Saturday, June 06, 2020

1042 Dr Plotkin en de heksen-verbranding.

Ik heb het heel erg druk, maar heb wel veel gereageerd bij BlikopNOSjournaal.
Het was een welkome ontspanning in alle drukte.

Er is erg veel gebeurd de laatste weken.
Elke week een 'onderzoek' dat HCQ negatief in de Media brengt, en altijd weer blijken het bedrieglijke onderzoeken te zijn.



Het HCQ -verhaal  toont de macht van Big Pharma.
En die acht ik dus moorddadig.

Maar de hetze tegen de vaccins en de mensen die deze vaccins hebben gemaakt en verkocht is óók beneden alle peil, en levert - als dat zo door gaat (*) -  nog veel meer dodelijke slachtoffers op.

Op het bovenste filmpje wordt dr Plotkin beschuldigd van gruwelijke praktijken.
Maar hoe correct is dat?
De man heeft 60 jaar geleden methoden gebruikt die toen volledig aanvaard waren, volgens de heersende ethische normen en wat hij deed was gangbare praktijk. De Katholieke kerk gedroeg zich destijds zeker niet beter dan Plotkin.

Maar de man wordt in 2018 veroordeeld met een beroep op de 'hoge ethische normen' die we NU hebben ontwikkeld.

En heel vaak zijn de mensen die hem veroordelen dezelfden die vinden dat de lockdown niet nodig was geweest, want de mensen die sterven aan het Corona virus zijn toch de oudjes die al wat problemen hebben.

Ze zijn dus heel verontwaardigd over het gebruik van geaborteerde foetussen ( die mòet je in de afvalbak gooien, en mag je niet gebruiken om vaccins te ontwikkelen waarmee je mensen levens redt.  In de afvalbak is ethisch gedrag. Gebruiken voor vaccins is onethisch...)
Maar levende mensen gewoon laten sterven 'want ze zullen binnen enkele jaren toch sterven....  dàt is OK. 
Zolang zij maar naar het café en het muziekfestival kunnen.

Dr. Campbell heeft afgelopen week nog een klein overzichtje gegeven van de honderd-duizenden kinderen die jaarlijks hun leven danken aan de vaccins.


De vaccins begonnen van de grond te komen in 1963. Voor die tijd stierven er 2 tot 3 miljoen kinderen aan allerlei ziekten.
Nu is dat enorm afgenomen, hoewel er nog elk jaar 140.000 kinderen sterven aan de mazelen, omdat ze niet zijn ingeënt: er zijn arme landen waar die vaccins niet worden gegeven.

Wij hebben onze anti-vaccers en de meest fanatieke zien vaccins uitsluitend als een bedrieglijk middel om geld uit onze zakken te stelen.

Dat is helaas wel de trend geworden.
Maar ondertussen redden veel vaccins ook veel levens, elk jaar weer.

Er  is een grote discussie nodig met oprechte en kritische wetenschappers, om de twee extremen ( Big Pharma die niet op een aantal doden kijkt  en anti vaccers die óók niet op een aantal doden kijkt) 
tot bedaren te brengen en een gulden middenweg te formuleren.

Overdadige vaccinatie zorgt voor allerlei over-reacties van het lichaam. Soms zelfs autisme.  We moeten dus alleen de echt noodzakelijke vaccins geven en de affluenten ( toevoegingen) kritisch bekijken.

Ik zie nu een 'volksgericht'  dat  mensen als Plotkin ten onrechte zwart maakt, zoals we in de 16de eeuw ook 100.000  oude vrouwtjes levend hebben verbrand omdat we elkaar wijs maakten dat  we ze op bezemstelen hadden zien vliegen.   

(*) Als er straks heel veel mensen hun kinderen niet meer inenten tegen mazelen of polio, dan zou het best vele levens kunnen kosten.



18 comments:

  1. Karel en Rob Elens bij De Blauwe Tijger.
    https://youtu.be/2jbtIq7TA2Y

    Een reactie op Blauwe Tijger, over Kurkuma:
    45.40 Turmeric is de engelse naam voor Kurkuma. Bij de Sligro koop je een flinke pot van 500 gram voor ca 12 euro. Leverancier is Verstegen, een bekende kruiden en spijzen producent. Maar 'GMP ofwel good manufacturing practice' zie ik niet op de verpakking staan.
    Ik doe een flinke koffielepel in een glas tomatensap, en dan is het redelijk lekker. Dat er zwarte peper en vet bij moest wist ik niet, en dat zal ik voortaan wel doen. Gebruikte het vooral omdat het preventief tegen mogelijke alzheimer zou zijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Commentaar van Theo Peterbroers: [Omdat kinine in grote hoeveelheden nadelige effecten op de gezondheid kan hebben, is de concentratie tegenwoordig dermate teruggebracht, dat het geen heilzame effecten meer heeft.(in tonic)]

      Wat nu? zei Pichecru.

      Delete
  2. Crosspost van mij op blik:

    [Ik heb weinig moeite met gebruik van materiaal wat overblijft na een abortus. Anders gaat het toch in de rode emmer.

    Een vaccin wordt op kweek gezet in levende cellen, vaak eieren. Maar omdat het virus niet echt geschikt (niet besmettelijk) is voor deze cellen moeten er wat andere stoffen bij. Dit zijn de adjuvanten. Zo is tenminste mijn begrip. Wat betreft het kweekmedium en adjuvantia is mijn antwoord: 'SO WHAT???'

    Waar het heel duister wordt is als er adjuvantia worden toegevoegd met een ander doel, zoals onvruchtbaarheid. Daarom zou ik zeer wantrouwend staan tov de eerste generaties coronavaccins (tenzij het uit Cuba komt).]

    Het zijn adjuvanten, geen affluenten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik had je reactie daar al gelezen , uiteraard..

      Delete
    2. Ik heb daarop weer geantwoord en volsta met een verwijzing daarnaar.

      Delete
    3. Het is dus maar zeer de vraag of we dat ingespoten krijgen. Het is (soms) onderdeel van het ontwikkelings/ productieproces. Deze man komt aan met 60 jaar oude gegevens, uit een tijd dat DNA nog niet eens ontdekt was.

      Delete
  3. Volgens mij is er in NL en veel delen van de wereld een omslag gaande. Er is teveel disinfo verspreid, het beleid met uitleg waarom is te vaak veranderd. De demonstraties in de VS geven dit goed weer; men wil wel mondkapjes dragen etc. maar er is corona-moeheid.

    Daarom zit vanavond in mijn biertje een flesje van 10 ml ivermectine (0.12 %, dat is een dosis voor iemand van 100 Kg).
    Genoeg voor een- twee jaar pseudo-immuniteit.

    Ik ben een nogal slordig persoon (ADHD), en daarom volg ik soms niet alle protocollen vanwege vergeetachtigheid en afleiding.
    Maar het komende jaar ben ik pseudo- immuun, het spul smaakte zelfs best goed... Up to 2 years!!!!

    Ik ken alle protocollen, maar loop vaak met vuile tuinhanden de winkel in. Waar ik een millennial etiketlezer (met een PoliCorr baardje) aantref die alle verpakkingen vlees bepotelt om een beste keus te maken.

    Altijd ben ik in eerste instantie te verbaasd om meteen te reageren. Maar als ik dit nog een keer zie, trap ik zo'n figuur zelf de winkel uit!
    i

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat heb ik een keer een 'hoofddoekje' zien doen in een Turkse winkel. Die drukte alle verse broodjes in. Direct de eigenaar gewaarschuwd, die haar prompt verwijderde. Ik heb die dag maar geen verse Turkse broodjes gehaald...

      Delete
  4. Ik post (bescheiden) nu ook op peak prosperity. Dit discussieforum staat nog een beetje in de kinderschoenen, maar ik ben blij deel uit te maken van deze community.

    Overigens totaal geen bijverschijnselen van de ivermectine ondervonden. Zelfs het biertje waar ik het in deed smaakte bijna niet anders. Wel ongelooflijk dat 10 ml van dat spul meer dan een jaar blijft werken!

    ReplyDelete
  5. Hallo Rootman,

    Ik ben enorm druk met de verkoop van de suikermais.
    We werken hier in twee ploegen, 24 uur per dag. Maar ik ben de enige 'baas'.
    Afgelopen donderdag was ik te moe om iets te doen.
    Nu ben ik weer opgekrabbeld, maar heb wel symptomen die òf op een griep wijzen, òf op Corona.
    Ik heb een droge kuch, overal lichte spierpeijn, weinig kracht, en snel lichte ademnood. 's Nachts maken de lochen een knetterned geluid.( Bij het ademen.. heb ik echt nog nooit meegemaakt.)

    Ik had juist de laatste week de quercetine gehalveerd, maar ga dat nu verdubbelen.
    Ik zal dubbel zinc nemen.
    Ik heb overdosos vitamine C genomen vandaag: na 40 gram kreeg ik diarree. Dan moet je stoppen. Is eigenlijk al vrij snel: meestal krijg je dat pas na 80 gram, herinner ik mij.
    ( Ik doe een flinke theelepel in een half glas tomatensap, elk half uur.)

    Rob Elens had gehoord dat men in Frankrijk de Azitromycine en de zinc toe dient, en dat dit ook helpt, dus zònder de HCQ.(Die krijg ik tot nu toe niet te pakken.
    Mag ik ergens inbreken om HCQ te stelen? En ga ik dan de gevangenis in voor inbraak? Of gaat die arts die het niey t wil voorschrijven de gevangenis in voor dood door schuld? Het is een idiote wereld, nietwaar. )

    Ik heb de apotheek gevraagd: kan ik Azytro kopen? Nee, alleen op doktersvoorschrift. "Bel de huisartsenpost"
    Die belde ik, en ze vroegen het hemd van mijjn lijf, maar ze schrijven het niet voor. Ik moet morgen naar de eigen huisarts en daar een recept vragen..


    Nu ter zake:
    Ivermectine, zou het werken? Was dat niet ook aanbevolen door mensen die later in discrediet kwamen?
    Laat ik het maar gokken, jij doet het ook.
    Maar op internet zie ik alleen pilletjes voor mensen: met schurft of tegen hoofdluis helpt het wel
    Merk: stromectol
    https://www.apotheek.nl/medicijnen/ivermectine-om-in-te-nemen#wat-doet-ivermectine-om-in-te-nemen-en-waarbij-gebruik-ik-het

    Je hebt wel een recept nodig denk ik:
    =========
    Heb ik een recept nodig?
    Ivermectine is sinds 1987 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar in tabletten onder de merknaam Stromectol.
    =====
    De iverdrops zijn voor vogels tegen luis en die druppel je in de nek van de vogel.

    Rootman,
    Hoe kom jij aan de ivermectine?

    ReplyDelete
  6. Dierenapotheek, Iverdrops. Even rekenen zegt dat een 10 ml flesje goed is voor iemand van ruim 100 kg, voor meer dan een jaar. De inhoud kun je gewoon in een glas bier, of cola verdunnen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.medpets.nl/iverdrop/?gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y9ygTuYy2QkMtgaN6j6WvKSVjqPrBF6fTbK47kWpWOsvVuQEWgHfxkaAmGzEALw_wcB

      Delete
  7. Surgisphere had HCQ in diskrediet gebracht, en uiteindelijk henzelf. Ze hadden eerder een lovende studie over ivermectine gedaan, die nu iedereen betwijfelt.

    Dat is terecht, maar nu wordt het veroordeeld zonder enig tegenonderzoek. Ik heb Chris hierover ook gewaarschuwd.

    ReplyDelete
  8. [na 40 gram kreeg ik diarree. Dan moet je stoppen.]
    Nee, dan moet je de dosis verlagen naar bv. 30 gram, tot de diarree stopt en na 2 dagen de dosis weer een beetje verhogen.

    Sterkte.

    ReplyDelete
  9. @ Rootman 5.01 uur.

    Ik kon dat eigenlijk niet geloven dat jij een middel neemt dat bij dieren NIET wordt ingenomen, maar op de huid wordt gedruppeld.
    Twee overtredingen dus: het is niet voor oraal bedoeld, en het is niet voor mensen bedoeld.
    En je neemt in een keer een flinke hoeveelheid: voor 1 jaar.
    Als je die gok neemt, zou ik een kwart dosis nemen, en dan na e maanden weer etc.

    Maar goed: je leeft nog ?
    ==============
    Ja, wat je op 5.04 uit legt, zo had ik het ook onthouden. Maar dat maakt jouw in nemen van dit middel nòg wat riskanter !

    ReplyDelete
  10. @ Wolf,

    ik moet de filmpjes er nog eens op napluizen, maar ik herinner me vrij duidelijk:
    Je neemt het de eerste dag in, elk uur 10 g. Ef elk half uur 5 gram.
    Je gaat door tot je naarde wc moet rennen.
    Dat is vaak na 8 uur ofwel 80 g.
    Dan kun je de volgende dag weer dezelfde kuur nemen, maar mag je op 75 g stoppen, zodat je niet hoeft te rennen aar de wc.


    Naarmate je meer virus in je lichaam hebt, kun je méér vitamine C aan, zo herinner ik me.
    Ik kon maar 40 g aan, dus dat zou een aanwijzing kunnen zijn dat ik gewoon griep heb of iets anders.

    ReplyDelete
  11. [Naarmate je meer virus in je lichaam hebt, kun je méér vitamine C aan]

    Klopt. Maar van griep kan je ook diarree krijgen.

    Misschien heb je hier wat aan:

    [maar het is ook zo dat hoe zieker je bent, hoe meer vitamine C je lichaam kan opnemen.]

    Ter bevestiging.
    Vooralsnog zou ik me niet druk maken, stress is ook slecht voor je immuunsysteem. Wel morgen als eerste bij de huisarts melden. En uitzoeken, wie je heeft besmet, mocht het zijn gebeurd.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wolf,
      ik probeer de veilige weg te bewandelen.
      Ik wil gewoon àlles wat mogelijk is doen om het te voorkomen.
      Zo slap als ik vandaag was , zou ik niet kunnen werken. Maar nu gaat het beter. Hoop dat ik morgen wat aan de 'corona-toolkit' kan doen.
      Had vrijdag al aan de huisarts gemaild of ik svp mijn vitamine D niveau kan laten meten.
      Zijn antwoord is niet best (in mijn ogen):

      Beste,
      voor uw gemoedsrust kan ik dat zeker bepalen, het is trouwens de gelegenheid om ineens uw suiker nog eens te bepalen, hetgeen, denk ik, véél belangrijker is.
      Kan je dinsdagochtend 9 juni - nuchter - om 8.00 u stipt hier zijn?

      Mvg

      Dr (geanonimiseerd)
      =====

      Ik mag deze arts wel, maar net als de meeste mensen hebben ze er een ontzettende hekel aan als 'amateurs' zich met hun vak gaan bemoeien.

      Hij zit in een compleet dichte kamer met een mondkapje op. Ik zei ( een maand geleden) : doe de ramen open.

      Hij weigerde me ook HCQ te geven, destijds.
      Je kunt hier niks aan veranderen, als client.

      Delete