er wel weer een extra run op het middel komen.

      Ik denk er dus over om het in Sri Lanka te bestellen.

      Of zowel in de VS als in Sri Lanka: twee kansen.

      Er zijn volop aanbieders.

      Voor 200 pilletjes betaal je ca 22 $.
      Om een heel jaar dat 20 mg pilletje te kunnen slikken ben je dus ongeveer 50 euro kwijt, ongeveer 10 cent per dag. Hangt af waar je het koopt.

      Delete
    8. Famotidine was een van de moleculen die met een supercomputer leek te 'passen' op het spike protein. Verder in vitro en in vivo (?) research bevestigde dit.

      Delete
    9. @JV: [Ik denk er dus over om het in Sri Lanka te bestellen.]

      Besef wel, dat het kan worden tegengehouden bij de douane, als het op een of andere lijst staat. HCQ komt er al niet meer door. Dan ben je wel je geld kwijt en geen spul. Vraag me onderhand af, of het wel verstandig is, zoveel pillen door elkaar.

      Delete
    10. Wolf,

      goede reactie van jou. Ik heb verderop gereageerd.

      Delete
  4. Dat wordt bonje !

    https://vm.tiktok.com/ZSH813Pv/

    ReplyDelete
  5. De uitzending van Jinek ('coronaspecial') vond ik goed gedaan; er werd in elk geval gepraat.

    Maar vanuit de gevestigde kant zat er nog wel sterk de benadering van Samsom in: 'we moeten het beter uitleggen'.

    ReplyDelete
  6. Het lijkt er op dat er een poging tot gekleurde revolutie in Kyrgistan gaande is. De CIA zit bepaald niet stil! Never waste a good crisis! (corona, presidentsverkiezingen)

    ReplyDelete
  7. Ik heb eebn soort abonnement op Lennart Hofman van De Correspondent.
    Ik lees de nieuwsbrieven nooit, helaas.

    Nu een keer wèl, en vind hem wel kort en informatief:

    deel 1:

    Vorige week zondag lanceerde het Azerbeidzjaanse leger een grootschalig offensief tegen Armeense nederzettingen en troepen in de betwiste regio Nagorno-Karabach.

    Karabach, een voornamelijk etnisch-Armeense enclave in Azerbeidzjan, verklaarde zich kort na de ineenstorting van de Sovjet-Unie in 1991 onafhankelijk en riep de republiek Artsakh uit. Azerbeidzjan eist het gebied nog steeds op, terwijl Armenië de enclave blijft steunen.

    Langs de zwaarbewapende grenzen van de regio braken de afgelopen jaren verschillende keren gevechten uit, maar vorige week escaleerde het geweld enorm. De strijdende partijen bestoken elkaar met grof geschut en zetten daarbij hun jarenlang opgebouwde wapenvoorraad in.

    Daarbij valt één wapensysteem vooral op: drones (of: onbemande luchtvaartuigen).




    De Azerbeidzjanen en Armeniërs zijn gek op drones




    Drones zijn zo gewild dat zelfs het ministaatje Artsakh de afgelopen jaren een eigen drone-industrie opbouwde. Hun kamikazedrones, die zelfstandig op zoek gaan naar een doelwit om zich daar vervolgens op te storten, doen volgens de minister van Defensie van het ministaatje niet onder voor die van ontwikkelde industrieën. Armenië, dat sinds 2011 drones produceert, is een van de afnemers van militaire drones uit de zelfverklaarde republiek.

    Azerbeidzjan was in 2016 het eerste land ter wereld dat een kamikazedrone gebruikte toen ze een Israëlische Harop in een bus vol Armeense militanten liet crashen. Deze werd geleverd door het Israëlische bedrijf IAI, waarna hun eveneens Israëlische concurrent Aeronautics er alles aan deed om de Azerbeidzjanen zover te krijgen een paar Orbiter 1K kamikazedrones van hen af te nemen.

    Toen een team van het bedrijf in het contract wilde afronden, werd hun gevraagd eerst een vijandelijke positie aan te vallen. Dat is verboden en dus weigerde de Israëlische drone-operator, waarna een hooggeplaatste vertegenwoordiger van het bedrijf de controle overnam en het doelwit op een haar na miste, aldus The Jerusalem Post.

    De stunt leverde Aeronautics een tweejarige ban op van de Israëlische autoriteiten, maar toen die in 2019 voorbij was, kondigde het bedrijf prompt een overeenkomst met Azerbeidzjan aan ter waarde van 13 miljoen dollar. In de toekomst hoopt Azerbeidzjan een eigen versie van de Orbiter te produceren, genaamd Zarba


    ReplyDelete
    Replies
    1. Deel 2: Lennart Hofman. de Correspondent:

      Het geweld dreigt ook Rusland en Turkije mee te trekken




      In de Azerbeidzjaanse hoofdstad Baku worden op grote schermen droneaanvallen op Nagorno-Karabach getoond. Die beelden lijken verdacht veel op beelden van Turkse drones, schrijft Forbes.

      Daarmee dreigt het geweld ook regionale grootmachten mee te trekken. De Armeniërs hebben een defensie-overeenkomst met Rusland die van kracht zou kunnen worden als de gevechten zich naar Armenië verspreiden, iets wat volgens Armenië al is gebeurd.

      Turkije is een bondgenoot van Azerbeidzjan. Beide landen hielden in juli en augustus nog grootschalige gezamenlijke militaire oefeningen. Armenië stelt dat Turkije rechtstreeks betrokken is bij de huidige gevechten en dat een Turkse F-16 een Armeens vliegtuig heeft neergeschoten. Turkije ontkent die beschuldigingen.

      Daarmee dreigen Rusland en Turkije opnieuw tegenover elkaar te komen staan in een gewapend conflict. Dat gebeurde eerder dit jaar al in Libië en Syrië, waar ze tegengestelde partijen in de burgeroorlogen steunen.




      Vliegende huurlingen




      De Turkse bemoeienis is ook om een andere reden interessant. Eerder dit jaar werden Turkse drones volop ingezet in Libië en Syrië, waar ze een omslag betekenden in de burgeroorlog. Turkije zet ook drones in tegen de PKK in Irak en boven de Middellandse Zee om een grensconflict met Griekenland kracht bij te zetten.

      De vraag die nu relevant is: van wie zijn de drones boven Nagorno-Karabach, en wie bestuurt ze?

      In juni waren er berichten dat Azerbeidzjan gewapende Turkse Bayraktar TB2’s wilde aanschaffen, maar dat is nooit bevestigd. Het is mogelijk dat dit in stilte is gebeurd, of dat de drones rechtstreeks werden geleverd zodat het Azerbeidzjaanse leger ze kon gebruiken in het septemberoffensief. Maar het kan ook zijn dat Turkse militairen de drones besturen. Dat is namelijk niet iets dat je in een paar dagen leert.

      Als dat zo is, is dat de vijfde keer dit jaar dat Turkije drones inzet in een ander land. Daarmee gebruiken ze drones steeds meer als een soort vliegende huurlingen. Een relatief goedkope en effectieve manier om oorlog te voeren in een ander land, zonder zelf gevaar te lopen.

      Wanneer er een keer een wordt neergehaald, kun je altijd nog ontkennen er iets mee te maken te hebben. Want dat is nog zo’n voordeel van drones: er zit niemand in.



      Delete
    2. Amenia heeft 3 jaar geleden een 2e color revolutie ondergaan. Wel opmerkelijk, want Starikov, de Russische official en de xpert op dit gebied heeft een strategisch artikel/manual geschreven over de 'Electric Jerevan', die eerste. Dit manual is sindsdien vaak met succes toegepast in mislukte pogingen: van Hongkong tot Belarus.

      Armenia is er low-key doorheen gekomen (zij en de oppositie in Belarus hebben geleerd niet extreem nazi en anti-Rusland te zijn, maar na de coup wel geleidelijk de invloed van de VS en Israel te vermeerderen.

      Dus na enkele jaren is dit land een basis geworden van de anglozionisten, zonder dat de bevolking er -tot nu toe- veel hinder van heeft ondervonden (ze zijn er ook geen zak op vooruit gegaan!).

      Methoden worden binnen enkele jaren gekaapt, en zo heeft Azerbadjan precies hetzelfde gedaan met Turkije en -op afstand- misschien Rusland.

      Uiteraard zit de CIA achter elke partij die Rusland en de Zijderoute zou kunnen verzwakken.

      Delete
    3. Beetje laat, dat artikel over drones. Voor wat meer verduidelijking: Follow the Money. Als je het artikel niet kunt lezen, eerst javascript in je browser uitzetten.

      Delete
  8. G.B. Wolf October 6, 2020 at 3:05 PM
    @JV: [Ik denk er dus over om het in Sri Lanka te bestellen.]

    Besef wel, dat het kan worden tegengehouden bij de douane, als het op een of andere lijst staat. HCQ komt er al niet meer door. Dan ben je wel je geld kwijt en geen spul. Vraag me onderhand af, of het wel verstandig is, zoveel pillen door elkaar.
    ===============

    Ik maakte me alleen maar zorgen dat het oplichting zou kunnen zijn en dat ze die pilletjes niet zouden sturen: ze doen zich voor als Canadees, in eerste instantioe, maar zitten in vele landen , behalve Canada.

    Dat onze douane ze zou tegenhouden had ik nog niet bedacht.
    Dat risico neem ik dan óók nog. Het moet maar.

    ====

    Daar zeg je zo wat: dat ik als 'zelf doktertje spelend mannetje' wel eens lelijk weg kan komen als verschilende medicijnen die ik neem, met elkaar ruzie krijgen.

    Nu zijn het bijna allemaal dicht bij de natuur liggende zaken: vaak uit planten gewonnen.
    Maar ik moet er waakzaam voor zijn. Klopt.
    Misschien ook afwisselen: een tijd deze medicijnen, een tijd andere medicijnen. Dan weer een paar weekjes helemal niks en zorgen dat je onmogelijk besmet kan worden door heel voorzichtig te zijn.
    Dat lijkt me de goede aanpak. Zeker als dit nog een jaar zou gaan duren.

    ReplyDelete
  9. Het interesseert ( terecht0 niemand,maar ikzal toch even opschrijven wat ik momenteel elke ochtend in neem:

    verplicht:
    1 Metformine 500 mg ( lichte suikerziekte)
    1 Lixiana 60 mg ( hartritme: bloedverdunner)
    1 Bisoprolol 2,5 mg ( hartritme)

    Tegen de Corona, sedert april:
    1 vit A 5000 IU
    3 gram vit C in poedervorm
    3 pilletjes vitamine D3: 150 mcg = 6000 IU
    1 selenium 200 mu gram
    1 Zinc-methionine met koper.
    2 Quercedtine samen 1000 mg. Soms neem ik 500 mg per dag.



    Sedert eind sept:
    Om het binnen-dringen van het virus 'bij de deur' te blokkeren:

    3 maal 5 ml Broom hexine per dag.
    1 klein bordje youghurt met olie met 1 gram Curcuma + peper.

    De andere aanraders van dr Harrisson:
    Ursolic acid. een keer per dag 1 à 2 capsules. ( ken ik niet)
    Luteolin : 100 mg per dag. ( ken ik niet)
    Famotidine: 20 mg per dag. ( zie boven, bij Trump)


    heb ik nog niet besteld. Ik moet die video van Been nog eerst eens goed bekijken. Maar ik meen dat de Broomhexine alleen al 80% van de indringende virussen afweert. Dan heb je dus al een heel lage 'Viral Load' en kan je niet ernstig ziek worden, normaal gesproken.

    ReplyDelete
  10. @JV: [Het interesseert ( terecht) niemand,]

    Think for yourself, JV. Mij interesseert het wel degelijk.

    Post daarboven: lijkt me een goed idee, dat afwisselen. Dan werken de stoffen niet tegen elkaar in. Ik had dat ook: Toen ik Q10 (een anti-oxidant) erbij ging gebruiken, had ik 2 dagen later overal bultjes op mijn armen. Dat was dus iets te veel.

    En " natuurlijk" kan wel degelijk gevaarlijk zijn. Nachtschade is een 100% natuurlijk product, maar je gaat er wel aan dood. Alles heeft met "dosis" te maken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, Q10 is een stof waar dr Been ook over heeft gesproken.

      Ja, nicotine is ook zo'n natuurproduct, maar een heel sterk gif. Toch heb ik het gevoel dat in het algemeen de natuur stoffen veilig zijn.

      Ze zijn ook allemaal 'over the counter': ze mogen zonder doktersvoorschrift worden verkocht. Dat zegt ook al wat.

      Delete
  11. Ik ook 6000 IU vitamine D, tot het potje leeg is. (gedurende de zomer 400 IU/ dag)

    Ik heb een ivermectine profylaxe gedaan, helaas door een rekenfout slechts 10 % van de aangeraden waarde.

    Ik heb 5 L vierbloesemextract in drank, maar het bessenplukken is vrijwel mislukt: misschien net genoeg voor 1 flesje....

    Wel heb ik vrij veel Artemisia annua en een klein beetje van andere Artemisia soorten te drogen kruiden. Het ging me dit jaar niet om de oogst, maar om de vermeerdering van de planten.

    Dit gaat in een 2-traps proces (eerst alcoholextractie, dan uitkoken met grapefruit, om toegevoegd worden aan de drank).

    Dan heb ik toch enkele flessen van een soort 'Covid organics' drankje, jammer dat het vlierbessen- aspect dit jaar is mislukt.

    Ik neem ook nog een pilletje selenium, B1, vitamine C en melatonin. Waarschijnlijk heb ik hoge zink niveaus (veel kip en vis), maar ik neem af en toe een Zn supplement met tonic 0 % suiker om het de cellen in te krijgen. Als mijn levels te hoog worden krijg ik jicht (No big deal: het is een waarschuwing die een beetje pijn van 3 dagen best wel waard is).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja. ik heb bij mijn bed ook een schaaltje met melatonine pilletjes staan. Neem dat in als ik ga slapen. Het zijn heel kleine pilletjes.

      Over de vlierbessen: niet alleen Martenson is een grote fan er van. Ik zag laatst nog iemand die er heel erg positief over deed.
      Ik vind de flessen erg duur. Heb ze nog niet gekocht.

      Delete
    2. Die vlierbessen: het zijn meer steeltjes dan besjes die je oogst. De bessen zijn zo klein als krenten, rijpen onregelmatig en er is ook veel vogelvraat. Kortom: het is arbeidsintensief en bewerkelijk. Geen wonder dat het duur is.

      Delete