Tuesday, July 21, 2020

1070 Sun Tzu zou er de vingers bij aflikken: De oorlog winnen zonder dat de verliezer wéét dat er een oorlog was.


Onze joodse vrienden gingen nog behoorlijk primitief te werk toen ze de Glorious Revolution pleegden , en de Franse Revolutie , en de Russische Revolutie.
De destructie van Amerika en Europa is heel wat onopvallender en kan - in tegenstelling tot die Engelse-  Franse- en Russische-  nóóit meer ongedaan worden gemaakt.

Het is eigenlijk heel eenvoudig.
Maak het volk dat je wil vernietigen wijs dat ze pas goede mensen zijn als ze tolerant en menslievend zijn.
Tolerantie, zeker voor de mensen die van buiten komen, zeker voor de  zwakkeren. 

Intuïtief is daar geen speld tussen te krijgen.
Goed zijn = zwakken helpen en beschermen.
( Maar dat altruïsme is normaal gericht op de eigen groep. Niet op de potentiële vijand. Zò heeft de evolutie het bedoeld, en niet anders.)   


Daarna bedenk je allerlei manieren om veel zwakke en behoeftige minderheden die landen binnen te loodsen: als goedkope ( 'tijdelijke')  arbeidskracht.
Als familie-lid bij gezinsvorming of gezinshereniging. 
Als vluchteling of illegaal.

Om te voorkomen dat de autochtone bevolking zich daar tegen keert, bedenk je dat 'ras' niet bestaat. Dat IQ  een verzinsel is.
Dat àlle mensen precies hetzelfde zijn.

En vooral: dat iedereen die zich verzet tegen  het verdwijnen van zijn thuis,  van zijn eigen volk, als een nazi-beul wordt afgeserveerd.

Wie zich verzet zal nooit meer politicus kunnen worden of persoon met aanzien.  Zò  lopen de hazen nu eenmaal.  Heb je dat niet door of durf je tòch verzet te plegen, dan verdwijn je naar de achtergrond. Geen podium en geen respect meer voor jou. Nooit meer.  Laat het een les zijn voor iedereen die het ziet.

Zoals het slecht afloopt met elke journalist die kritisch over Israël schrijft. 
Zoals het slecht af loopt met elke klokkenluider. De Macht keert zicht tegen de zwakkere idealist.

Dit proces is de afgelopen 50 jaar gerealiseerd, en voor wie het wil zien is het gemakkelijk te zien.

Andrew Joyce heeft alles nauwkeurig beschreven in twee lange artikelen.

In het eerste legt hij uit hoe al ruim 70 jaar geleden werd beschreven dat je een volk het best kunt verzwakken door het overtuigingen te geven (waarden en normen)  die mooi klinken, maar in feite tot de eigen ondergang leiden.
De normen van de in-group  (*)  moeten zodanig worden aangepast, dat ze daarmee zichzelf te gronde richten.
(*) dat zijn de mensen die de meerderheid vormen in een land. Zij die de cultuur en de waarden van het land vertegenwoordigen. Kinderen van de mensen die al honderden jaren hun land met hun leven hebben verdedigd.

Hier is dat artikel:  https://www.theoccidentalobserver.net/2020/01/14/modify-the-standards-of-the-in-group-on-jews-and-mass-communications-part-one-of-two/



Vandaag verscheen een tweede artikel op UNZ.com  van dezelfde schrijver.
Hier toont hij aan hoe een Russisch-joodse oligarch,  Moshe Kantor,  in heel Europa de idee heeft verspreid dat - in naam van de vrijheid -  het heel belangrijk is dat we alle kritiek op de massa-immigratie  verbieden.

Om tolerantie ( voor minderheden en nieuwkomers )   veilig te stellen moeten wel heel intolerant zijn tegenover de gewone mensen die het land waar ze geboren zijn willen behouden. 

Kantor treedt natuurlijk niet zelf op de voorgrond, maar laat stromannen als Tony Blair overal deze mooie boodschap verkondigen.

Tegen de tijd dat het volk massaal in opstand komt omdat ze hun land kwijt zijn,  is elk woord dat ze er over zeggen strafbaar, en verdwijnen ze zo de gevangenis in.

Onze Usual Suspects laten geen enkel middel  tot oorlog ongebruikt:
media, 
oorlog, 
kleurenrevolutie, 
culturele revolutie, 
sexuele revolutie, 
wetgeving, 
mooie verhaaltjes ( spin)  en 
zeer langzame financiele uithongering. 

We zien het allemaal tegelijk voor onze ogen gebeuren.   Àls we kijken.
Maar we kijken allemaal naar de verkeerde kant, want de afleidings-acts worden óók in groten getale opgevoerd.

Hier het tweede artikel over deze kwestie:
https://www.unz.com/article/secure-tolerance-the-jewish-plan-to-permanently-silence-the-west/







3 comments:

  1. Ik heb vanavond eindelijk 'de moedgehad' om Ivermectine in te nemen.
    Ik heb 6 ml ingenomen, en dat is de dosis voor een organisme 9 een kind of een dier) van 12 kilo.
    Ik nam het na een redelijke flinke maaltijd. In 2 glazen melk. Het smaakt niet lekker.
    Morgen de rest: nog eens 4 ml. Dan heb ik 10 ml, het hele flesje, voldoende voor 20 kg lichaamsgewicht.
    Omdat ik 90 kilo weeg wil ik nog 3 flesjes bij bestellen en elke dag een flesje nemen, tot ik er 4 op heb: goed voor 80 kilo.

    Ik weet niet hoe lang dit voldoende bescherming biedt., Dat moet ik nakijken bij Rootman, die schreef 6 maanden , meen ik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je de iverdrops neemt is ruim 10 ml genoeg. Bij iverquantel moet je inderdaad ca 3-4 nemen. Maar je krijgt dan wel een vrij forse hoeveelheid praziquantel binnen, waarvan de werking totaal onbewezen is. Voordeel is wel dat elke mug die steekt gelijk naar de filistijnen is.

      Ik ga uit van een werking van een jaar, met in de laatste maanden een licht verminderde werking. Slim om het dus nu tot september te nemen.

      Ik ga zelf uit van een voordeel van bijna-profylaxe, vanwege de kans om dan een symptoomloze infectie op te lopen die T cel immuniteit kan geven, maar dat is mijn eigen theorie.

      Delete
    2. Rootman:
      "Ik ga uit van een werking van een jaar, met in de laatste maanden een licht verminderde werking. Slim om het dus nu tot september te nemen."

      Ik moet nog uitzoeken hoe lang mijn Ivermectine werkt.

      Heel toevallig licht DrBeen een tip van de sluier op voor wat betreft de halveringstijd van HCQ: https://www.youtube.com/watch?v=PNIKDzg4YKY&t=762s

      Vanochtend de resterende 4 ml opgedronken in een klein kopje water. Nagespoeld met koffie en 50 gram nootjes gegeten daarna.

      Morgen krijg ik 4 flesjes thuis. Kost 54 euro, omdat alles boven 50 euro gratis wordt verzonden.

      Ik moet me nog afvragen hoeveel ik daar deze week nog van ga innemen: 2 flesjes? Of toch meteen 3 of 4 ?

      Ik denk niet dat het schadelijk is. En dan ben ik echt goed qua profylaxer in orde.

      Eind augustus komen twee felsjes Iverdrops binnen.
      Ik wil er nog 2 bij bestellen. Een voorraadje aan leggen. Voor als ze kwaadkrijgs zouden worden.
      Hàd ik maar tijdig wat pilletjes HCQ gekocht...

      Delete