Wednesday, April 14, 2021

1137 Onderussen in de Oekraïne..... oorlog ... of toch niet?

Het leven van een amateur-pundit word er niet rustiger op....

Hier een virus dat maar niet van ophouden weet... daar een monetair systeem dat elk moment kan instorten ....  dichter bij huis de dagelijkse  dwaze formulieren van de overheid die je moet invullen en de ondraaglijke domheid en naïviteit van radio, tv en krant en reklames.

Je zou bijna over het hoofd zien dat er in de Oekraïne mogelijk een heel serieuze oorlog kan ontstaan waarbij Amerika en Rusland betrokken zijn, en die dus heel ernstig zou kunnen worden. 

Bij The Saker zijn reageerders die bijna zeker zijn dat er iets gaat gebeuren. En ja:  het zou best kunnen.  

Amerika gaat onherroepelijk de strijd verliezen, maar als ze een  kernoorlog tegen Rusland organiseert, en Rusland op gruwelijke wijze kan vernietigen, dan zal China van angst door de kniën gaan, en blijft de VS heer en meester. 

Dat is het enig denkbare scenario dat de VS zou kunnen redden. 

We moeten het dus serieus nemen. 

Wat is er gebeurd?   

Toen Biden werd gekozen kwamen de neocons weer aan de macht. 

De Gruwel-Macht die mensen op spietsen stak in Oekraine (15e -18e eeuw), en de Gulags organiseerde in Rusland ( 1920-1950). Nu zijn ze de macht achter Biden, en ze zitten op een zinkend schip, dat weten ze.   En ze zijn tot gruweldaden in staat, dat weten we...   ( In dit verband: Mike Whitney op Unz


In februari verbood Zelensky  drie Russisch-talige tv stations. 

In maart  zei Zelenski dat hij de Krim terug wilde veroveren en stuurde legers naar de grens.  

Amerika vroeg op 10 maart een passage aan door de Bosporus (volgens de Montreux Conventie) voor twee oorlogsschepen.         

Dat was nog vóór  Putin zijn legereenheden naar de grens met Oekraïne stuurde,  dus die Amerikaanse schepen wìsten van te voren dat het spannend zou worden en waren geen reactie op Putin,  wat men nu wel beweert. 

Nu wordt in de Westerse Pers het toneelstuik van de 'Agressieve Putin' opgevoerd, terwijl de tijdslijn duidelijk maakt dat de agressie is gepland en door Oekraïne en de VS is begonnen, maar Rusland slechts reageert. 

Hier wordt misschien wel een perfecte False Flag voorbereid: 

De westerse schaapjes kijken naar de cijfers (veel Russische soldaten bij de grens ! ) en luisteren naar hun tv ( Troepen-opbouw door Putin !)  en denken dat Rusland al een keer de Krim heeft geannexeerd ("die agressieve Russen altijd" !) , dus als er straks Nato-soldaten een bom op hun kop krijgen, dat  kan de VS dat gemakkelijk verkopen als  'Putin viel ons aan en toen hebben we ons verdedigd'. 

Ik begrijp wel; dat Putin een overmaat aan soldaten naar de grens stuurde: hij wilde elke aanval van Zelenski in de kiem smoren door ze totaal kansloos te maken. Jezelf groot maken om oorlog te voorkomen.

Maar onze Neocons bereiden alles voor met 'spel-theorie',  (met nagespeelde modellen)   en met 'media strategie'  en ze weten dat die enorme aantallen Russische soldaten perfect in het plaatje passen dat ze willen schilderen: de agressie van Putin is zichtbaar..  Ze hebben immers met domme schaapjes te maken, en die kan je gemakkelijk misleiden.  Feiten zijn irrelevant. Indrukken ( perceptie-management), daar gaat het om.

Alexander Mercouris zegt dat de G7 landen een communiqué lieten uitgaan dat op het eerste gezicht Putin tot orde roept  (perceptie) ,  maar dat - als je het inhoudelijk bekijkt -  juist Putin steunt en de Oekraïne tot de orde roept:  ze dringen aan op de naleving van het Minsk 2 akkoord.


Laat ik afsluiten met een mooi stukje van een Russische dame die voor eens en voor altijd duidelijk maakt dat Rusland nooit met de VS  tot vriendschap kan komen, omdat de VS geen vrienden wil, maar ondergeschikten. En Rusland verdomt dat.


De chef van Russia Today, Margarita Simonian, zei het volgende:

 

We zullen nooit in staat zijn om tot een echte overeenkomst te komen (om naast elkaar te bestaan) met de VS. Waarom? De VS is een land dat is gebouwd op geweld vanaf dag 1. Dit is een land dat vastzit aan verschillende ideologische doctrines, waaronder de Doctrine of Discovery en de  Doctrine of Manifest Destiny. Al deze doctrines zeggen hetzelfde: “we hebben het recht om te doen wat we willen en we hebben het recht om over alle anderen te regeren. Dit land was van ons, maar die klote Indianen  hadden de arrogantie om daar te wonen. Dus we zullen ze allemaal afslachten en dan een prachtig feest houden en dan eten we hùn  klassieke feestmaal (Thanksgiving Day). Dit gold niet alleen in de 17e eeuw. Ik herinner u aan het jaar 1831 toen we al de Decembrist-opstand hadden terwijl de VS bezig was met een massale etnische zuiveringsoperatie (de Trail of Tears) onder persoonlijk toezicht van  President Andrew Jackson (een democraat trouwens!) die 5 indianenstammen deporteerde die zich hadden aangepast, hun eigen scholen hadden en velen waren  gekerstend. Hij deporteerde ze naar Oklahoma met behulp van methoden die resulteerden in duizenden doden (een stam verloor ¼ van haar mensen). Mijn familie werd gedeporteerd door Stalin (wij waren Armeniërs) en ik kan je vertellen dat de methoden die Stalin gebruikte tijdens zijn deportaties een “ zacht eitje waren vergeleken met wat de“ democratische Verenigde Staten ”deden.

 

We zullen nooit een akkoord met hen bereiken, omdat we niet kunnen instemmen met ‘naar de donder gaan’.  We zullen nooit tot overeenstemming komen met hen, omdat we niet kunnen overeenkomen om paupers te worden. We zullen nooit een akkoord met hen bereiken, want we kunnen er niet mee instemmen onze kernwapens op te geven. We zullen nooit tot overeenstemming komen met hen, omdat we niet kunnen instemmen met het verzaken van al onze nationale belangen en we kunnen niet overeenkomen om alleen te doen wat ze ons opdragen te doen (ook ten nadele van onze eigen belangen). We zullen nooit een overeenkomst met hen bereiken, omdat we nooit zullen overeenkomen onze geschiedenis te vergeten en we zullen er niet mee instemmen dat onze volgende generaties zichzelf vervreemden van zoals wij nu zijn.  We zullen nooit tot overeenstemming komen met hen, omdat we daar nooit mee akkoord zullen gaan, en ze zullen nooit met minder dan dàt ( onze overgave) genoegen nemen.


 

 


65 comments:

  1. De chef van Russia Today, Margarita Simonian, zei het volgende: Аминь !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik moest het even door de Vewrtaler halen: 'Amen'

      Ik denk dat Wolf voor ruim 100% achter Margarita staat. Ik ook !

      Delete
  2. Een absolute must see over de NED, Soros in Myanmar van de Grayzone: een videokijken om een halve expertte worden!

    https://www.youtube.com/watch?v=Hr24DLS16C8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga hem zeker beluisteren! Beloofd !

      Delete
    2. Net begonnen: is wel ruim 1,5 uur... Waauw: dit is Toni Cartalucci ! Dat is een heel goede bron.

      Hij heeft gelijk: Je kan je beschermen door een valse naam, maar als die bekend is, dan moet je de publiciteit zoeken en je echte naam linken aan het gevaar. ( Zelf heb ik al in de krant kunnen zeggen: 'Als mij iets gebeurt zou het door Israel kunnen komen"
      Dat geeft bescherming. Maar ik heb nog wel meer oplossingen voor dit probleem..

      Delete
    3. min. 17: Het is altijd dezelfde werkwijzer: Ze zoeken een groep die onmtevreden is en die steunen ze tegen de bestaande regering."

      Dit staat zelfs in het uitgelekte handboek van de VS: Training Circular 18-01.

      Delete
  3. Tip.

    Op mijn maart blog met alle UNZ podcasts heb ik nog wat klassiekers toegevoegd: ( zie UPDATE aldaar)

    Nog meer leerzame video's:

    The 48 Laws of Power [in 210 mins] Director's Cut

    THE ART OF WAR - FULL AudioBook 🎧📖 by Sun Tzu (Sunzi) - 70 min.

    The Laws of Human Nature | Robert Greene | Talks at Google 80 min.

    Machiavelli: A Very Short Introduction | Quentin Skinner | at Google 50 min

    The Republic by Plato (Audiobook) 5 uur.

    ReplyDelete
  4. Petje af voor Tucker Carlson: hij durft de Joodse Machten ( elders noemde ik ze Gruwel Machen, en dat was wellicht een nauwkeuriger aanduiding) aan te wijzen !

    https://www.unz.com/article/tucker-carlson-doubles-down-on-replacement-explicitly-mentions-white-replacement-and-targets-the-adls-hypocrisy/

    ReplyDelete
  5. Ik meen dat Rypke al is geinterviewd op deBlauwe Tijger.

    Dit bericht is al een dag oud:

    Rypke Zeilmaker weer opgepakt!

    Op zeer brute wijze is onderzoeksjournalist, woordkunstenaar en blauwe tijger Rypke Zeilmaker gisteravond nabij Leiden door zes politieauto's klemgereden waarbij zijn auto vernield is, een ruit is ingeslagen en hij met peperspray onschadelijk is gemaakt. Vervolgens is hij zwaar mishandeld op straat en heeft hij sporen van glasscherven in zijn handen en armen.

    De reden: De politie wilde namelijk 'even' Zeilmakers DNA afnemen omdat hij eerder geen gehoor gaf aan de oproep zijn DNA op het bureau in Leeuwarden af te geven. Iedere verdachte in Nederland moet volgens de wet zijn DNA afgeven en Zeilmaker heeft dat tot nu toe geweigerd. Zonder veroordeling je DNA al in een de databank van de overheid (en dus ook in die van de USA en Israël), is ronduit staatsterreur. Aan deze praktijk moet dan ook een einde komen: de verplichte DNA-afgifte voor onveroordeelden is het begin van een ondoorzichtige brei van kunstmatige tenlasteleggingen, zwaar politiegeweld en schept enorme mogelijkheden om nepbewijs in elkaar te flansen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het lijkt er op dat de politie geen idee heeft wie ze moeten aanhouden: een vuurgevaarlijke moordenaar of een martelaar/held/idealist/dwaas.

      Rypke wordt aangehouden alof hij zeer gevaarlijk is, terwijl hij dat niet is. ( Wat ie wel is? Dat hangt van uw idee af, kies maar uit mijn alternatieven. Maar het is niet relevant: Rypke is in elk geval niet vuurgevaarlijk.)

      Mogen we de politie-bobo's de laan uit sturen die dit als beleid voeren?

      Ja, dat moeten we zeker doen.

      Volgens oude Franse bronnen gedroegen de duitse soldaten zich in 1940 in Frankrijk veel correcter...

      Delete
    2. De naam Rypke Zeilmaker bezorgt iedere agent een rood waas voor de ogen. De man is uitstekend juridisch onderlegd en weet behoorlijk weerwoord te geven. Daarom dus het machtsvertoon, anders niet.
      Maar ze kunnen hem niet aan, dan maar op deze manier. Hij heeft een eigen website, alwaar hij de arrestatie in geuren en kleuren verhaald. Verder schrijft hij regelmatig stukken op de website Climategate.nl. Profiel.
      Concluderend kan men stellen, dat hij een 'pain in the ass' is van alle leugenaars van het klimaatbanditisme. Alle beweringen van hem worden met keiharde gegevens gestaafd. En dat kunnen ze niet hebben. Sinds hij een harde strijd voort met een corrupte ambtenaar is de zaak aan het escaleren. Hij is -vorig jaar- thuis ook van zijn bed gelicht, ook met een gewelddadige arrestatie. Gelukkig heeft hij in Huib een goede vriend, die hem met raad en daad bijstaat.

      De agenten zijn steeds verder van het pad af, dus gaan er straks doden vallen; aan hun kant welteverstaan.

      Delete
    3. IK heb zojuist de eerste 10 minuten beluisterd van het gesprek tussen Rypke en Huib.

      Maar ik weet genoeg: Rypke is zelf schuldig aan het agressieve optreden van deze agenten.

      Wij hebben een sociaal contract: Wij geven agentenm macht, en gaan er van uit dat we op die manier voor de boosaardigen beschermd worden.
      Dat is de ruil die we maken: iedereen ongewapend, behalve de politie. Iedereen verdogden geweld te gebruiken, behalve de politie.

      Dus als de politei zegt: stoppen. Aan de kant. Dan moet je niet denken: 'Ach, ik luister lekker niet."

      Rypke heeft heel veel goed gedaan, maar dit niet.
      Politie had gelijk. Rypke heeft het aan zichzelf te danken.

      ( Je mag best boos zijn, Wolf, maar zeg me dan in welk systeem we moeten leven. Een systeem zònder sociaal contract? Dat is een walhalla voor de boosaardigen.)

      Delete
  6. Off topic:

    https://www.freshplaza.com/article/9311462/kiwis-still-perfect-after-107-days-of-transport/

    "After a 40-day journey to Taiwan, the container was rejected by the Taiwanese authorities due to the presence of 0.01 ppm (probable drift effect) of Etofenprox. It should be noted that, in the last seven years of exporting kiwis to that destination, we have never encountered any problem.

    =====

    Gelijksoortig nieuws:
    Op een boerderij bij mij in de buurt waar volop chemicaliën worden gespoten heeft Albert Heijn een Insecten-Hotel gezet !

    Perception management tot en met.

    'Es ist mir zum Kotzen'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De clou is weggevallen zie ik nu: toen de kiwi's na een reis van 107 dagen terug kwamen in Italië, waren ze nog helemaal in orde...

      Die dingen zijn meestal ook niet te vreten. Nu weten we waarom. Geldt trouwens voor zowat alle voedsel.
      We zitten in een pannetje en we koken langzaam gaar. En niemand heeft het in de gaten, zo lijkt het...

      Delete
  7. Conflict tussen Oekraïne en Rusland laait op: 'Hoogst verontrustend'
    https://youtu.be/EQ5eaMxVL7s

    Zojuist gereageerd bij WNL:

    November: Neocons komen weer aan de macht. Sleepy Joe is hun marionet. Februari: Zelenski verbiedt 3 Russisch-talige tv stations. Maart: Zelenski zegt dat hij de Krim terug gaat veroveren. Maart: De VS vraagt passage aan voor 2 oorlogsschepen via de Bosporus. ( Wegens Conventie van Montreux moet dit weken tevoren worden aangevraagd). April: Putin voelt nattigheid en stuurt zoveel soldaten naar de grens dat die oorlogsplannen van de Neocons onhaalbaar worden . Vertel het even tegen van de Roer, want hij is een oorlogs-stoker. Als er ooit een Neurenberg 2 komt gaat ie de bak in.

    ReplyDelete
  8. Reactie die ik plaatste onder Rypke en Huig Plug:

    Jammer Rypke. Je werkt zo hard voor de goede zaak, en nou beschadig je de zaak waar we allemaal zo hard voor werken. We hebben een sociaal contract. We geven het gewelds-monopolie aan de politie en in ruil krijgen we bescherming tegen de kwaadaardigen. Dat kan alleen werken als de politie dat geweld ook afdwingt indien ze het willen gebruiken. Dat is logisch. Anders , als wij uitmaken wanneer de politie gelijk heeft, is het eind zoek. Dat kan nooit werken. Maar jij denkt : 'Ach, ik ga maar niet luisteren. Ik rijd gewoon door. Ik houd mijn raampje dicht. Ik wil niet weten wat ze van me moeten." En dan verbaasd zijn dat ze geweld tegen je gebruiken... Het is dit soort gedrag waardoor agenten extremer worden. Neem het ze eens kwalijk. Ik ben niet tevreden over je, Rypke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [de politie en in ruil krijgen we bescherming tegen de kwaadaardigen.]
      Je zet jezelf te kakken, Jan. De politie is onderhand IN DIENST van die kwaadaardigen. We krijgen geen bescherming meer. De politie is alleen op jacht naar de dwarsliggers en drugsgerelateerde zaken. Verder is het opsporings% nog steeds beneden alle peil.

      Delete
    2. Wolf,

      ook ik ben niet tevreden over het werk van de politie.

      Maar mijn eerste reactie was (zie boven): Wat een overdreven agressieve aanhouding plegen die polite-agenten toch weer!

      Maar dan beluister ik uit de mond van Rypke zelf wat hij deed:
      Hij luistert niet naar de agent die hem tot stoppen maant.
      Hij rijdt gewoon door, tot er maar liefst 6 auto's naar hem toe zijn gekomen! ( Dat heeft dus wel even geduurd).
      Dan weigert hij te communiceren: hij laat zijn raam dicht en houdt de deur dicht.

      Met andere woorden: Rypke denkt dat HIJ bepaalt wat er gebeurt.

      Maar dat wil ik niet. Ik wil beschermd worden door de politie. Ik wil dat iedereen naar de politie luistert.
      Ik wil dus dat de politie Rypkje dwingt om te luisteren, want anders heb ik zelfg geen bescherming meer van de politie. Dan bepalen de criminelen wat er met mij gebeurt.

      Dat er boven in het hoge kader iets mis is gelopen: dat weten we allemaal. Maar dat moeten we dààr uitpraten. Dààr moeten nieuwe modi-operandi komen. De politie moet weer gezag krijgen.

      Rypke bepaalt niet wat er moet gebeuren als hij tot staan wordt gemaand.

      Rypke is er Mede de schuld van dat onze agenten door het rood gaan.

      Dit gaat helemaal fout lopen: we krijgen amerkaanse toestanden.

      Mogelijk dat de Usual Suspects dat willen, maar ik denk dat Rypke dat niet wil.
      Nou, dan moet hij zijn verstand gebruiken.

      Delete
    3. In alle succescvolle revoluties ooit, en eveneens bij het falen van kwaadaardige regime change pogingen is dat bewerkstelligd OMDAT leger en politie aan de kant van het volk en de grondwet ging staan.

      Zelf ben ik vanwege mijn karakter bepaald geen fan van law enforcement typen, maar een zo negatieve houding jegens hen is vrijwel het leukste cadeautje dat je 'de kwaadaardigen' kunt geven.

      Delete
    4. De laatste regel snap ik niet: is het leuk voor de 'vijandige Elite' als wij boos op onze agenten worden?

      ---
      Er zijn twee mogelijke manieren van samenleven:
      - of de sterkste deelt de lakens uit.
      - Of er is een wetgeving die zorgt dat rijk en arm, sterk en zwak, met een gerust harty de straat op kunnen, en kunnen slapen en hun geld kunnern bewaren. Omdat de boosaardigen worden opgepakt en berecht.

      Natuurlijk wil iedereen de tweede variant.
      En natuurlijk zie je dan altijd dat de rijken en sterken iets meer 'gelijk' zijn dan de zwakke broeders. Maar de bescehrming van de zwakken is toch vaak hgeel behoorlijk.

      En dat krachtenveld behoeft onderhoud, zoals een weg - eenmaal aangelegd- ook onderhoud behoeft: af en toe een corrupte agent verwijderen. Of een politicus die steekpenningen aan neemt etc.

      Maar wat natuurlijk herlemaal niet kan is dat ene Rypke Zeilmaker besluit: 'O, die agent zegt dat ik moet stoppen, maar ik rijd niet te hard en ik kom van een feestje, dus hij mag me niet aanhouden.'

      En als je dan de agenten tot razernij hebt gebracht, dan gaan klagen dat ze iets te ruw met jou omgingen!

      Lieden als Rypke doen erg nuttig onderzoeks-werk, maar veroorzaken door dit soort domme - kortzichtige - gedrag ook veel schade.
      Net als Van Wolferen: doet geweldig werk, maar beschuldigt mensen van zaken die totaal niet bewezen zijn, en zelfs onwaarschijnlijk zijn. Wat ze hier opbouwen, gooien ze daar weg. Dom dom dom.

      Delete
  9. Blik begint mijn onschuldige, doch wat cynische reakties te verwijderen! Tenzij het een technische fout was (shadowban?).

    Ik heb hetzelfde gehad met mijn enige reactie op 'Coronazwendel.nl' Afgezien van de (Blik-niveau) aritkeltjes blijkt er een ultrarechtse sinofobe agenda onder te liggen.

    Je mag zeggen wat je wilt, maar tegenspraak op dit gebied wordt niet geduld!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je maakt me nieuwgierig.... wat was het bericht dat mogelijk door Blik is verwijderd?

      Delete
    2. Een niemendalletje...: ik val weer eens door de mazen van het net: Ik gaf aan dat wanneer ik terug kom van mijn bezichtigingsvakantie dat ik waarschijnlijk ik 10 dagen in quarantaine moet, en ik slechts in mijn tuin buiten mag zijn. Laat die nu 2 Km verderop liggen! Bij Blik willen ze vooral principieel zijn. en er is slechts 1 visie juist. Ik veronderstel dat mijn cynisch opportunisme daar niet door hun ethische censuur kan komen. Of het is gewoon een technische fout.

      Het is gezellig in ons straatje: de eerste warme lockdown-dag deze maand, om 4 uur nu worden er al vrolijke liederen gezongen door diverse buitengroepjes!

      Power to them!

      Ondertussen ontstaat er een viral meme over president Clutin.

      https://www.youtube.com/watch?v=dVSuiisxFzo

      Een zelfstandige post waardig

      Delete
    3. Ik heb the Grayzone bovenaan in mijn farorites gezet!

      Het blijkt dat de levensduur van de beste bronnen meestal minder lang meegaan dan Latina Divas! Ik denk dan aan bv Fort Russ.

      Delete
    4. Ik, zag Christoforou met een video over Klutin, en ik begreep het al niet helemaal.

      Nu wel.
      Vladimir Vladimirovich kan er gelukkig ook erg om lachen.

      Over lachen gesproken: Er was een filosoof die zei: Als iemend echt goed kan lachen, dan is hij een goed mens...

      Delete
  10. In de VS is het begrip 'Slush Fund' heel bekend. Het is een pot met geld waarmee 'The Powers That Be' hun agenda doordrukken. Kan geld uit drugs zijn, of de beruchte 'trillion dollar' die zoek waren op 10 september 2001, volgens Cheney.

    --

    Ik bekeek een stukje van de nieuwe film van Marijn Poels, over de moderne landbouw.

    Daar zegt een vrouw/onderzoeker dat de overheid steeds foute cijfers gebruikt (stikstof-getallen, mest getallen etc) en dat je kan corrigeren tot je een ons weegt: die onjuiste cijfers komen steeds opnieuw terug.

    Ze onderzocht welke organisaties hier steeds mee kwamen, en wat bleek: al die organisaties worden gesteund door de Nationale Postcode Loterij... !

    Mijn hypothese:
    De Postcode Loterij is een slush-fund voor onze eigen Deep State (die mogelijk vanuit de VS wordt aangestuurd !)

    Hier de passage: (1 minuut)
    https://youtu.be/NV0Lln1fFsw?t=240


    definitie:
    A slush fund is a fund or account that is not properly accounted, such as money used for corrupt or illegal purposes, especially in the political sphere. Such funds may be kept hidden and maintained separately from money that is used for legitimate purposes..


    ReplyDelete
    Replies
    1. Iemand prees vandaag Rutger Bregman aan als 'voorbeeldig persoon', maar wat zie ik: ook hij maakt propaganda voor The Powers That Be:

      https://youtu.be/NV0Lln1fFsw?t=1104

      Delete
  11. HET GOEDE DOEL HEILIGT DE MIDDELEN

    is de titel van Marijn Poels' documentaire die ik eerder noemde.

    Dat was ook mijn conclusie.

    De Neocons hebben een instinct van destructie en overheersing.

    Voor zichzelf benoemen ze het zoals Lev Kopolev zei in 1960 toen men vroeg: "Lev, waarom heb je het graan onteigend en de Oekraïense boeren laten verhongeren? Wat was toen jouw motivatie? "

    Kopolev: "You must not give in to debilitating pity. We are the agents of historical necessity. We are fulfilling our revolutionary duty. We are procuring grain for our socialist Fatherland. For the Five Year Plan."
    ( The Jewish Century. Yuri Slezkine, 2007 (Jewish Book Award, 2007) pag 230)

    In de joodse religie is dat:
    Tikkun Olam, en if necessary for that: feel free to kill Amalek.

    Zo ziet dat er in hun eigen hoofd uiit.
    Maar hoe krijgen ze die agenda van dood en verderf verkocht aan de Schaapjes?

    Simpel: Zet er àltijd een vlag op van: Het Goede !

    Wij streven naar Democratie.
    Gelijkheid.
    Tegen dictatuur !
    Voor vrijheid !
    Dit is een Stichting !
    Dit is een Foundation!

    Ik was op Clingendael en het was in de tijd dat Libië vernietigd werd. Sprak er met mensen van PAX Christie. Ze stonden er volledig achter. Ze geloofden elk negatioef woord over Ghadaffi. ( Later bleek werkelijkk àlles onwaar dat er destijds over hem beweerd werd.)

    Het zit boordevol met Lev Kopolevs bij Pax Christie en al die andere schuiten die rond varen met een vlag: "Wij verbeteren de wereld ! "

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Ze geloofden elk negatief woord over Ghadaffi.( Later bleek werkelijk àlles onwaar dat er destijds over hem beweerd werd.)]

      Dat krijg je, als mensen zich eenzijdig laten informeren. Ook dit moet je omdraaien: zélf achter informatie aangaan. Vaak heel verhelderend.

      Delete
    2. Na een korte zoekactie: De waarheid over Khadaffi.
      De punten hierin genoemd, heb ik ook elders gevonden, onafhankelijk van deze site.
      De man was een zegen voor zijn land. Een Verlicht Despoot.
      Dankzij de uche uche kuch proest onafhankelijke msmm is dit allemaal kapot gemaakt.

      Delete
  12. Vanmorgen nog enkele mooie video's beluisterd:

    Epictetus - How To Be A Stoic (Stoicism) 15 min.

    MARK TWAIN American Writer And One Of The Greatest Humorist Powerful And Life-Changing Quotes

    ReplyDelete
  13. VANDAAG ONTDEKT:

    EEN VIDEOKANAAL MET KORTE VIDEO'S

    OVER FILOSOFEN EN HUN GEDACHTEN.

    https://www.youtube.com/c/PhilosophiesforLife/videos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interessant.
      Zowel Luc Bonnei=ux als Pierik als Verwey kende ik niet.

      Ik ga ze beluisteren.

      ( Mijn standpunt blijft wellicht onveranderd: ik ben voor alle maatregelen die niks kosten, ongevaarlijk zijn en effectief zijn: HCQ, Ivermectine, vit D etc, maar ook mondkapjes op bepaalde plaatsen en geen lucht-dichte bijeenkomsten. )

      Ik ben er tegen om de samenleving kapot te slaan door een lockdown, of door fel verzet tegen mondkapjes.

      Delete
    2. [HCQ, Ivermectine, vit D]
      Eens. Maar mondkapjes die niet werken mag je zelf ophouden, zonder het mij te verplichten. En van luchtdichte bijeenkomsten moet jij dan maar wegblijven.

      Ik heb alles achter de rug en wordt nu gedwongen -voor mij nadelige- maatregelen te nemen. Die idioten draaien steeds maar weer de zaak om: Ik moet niet bewijzen, dat ik niet ziek ben, als jij bang bent voor mij, blijf jij maar binnen en sluit je jezelf maar op.

      Straks krijgen we de discussie, dat 'het volk' het allemaal heeft moeten ondergaan voor een stel gammele bejaarden. Straks wordt iedereen met grijs haar er op aangekeken.
      En dat allemaal voor een virus, wat nauwelijks gevaarlijker is dan de griep.

      Delete
    3. In oktober bood ik een interview aan bij de twee kranten die mijn 'Putin-Borden' geplaatst hadden.

      BNdeStem deed het, de Volkskrant niet.

      Daar stel ik een compromis voor, om 'het land tot rust te brengen'. (Bijna-burgeroorlog te voorkomen. giga schade te voorkomen).

      De overheid moet gematigder worden en vooral: eenvoudige, ongevaarlijke middelen en maatregelen promoten. ( D, HCQ, Ivermectine, bescherming van de zwakken)

      De Opstandelingen ( Blik, Viruswaanzin etc) moeten lichte maatregelen accepteren: gewoon allemaal zo'n mondkapje op in de trein. Ook als je al corona had of ingeent bent .... een mondkapje doet geen pijn, en dat het ongezond zou zijn is niet overtuigend aan te tonen. In China lopen mensen jarenlang met zo'n ding rond en worden heel oud, ook in sterk vervuilde gebieden.

      Als iemand een geweldige praktische oplossing heeft om sommigen toe te staan geen mondkapje op te doen, houd ik me aanbevolen.

      Idem: ruimten waar hard geroepen wordt en nauwelijks verse lucht binnen komt: even niet doen, beste Viruswaanzinners. Even een stapje tegemoet komen.

      ----------
      Uiteraard heeft niemand naar mij geluisterd: de Overheid is niet gematigder maar extremer geworden. De instanties gingen door met HCQ en Ivermectine te verzwijgen of zelfs strafbaar te stellen. Over vitamine D hoorde je vrijwel niks.

      De opponenten groeiden dus in aantal: niet alleen viruswaanzin maar ook het volk begon te morren.

      Tel uit je winst!


      Delete
    4. In de crosspost bij Blik wijs je op een interview dat Steve Bannon heeft met een arts.

      Hier een 1 minuut durend stukje, waar alles in staat:

      https://rumble.com/embed/vd0no7/?pub=4

      Delete
    5. [de Overheid is niet gematigder maar extremer geworden.]
      Logisch gevolg is, dat de tegenstand ook extremer wordt. De enige voorlichting over vit. D is van de reclame, verder niets.
      Overheid stuurt aan op vaccinaties, vanaf de eerste dag. Inhoud is geheim. Waarom? Wat zit erin? Wat doet het allemaal? Hierop krijg je geen antwoord.

      Delete
  14. Ivermectine voor vee is slecht voor het bodemleven, en Artemisine (A. annua) geeft resistentie:

    https://www.theguardian.com/global-development/2021/apr/15/africa-on-the-verge-of-resistance-to-key-malaria-drugs-rwanda-study-warns

    Normaliter zou ik deze berichten gewoon voor kennis aannemen, het is ook deels waar.

    Maar nu zie ik er toch een voorzet van big pharma in om deze geneesmiddelen in te perken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dus dan maar gauw een voorraad inslaan, toch?

      Delete
    2. Ik heb nog voor een jaar voldoende Ivermectine in huis, dus nog een beetje vroeg om bij te bestellen.

      Ik kan me niet voorstellen dat ze Ivermectine voor dieren gaan stoppen, of voor reuma of andere ziekten.

      Mar ze willen natuurlijk graag negatoieve associaties creëren en zullen daarom steeds over die kleine nadelen publiceren.
      Toen Ivermectine de Nobelprijs kreeg hoorde je er niks over... nu wel.

      Delete
    3. ( Mijn handel is trouwens helemaal ingestort.... Er was een klant, ene Rootman. Maar ik hoor er niks meer van.
      En dan had je nog ene Wolf. Heeft ook maar één keertje wat van me gekocht... )

      Delete
    4. Zodra ik in de buurt ben kom ik er weer halen hoor. Spoedig.

      Delete
    5. Het handeltje van Fauci begint ook een beetje in te storten.
      Ik zie overal berichten, dat niet meer dan 30-40% van de mensen zich laten inspuiten. Ik heb ook een "uitnodiging" gehad: direct door de papierversnipperaar gedraaid.

      Delete
    6. Je bent welkom, Wolf !

      Leuk !

      Delete
    7. [Je bent welkom, Wolf ! ]
      Dank je wel. Geef wel een mail over de datum.

      En met 'uitnodiging' bedoelde ik een 'uitnodiging' van de GG&GD voor een vaccinatie, die dus ter plekke werd vernietigd. Sorry voor het misverstand.

      Delete
    8. Dat geldt ook voor mij. Volgende week uitnodiging vaccinatie. Die ga ik halen! Het helpt mopelijk mee mijn ontroerend goed reisje in mei tot een succes te maken. Wel vrees ik dat ik daarna in quarantaine moet.

      Delete
    9. Kan je tijdens de quarantaine gelijk de Ape ombouwen. Hoef je niet meer naar huis toe...

      Delete
  15. De 'goede video's' schieten als paddestoelen uit de grond.

    Nu is er weer een organisatie die zich MOCONOMY noemt en ze hebben zomaar ineens vele honderden video's op youtube gezet.
    Hebben de rechten gekochjt en gaan nu aan de reklames verdienen.

    Hier een link: https://www.youtube.com/c/Moconomy/videos

    Maar je kan ook naar de thema's kijken:
    https://www.youtube.com/c/Moconomy/playlists

    Niemand hoeft ooit nog een stap buiten de deur te doen om toch enorm 'kennis-rijk' te worden.

    ReplyDelete
  16. Top 3 Causes of Death in 2020:

    Where's the outrage over this?

    https://youtu.be/9Ie-3W7Xc8Q

    ReplyDelete
  17. Bij De Hond in de Pot:

    Het ABC van vitamine D: leer van deze artsen - BDHiDP afl. 10


    Twee eenvoudige Nederlandse artsen die al een jaar lang met vitamine D werken en goede resultaten hebben.

    En passant zegt hij ook: In Scandinavie wordt veel Vit D in het voedsel ( boter, melk) toegevoegd. Dat helpt daar om de ziekte minder ingrijpend te maken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan is deze tjoep een stuk informatiever, dan de zoveelste over vit. D. Als mensen het nu nog niet weten, is het gewoon hun eigen schuld.

      Delete
  18. Even een technische vraag: heb jij ooit het bestand robot.txt bekeken en aangepast? Met dit bestand kan je google buitensluiten, anders lezen zij ook de commentaren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb robot.txt niet op mijn computer gevonden.

      Het lijkt iets dat je gebruikt als je je eigen website hebt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Robots_Exclusion_Protocol


      Maar ik heb een blog dat gehost wordt door blogspot.

      Trouwens: stel dat de comments door google worden opgepikt, wat dan nog?

      Je moet gewoon geen zaken opschrijven waarmee ze later kunnen beweren dat je terroristische neigingen had of hebt.
      Ik heb ze niet, dus ik schrijf dat ook niet... maar Wolf wil nopg wel eens iets roepen ...

      Delete
  19. Het lijkt er op dat de saker bezoek heeft gehad:

    http://thesaker.is/important-announcement-by-the-saker/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is belangrijk nieuws.
      Slecht nieuws.
      Maar ook wel nieuws waar discussie over nodig is.
      Bijvoorbeeld: Is het wel gepast om als 'legal alien' het land waar je naar vrije keuze naartoe bent verhuisd, en dat - in theorie- niet door jouw voorouders is opgebouwd en verdedigd- om dat land met volle kracht aan te vallen.
      ( Het is wel leerzaam voor dat land: ale kritiek is leerzaam. Maar teveel van het goede kan ook vervelend worden. )
      Ik vraag me ook af of het wel aan Sylvana Simons is om bij ons Zwarte Piet te komen afschaffen.

      Hier ligt dus een discussie die zinvol kan zijn.

      Delete
    2. Het gaat daar stil worden, gezien alle restricties. Hij geeft dus toe aan censuur.

      Delete
    3. Hij heeft een familie. Greenwald kan vertellen wat er dan gaat gebeuren
      https://www.youtube.com/watch?v=BUMyQyTHI3E&t=1201s

      Delete
    4. Dan ga je toch verhuizen? Je kunt je stem altijd laten horen via Internet.

      Delete
  20. ROOTMAN:

    Mijn postruimte is blijkbaar weer op...


    De nieuwe kandidate van de Gruenen uin ons buurland:


    https://pbs.twimg.com/media/D87hCUXXYAAxYFk.jpg

    =============

    Ik heb even moeten zoeken, Rootman.
    Ik vond dit:

    de dame op de foto is voorzitter vande Groenen in duitsland, en bewonderaar van Soros, zop blijkt. In elk geval was ze dat op de Munchen Sicherheits Conferentie in 2019. ( #MSC2019)

    JV.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Mijn postruimte is blijkbaar weer op...]

      Mail gestuurd.

      Delete
  21. https://www.danieleganser.ch/

    Daniele Ganser heeft een boek geschreven over het gruwelijk agressieve gedrag van de VS.

    De Blauwe Tijger heeft het in het Nederlands vertaald. 27 euro, 300 pagina's.

    Het interview met Ganser van Tom Zwitser is aardig:
    https://www.youtube.com/watch?v=LDsKqfMs2CY

    Maar het interview met Richard Gage bevat veel meer informatie:
    https://www.youtube.com/watch?v=RtYz7ri6kAQ&t=1229s


    Ganser heeft een heel joodse naam, maar komt heel open en vredelievend over.
    Mijn sympathie heeft ie.

    ReplyDelete