Tuesday, July 28, 2020

1073 Vragen aan Bill Gates: over chippen, of er bijwerkingen zijn, wie het geld krijgt etc.



Dank zij Lewis Hamilton  kreeg ik een interview met Bill Gates onder ogen waar hij recent alle kritische vragen beantwoordde.

Ik zal enkele plaatsen geven waar het te zien is.
Het duurt 12 minuten.

Hi jwordt op CBSN  ondervraagd door Norah O'Donnell.

Hier de versie van CNN: 

Bill Gates op CNN. 


Hier op het instagram account van ene King Bach:

Bill Gates op KingBach. 

Ik vind de antwoorden van Gates dikwijls nogal vaag.
Ik moet er op een rustig moment nog eens naar luisteren.

57 comments:

  1. Geweldige rant van dr Stella over HCQ. Op YT al gecensureerd!

    https://vimeo.com/442249712

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vindt dit nu in Amerika plaats, of in Nigeria?

      Wat doen die mannen die achter haar staan voor de kost?

      Delete
    2. [Op YT al gecensureerd]
      Op Vimeo ook.

      Delete
  2. Het blijkt dat dr Stella in 2 werelden wandelt, en mede daardoor afgeserveerd wordt. Haar Afrikaanse afkomst is weerspiegeld in sommige andere inderdaad behoorlijk onwetenschappelijke opvattingen van haar. Een zeer praktische vrouw, hart op de goede plaats, met ook wat vodou opvattingen. Helaas heeft dat tot gevolg dat haar vurig betoog weinig reikwijdte zal hebben.

    Nu wandel ik zelf ook in meerdere werelden, maar ben van mening dat men deze beter strikt gescheiden kan houden.

    Wat betreft de meer magische aspecten van haar carriere:

    Mijn devies is: 'ik geloof niet in magie, maar wel in magisch denken'.

    Maar ik geloof zeker in dr Stella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank voor de info, Rootman.

      Ik weet dat jij pro latino bent, en dan in een moeite door ook maar pro-Afrika.

      Bij die gevoelens laat je je nogal sterk leiden door jouw erotische kant en minder door je wetenschappelijk neutrale kant, denk ik.

      Mijn inzicht is dat àlle mensen recht hebben op geluk en toekomst, maar dat we nogal verschillend te werk gaan.
      De Afrikaanse manier is niet een manier waar blanken het lang kunnen volhouden. ( lees Derbyshire: https://russia-insider.com/en/what-every-white-parent-should-explain-their-children-about-blacks-talk-john-derbyshire/ri30423 )

      Mijn opinie: zwarten zijn van de kleine misdaad, en die merk je altijd goed. Blanken zijn van de grote misdaad, en hun misdaad is vaak verpakt als 'tegenslag'( hongersnood) of 'een goed bedoelde oorlog' of 'een toevallig virus'. De mensen herkennen het niet als midaad.
      Daar staat tegenover dat in zwarte landen iedereen straatarm is, terwijl de blanke misdadigers voor de rest soms een aardig welvarend leventje weten te bewerkstelligen.

      We moeten beide vormen van misdaad blootleggen en de schuldigen exposeren, aanklagen en veroordelen.

      Maar de zwarte crime kun je het meest efficient bestrijden door in elk geval te bedenken hoe je op een humane manier kan voorkomen dat ze straks de hele wereld overnemen. ( 4 miljard zwarten tegenover 5 miljard. Nu is de verhouding 1 miljard zwarten tegenover 6 miljard )

      Delete
    2. De erotische kant en science kant zitten bij mij zeer op een lijn.

      Delete
    3. @Rootman: [Nu wandel ik zelf ook in meerdere werelden, maar ben van mening dat men deze beter strikt gescheiden kan houden.

      Mijn devies is: 'ik geloof niet in magie, maar wel in magisch denken'.

      Die werelden lopen soms wel eens in elkaar over. Ik kan je -uit de eerste hand- 3 fenomenen vertellen, wat wetenschappelijk onmogelijk is/lijkt, maar toch echt is gebeurd.
      Mijn stelling is: "Er is meer tussen hemel en aarde".

      Delete
  3. Ik denk dat dit artikel geen juiste conclusies trekt. Mij valt bv op dat de meeste Afro-Americans mulato zijn, maar zich meer Afro gedragen dan Afrikanen. Eenzelfde graad van admixture kan men ook in bv Mauretanie, Brasil en de Domenicaanse Republiek vinden.

    Geheel verschillende volken met zeer verschillende eigenschappen.

    Dat kan dus niet door 'ras' komen, maar heeft met 10- 50 generaties natuurlijke selectie te maken. Veel te kort om veel nieuwe mutaties te laten plaatsvinden, dat begint pas bij honderden generaties wat te betekenen.

    MAW de theorie moet op de schop!

    Waarom moeten we ons druk maken over het aantal 'zwarten' op de wereldpopulatie? Moge de besten en sterksten winnen! (en ik denk dat die in het westen coffee colored zullen worden)

    De komende tijden gaan uitdagingen en omstandigheden bieden die maken dat geen enkel ras of volk die goed kan opnemen: we zijn allemaal natuurlijk geselecteerd voor milieus die niet echt meer bestaan. In zo'n situatie weten we uit natural history (van plant- en diersoorten dus) dat in zo'n periode vaak speciatie plaatsvindt, en biologische drift. Het zou dus ook zo maar kunnen dat onze nazaten (introgressie met 'zwarten' zijn ook onze nazaten) over 10+ generaties er nog behoorlijk anders uitzien.In de VS en Afrika is er ook flinke vermenging met oost Aziaten; dat zal ongetwijfeld, al dan niet indirect, hier ook doorkomen.

    Helaas zullen we het allemaal niet persoonlijk meer meemaken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoals altijd: Rootman reageert ergens op. maar waarop ?

      'Dit artikel' zegt hij. Maar er is geen artikel dat er boven staat. Dus doelt hij op het blog. Maar het blog gaat over een interview op camera, met Gates.

      We denken dus dat hij zijn post alweer verkeerd heeft geplaatst, en refereert aan Derbyshire.


      Ik weet dat in Amerika 30% van de Blacks een mix met blank zijn.

      Derbyshire hint daar ook op: ca 22,5 %. Hij schrijft:

      (2) American blacks are descended from West African populations, with some white and aboriginal-American admixture. The overall average of non-African admixture is 20-25 percent. The admixture distribution is nonlinear, though: "It seems that around 10 percent of the African American population is more than half European in ancestry."

      En dat is ook logisch: sommige zwarten hebben voor 80 % blank bloed, en anderen voor 1 % of minder.

      Dat alleen al verklaart het enorme verschil tussen de zwarten.

      Maar we weten dat in Afrika zelf de verschillen ook enorm zijn: de hottentotten zijn heel anders dan de Nigerianen. Qua bouw en intelligentie.
      En de Somali's zijn weer heel anders.

      Eén ding hebben ze gemeen: de grote meerderheid heeft een laag IQ, en in Afrika vind je nauwelijks technologische ontwikkeling.

      Ik heb er ontelbare traktoren half gesloopt langs de kant zien staan: al het gras werd met machetes gemaaid, niet met traktoren. tenzij het een door blanken bestuurd bedrijf was.

      Onze wasmachine heeft enkele honderden voorlopers. Van alles is bedacht voor we de huidige machine hadden.
      Maar in Afrika vind je geen enkel apparaat dat je als voorloper van de wasmachine kan beschouwen. Als een eerste poging. In tegendeel: de was wordt er nog steeds grotendeels met de hand gedaan. Er is dus nergens een begin van technologie. Dat heeft zijn consequenties.

      Het staat iedereen vrij om dit onbelangrijk te vinden.

      Maar besef dan dat je je eigen kleinkinderen aan het vermoorden bent, omdat je zelf te bang bent om de waarheid te durven zien. Ter zelf-heiliging offer je jouw kinderen op.
      Ik wil het teoch gezegd hebben.
      Eenvoudiger en vernietigender kan ik het niet zeggen.

      Als iemand denkt dat hij een loose-loose situatie moet bevorderen, omdat hij anders niet voldoet aan de heel hoge morele waarden die hem zijn voorgewkouwd: be my guest.

      Maar besef dan wel dat èn zwarten èn blanken de slachtoffers zijn van jòuw ijdelheid en kortzichtigheid.
      Maar later, ver weg.
      Daar heb je dan wel geluk mee.
      Kom je weer goed weg: levens vernietigen , en er niet voor worden gestraft.

      (Dit is niet alleen tegen Rootman gewricht. 90% van ons volk is verwoestend bezig, terwijl ze juist denken dat ze het Goede doen.
      "Ik ben een Zachte Heelmeester ! Ik ben OK ! "

      Delete
    2. Zwart, blank en de rest (zoals aziatisch) mengt gewoon grotendeels, en de natuurlijke selectie bepaalt wat bovendrijft. Het blijft nog steeds nageslacht.

      Bij achterkleinkinderen nog steeds 12.5% verwantschap, daarna single digits.

      Ze gaan hun eigen weg wel.

      Delete
    3. In Amerika zijn de Europeanen (zweden, Ieren, Duitsers, Hollanders, en uiteindelijk ook de Italianen gemengd.
      Maar de zwarten niet.
      Die zijn nog steeds een groep apart.
      ==
      Hutu's en Tutsi'\s wonen al eeuwen samen, gemengd door elkaar, maar assimileren niet.
      ==

      Als je mengt, ben je geen echte bloedgroep meer, en wie gaat 'ons' ons dan verdedigen?
      Waarom zou iemand met Turks bloed zijn leven wagen voor Hollland ?
      Waarom zou ik mijn leven wagen in een oorlog ( als we worden aangevallen) voor een land dat voor de helft uit gekleurde mensen bestaat met een geheel eigen levenstijl?

      Dat zijn de problemen van 'mixen'.
      Onze usual suspectws hebben dat al 2000 jaar in de gaten.
      Ze zorgen dat ze worden gehaat en gediscrimineerd. Dan blijft de groep intact.
      Wie met een goy huwt wordt uitgestoten. De sanctie is zeer hoog.
      Nu de joden hun positie in de gewone wereld in nemen, hebben die uit-treders nog wel een functie: ze kunnen hogere posities bereiken in de goy wereld en op omzichtige wijze hun oude stamgenoten bevoordelen. Crypto -joodse gemeenschappen bijv..


      Delete
    4. Wat maakt het jou uit of je 7e generatie nageslacht (=200 jaar, gemiddeld 128 individuen), wat minder dan 2% genetische verwantschap met jou heeft zich mixt, deels de overhand krijgt, of via natuurlijke selectie vermindert.

      Ik heb die vraag al eerder gesteld, al klinkt hij erg postmodern: waar houdt het begrip 'ons' op?

      Hoezeer voel je je verwant aan een Frankische horige of een calvinistische beeldenstormer die een half procentje voorvaderschap in zich droeg?

      Delete
    5. Als Surinamers of Afrikanen naar Americano's (afro- A.) kijken zien ze mulatos Maw. 'rassen' mixen wel degelijk.

      Delete
    6. Tegen wie moet ik 'ons' dan willen verdedigen?

      De Russen? Nee bedankt!
      De Cubanen en Venezolanen? Dan vecht ik met ze mee TEGEN 'ons'
      De Chinezen? waarom zou ik?
      Voor mij: hoogstens tegen Israel, en de salafisten. En evangelicals als ze vervelend worden. Dingen als bloedgroep zeggen me niks en ik offer er nog geen cent of druppel bloed voor op.En dat terwijl ik totaal blank zou testen.

      Mij smurflogo is dus zeer passend.

      Delete
    7. @ 11.48
      Het begrip 'ons' houdt nooit op, in de tijd.
      Altijd zul je (dat is aangeboren) mensen kiezen met wie je je samen wil verdedigen tegen 'Zij'.

      Die neiging is wat de genen nodig hadden om te kunnen overleven.
      Àltijd en overal bepaal je onbewust 'bij wie je kan schuilen' en voor wie je bang moet zijn.

      Je kunt dat gemakkelijk wegredeneren met je verstand, maar mensen die dat weg redeneren, hebben minder kans te overleven.
      Bijvoorbeeld: ze beweren ( en ménen dat ook ) doodleuk dat ze partij voor de Russen zouden kiezen, mochten die òns aanvallen. Of voor Cuba etc.

      Nou, je begrijpt dat 'de Russen' daar om lachen.

      En als 'de Russen ' er niet om lachen, dan toch zeker hun kleinkinderen, die dan hier inmiddels mogelijk enkele zuiveringen hebben bedacht.

      Daarom: de wetten van de clan, de familie, zijn altijd geldig.

      (PS: Ik moet nu weg. kan er op dit moment niet veelmeer over zeggen.)





      Delete
    8. De Europese elite was misschien deels een clan op zich. Dan heb ik het bv over schilders, die al in de Renaissancetijd naar Italia reisden om er enkele jaren te verblijven. Da Vinci woonde lang in Frankrijk. Latijn was 'lingua franca'. Voor deze klasse is de EU geen grote verandering, al zijn er nu wel wat duistere motieven aan verbonden geraakt.

      In elk geval zijn er ook nu meer dan genoeg mensen wiens borst niet zwelt van vaderlandsliefde, voor wie vlaggen wapperende tafelkleden zijn, en er van jongs af aan geen bal om geven waar precies grenzen lopen. En die zijn niet allemaal postmodern, a-cultureel of nihilistisch, en hebben ook een traditie achter zich van 500+ jaren. Ouder dan de opkomende joodse macht overigens.

      Delete
    9. Wie een durende relatie heeft (gehad) met iemand uit een ander volk ('ras') is al voorgoed uitgeburgerd en heeft al een totaal verschillend begrip van 'ons', ondanks huidige sociaal-politieke opvattingen.

      Delete
    10. Ter verduidelijking:

      ....ondanks zijn/ haar huidige sociaal-politieke opvattingen..

      Delete
    11. @Rootman: [Wie een durende relatie heeft (gehad) met iemand uit een ander volk ('ras') is al voorgoed uitgeburgerd en heeft al een totaal verschillend begrip van 'ons', ondanks huidige sociaal-politieke opvattingen.]

      Uit eigen ervaring: Welnee, ik zie het als een verrijking van mijn leven. Je breidt je opvattingen verder uit, je wilt ook de achtergrond van je partner erbij weten. En als het moet, zou ik eerder voor die ander strijden, omdat ikzelf wel beter weet, hoe mijn eigen 'landgenoten' met bepaalde zaken omgaan.

      Delete
    12. Je hebt gelijk! Ik haalde 2 zaken door elkaar.

      3 maanden Italia was een start. 7 jaar Florida en 1 jaar Georgia (VS) was de inhoud. 3 maanden in Suriname gaf de doorslag: vrijwel totale uitburgering...

      De vriendinnetjes vulden de leegte op, en hadden dus een bovenmatige culturele invloed!

      Delete
  4. De eerste menselijke lab rats zijn overleden aan een vaccinproef:

    https://www.ninefornews.nl/5-mensen-sterven-bij-test-coronavaccin-in-oekraine/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Homepagina » Buitenland » 5 mensen STERVEN bij test coronavaccin in Oekraïne
      coronavaccin
      Foto: CC0
      5 mensen STERVEN bij test coronavaccin in Oekraïne
      in Buitenland 27 juli 2020 14:00 31 Reacties 20,446 Bekeken



      Vier Oekraïense soldaten zijn gestorven tijdens een test met een ‘innovatief’ coronavaccin, zo heeft de persvoorlichter van de volksmilitie van Loegansk laten weten.

      De bron is Ninefornews.
      Als je op die site kijkt zie je hun verdienmodel: 'Vrouw met 3 borsten': clickbait gedoe.

      Waarom moet ik een negatief bericht uit Loehansk geloven over de aartsvijand van Luhansk ?
      Geplaatst in een clickbait site om hun grootste vijand ( Gates) zwart te maken?

      Hoe waarschijnlijk is het dat 5 soldaten sterven aaneen vaccin?

      Een van de vele berichten waar ik heen seconde aan wil besteden.

      Delete
  5. Mèrica

    I used to love it.

    It wàs beautriful: https://youtu.be/kgHgLgR9WNc?t=415

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herhaling, maar dan over de hoofdpersoon, Bascom.

      https://www.youtube.com/watch?v=F-t7lH0Uzu0

      Delete
  6. Belangrijke video van dr Been!

    https://www.youtube.com/watch?v=RDzBdDhyJzI

    Hij heeft het over alle toepassingen van ivermectine, ook profylaxe, met researcher Geartner (die een klein afasieprobleempje heeft). Ook profylaxe!

    Hij ziet ook de combinatie met HCQ+ zink als waardevol.

    Voorspelbaar waarschuwt hij tegen produkten uit de dierenwinkel (waarschijnlijk nav een vraag van mij), maar ik denk niet dat wij een keus hebben, tenzij je even naar Peru wilt gaan voor een receptje. (in Canada is stromectol wel via een on line apotheek te krijgen).

    Ik heb overigens wel wat risico gelopen door het in mijn biertje te doen: alcohol maakt de bloed-hersenbarriere poreus.

    Maar waarschijnlijk moet je stomdronken zijn voordat dit een punt wordt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga het morgen beluisteren ! Loop achter wergens de drukte.

      Héérlijk weertje trouwens ! Love it !

      Delete
    2. Mijn Iverdrops komen 10 augustus , nee 4 augustus, nee 7 augustus. (Ze sturen wel heel vaak een uopdate !)

      IK heb de 4 flesjes iverquantel niet meer aangeraakt: ik zag dat de praziquantel een voor mij vervelende bijwerking heeft. Ben nu even vergeten welke, maar ik meen dat hij arythmie veroorzaakt. Nòg meer hartritme verstoring daar zit ik echt niet op te wachten.

      Delete
    3. nee 4 augustus, nee 7 augustus. (Ze sturen wel heel vaak een uopdate )
      Bij mij ook. Ik zie de transporteur vanzelf voorrijden en wacht rustig af.

      Delete
  7. Gaertner: Ivermectine is als penicilline voor virussen...

    ReplyDelete
  8. Interessante tweets van deze researcher, zolang het er niet afgehaald wordt...

    https://twitter.com/veryvirology?lang=en

    ReplyDelete
  9. Op Blik wordt een artikel in HPdeTIJD geciteerd:

    In dat artikel bewewert iemsand dat mondkapjes slecht zijn.

    Ze g3eeft heel veel kleine onzinnig eargumenten, maar ook een FOUT argument:
    "Stress zorgt voor een hogere hartslag en kan de lichaamstemperatuur doen toenemen. Het natuurlijk immuunsysteem wordt hierdoor ondermijnd."

    Nee, koorts is goed voor de werking van het immuun systeem. Voor onze afweer. En het Corona virus gedijt het best bij lage lichaamstemperatuur.

    Al die artsen die maanden lang Tylenol (= Paracetamol) voor schreven om de koorts omlaag te brengen: foute boel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niet mee eens. Koorts is inderdaad een reactie van het immuunsysteem. Stress geeft o.a. een verhoogde lichaamstemperatuur, geen koorts. Hoge lichaamstemperatuur t.g.v. reactie op stress = slecht. Hoge lichaamstemperatuur t.g.v reactie immuunsysteem = goed. Twee verschillende oorzaken, 1 gevolg.

      Delete
    2. Wolf schrijft:
      Hoge lichaamstemperatuur t.g.v. reactie op stress = slecht.
      Hoge lichaamstemperatuur t.g.v reactie immuunsysteem = goed.

      Ik denk: Stress is slecht.
      Dat geeft dus allerlei gevolgen/symptomen die je niet wil.
      Maar één van de symptomen is: verhoogde temperatuur.

      En als virussen daar last van hebben, dan is dat winst.

      En als ons immuun systeem daar beter bij werkt (en dus zelf als onderdeel van haar 'aanpak' de T verhoogt, dan is dat ook winst.

      Delete
  10. Heel goede video:

    Weltschmerz: Dick Bijl legt uit hoe Big Pharma zijn anti-depressiva in uw strot duwt. U schiet er nioks mee op. Zij verdienen geld.

    https://www.youtube.com/watch?v=hR2EAdht1tk

    ReplyDelete
  11. Heel goede video:

    Weltschmerz. Kees van der Pijl legt uit hoe de wereld imn elkaar zit.

    https://www.youtube.com/watch?v=f0HGYRygHvw&t=2007s

    ReplyDelete
  12. Heel aardige video:

    Ad Verbrugge ( Hij is echt geweldig) interviewt een prima bestuurder , een mevrouw van 'de Zorg'.

    Ze zegt: Er is een prikkel om veel mensen 'te behandelen'.

    Nu hebben de huisartsen en ziekenhuizen vier maanden niks gedaan, en er is nauwelijks een stuwmeer.
    Heel veel van de klachten gaan ook voorbij zònder behandeling. We wisten het al, het blijkt nu weer.

    https://www.youtube.com/watch?v=EX7euucsVdc&t=2314s

    ReplyDelete
  13. Opmerkelijk:

    Dr Been interviewt een arts die een Corona middel zoekt/maakt.

    Hij zou heel graag financiele steun van Bill en Melinda hebben gehad, maar moest alles zelf betalen.

    Scherp: https://youtu.be/2GbeYgAcwCU?t=2119

    ReplyDelete
  14. Bij BLIK lezen we het volgende:


    Blik 31 juli 2020 om 22:34
    SDR, wanneer ben jij klaar met ventilatie, virusdeeltjes doorlaten, imunologen? Corona heeft niks met imunologen, virologen, parasols of aerosols te maken. Het is een lekker biertje en een hoax.


    SDR 31 juli 2020 om 22:38
    @Blik, zodra de goegemeente er klaar mee is en jij overgaat op een ander onderwerp. Tot die tijd blijf ik tegengas geven op een onderbouwde manier. Het virus bestaat maar de reactie erom heen is op zijn minst overdreven en op zijn slechtst een hoax.

    ==========

    Hoe diep kun je wegzinken, als blog ?

    Elke commenter bij Blik die naar waarheid zoekt, wordt weggestuurd.

    BLIK is er om als een verwend kind met de voeten te stampen en te roepen: "Ik wil MIJN zin doen."

    (Iedereen weet inmiddels dat het RIVM en Rutte eenveel te star beleid volgen. Dat kan ik nu ook in de MSM lezen. Dus sdat maakt alles wat BLIK publiceeertt extra zinloos. )

    ReplyDelete
  15. https://www.youtube.com/watch?v=uuKEEWshRBI&t=69s

    Uiteraard ben ik woedend!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waarom? Niemand dwingt je toch dat spul te eten? Sinds ik er achter ben, dat statines (de volgende cash-cow: cholesterol) slecht voor de gezondheid zijn, ben ik ermee gestopt. Huisarts mekkert wel, maar toen ik hem de email aan JV onder de neus schoof, werd het stil.

      Hetzelfde met anti-depressiva: jaren gegeten, want het weerhield mij ervan, om er een einde aan te maken. Toen ik, door 1 van de 3 hierboven genoemde fenomenen, werd genezen, heb ik het netjes afgebouwd en het nooit meer nodig gehad.

      Delete
    2. Als ik probeer te raden waarom Rootman woedend is , dan denk ik: Omdat hij nu pas hoort welke nare bijwerkingen en gevolgen op lange termijn die ADHD medicijnen kunnen hebben.
      (Volgens mij heeft Rootman ons verteld dat hij ADG+HD heeft)

      Maar we weten niet hoe veel mensen een positief saldo hebben van de Ritalin. Dick Bijl doet wel erg alsof er alleen negatieve gevolgen zijn.
      Als 10 mensen er weer normaal van kunnen gaan leven , en één van die 10 krijgt een nare bijwerking na 30 jaar, is het dan een goed middel of niet?
      Ik denk dat de gebruiker de risico's moet horen , vooraf.

      Zelfde verhaal voor Wolf: voor hem waren de voordelen duidelijk zo belangrijk, dat hij alle risico's er bij nam, zonder spijt te hebben.

      Maar ik moet wel zeggen: Dick Bijl vertelt toch een heel belangrijk verhaal. Iets dat we te weinig hebben gehoord.
      ===

      NB: Ik heb toch het gevoel dat door eten ( vele suikers) en vaccins en de vele prikkels er meer onstabiele kinderen zijn dan in mijn jeugd.

      Bijl doet alsof er niks verandert is. Dat is niet zo denk ik.


      Delete
    3. Hier staat zijn verklaring, waarom hij boos is, al kan ik ook daar geen chocola van maken.

      Delete
    4. [Ik denk dat de gebruiker de risico's moet horen , vooraf.
      Zelfde verhaal voor Wolf: voor hem waren de voordelen duidelijk zo belangrijk, dat hij alle risico's er bij nam, zonder spijt te hebben.]

      Daar zeg je een waar woord: vooraf. Vaak is dat niet het geval of worden bijwerkingen weggewuifd.

      Goed geïnterpreteerd. Ik had mij heel goed laten voorlichten over de bijwerkingen, met als bijzonderheid: Ik deed mee aan een proef, om een nieuw middel in Nederland te introduceren, een zgn dubbel-blind-onderzoek. Dat was wel fijn, want dan kreeg je extra aandacht.

      Het middel dempte álles, dus ook positieve gedachtes. Maar dat nam ik erbij. Ik dacht niet meer 3 x per minuut om er een eind aan te maken en daar ging het mij om.

      Delete
    5. Ik heb pas de diagnose gehad rond mijn 40e. Er worden teveel onwaarheden in het verhaal van weltschmertz verteld. Ritalin en amfetamine (aderall is een onnodige mix van amfetaminezouten om een patent te houden op een al tientallen jaren off-patent medicijn) zijn generic en dus bepaald geen cash cow. Daarnaast is het effect voorbij op de wijze van paracetamol- geen na-effecten zoals bij psychofarmaca. De dosis is dusdanig laag dat het niet gewennend of verslavend is, dus de karakterisatie als harddrug is tendentieus. Enkele kg gewichtsverlies tijdens normaal gebruik is meestal slechts gunstig. En zoals altijd worden er veel verhalen, maar geen cijfers of statistiek gegeven.

      Ik heb er veel baat bij gehad, al is het geen wondermiddel. Ik hoef geen baan meer te behouden vanwege pensioen, dus ik heb het niet meer nodig.

      Maw: het zijn zeer veilige middelen, en velen kunnen echt een stuk beter functioneren als student en op het werk. Dit soort propaganda onthoudt vele kinderen en ook volwassenen kansen om een veel makkelijker en dus prettiger leven te kunnen leiden.

      Delete
    6. Beetje ingewikkeld geformuleerd; ritaline en amfetamine werkt slechts de tijd dat het in het bloed zit (halve dag of zo, SR dubbel zo lang).

      Delete
    7. @ Rootman,

      Hoe vaak heb ik je al niet gewezen op de onduidelijkheid van jouw postings?

      Nu geef je de WS link en in die video wordt Ritalin met de grond gelijk gemaakt. Bovendien blijken er heel vervelende bijwerkingen te zijn.

      Volgens mij heb jij medicijnen tegen ADHD gebruikt.

      Dus als je commentaar is: Ik ben woedend' dan ga ik er van uit dat je woedend bent op de Big Pharma.

      Maar nee. Je bent woedend op Dick Vijn.
      En op WS.

      Hoe kunnen we ooit nog jouw postings serieus nemen? niemand kan raden wat je bedoelt. Vaak kunnen we niet eens raden waaròp je reageert.

      Ik ga dus zo weinig mogelijk op je reageren. Ik ga mijn tijd beter gebruiken.
      Ik hoop dat je nog veel goede en informatieve reacties geeft, maar bespaar ons de puzzles... je lijkt wel Joop.

      Delete
    8. Het is lastig want ik heb nooit een idee, zelfs vaak na herlezen, welke stappen ik oversla. Ik doe dit nooit moedwillig.

      Maar on topic: die bijwerkingen zijn vrij zeldzaam, en worden enorm opgeblazen in die wetschmertz-discussie.

      Waardeloos.

      Delete
    9. In mijn commentaar, ook het commentaar aldaar, moet het toch al meteen behoorlijk duidelijk zijn dat ik het opneem voor de dokters die deze generische middelen voorschrijven.

      Ik noem de dingen nl wel bij naam.

      Delete
    10. @ Rootman.

      Je gaf de link en je schreef dat je woedend was.

      Dan moet ik als lezer gaan bedenken op wie je woedend bent. Meest voor de hand liggend: op Big Pharma.

      Ik heb nogal eens de neiging om de heksen te verdedigen tegen de massa.
      Bij Gates doe ik dat voorlopig graag. Bij Big Pharma heb ik er niet veel zin in, omdat hun criminaliteit vaak bewezen is.
      Maar het toeval wil nu dat zowel Rootman als Wolf hier komen melden dat ze zelf erg blij zijn met de medicijnen van Big Pharma.
      Kijk, dat mag van mij óók wel eens gezegd worden.

      Dat betekent ook dat vrijwel alle artsen te goeder trouw al die klote medicijnen voorschrijven die NIET helpen: omdat sommige medicijnen wel degelijk helpen.

      Zò zit de wereld in elkaar, volgens mij.

      Tell the truth and shame the devil.

      Wijs altijd naar de criminelen, àltijd. Maar denk niet dat automatisch èlk medicijn fout is.

      Delete
    11. Zo is het, het is nooit zwart-wit. Dat is ook de fout van de extremisten (het zijn niet allemaal extremisten) bij blik: als er profiteurs zijn van klimaat- of coronacrises, denken ze meteen dat het een hoax is, veroorzaakt door die profiteurs.

      Ik denk eerder dat het opportunisme en kuddegedrag is. Dat kuddegedrag gaat dan soms zover dat ene grandalf daar uitkomt bij het verdedigen van het RVIM- mondkapjesbeleid: les extremes se touche!!!

      Delete
    12. Joop heeft mij verweten dat ik soms iets uit de MSM citeerde als zijnde informatief en belangrijk. Maar ik kan dat doen, want voor mij primeert de waarheid, niet de bron.

      Iemand als Grandalf kijkt niet naar de waarheid, hij zoekt bronnen die bevestigen wat zijn opinie is.
      En dan krijg je het effect dat hij enorm afgeeft op het RIVM, want grote bedriegers, maar wanneer het hem uitkomt, datzelfde RIVM citeert. Dat kan natuurlijk niet. Het feit dfat zo'n Grandalf dat niet snapt toont de zwakheid van zijn 'denkraam'.

      Delete
  16. Kustaw Bessems Heeft een goed verhaal over Corona: https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/komen-we-uit-deze-ellende-met-minstens-evenveel-vrijheid~bd1d9b2c/

    ReplyDelete
  17. Stine Jensen is het met Rootman en Wolf: Leve de mix.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/31/met-wie-deel-jij-het-bed-is-wel-een-belangrijke-vraag-a4007578

    Maar een Surinaamse madam kiest mijn kant: "Als Bouva aangeeft dat zij het niet zou toejuichen als haar dochter met een wit vriendje zou thuiskomen ....
    Bouva geeft aan dat in zulke relaties „de zwarte gemeenschap het onderspit moet delven” en „haar cultuur zou kunnen verwateren”.

    ( Lijkt al een beetje op de homeopatische verdunning van Baudet.)

    ReplyDelete