Tuesday, July 14, 2020

1063 Europa en Amerika intern verdeeld. Een oude wens wordt werkelijkheid.


Ik heb als aannames:
= Van alle geïnformeerde 'denkers' kun je leren, zeker als ze oprecht de waarheid zoeken.
= Niemand is het volledig met U eens. Verwacht dat ook niet van een ander.
= Maar sommigen zijn het wel voor 90% met U eens. Probeer met hen samen iets te bereiken.

Christopher Jon Bjerkness is iemand met opvallende ideeën.
Ik ben het niet in alles met hem eens, en sommige zaken die hij beweert lijken me idioot, zoals:

= " dat Hitler een zionist was"  Zie Kevin Barrett: interview met Bjerkness,

= "dat Putin voor de joodse zaak werkt en Europa wil overmeesteren..."

Maar gisteren hoorde ik een interview uit 2016 van Red Ice met Bjerkness, en in 2016 voorspelt hij al dat Europa en Amerika intern sterk verdeeld zullen   worden en dat de witte mensen onder vuur liggen.

De volksopstand door Corona groeit overal en de Identity Politics en  Black Lives Matter ondergraven de positie van de witte bewoners in het Westen.

Wie dat in 2016 al voorspelde heeft een goede kijk op de zaak. 
Wat is de sturende Macht achter dit alles, volgens Bjerkness?

In dit interview legt hij de joodse agenda uit.  Bjerkness is zelf joods..

Hij zegt:  In het Oude Testament, de Torah,  staat al op vele plaatsen geschreven dat de joden de witte man moeten verzwakken, zodat ze zelf de baas kunnen worden in de wereld. (Dit komt overeen met mijn blog 24.)
De zwarten en chinezen worden als hulpmiddel gebruikt om de witte mensen te verzwakken.
En natuurlijk:  hoe meer verdeeldheid en chaos in de witte wereld, hoe beter.

Volgens Bjerkness speelt Putin het joodse spel mee, omdat hij rebellerende politieke stromingen als Wilders ,  AfD en  de partij van Marine LePen  steunt.
Maar dat gaat me te ver. Veel ter ver : heel Europa en heel Amerika   gelooft dat Putin een duivel is, op enkele rechtse partijen na.  Is het dan zo vreemd dat Putin hen met open armen welkom heet?  En misschien een paar financiele kado'tjes  gaf.  Datr is nog geen fractie van de steun die westerse regeringen aan de 740 NGO's gaven om Rusland van binnen uit tot ontploffing te brengen, hetgeen - dank zij Putin -  tot nu toe niet is gelukt.  En die NGO's zijn altijd grotendeels door  neocons en joden gefinancierd,  dus als Bjerkness zegt dat Putin de agenda van de neocons dient, dan zeg ik: Fout.

Maar verder:  heel voorspellend interview met Red Ice.

( Misschien beter downloaden, want bijna alles van Bjerkjness wordt van Youtube verwijderd. )



NB: Toevallig zag ik dat ook Larry Romanoff over het verraad van Einstein schrijft:  https://www.unz.com/lromanoff/a-few-historical-frauds/

14 comments:

  1. Op minuut 21.30 zegt Bjerkness: Ik denk dat de Chechenen naar Europa zullen komen om de burgeroorlog te maken.
    ( De moslims moeten hier de zaak over nemen, zegt Bjerkness iets daarvoor)
    Maarr.... vorige maand was er een kleine burgeroorlog in Dijon: de Noord Afrikanen werden door enkele Chechenen de les gelezen, omdat ze zo dom waren geweest om een Checheense jongeman de voet dwars te zetten.... )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wacht even. De tekst tussen 21.30 en 23.30 is heel gecomprimeerd en interessant.
      Ik moet het nog enkele keren beluisteren als ik meer tijd heb.
      Zegt hij nou dat de Chechenen in feite uit Rusland zullen komen ( in opdracht van de daar nog aanwezige joodse communisten) om dan die moslims ( de invaders van Europa, die door Merkel zijn binnen gehaald) aan te vallen? Om zodoende een burgeroorlog te veroorzaken in Europa?
      Voorspelt hij in 2016 wat er in mei in Dijon gebeurt?

      Delete
  2. Ik vind het niks. Kalergi is erg 19e eeuws. Misschien moet ik voorbij het begrip 'ras' kijken, en het meer zien als volk + cultuur.

    Want die al dan niet homeopatische verdunning, dat zie ik volkomen anders. Uiteraard zijn er de van ecologisch punt gezien de parasitaire opportinisten die dit willen versnellen en er van willen profiteren.

    De Chechenen zijn ofwel traditioneel sufi of radicaal salafistisch. Salafisten zijn weliswaar vaak voetsoldaten van het zionisme, en vallen vaak moslims van andere richtingen aan.

    Volgens mij uit stommigheid. Een burgeroorlog te verzaken? Ze doen niets liever, waar dan ook ter wereld.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In de 19e eeuw had je het Ierse ras, en het Schotse ras, als ik me niet vergis.
      Het woord ras werd nogal ruim gebruikt, inderdaad voor mensen met een specifieke cultuur. Dat werd dan een 'ras' genoemd. Als ik me niet vergis.

      Maar Kalergi had het echt wel over zwarte mensen en over Europeanen ( destijds uitsluitend witte mensen ) die hij dan wilde mengen, en de bedoeling was dat er
      'mongrels' uit zouden voortkomen: een verzwakte groep. En dan was het volgens hem de bedoeling dat het joodse ras ( dat zich blijkbaar niet moest mengen en verzwakken) de leiding in handen zou nemen. Ze waren daar toch al het beste in, zo vond Kalergi.)

      Àls het zo zou zijn dat de joodse mensne de hele wereld wilden help[en en gezond wilden maken ( Tikkun Olam) zoals ze officieel beweren en officieel zelf ook tegen elkaar zeggen, dan zou dat misschien het beste zijn.

      Maar er is een schaduw zijde aan hun overtuiging: in werkelijkheid geloven ze niet alleen dat ze superieur zijn (ze zijn in elk geval erg vlot en slim, dus in zekere zin juist) maar ze geloven ook dat je de wereld beter maakt door de inferieuren te verwijderen. of tot slaaf te maken, of te doden.
      In elk geval zijn die inferieuren niet echt mens. En met dieren mag je doen wat je wil.

      Dat ziet er dus helemaal niet goed uit.

      Maar zolang ze niet volledig de macht in handen hebben, doen ze alsof ze ons wel OK vinden.
      “Darkei Shalom” (Peaceful Ways)

      Zodra ze de volle macht hebben, doen ze wat volgens hen nodig is. Dan vallen de doden bij miljoenen vrees ik.

      Luister naar : https://xevolutie.blogspot.com/2014/12/427-yossi-gurvitz-when-israel-is-mighty.html

      Delete
    2. Ja, en dat 19e eeuwse idee over die 'mongrels' (vuilnisbakken ras?) is dus totaal onjuist, en dat heb ik al vaak aangetoond. In 10 generaties zijn er 10 kansen dat fittere genen (voor een omgeving/ ecosysteem) boven komen drijven.

      10 generaties geeft gemiddeld 2 ^10 = ca. 1000 individuen, genoeg om het toeval (ongelukken etc.) grotendeels uit te schakelen en natuurlijke selectie te doen overheersen.

      Nu kennen wij als mensen ook onnatuurlijke selectie, die kan zeker een bepaalde kant op sturen.

      Delete

  3. IVERMECTINE.

    Alweer enkele goede onderzoeken die Ivermectine als prima hulpmiddel/ medicijn uit de bus doen rollen.

    NB: Ik heb het nog niet gekocht, omdat ik het een onprettig idee vind om een stofje dat ik bij een kanari in zijnn nek moet wrijven ( op de huid aanbrengen) en dat hem van kalkpoten af helpt, zelf op moet drinken....

    Ik hoor Chris Martenson zeggen:

    200 micrograms per kilogram. On dose.

    kilogram, gram, miligram, microgram. (Telkens factor 1000 )

    Een flesje Iverdrope heeft 10 ml. Hoeveel zou dat wegen?


    Water en Ivermectine zullen ongeveer het zelfde wegen
    1 liter water = 1000 ml = 1000 gram. Dus 1 ml is 1 gram.


    10 gram in een potje Iverdrops.

    Wat ik eenmalig moet nemen: 200 microgram x 90 kg lichaamsgewicht..
    200 microgram = 0,2 miligram = 0,0002 gram

    En dat 100 maal, omdat ik bijna 100 kilo weeg.

    Dan kom ik op 0,02 gram. Eenmalig.

    Met 1 kanariepotje Ivermectine kan je dus 500 mensen een heel lange tijd ( 6 maanden?) tegen de ergste varianten van Corona beschermen...

    Help me, Rootman.

    HEB IK DIT GOED BEREKEND?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivermectine is eerst voor mensen ontwikkeld en pas later voor dieren gebruikt. Het is precies hetzelfde spul.

      Maar jouw terughoudendheid komt ons goed uit! Zolang de extreem vertragende molen van het corrupte WHO het gebruik van ivermectine en artemisia een enorme tijd tegenhoudt , zal het merendeel van de bevolking geen diergeneesmiddel durven gebruiken.

      https://www.fda.gov/animal-veterinary/product-safety-information/fda-letter-stakeholders-do-not-use-ivermectin-intended-animals-treatment-covid-19-humans

      (ze geven geen enkele reden!!!-- ik kan er wel een bedenken rekenfouten-- zodra er ergens een OD gemaakt wordt komt dit zeker breed in het nieuws!) Dat geeft een veel betere kans dat het nog een tijdje beschikbaar blijft.

      Delete
  4. Rootman,

    Ik heb besteld: 1 flesje Iverquantel Drops

    Hier de info van de website:
    =============================================
    Iverquantel Drops kan worden ingezet voor de behandeling van wormen bij terrariumdieren, kooi- en volièrevogels, duiven en kleine knaagdieren met rond-, lintwormen en trematoden.

    Samenstelling:
    Bevat per ml: 0,4 mg ivermectine en 20 mg praziquantel.

    Toedieningswijze en dosering:
    Lees voor het gebruik de bijsluiter. Gebruik het product na overleg met uw dierenarts. Iverquantel Drops schudden voor gebruik. Uitsluitend voor orale toediening. De éénmalige dosering bedraagt 0,2 mg ivermectine en 10 mg praziquantel per kg lichaamsgewicht (= 0,5 ml per kg lichaamsgewicht).

    Schildpadden en vinkachtigen kunnen overgevoelig reageren op ivermectine.

    =========================================

    In elk geval wordt dit oraal ingenomen.

    Het flesje bevat 10 ml ofwel 10 miligram.
    1 ml = 0,4 mg ivermectine
    Ik heb dus 4 mg zuivere Ivermectine gekocht.

    Per kilo heb ik 0,2 mg nodig.
    90 x 0,2 = 18 mg.

    Ik heb dus 4,5 flesje nodig.
    Gaat het toch nog duur worden om te overlven!
    5 potjes x 13,50 = 67,50 euro.

    Ik heb inmiddels ontdekt dat Medpets heel dicht bij mij zit.
    Vanochtend was ik nog binnen 300 meter bij hen vandaag.
    Vanavond of morgen kom ik er weer in de buurt.
    Kan ik de andere potje mooi ophalen.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik moet dus wel eerst met mijn dierenarts overleggen :-)

      Delete
    2. Dan kan je dus mooi terecht bij Ome Ab de wiskey-zuiplap. Die is dierenarts. 😈

      Delete
    3. Ik heb ook een flesje iverquantel. Maar dat blijft op de plank!

      Iverquaqntel bestaat uit 2 medicijnen! Er zit vrij weinig ivermectine in, en wat mee praziquel.

      Praziquel is door Chinese onderzoekers wel als kandidaat medicijn aangewezen, maar er zijn nog totaal geen data: niet eens in vitro.

      Het schijnt geen schadelijk middel te zijn,maar waarschijnlijk is dat beetje ivermectine niet genoeg als profylaxe!

      Delete
  5. Iverdrops: 10 ml met 0.12 % ivermectine. 10 cc dus (=ca 10 gram= 10 000 milligram).

    Gewicht ivermectine in dat flesje 0.12 % van 10 000= 12 mg

    voor iemand van 100kg zouden dus 1 2/3 (1.66) flesjes nodig zijn.

    Ik heb er zelf voor gekozen om nu 1 flesje te nemen en bij groot besmettingsgevaar of eerste symptomen een 2e flesje.

    Zeker nu dat blijkt dat ivermectine een dubbele werking heeft: een in en een buiten de cellen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank voor de berekening, Rootman.

      Ik was er gisteravond ook mee bezig, maar jouw berekening is volgens mij juist.

      En ik had inderdaad ook de vraag of dat praziquel nadelen kon hebben.

      Ik ga de Iverdrops bestellen en hoop ze dan over 1 maand binnen te krijgen.
      Voor noodgeval heb ik het flesje iverquantel.

      Delete