Friday, March 17, 2017

599 Een financieel insider over de Werkelijkheid.

Ronald Bernard is een man waar ik gisteren nog nooit van had gehoord.

https://vimeo.com/208564502/0b77034a78


Hij geeft een interview van 38 min over zijn 'vorige leven' waarin hij in de wereld van  'Het grote Geld'  de  onfrisse zaakjes moest oplossen.

Zo moest hij voor een Duitse Bank  de olie -inkomsten van Irak  weer in de legale wereld brengen.
"Die olieboycot is alleen voor de bühne. De landen die hem afkondigen kopen zelf ook Iraakse olie, maar dan voor een lagere prijs.   Irak moet dat geld via sluipwegen weer wit wassen./  Dat werk deed ik'

Nog meer uitspraken van Ronald Bernard:
( na min 18)
Als je het Geld volgt, weet je hoe de wereld in elkaar zit.

Bij elke bank is slechts 1% van de medewerkers die begrijpen  wat er echt in de wereld gebeurt.

Ik schat dat er in de wereld 8000 mensen zijn die alles weten en kunnen overzien. Ik hoorde daar niet bij, maar wegens mijn taak moest ik wel een flink deel daarvan weten.

Geheime Diensten blijken criminele organisaties te zijn.  Ze financieren oorlogen, en heel veel ellende in deze wereld. Voor die Diensten is niks te dol. NIETS.
Als ze in wapenhandel zitten of in mensenhandel, al dat geld moet wel weer legaal worden.
( " Ze zitten allemaal in die criminele zaken.")

"Wij ( banbkiers van de onderwereld)  scheten op de mensen. Lachten als iemand die we kapot hadden gemaakt, zelfmoord pleegde. We hadden geen scrupules t.a. v. mensen of de aarde.

Wat was het breekpunt?  Wanneer kon je er niet meer tegen?

Je tekent een contract voor het leven  dat je geen namen noemt.
Daar houd ik me aan en daarom leef ik nog.
Ik was in een opleiding voor psychopaat en ik ben gezakt.  Zo kun je het zien.

De meeste van deze mensen hadden een luciferiaans geloof.
Kun je zeggen:  God bestaat niet. Maar zo denken die mensen niet.
Ik kwam toen in satanskerken.
Ik vond het alleen maar leuk. Ik nam het niet zo heel serieus. Blote vrouwen in die kerkkdiensten.

Maar toen kwam er een moment dat ik mee zou moeten doen met offers.... kinderen.
( Bernard begint licht te huilen.)
Dat kon ik niet meer.
Ik begon dingen te weigeren.
Ik werd onbruikbaar voor hen.
Ze hadden me chantabel willen maken door dat kinder- offer.

Dit is al van 1000en jaren .  Zelfs in de bijbel kom je het tegen bij de Israelieten.
Dat was ook de reden dat de joden werden verbannen naar Babylonie.
Wegens hun kinderoffers.

Later ben ik dan ook religieus geworden.

na 28 min:
Je kijkt naar het volk als schapen. Drijf ze maar. Manipuleer ze maar.

Pas later kwam ik achter ' De Protocollen van Zion" .
Ik beveel iedereen aan om het toch maar te lezen.
Als je die Protocollen leest, kijk je in een krant van het dagelijks leven.
Ze hebben een ultieme macht.

Er is een club voor zichzelf begonnen, en die club heeft een intense haat tegen alles en iedereen.  Ze haten de mensen. Het leven.
Ze willen ons uit elkaar drijven. Verdeel en heers.

Min 33.
Na dat verzoek met die kinderen begon ik opdrachten te weigeren.
Stoppen was moeilijk. Ik had mensen in dienst, een onderneming.
Het was een tijd met veel spanningen.
Mijn geweten begon te werken.   Dat had in een diepvries gezeten. En gewetenloos zijn is ook een eis voor dat werk.
Het eindigde in de intensive care.  Waarbij ik mezelf zag liggen: ik had een uittreding.

Ik had een jaar nodig om te herstellen.
Ik was geheel opgebrand.  Ik ben ook afgestraft door mijn ex bazen, om te zorgen dat ik niets zou verklappen.   Hebben me gemarteld om te zorgen dat je nooit iemand zou beschadigen uit die wereld.

Pas vele jaren later kon ik er over gaan praten.

                            ======================

NB:  Een vergelijkbaar interview met  Ronald Bernard , maar dan veel langer is hier:

Registratie van de uitzending van 11 mei van From the Unseen Worlds met Ronald Bernard van DeBlijeB

NB: Ik moet zeggen dat ik nauwelijks kan geloven dat er nu nog met kinderoffers wordt gewerkt.
RB is ook maar één bron.  Zou hij de enige zijn die deze roversbende achter zich heeft gelatenen er over kan praten en wil praten?  Waarom komt er nooit een anonieme brief binnen bij Stan vanHoucek of bij Wikileaks waarin iemand precies beschrijft hoe een kind werd geofferd tijdens zijn aanwezigheid?

Ik houd dus een slag om de arm.

RB heeft een toko.  Hij heeft 10.000 mensen nodig om zijn bank te kunnen beginnen.
Zijn onderneming heet nu : De Blije B.  Het word bank maghij pas gebruiken als hij door  DNB is goedgekeurd.




TIPS.
Hier een video die vrij zorgvuldig beschrijft dat de VS àltijd haar oorlogen begint door eerst een False Flag te plegen of een grandiose leugen te vertellen:

Oorlog tegen Mexico/Spanje   -- de USS Maine
Eerste Wereldoorlog'      -- de Lusitania
Tweede Wereldoorlog     -- Pearl Harbor
Vietnam                           --  Tonkin incident
Eerste Irak oorlog  1990          -- Incubator babies in Kuweit, gruwelverhalen
Tweede Irak oorlog 2003        --  WMD's, uranium voo ratoombommen,  Contact Al Qaida

Daarna toont men een deskundige die in feite adviseert om voro deinval in Iran ook een False Flag te plegen.
Daarna wordt geciteerd uit A Clean Break en uit het PNAC rapport, waar men de ambities toont om de arabische buurlanden kapot te maken, maar dat er dan eerst een 'soort Pearl Harbour ' zou moeten plaatsvinden.   1 jaar later gebeurt 911.

( Tot zover een samenvatting van slechts de eerste 8 minuten)

TIPS.

In een comment op Moon of Alabama, waar b eenoverzicht gaf van de amaerikaanse pogingen om ssad te verdrijven ,  lezen we dat VS presidenten heel vak hun beloftes breken:

1916: Wilson wins swearing he will keep the US out of the european wars.
1940: Roosevelt wins swearing he will keep the US out of the european wars.
1968: Nixon wins swearing he will end the Vietnam war
1992: Clinton wins swearing a new era of peace and prosperity, swords to plowshares. He delivers Yugolslavia, Somalia, and aggressive Nato expansion.
2000: Bush wins swearing compassionate conservatism, humility in foreign policy and America first.
2008: Obama wins, is awarded the nobel peace prize, promises to close guantanamo and bring back the boys from afghansitan and iraq.
2016: Trump wins, promises dialog with Putin, reduced Nato spending, America first

9 comments:

  1. Net heb ik een comment over joop.nl op het blog van Blik geplaatst. Volgens mij hebben die een zware privacyschending gepleegd door na het bannen van mij (Rootman) mijn schermnaam en avatar te vervangen door mijn wachtwoord.

    Als ik legale gronden heb ga ik dit in de rechtbank aanvechten voor een vet bedrag en een sommering dit soort praktijken te stoppen (+ publiciteit hierover)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weet je zeker dat dit voor de buitenwereld zichtbaar is?

      In theorie moet je voor elke site een apart wachtwoord gebruiken, althans dat zal de tegenpartij beweren. Als de recht4er daar in mee gaat, dan heb je geen schade geleden.

      Delete
  2. False memories.... In een ´vorig leven´ (net als een kat heb ik blijkbaar vele levens in één lichaam) heb ik me ooit bezig gehouden met het proberen terug te halen van vorige levens door hypnotherapie. Vrij snel ontdekte ik dat ik de hypnose kon hacken (mijn therapeute was tegen de praktijk van vorige levens terughalen) In het begin moeilijk, maar na wat sessies ging het steeds beter! Alleen, ik was koning, moordenaar, priester, generaal, maar nooit huisvrouw of landarbeider. De herinneringen werden steeds levendiger en talrijker. Op zeker moment was ik in een tijdperk meerdere malen vertegenwoordigd! Altijd in sleutelrollen.

    Het merkwaardige van dit experiment was wel dat bestaande herinneringen uit mijn vroege kindsheid wèl in extreem detail, verifieerbaar weergegeven werden.

    De therapeute weigerde op zeker moment verder te gaan omdat ze geen goed gevoel meer had over het proces; bovendien raakte mijn geld op.

    Een terugbeschouwing vertoonde wel héél veel paralellen met spannende boeken die ik had gelezen.

    En toen hoorde ik het begrip van false memories.

    Die blijken echter te kunnen lijken dan echte herinneringen!

    https://en.wikipedia.org/wiki/Satanic_ritual_abuse


    Daarom: het kan best eerlijk bedoeld zijn, maar we moeten altijd van concrete feiten uitgaan.

    Intuitie is OK, zolang het helpt bij het vinden van feiten, het uitvinden van leuke gadgets of het zoeken naar bronnen.

    Dat is het huiswerk wat gedaan moet worden! Maar als bron is het flut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "ik ben een god in het diepst van mijn gedachten" schreef Kloos.

      Dus dan zeker in het diepst van onze false memories.

      Het lijkt er op dat je net als ik een slag om de arm houdt waar het om de kind-offers gaat die door Ronald Bernard worden besproken. ( Mijn interpretatie van waarom, jij er hier over schrijft).

      Delete
  3. Jan, dit is off topic, en dat spijt me. Maar ik begrijp dat je bij Blik weg bent, en dat vind ik jammer. Voor SDR geldt dat idem dito.

    Blik heeft nogal wat trol problemen in zijn comment blokjes van reageerders waar recentelijk 'Eddy' bij is gekomen en die de boel daar verziekt. Daar valt weinig aan te doen (blocken gaat niet) anders dan er niet op te reageren of door je er niet door te laten beïnvloeden. Beiden zijn moeilijk, maar niet onmogelijk.

    Ik denk wel dat ik me laatst heb laten beïnvloeden door 'Eddy', de fluitspeler uit de rattenvanger van Hamelen, en daardoor onterecht onaardiger ben geweest naar vaste reageerders. Dat had ik niet moeten doen. De irritatie die ik voelde was totaal veroorzaakt door 'Eddy' en niet door vaste reageerders zoals jij.

    Dat is mij nu duidelijk en dat wilde ik dan toch maar even gezegd hebben

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dag Willem,
      Dank je wel voor deze mededeling.

      Zoals je ziet besteed ik nu veel meer tijd aan mijn eigen blog.

      Ik had het gevoel dat ik bij Blik tegen windmolens vocht. Het was hard werken en het had weinig effect.

      Nu wil ik hier een stuk documentatie verder uitbouwen dat niet verloren gaat in de comments van BLIK.

      Ik hoop dat jij en Rootman hier af en toe kritiek leveren. Ik kan alleen leren van kritiek, niet van bijval. Bijval is alleen nodig om het vol te kunnen houden.

      Mijn mission statement is hiernaast te lezen.
      Het zal de mensen met een zwakke maag afschrikken.

      Maar iedereen zou deze checklist moeten invullen:

      1. Wil ik de wereld aan alle mensen geven (a), of slechts aan 1 sterke groep (b)?

      2. Als (a), dan moet ik streven naar een wereld zonder oorlog.

      3. Een wereld zonder oorlog vereist rechtvaardigheid en transparantie.

      4. Rechtvaardigheid en Transparantie vereisen dat àlle zaken besproken mogen worden: werkelijke persvrijheid.

      5. Kritiek op de meest invloedrijke groep, met de meest verregaande ambities om de wereld te controleren, en met de meest afschuwelijke track-record, is dan absoluut onontbeerlijk.

      6. Als U niet mee gaat in punt 5,blijkt dat U bij punt 1 voor de keuze op (b) hebt laten vallen. Dat moet U zich wel realiseren.
      NB: lees blog 599 en blog 600.


      Delete
    2. Ik bedoel: Lees blog 598 en 600.

      Delete
    3. Eddy is inderdaad een trol, een hasbara trol.

      Delete
  4. Jan schreef "Ik moet zeggen dat ik nauwelijks kan geloven dat er nu nog met kinderoffers wordt gewerkt."

    Ja, ik heb ook grote moeite dat te geloven (ik moet de video trouwens nog bekijken) maar dit soort verhalen duiken toch steeds weer op, zoals onlangs rond Pizzagate en de Clintons. Er zal toch een kern van waarheid in zitten, waarschijnlijk in de vorm van kindermisbruik.

    ReplyDelete