Een joodse wetenschapper deed 9 jaar lang onderzoek (met een team) naar Google en Facebook.
Die bedrijven weten onvoorstelbaar veel over ons allen. Vele honderduizenden pagina's met info per persoon.
Ze gebruiken dat niet alleen om U diensten en producten aan te bieden, zoals Shoshana Zuboff zei : Surveillance Kapitalisme
Ze kunnen er ook heel veel invloed mee uitoefenen op het stemgedrag van de mensen. Ik zal voorbeelden geven uit de tijd 'Trump-Hillary, 2016'.
- Een simpele aanmoediging om te gaan stemmen ( Go Go Vote) spoort vooral Democraten aan en steunt hen dus. ( Term: Differential demographic effect.)
- Bij een zoekopdracht worden altijd suggesties gedaan. Negatieve suggesties ( Trump diefstal ) worden 20 maal vaker aangeklikt dan positieve suggesties. Zo kun je bij Hillary alle negatieve suggesties weg laten en bij Trump aandikken. (Term: Negativity bias)
- Je kunt ook alle negatieve zaken van een kandidaad onvindbaar maken. ( Hillary bodycount . Hillary dead friend) ( Term: Power to suppress)
- Je kunt een kieswijzer zo programmeren dat allen die hem invullen bij Hillary uitkomen. ( term: bedrog)
Interessante info:
== "Do no Evil" is de slogan van Google.(1) Ze ondersteunen de gewone mensen, de 99%, niet de rijken. Google -mensen zijn Democraten. Daarom is het een witte 'zonde' ( en dus niet echt evil) om de Democraten te helpen bij verkiezingen.
== Epstein zegt in feite dat we in een gevangenis zitten als we niks doen.
== Epstein zegt dat Google de baas is in Amerika...
Als criticus van de joodse macht kan ik nog dit toevoegen:
Google en Facebook zijn joods eigendom. De Grote Media zijn in joodse handen. De grote banken en Financiele Instituties zijn joods gedomineerd en het is ondenkbaar dat ze een agenda zouden volgen die nadelig is voor 'de joden'. Volgens prof. Dalton hebben de Amerikaanse joden 50 trillion dollar... 50.000.000.000.000 dollar. Het enige dat je dan kan doen is: een gelaten glimlach tonen en denken: Zo werkt de evolutie. Wie de beste strategie heeft die wint. Wel jammer van al dat menselijk leed dat er mee gepaard gaat ( al 30 eeuwen) en ook jammer dat het ook voor die overwinnaars alleen maar ellende en ondergang zal betekenen, want zo werkt het als een organisme niet is geëvolueerd, maar gekweekt. (Mensen doen dit normaal gesproken niet, dus er zijn alleen woorden voor zoals kweken, fokken.) Heel veel rundvlees komt van koeien die onmogelijk nog op natuurlijke wijze kunnen bevallen. Als er geen mensen meer zijn, zullen deze koeienrassen direct uitsterven. En zo is het ook met de Usual Suspects: op zichzelf staan lukt nooit. Een eigen land behouden zal ook niet lukken. Zonder een vijand die hen wil opeten ( beweren ze, om de onderlinge loyaliteit te bevorderen) , gaan ze elkaar opeten.
( 1) "By way of deception thou shalt make war". ( Mossad motto) Er wordt geen genocide gepleegd of die massamoord is voor 'ons aller bestwil', voor een mooi doel: democratie brengen, een dictator verwijderen, Terroristen elimineren.
"Don't be evil" moet de Google employee's overtuigen dat al die spionage dient om een betere wereld te brengen: om de Democraten aan de macht te helpen. Om terroristen tijdig op te sporen. In werkelijkheid wordt dit gedaan om op het uur U (wanneer ZIJ de macht officieel in handen nemen) elk adres bij de hand te hebben van elke criticus van hun Samenzwering zodat ze die critici kunnen 'kalt stellen' zodra het moment opportuun is. )
HIER de link naar het Spotify interview.
Het interview duurt 2.40 uur, en ik beluister dat terwijl ik iets anders doe.
Het is lastig om aantekeningen te maken.
Dit keer heb ik af en toe aantekingen gemaakt ( moeilijk leesbaar) en die ga ik hieronder weergeven.
Zeker indrukwekkend genoeg om het hele gesprek te gaan beluisteren.
E= Dr Robert Epstein. R = Joe Rogan. Getal = tijdsaanduiding.
Min 1-16 : Google is S & M : Surveillance en Manipulatie. Ze verlakken de mensen.
'Alexa' hoort elk woord dat je zegt. Zelfs zonder simkaart wordt ales geregistreed. Als je weer contact maakt, wordt de opgeslagen privé info aan google gezonden.
HIj kan 12 Mb per uur doorsturen. Je moet jouw telefoon echt ont-googlen.
E: Ergens heb ik nog een essay op het neyt staan dat heet: myprivacytips.com
Je moet je best doen om niet gevolgd te wqorden. Ja dat kost een heel klein ebeetje moeite en een heeel klein beetje geld.
( Ik werd door Ancilla van Leest gewezen op dit Joe Rogan interview. In dit 2016 interview met Arjen Kamphuis geeft Arjen allerlei simpele tips: scherp. )
E: Als browser èn als zoekprogramma heb ik Brave. Brendan Eich is de bedenker van Brave. Eerder maakte hij Firefox. Brave volgt mij niet en stuurt niks door.
Chrome is een verlengstuk van Google.
16. "Als je àlles wist zou je geen kinderen meer willen nemen !"
Het is bekend geworden dat de auto's die over de hele wereld street-view foto's nemen, óók via WiFi heel veel data stelen van de huizen waar ze langs rijden : passwords, emails, userbnames etc. Google geeft één employé daarvan de schuld: Marius Millner. Maar binnen Google is deze man een held.
"Google's power is beyond belief" : Google verzamelt ( crawling) met zeer veel computers elke dag nieuwe info van het internet.
Veel Zoekmachines doen dat niet zelf, ze huren de resultaten van Google. Duck Duck Go doorzoekt databases.
Brave doet wel zelf speurwerk.
36. R: Hoe vecht je tegen de machtigste 'Gedachten Controleur' die ooit bestond?
Google verdient 150 miljard per jaar. Geeft giga donaties aan alle politici. Kasn miljoenen stemmen van kandidaat naar kandidaat B laten verschuiven.
E: Ik heb 4 uur met Ted Cruz gedineerd. Hij weet nu alles, en hij begrijpt het probleem volledig.
38 Tim Cook, ( Apple baas) zei zelf: ( Over Google meen ik. of overApple?)
Ze nemen informatie van de klant en verkopen die aan de adverteerder.
Google heeft 9 zwarte lijsten. ( Quarantaine list genoemd). Daarop staan bedrijven die in een search-resultaat niet mogen genoemd. Zach Vorhees (?) ging boos bij Google weg en publivcceerde in augustus 2019 die lijsten. In een 950 pagina groot document zaten 3 pagina's met 'blacklisted links'.
Google en Facebook hebben 3 drijvende motiveringen:
1) Geld
2) Mooie normen nastreven. ( Een links wereldbeeld promoten)
3) Gegevens verzamelen , CIA en NSA steunen.
Er was: The Selfish Ledger. ( de egoistische opbergruinmte?)
Ze willen de mensheid tot brave links emensen maken.
50. SEME = Search Engine Manipulator Effect.
Ze kunnen met hun zoekmachine één kandidaat laten stijgen, bevoordelen.
Vooral met het:
SSE = Search Suggestion Effect.
E heeft dit zelf nagebootst. De proefpersonen waren 50% pro Hillary en 50% pro Trump.
Dan werd hun computer (thuis) weken lang aangesloten op een zoekmachine van E. Maar als de mensen iets wilden opzoeken over Hillary, dan werden er bijna uitsluitend positieve zoekopdrachten gesuggereerd.
Bij Trump: bijna uitsluitend negatieve suggesties.
Na een aantal weken was 90% van de mensen pro Hillary en slechts 10% pro Trump. ( Ik heb dit voorbeeld voor de helft zelf ingevuld, zodat het snel helder is wat er gebeurt. JV) ( Minuut 50 tot 54 na te luisteren.)
54. Mensen zijn vooral geIneresseerd in slecht nieuws over iemand, in gevaar.
Dat is een gevolg van de evolutie: wqe willen weten waar het gevaar voor ons mogelijk vandaan komt.
Die voorkeur voor negatief nieuws heet: 'Negativity Bias".
Eén negatieve suggestie in een korte lijst word 20 maal vaker aan geklikt dan die positieve suggesties.
56. Stemmen genereren is dan simpel: onderdruk negatieve suggesties vor de kandidaad die je bevoordeelt.
Pas in 2009 werd bij toeval bedacht dat men 'suggesties' zou kunnen plaatsen. ( Het werd eerst gezien als een gizmo, een gadget, een niet essentieel 'hebbedingetje'. )
Later werd hun invloed herkend en kon je de suggesties niet meer 'uit' zetten.
59. In 2010 beperkte men het aantal tot 4 suggesties. Optimaal om de negatieve suggestie onder de aandacht te krijgen.
In 2016 sloten Google en Microsoft een pact. Al hun rechtszaken over de hele wereld werden bijgelegd. BING ( van MS) sloot aan op Google.
Windows 10 en Windows 11 zijn zeer krachtige Volg-Machines. ( Tracking Tools)
1.05 (1 uur en5 min)
Het is heel moeilijkom alle tracking elementen van deze Windows uit te schakelen.
1.09 In 1961 sprak Eisaenhower iet alleen over het MIC, maar óók over de Technische Elite die ons zou gaan controleren.
Fancis Hoggin : Links + Facebook is een Technologische Elite.
Van alle Youtube filmpjes die door de mensen worden gekeken, is 70 % aangeklikt omdat het door YouTube in de suggesties werd gezet !!
1.19 O. M E. Een stemwijzer die àltijd als uitlsag had: U kunt het best voor Hillary stemmen. E: We hebben die stemwijzer aangesloten op een computer die random antwoorden gaf. Maar altijd was het advies: Hillary.
1.21 E spark met leden van het Congres. Begrepen ze het probleem. Democraat Blumental ( Conn) begrijpt het. Ted Crus snapt het.
Maar geen van hen wil er tegen optreden: Dem. profiteren. GOP is tegen regulering. ( Of zit er iets anders achter: Joodse Wereldmacht ?? JV)
1.22 E: "De TECH heeft al de Macht ! Vraag je niet af wat het over 20 jaar zal zijn. Het is NU al. "
Een belegger ( Roger Megamee ?) die vroeg in Facebook en Google belegde zegt nu: "Had dit niet gedaan als ik had geweten hoe ze het slechte pad zijn opgegaan. "
1.27 Facebook en Google zijn WOKE. Hun slogan was lang: 'Do not be bad."
Hun 'values agenda' is heel sterk.
1.29 E: "In 2019 heb ik een verklaring afgelegd voor 'Openbaar Aanklagers' van elke Staat.
Na afloop kwam een van de mensen naar me toe en zei: "Dr Epstein, U gaat sterven in een ongeluk, in de komende maanden."
Ik leef nog ,aar mijn mooie jonge vrouw die ik 8 jaar eerder huwde, kwam om in een auto-ongeluk. De pick-up truck was oud, 2002, maar ion goede staat. Het wrak werd heel snel afgevoerd naar Mexico en kon niet meer forensisch worden onderzocht...
( R vertelt het verhaal van Michael Hastings die wasondergedoken omdat hij voor zijn leven vreesde. Hij had eenmoderne auto die plots zeer hard ging rijden en tegen een stevige boom reed: Hastings dood. )
E: Er is iets geschreven over "Misdaad in de toekomst" , ik meen door een ex FBI man. Vb: Als jij in het ziekenhuis ligt kan een hacker de dosering van jouw medicijn verhogen zodat je daar aan sterft. Simpel, en niet te achterhalen wie dat deed.
Het algoritme van Google word 3000 keer op een jaar verbeterd.
E: '' De dood van mijn vrouw was zelfs in Europa in enige media beschreven. Ik heb blijkbaar mensen heel boos gemaakt. En er zit nog veel vuurwerk aante komen. Ik ben met een aantal zaken bezig.... "
1.36 Dit gaat een aantal mewnsen heel erg boos maken.
R: Maar je kunt er niks tegen doen?
E: Ik heb er toch wel enig succes mee gehad. Ik heb ze al een beetje laten 'inbinden'. Je moet ze exposeren. Hun werkwijze in de schijnwerper zetten.
Jim Hood, Openbaar Aanklager van Missisippi, doet goed werk.
Hij vroeg mij: 'kan google er voor zorgen dat iemand word gekozen " Ik zei: Ja.
De firma Nielsen doet overal ter wereld 'Kijk en luister- onderzoek'. Men plaaatst een recorder in een gezin en die noteert hoe lang en naar welk programma wordt gekeken. Dat bepaalt hoeveel de adverteerders willen betalen om in dat programma te adverteren.
Zo'n gezin noem je: 'Een geworven veld agent/entiteit ." ( Recruited Field Agent.)
E: Op dezelfde manier heeft ons onderzoeksbureau overal mee gekeken ( in gezinnen) welke suggesties mensen ontvangen van Google.
Masar we hadden twee groepen: een zeer geheime groep, en een groep waarvan we konden vermoeden dat die deelnemers door Google als deelnemer aan ons onderzoek konden worden herkend.
Ons vermoeden klopte: De bij google bekende deelnemers kregen geen biased suggesties ( dus af en toe ook negatieve suggesties over Hillary)
Maar de strikt geheime groep kreeg wel degelijk biased suggesties.
1.44 Nu geeft Epstein cijfgers en jaartallen . Hij deed dat onderzoek in 2016 en 2018 en 2020 en de beïnvloeding stijgt ewlk jaar flink
Op 5 november stuurden we brieven naar Google, en toen hield de bias-beinvloeding snel op.
1.46 Het is echt nodig dat we die Big Tech heel goed gaan volgen en dat we hen EXPOSEN , hun misdaden aanwijzen. Dan kunnen ze niks beginnen en zijn we weer de baas.
Go Go vote. -reminder door Google.
1.50 Als Facebook of Google op de dag van verkiezingen ( Trump-Hillary) zijn klanten had aangemoedigd om te gaan stemmen, dan had Hillary makkelijk gewonnen. Omdat blijkbaar veel meer Democraten dat lezen en er op reageren dan Republikeinen. (Dat is al onderzocht)
Efemeral boodschap (vluchtige, direct verdwijnende aansporiong op het scherm.)
Als Google voor één partij ( bij de twijfelende kiezers) dit soort reklame op het scherm zet, en die na 30 seconden weer laat verdwijnen, dan kunnen ze verkiezingne enorm beïnvloeden en is daar later nauwelijks nog een bewijs van te vinden.
E: "Daarom moeten we die Big Tech gaan monitoren, landelijk, om te zien of ze dit soort tricks niet doen. " ( Zoals de Nielsen kastjes: mee kijken ove rd eschouders bvan de mensen en registreren en centraal bewaren.Allen zo kan je Big Tech zijn enorme macht ontnemen.)
E: Onze AI signaleert nu al verdachte zaken. Bijv. als een enquete sneller wordt getypt dan menselijk mogelijk is, dan wordt zo'n proefpersoon er uit gegooid, want het is een bot. Als het AI twijfelt stuurt hij het naar levende mensen die dan een oordeel vellen.
E: Ik heb het laatste jaar met mijn team meer geleerd en bereikt dan in de vorige 8 jaar. we maken echt vorderingen.
2.00 E: Google is al 20 jaar heer en meester in zoekmachine wereld. Er is weinig concurrentie en weinig innovatie. Ze moeten bij wet wqorden verplicht om hun 'Index' publiek te maken. Dan kan de concurrentie ook wat gaan betekeken.
Google in stukken breken bij wet, dat is veel moeilijker. (denk aan het oliebedrijf van Rockefeller dat in 7 delen werd gesplitst, wegens te groot monopolie)
In de EU haat men Google. Daar kregen ze al 10 miljard $ boete sinds 2017.
2.03 Maar hier? E: " Google owns the USA !"
De Go Go Vote aansporing werd een 'public service' genoemd, maar dat werkt echt anders: Er is een DDE. Een Differential Deomographic Effect.
Als je het naar àlle mensen stuurt ( D en Rep.) , krijgt een democratische kandidaat door die aansporing 800.000 extra stemmen. Zo blijkt uit ons onderzoek. ( E onderbouwt die zwakjes vind ik. JV)
Er komt heel veel 'content' van bots uit het buitenland. ( Moldavië etc) Van troll Farms. ( Of zit Israel daar achter? Denk aan de zender die in Tripolie door de Mossad werd geplaatst, en zo Ghadaffi als dader van de 'discotheek aanslagen in Berlijn ' aanwees. JV. )
Men denkt: Algoritmes bepalen wat VIRAAL gaat.
Maar de mens maakt die algoritmes. Het wordt echt bewust gedaan.
Francois Hogan heeft dit aan het licht gebracht.
2.12 Dit is zeer belangrijk voor alle mensen, voor hun toekomst.
In China controleert de staat alles... Google hielp hen daarbij ! (En Israel hielp hen daarbij ! JV)
2,12 "Tienanmen' is niet te vinden op de chinese google. ( Het zogenaamde 'massacre' , waarvan vele insiders uit het Westen zeggen: is echt niet gebeurd. Ik was er vlak bij die avond. ! JV)
E: Ik ben veel idealistischer dqan veel jonge mensen.
Dat 'Monitoren van Google en Facebook' ( om te zorgen dat ze de stemmen niet beïnvloeden, ) dat MOET er komen!
Je weet niet wat voor content onze kinderen krijgen voorgeschoteld.
Er is een hoge Google functionaris, die al 20 jaar vriend was met mij en mijn gezin. Nu is die vriendschap voorbij. Google verbied het .
Er is een private detective op me afgestuurd, vermomd als solicitant.
Ik heb een heel enthousiast team. Ik heb 5 kinderen voor wiens toekomst ik het doe.
Ik schreef een wetenschaappeelijke Paper over dit onderwerp, en het staat bij de National Academy of Science en is al 100.000 keer gedownloaded. Dat is zeer veel.
Maar: Universiteiten doen niks. Ze zijn bang van Google.
In 2014 schreef de CEO va de Frankfurter Allgemeine Zeitung, Döpfner, een boek met de titel: " Why we fear Google".
Bedrijven denken heel goed na over de macht van google.
Een bedrieger kan jou beter bedriegen naarmate hij meer over jou weet. Google weet zeer veel over ons.
2.40 Ik wilde mijn Facebook pagina beëindigen. Dat lukt dus niet ! Ze staan het niet toe.
Mensen die denken 'Ik heb geen Facebook pagina, dus weet F. niks over mij", die moeten wel weten dat alles wat ànderen ove rjou op Facebook schrijven, wel bij F. bewaard blijft. Ze weten ook veel over mensen zonder pagina.
Iets deleten? Ja, na het deleten kun jìj het niet meer zien. Maart ZIJ weten het nog. Ze deleten niks. Het staat in hun kleine lettertjes.
2.31 De 'Power to Suppress' is een enorm grote macht.
2.35 Rogan houd een pleidooi voo rde open discussie.
R: Qanon heeft een artikel gepubliceerd: "Into the Storm"
2.36 Orwellschreef al: Als je de informatie ( media) controleert,. dan controleer je alles.
E: Ik heb een website: tamebigtech.com
We moeten onze kideren beschermen. Daar is geld voor nodig.
Ik schreef een gratis boekje; Google is een 'Triple Threat' :
1. bedreigt de democratie
2. bedreigt onze kinderen
3. Bedreigt onze geest.
Rogan: Hoe zouden we dit alles kunnen weten als jij het niet had achterhaald?
Epstein: Dan wist je het niet.
( Dan denk ik aan de moord op Arjen Kamphuis. Hij wqas zeker zo goed als Epstein. Maar buiten het wereldje nog onbekend. Hij werd tijdig 'verongelukt'.
Of zou hij uit angst met een andere identiteit elders werken en leven ? Dat hij zijn eigen dood in scene heeft gezet ? Omdat hij voor zijn leven vreesde? )
-------------- einde op 2.41 uur --------------------------
Hier Fox: https://video.foxnews.com/v/6084521411001#sp=show-clips
Hier vier korte video's van Epstein die in Het Congres getuigt: ( 2 links)
https://www.c-span.org/video/?c4814284/user-clip-testimony-dr-robert-epstein
https://www.c-span.org/video/?c4808451/user-clip-dr-robert-epstein-testimony
Geopolitics and Empire:
Door mij bij Blik geplaatste reactie:
ReplyDeleteEr zijn twee mogelijkheden:
1) Of 'ze' willen een soort burgeroorlog veroorzaken.
2) Of Trudeau en al zijn collega's zijn volledig incompetent.
In een democratie is de oplossing heel simpel: GA PRATEN.
Trudeau had die chauffeurs meteen uit moeten nodigen voor gesprekken.
Zo'n gesprek zou je op de TV direct kunnen uitzenden.
Dan worden de standpunten van beide partijen voor iedereen duidelijk, en ontstaat Tollerantie.
( Tollerantie hoort bij een ;iberale Democratie, dus bij een land waar mensen zich vrij moeten kunnen voelen. Want je wordt het nooit gejheel eens met elkaar. Luister naar prof. Mearsheimer op Yale video's ).
Een oud advocaat doet goed werk en interviewt de contra-protesteerders.
Ze zijn niet altijd goed geinformeerd, maar wel r4edelijk. En even fanatiek als de truckers. En zeer boos. En met 90% van het volk, denken ze. In elk geval schjnt 90% van de chauffeurs te zijn ingeënt.)
Interviewing the Counter-Protestors at Ottawa's Freedom Convoy Protest - Viva on the Street HIGHLGHT
https://www.youtube.com/watch?v=bhFuL4aOt_o&t=22s
[Er zijn twee mogelijkheden:
Delete1) Of 'ze' willen een soort burgeroorlog veroorzaken.
2) Of Trudeau en al zijn collega's zijn volledig incompetent.
Ik denk geen van beide. Burgers zitten zeker niet op een oorlog te wachten. Leger en rechterlijke macht blokkeren dat gelukkig.
De 'incompetentie' zou moeten blijken aan het stug weigeren van redelijke eisen. Dat wordt ingegeven door het WEF, waarvan zij de opdrachten krijgen.
WEF wil alleen de zin doordrijven.
Of, zoals ik op @Blik schreef, allebei. Ze willen zowel een burgeroorlog maar Trudeau en al zijn collega's zijn te incompetent om het van de grond te krijgen.
Delete[Dat wordt ingegeven door het WEF, waarvan zij de opdrachten krijgen. WEF wil alleen de zin doordrijven.]
Dat is zeker maar dat sluit beide mogelijkheden niet uit.
Ik kom er niet uit.
DeleteDe BLM beweging ontstond door de minutenlange nek-druk van Folyd, en doordat het gefilmd werd.
Ik denk dat die agent deed wat hem was geleerd ( door de Israelische instructeurs, trouwens)
Ik denk dat de filmer daar toevallig stond.
Het resulteerde in BLM: verbrande steden, geplunderde winkels, agenten die met hun werk stoppen of moeten stoppen, de wetgever die zegt: een dief die voor een lager bedrag dan 1000 $ steelt gaan we niet vervolgen etc etc.
Het lijkt me dat het begin (agent, Floyd, film op social media) toeval was, niet bedacht door de overheid.
Maar deel 2: het ontstaan van een soort zwarte burgeroorlog: dat had een competente Overheid kunnen voorkomen.
Of wìl die overheid niet competent zijn? Wil ze eigenlijk die BLM laten uitgroeien tot een burgeroorlog?
Waarom hebben de MSM niet getoond dat Floyd onder invloed was.
Dat onderzoek aan toont dat hij wellicht aan Fentanyl stierf.
Dat hij eigenlijk een crimineel leven had geleid en niet de goede papieren heeft voor Heilige George.
Waarom is niet een filmpje in de MSM verschenen met die Israelische nek-druk-klem, die alle agenten leren, en dat dit voorschrift is. En dat je daar niet door kan sterven.
Waarom is niet meteen de opstand en plundering hard de kop in gedrukt, ipv te gedogen en op de TV te zeggen: dat de plundering wel verdiend was, na eeuwen slavernij.
( Alle zwarten zouden terug naar Afrika gaan, naar Liberia. Maar die beweging is nooit een succes geworden: ze bleven toch in de VS. Nou, niet te veel zeuren dan. )
Door de aanpak van Bestuurders en Media is BLM een splijtzwam geworden. Op UNZ lees je elke dag weer artikelen over black on white rape en moord.
Ik heb de indruk dat er toch wordt aangestuurd op een soort burgeroorlog.
In Canada zien we hetzelfde: In plaats van te praten met de truckers maakt Trudeau ze extra woedend. En hij maakt de anti-truckers ook extra woedend op de truckers.
Dat is wat ik denk dat gebeurt. En het aansturen naar burgeroorlog lijkt dus een soort beleid.
Alsa je om Trudeau een bubble maakt van adviseurs die steeds maaar zeggen dat het virus zeer gevaarlijk is en dat het pas word opgelost als iedereen de vaccis neemt, dan zit Trudeau niet ineen complot, maar wordt zijn beleid incompetent omdat hij geïsoleerd werd van het volk en in een bubble zit die hem dit wereldbeeld geeft.
Een leider op een dwaalspoor brengen: laat dat maar aan die ene samenzwering over die bestaat (zonder ooit besproken of afgesproken te worden) op basis van gezamenlijk hoog IQ en gezamenlijk slachtofferschap en gezamenlijke haat voor de Goyim.
(De laatste alinea is een hypothese, die gefalsifieerd zal moeten worden voor hij onwaar is.)
(de held dr Robert Epstein kan die samenzwering niet 'vatten' of wil hem niet zien. Het gaat hem nog een keer zijn leven kosten, misschien.)
[Ik kom er niet uit. ]
DeleteJe schreef onlangs dat The Usual Suspects alle revoluties gestart zijn (of gebruik gemaakt hebben van de onvrede die er al was met hetzelfde doel), doel was uiteraard de zittende macht afzetten. Nu zijn ZIJ de zittende macht, zou het kunnen dat ze niet weten hoe de aandacht daarvan af te leiden zodat ze kunnen blijven zitten in plaats van hetzelfde lot te ondergaan als hun doelwitten uit het verleden?
[En dat je daar niet door kan sterven.]
DeleteEne Mitch E. al weer vergeten? Was ook een nekklem.
Derek Chauvin heeft correct gehandeld, hij lichtte steeds zijn knie van de nek, zonder de klem op te heffen, maar het bloed kon doorstromen naar de hersenen. De 2 knakkers -buiten beeld- zaten met hun knie op zijn rug en hij riep steeds, dat hij niet kon ademhalen, o.a. door buikligging. Daardoor stierf hij, mede door drugsgebruik.
De hele zaak werd omgeven door leugens en bedrog. Politie werd erbij gehaald, omdat Floyd met een vals briefje van $20,00 betaalde. In werkelijkheid had hij zijn moeder beroofd en -bijna- vermoord. Dat hij stijf stond van de fentanyl en daardoor overleed, raakte ook een beetje ondergesneeuwd.
Ik heb de film nog eens bekeken en m.i. heeft DC het goed gedaan.
BLM is met de zaak gaan lopen en heeft hun eigen versie ervan gemaakt. De opstand erna was uit de hand gelopen en had na verloop van tijd weer teruggepakt kunnen worden, maar dat is nagelaten.
Je ziet hier hetzelfde gebeuren: BLM mag alles overtreden en de wappies niet, om het kort te houden. Als Trump de baas was geweest, was het snel afgelopen hoor.
[Ik heb de indruk dat er toch wordt aangestuurd op een soort burgeroorlog.]
Ik niet. Daar zijn ze te stom voor. Ze weten dat hun heilige huisjes eraan gaan en dat hebben ze er niet voor over.
JT doet het op de bluf, dat extra teugels aanhalen. Hij weet nu al, dat hij het gaat verliezen op deze manier. Maar hij kan niet anders door: wef. De overmacht is gewoon te groot. Het wef heeft zichzelf opgesloten in Davos en durft nu al niet meer de straat op te gaan. Bijeenkomst in januari jl. is om die reden afgeblazen.
Als straks de eerste dode onder de ministers gaat vallen, en dat kale gedrocht van VWS maakt een goede kans, dan is de beer echt los en gaan ze er allemaal aan. Anders wel door het Tribunaal, wat ze als een zwaard van Damocles boven het hoofd hangt.
Zoals @JV redeneert over JT, klinkt mij naïef in de oren. Dat vind ik wel vaker in jouw stellingnames. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn en proberen, naar goed )oods gebruik, zich steeds achter anderen te verschuilen. Ik heb -bijna 2 jaar geleden al bij Blik- uitgelegd, hoe ik denk dat de hazen lopen.
Daarom probeer ik op het andere blog steeds de link te leggen naar de )oden. Zodra dat balletje gaat rollen, is het gebeurd. Daar hebben de )oden het niet voor het zeggen, zoals bij Blik.
Wat @SDR hierboven denkt, denk ik ook al een tijdje. Ze hebben nooit in die positie gezeten en weten er nu niet mee om te gaan. Ze weten van de )odenhaat en wat dat kan veroorzaken.
En Ineens is de nekklem unauthorised.
DeletePolice trainer says Derek Chauvin used unauthorised neck restraint on George Floyd.
https://www.youtube.com/watch?v=CL1E98hheFY
Ik vind die opmerking over Liberia heel extreem. Die heb je niet zelf bedacht, wie praat je hier na? Unz?
DeleteEen onderdrukte bevolking deporteren naar een plekje op het continent van hun voorvaderen; logisch dat ze daarvoor niet tekenden. De zwarte Amerikaan heeft overigens ca 20-30 % blank bloed. Dit soort volksverhuizingen zijn een ramp. De bevolking van Liberia is 200 jaar later prooi geworden van de psychopaat Taylor. Zo'n bevolking is honderden jaren onstabiel, en dat is niet genetisch te verklaren.
[Je ziet hier hetzelfde gebeuren: BLM mag alles overtreden en de wappies niet, om het kort te houden.]
DeleteHet een (BLM, valt binnen het staats narratief) is een toegestane visie en dus protest, het ander (de wappies) niet. Huidskleur heeft er ook nog wel eens mee te maken. De statistieken laten veel meer zwart op zwart, zwart op blank dan blank op zwart geweld zien maar als je de MSM volgt, is het precies andersom.
[Ik niet. Daar zijn ze te stom voor. Ze weten dat hun heilige huisjes eraan gaan en dat hebben ze er niet voor over.]
Wie zijn daar te stom voor? De puppets of de puppet masters? Die heilige huisjes gaan er sowieso aan.
[Ze hebben nooit in die positie gezeten en weten er nu niet mee om te gaan.]
Het is heel erg lang goed gegaan maar sinds 2000 maken ze fouten. De aanstelling van Putin (die ze totaal verkeerd ingeschat hebben) was de eerste.
[Wie zijn daar te stom voor?]
DeleteDe puppets. Die hebben niet op zo'n tegenstand gerekend vanuit de bevolking. Het lijkt goed georganiseerd.
Ja, Poetin heeft mooi een kijkje in de keuken mogen nemen en laat het verder voor wat het is. Voert wel een qr-code in, maar vrijwillig, zonder dwang. Ik denk, dat hij gokt op 2 paarden. Hij heeft nu de handen vol aan de nato, maar dat is straks weer over. Als straks de raketten zijn verdwenen volgens zijn plan, dan maar verder kijken wat er op het pad is. Voorlopig heeft hij een stevige alliantie met China en Iran en met de Brics-landen. Qua leger is hij superieur, terwijl de tegenstander zichzelf van binnenuit aan het slopen is.
Btw: wat er bij Blik aan jou wordt voorgesteld: die link verbergt een koekwaus en controlled opposition. Die probeert alleen de tegenstand te ondermijnen.
[De puppets. Die hebben niet op zo'n tegenstand gerekend vanuit de bevolking]
DeleteMaar de puppet masters zouden daar toch wel aan gedacht hebben? Ze hebben zelf steeds dommere puppets aangesteld dus dat was te verwachten. Zou daar nog iets achter kunnen zitten? Of geef ik ze nu teveel eer?
[Het lijkt goed georganiseerd.]
Er is toch zo'n gezegde, iets in de zin van geen idee of beweging zo sterk als wiens tijd gekomen is. Dat geldt waarschijnlijk ook voor een dergelijk organisch verzet, de tegenbeweging zeg maar. De tijd is rijp. Het gaan veranderen, hoe dan ook maar in plaats van een Great Reset is het een Great Awakening aan het worden.
[Btw: wat er bij Blik aan jou wordt voorgesteld: die link verbergt een koekwaus en controlled opposition. Die probeert alleen de tegenstand te ondermijnen.]
Ik had al even gekeken maar het was me te lang om nu te gaan lezen. Heeft geen zin dus? Ik weet niet exact waar RF nu mee bezig is (de status), is het een soort Grand Jury proces?
Wat Putin betreft: ik krijg de indruk dat hij met iets heel anders bezig is, nl een soort tegen Great Reset, het vormgeven van een multipolaire wereld, een ander soort Nieuwe Wereld Orde. Hij heeft dat heel slim gedaan, onder de radar politiek zaken geregeld en nu hij (zoals jij ook aangeeft) het leger op orde heeft (lees: sterker dan de tegenstander is geworden), gaat hij de confrontatie aan.
Sofia 6.10 uur schrijft:
ReplyDelete[Nu zijn ZIJ de zittende macht, zou het kunnen dat ze niet weten hoe de aandacht daarvan af te leiden zodat ze kunnen blijven zitten in plaats van hetzelfde lot te ondergaan als hun doelwitten uit het verleden?]
In het verleden waren zij er zelf om 'De Aanval" op de bestaande Elite te organiseren: door de Verlichting te promoten, door het Socialisme te promoten, en dan het Communisme, en de 100% vrioje Pers, en later de Counter Culture ( jaren60 en later) die zorgde dat ook De Kerk weg viel.
Als de Usual Suspects het niet organiseren, gebeurt het niet.
Dus waarom zorgt de pers er nu plots voor dat er geen overleg meer is, geen echte discussie. Dat het polariseert? Waarom lijkt het er op dat ze die revolutie willen ontketenen in plaats van stoppen, juist nu zij aan de macht zijn?
Is dat omdat het monetaire systeem gaat inklappen, en ze een zondebok zoeken? (Banken, Geld: dat wijst wel heel direct naat hen.)
Of is het omdat ze een alibi willen hebben omeen dictatuur af te kondigen?
Die contra-protesteerders in Ottawa, die zien echt heel ongenuanceerd hun leven bedreigd worden door die truckers. Die staan achter een hewel streng politie-optreden. En danis het nog 1 stap naar steun voor QR code en volledige surveillance.
Volgens mij is dat het ware dopel van alles: Dat de gewone ongeinformeerde burer straks sneekt om een QR code en een strenge autoritaire staat.
En dan hebben ze het helemaal voor elkaar.
Nu moeten ze nog vreemde leuegns verkopen om oprechte artsen te blokken van de MSM, om eenvoudige medicijnen te verbieden met leugens. Hoeft allemaal niet meer als niemand nog een vrije pers verwacht.
'When Israel is Mighty":
https://xevolutie.blogspot.com/2014/12/427-yossi-gurvitz-when-israel-is-mighty.html
Kort citaat: “When Israel is Mighty.” That’s when there is a Jewish regime. It is independent, and it is merciless, it can do what it likes.
Under those circumstances – its all over, you go back to the letter of the law. No more “Peaceful Ways”
Rootman 8.53 uur schrijft:
ReplyDelete[Een onderdrukte bevolking deporteren naar een plekje op het continent van hun voorvaderen; logisch dat ze daarvoor niet tekenden. ]
Hoe het 'Liberia' verhaal precies luidt weet ik niet.
Volgens mij waren zwarten vrij om er heen te gaan, maar gingen ze niet.
Malcolm X wilde erook heen met zijn volgelingen, maar ze zijn nooit gegaan.
Beste bewijs: Er willen heel veel Afrikanen naar de VS verhuizen, maar in omgekeerde richting willen er maar heel weinig.
Je zou dus kuinnen zeggen: Slavernij: fout. Maar moeten we de huidige Zwarte bevolking daar voor copmpenseren? Dank zij het leed van hun voorouders leven ze nu in Amerika, zonder dat ze daar voor op een wankel scheepje uit Afrika hoeven vluchten.
Misschien is dat al een voldoende grote compensatie?
Even wat humor:
ReplyDeleteWolf schrijft: [ en dat kale gedrocht van VWS ]
Dan moet je nu echt even naar Hans Teeuwen luisteren: https://www.youtube.com/watch?v=_BgiSYvk19Q
---
Hier een ongebruikelijk-serieuze Hans Teeuwen: https://youtu.be/wOQz2yFJqzQ
Ook heel grappig:
DeleteBij de NRC bedenkt Japke soms wat nieuws: "Kan er geen programmatje gemaakt worden op telefoons waardoor de piemel op de dic-pics elke keer wat kleiner wordt als er weer een dic-pic wordt verstuurd"
Dat vond ik wel grappig, en het zou volgens mij het probleem zeker kleiner maken! Tot het tenslotte is verdwewnen..
Hij is weer leuk, die Hans. Speelt in op de actualiteit van Mark O. van Ajax. De stumperd.
Delete[Wolf schrijft: [ en dat kale gedrocht van VWS ]]
DeleteJe wilt toch niet proberen te zeggen, dat dit een mens is?
[Je wilt toch niet proberen te zeggen, dat dit een mens is]
DeleteVoldemort
@ Sofia 11.41 uur
ReplyDeleteWat er nu gebeurt past volgens mij ook in mijn hypothese: dat 'ze' juist polarisatioe willen, een kleine burgeroorlog.
Naomie Klein schreef: The Shock Doctrine. Telkens ales er een grote Schok is, maken ze gebruik er van oim de wetten te veranderen. ( 2001, 2008)
Nu is die techniek geevolueerd: Als je de wet wil veranderen., kun je dat doen door eerst eeen Schok te veroorzaken.
-----
Het is te vroeg om te juicehn, maar ik denk dat Putin al; 20 jaar l;ang alles goed doet.
Eerst was hij zwak en moest hij wel zwijgen.
Toen werd hij sterker en begon te zeggen wat hij er van vond.
Nu ziet hij dat de VS in eigen corruptioe weg zinkt, maar dat tegelijk die raket-installaties dichterbij komen. Die zijn gevaarlijk.
Dus nou moet hij een risico nemen., Hoog spel spelen: eisen dat die installaties verdwijnen. Zal wel niet metewen gebeuren, maar steeds meer EU politici begrijpen: Wij krijgen geen gas, wij zinken weg,. en waarom? Omdat de VS daar agressor-raketten wil zetten...
Laat de tijd nu maar zijn werk doen (en de krapte aan gas, en de energieprijzen..)
Intussen ontstaat er een steeds grotere groep: Rusland, China, Iran, Argentinië etc. met opponenten van Het Westen.
Goed nieuws uit Canada. Het hele QR-codesysteem wordt geschrapt in Alberta (Canada) en Saskatchewan!
DeleteIk durf het bijna niet te zeggen,maar ik denk dat het virus voorbij is.
DeleteOveral zie je dat de strenge toestanden verdwijnen.
Laat ons hopen dat we er allemaal veel van geleerd hebben.
Ik had me dit in elk geval niet kunnen voorstellen, dat dit mogelijk was..
Heb je Dr Rpobert Epsteinal beluisterd?
Ik zal de aantekenigen afmaken , en een korte samenvatting bovenaan schrijven.
[Ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik denk dat het virus voorbij is.]
DeleteHet virus zal nooit voorbij zijn, want zij zijn altijd aanwezig. Maar niet -meer- gevaarlijk. Uiteindelijk had c-19 ook een ifr van 0,15 (of daaromtrent) en je bent toch nooit bang geweest voor de griep?
De enige les die ik heb getrokken is: Vertrouw NOOIT meer het REGIME. Ze zitten er niet voor ons, maar voor de club van 6kk.
[Ik zal de aantekeningen afmaken]
Graag, je weet dat ik al jouw werk waardeer.
ROOTMAN MAILDE ME:
ReplyDeleteWeer eruitgegooid.
Zelfs in latijns Amerika is deze onstabiliteit een beetje aanwezig. Er blijkt een voedingsbodem te zijn voor benden en sekten. Daarbij horen zeker ook de evangelicals. Dawkins noemt dat een mind virus.
Dat Putin dit vergif onderkent en bestrijdt laat zien wat een groot staatsman hij is.
Rootman,
Deleteprobeer zo helder mogelijk te schrijven.
Dit was geen reactie op een bep. post neemik aan?
Ik zalje tonen welke vragen er bij mij reizen:
Zoals je het nu schrijft lijkt er veel op aan te merken:
'Zelfs' onstabiliteit in Zuid Amerika.... ? Volgens mij hebben ze het daar uitgevonden..
Een voedingsbodem voor benden sekten ? ( Zie boven)
Evangelicals als een bende of sekte ? OK, dat kan. Hoewel een sekte toch een charismatische idioot heeft als leider. De rare leiders van de Evangelicals zijn al van het toneel verdwenen, volgens mij.
Dawkins noemt 'de religie' een virus, denk ik.
Tewrwijl Putin de orthodoxe religie omarmt omdat het veel orde en rust en vertrouwen geeft.
[probeer zo helder mogelijk te schrijven.
DeleteDit was geen reactie op een bep. post neemik aan? ]
Je bent me net voor, ik begrijp eigenlijk niets van het bericht.
De laatste zin over Putin vind ik helemaal curieus. Ik wil graag voorbeelden waarin Putin het "vergif" van religie zou bestrijden want (zoals @JV ook opmerkt) Putin is een orthodoxe christen. Wat hij wel bestrijdt, is het hele woke gebeuren.
Het was een vervolg op Liberia. Een kapotte subgroep in een bevolking (veroorzaakt door slavernij, wokism, lockdowns of burgeroorlog) kan heel lang kapot blijven en is een voedingsbodem voor sektarisme. Traditionele religie, ondanks de vele fouten, stabiliseert deze tendens en kan zelfs de samenleving helen.
DeleteDe huidige pausen lijken een saboteursrol te spelen door niet op te treden tegen pedofilie (90 % kan verdwijnen door afschaffing celibaat), en jagen zo de gelovigen in de armen van sektarische groepen.
@ Rootman,
DeleteElke beschaving ontstaat langzaam, en wordt mede bepaald door de biotoop ( Landschp, klimaat).
Er ontstaan normen en waarden,tradities. Maar dat is kwetsbaar.
Als er kolonisatiors komen, gaat het kapot en wordt het weer 'Hobbesiaans': recht van de sterkste,
Dat is de Afrikanen overkomen in heel Afrika, maar ook in de Nieuwe wereld.
In het algemeen probeert de elite van een land de gewone man op een hoger niveau te brengen: betere hygiene, scholing, huwelijksmoraal, etc.
Zo gebeurde ook met de4 zwarten in de VS na het eind van de slavernij.
Maar sinds de jaren 60 en 70 lijkt het wel of men er alles aan doet om de zwarten naar beneden te krijgen: minder scholing, minder normen en waarden, minder gezinnen.
Zelf zie ikdit als een gevolg van de haat en het misprijzen die de joden voor hen hebben. En het is ook een manier om de blanken te pesten.
Vooral na BLM is dat duidelijk geworden: de joodse elite stuurt de losgeslagen drugsverslaafde zwarten op onze dochters af.
Lees de verslagen bij UNZ,
Een paar dagen geleden werd op het blog de vraag gesteld, hoe het ervoor stond met het Tribunaal van RF.
ReplyDeleteHier iets gevonden bij Frontnieuws. Ook heb ik -al enige tijd geleden- gelezen dat men op meerdere fronten in meerdere landen processen is begonnen. Ook is een aanklacht geaccepteerd in ICC Den Haag.
o.a. in Polen en Canada.
DeleteArtikel even 'gescand', gaat het om dezelfde aanklacht als RF? Of is deze alleen namens de Britse bevolking en dus een andere?
Delete[Dat het Neurenberg Tribunaal zelf een misdaad van de aanklagers was]
Hier ben ik het volledig mee eens.
De Nieuwsletter van Peter Myers bevestigt dat Google 'Opponenten wegdrukt':
ReplyDelete(0) Google search now suppresses undesired hits. Use swisscows,
duckduckgo and brave search instead
- by Peter Myers, February 10, 2022
Someone sent me an article by Bettina Arndt, but not the link; I wanted
the link.
I searched for : "Prime Minister derails fair trial" "New twists in the
Brittany Higgins saga" Bettina Arndt
Google reported, "Your search - "Prime Minister derails fair trial" "New
twists in the Brittany Higgins saga" Bettina Arndt - did not match any
documents."
But swisscows led me to her substack article:
https://bettinaarndt.substack.com/p/prime-minister-derails-fair-trial
So did duckduckgo. So did brave search (https://search.brave.com/).
Yesterday, I did another search on a controversial matter, and google
did not hit it, but swisscows, duckduckgo and brave search did.
This is not likely to be accidental. It seems that Google is
deliberately suppressing undesired results.
The meaning of the word "to google" needs to change.
There is a parallel with Wikipedia. On uncontroversial topics, wikipedia
is fine. But controversial matters are heavily censored.
Try using all 4 search engines (google, swisscows, duckduckgo and brave
search). Compare the results, and let me know any interesting outcomes.
Zijn er uberhaupt nog mensen die google search gebruiken? Het is al jaren bekend dat die hun zoekresultaten manipuleren, ik gebruik al jaren duckduckgo.
Deleteen Swisscows en Startpage.
DeleteDe laatste aflevering van Chris Martenson was weer heel goed, vooral de laatste 8 minuten:
ReplyDeleteOver de student loans die enorm zijn, over het feit dat onze insectern massaal verdwijnen (recent: Goed werk van Tjeerd de Groot, tegenvallende Caroline van de Plas: over glyfosaat),over de gigantisch snelle toename van 'de totale geldhoeveelheid M1 ) Etc.
Rats in a Cage - Update
https://youtu.be/7kSBdMXQkPI
Die lening kom je makkelijk vanaf, ze hebben allemaal een einddatum. Aflossing = gerelateerd aan inkomsten. Inkomen laag? Geen aflossing. Na 10 jaar complete kwijtschelding.
DeleteOp mijn advies het inkomen zeer laag gehouden: 3 dagen parttime werk pw. Wat er te kort komt, vult papa eind van de maand aan, contant.
Het is dan wel 10 jaar 'afzien', maar dan hoef je niets terug te betalen.
Npog drie video tips hier:
ReplyDeletehttps://xevolutie.blogspot.com/2022/02/1228-geniaal-zeg-dat-rusland-een-false.html?showComment=1644664429811#c761025618804878143
(drie gesprekken op Geopolitics and Empire)
Toevallig even gekeken naar jouw telling van de blogs: Na blog 1228 (Geniaal...in jan.) ga je verder met 1220 en verder, maar die zijn er al in jan 2022.
ReplyDeleteAls je later ooit terug gaat verwijzen, krijg je daar fouten door. 't Is maar even een tip.
Misschien ken je 'm al, maar hier is een 10-delige serie in 1 stuk: Europa the last battle.
DeleteDank je wel voor de tip over de blog nummers.
DeleteIk heb het snel veranderd.
Nog een paar vragen:
1) Jij weet hoe je in een heel lange reeks van Youtube comments de comments van jezelf (of een ander persoon) er uit kan lichten.
Hoe werkt dat ook alweer?
2) Soms wil ik heel graag een link plaatsen in een Youtube reactie.
Ik meen dat die reacties ( met een link er in) snel worden weg gehaald.
Ik meen ook dat als je een paar spaties in voegt, de link wel langer blijft staan.
Maar vandaag zo'n reactie geplaatst ( bij Weltschmerz) en die was heel snel weg.
Bestaat er een methode om een link te plaatsen?
Vaak werkte het wel om de titel van het blog voluit te schrijven, maar dat lukt bij mijn blog ook niet meer.
Met Youtubes kun je nog wel de geschreven titel van de youtube geven, en dan kan de lezer het vrij gemakkelijk vinden op youtube.
't Is nu laat, ik zoek het morgen op. Ik dacht iets met bitly. (link verkorter.)
DeleteIk heb 'm al: https://www.ttmcommunicatie.nl/kennisbank/twitter/hoe-maak-ik-een-kleine-url-voor-twitter/
DeleteAndere tip: i.p.v. https Xttps typen.
Delete[Jij weet hoe je in een heel lange reeks van Youtube comments]
Da's wel vermoeiend: eerst zo veel mogelijk reacties uitklappen en dan ctrl-F (zoeken) en dan de gewenste naam in het venster typen.
Voor het geval er overheen gelezen wordt, plaats ik mijn bijdrage bij @Blik (als reactie op @Oligarch) ook even hier:
ReplyDelete"[SDR en JV doen heerlijk mee met de cancel cultuur.]
??? Omdat ik jou aanspreek op een onbeschofte uiting?
[Wat doen jullie nog hier?]
Dat vraag ik mezelf inderdaad af. Een fatsoenlijke discussie is hier niet mogelijk.
[en je gespeelde verontwaardiging tot uiting brengen.]
Die opmerking zegt (weer) meer over jezelf dan over mij."
Ik denk er nu sterk over om mijn bijdragen bij @Blik maar helemaal stop te zetten. Zonde van de tijd en energie. Is die @Oligarch nu zo vreselijk dom of doet hij maar zo?
DeleteHet is jammer dat we elkaar daar niet eens in persona kunnen ontmoeten om ook wat trivialere dingen, zoals muziekvoorkeur te vergelijken. Ik ben zelf best wel benieuwd naar de vrachtwagen van Toktok.
DeleteWat mijzelf nogal verbaast is de zeer nationale focus, net alsof Rutte de koning van de wereld zou zijn.Wel Jan zijn visie bekritiseren (de zijne, niet de mijne) maar niet eens een poging tot een alternatief willen formuleren.
Het is jammer maar het blog is inderdaad afgezakt tot het niveau plaatselijke sufferdje. En dat laatste (Jan bekritiseren maar niet eens een poging tot weerlegging of alternatief willen formuleren) irriteert me nog het meest.
DeleteTja en dan nog Blik zelf, die duidelijk partij kiest voor oligarch. En nog opgevallen, dat de fragtwaggelsjofeur muisstil was? Ik post daar zo min mogelijk. Mogen ze daar met z'n 4-er de boel vol schijten.
Delete[Tja en dan nog Blik zelf, die duidelijk partij kiest voor oligarch. ]
DeleteJa, dat is me ook opgevallen.
[En nog opgevallen, dat de fragtwaggelsjofeur muisstil was?]
Kan twee dingen betekenen: hij doet mee aan het convoy wat zich aan het vormen is (denk ik niet want dat had hij ongetwijfeld laten weten) of hij doet, ondanks zijn grote mond, niets (en houdt zich nu koest in de hoop dat niemand er over begint).
[Ik post daar zo min mogelijk.]
Dat ga ik, in ieder geval voorlopig, ook doen. Misschien verbetert de situatie in de toekomst dan kan ik altijd weer gaan posten daar.
[Mogen ze daar met z'n 4-er de boel vol schijten.]
Wel jammer voor @Dawg, die heeft wel goede posten.
Hahahahahaha, de fragtwaggelsjofeur leest hier vast stiekem mee want hij heeft nu opeens een (zoals gewoonlijk nietszeggend) berichtje achtergelaten bij Blik.
DeleteTja,
DeleteIk heb ooit Blik thuis bezocht, en heb er ook een nachtje geslapen.
Ik mag hem wel, en hij kan ook veel van mij hebben.
Maar niet alles.
Toch word er altijd wel weer vrede gesloten.
Volgens mij moet het zo gaan.
Ik ben nu kei en keihard tegen Oligarch.
Maar in feite is het natuurlijk wel helemaal waar wat ik beweer: Hij houd de joden uit de wind, en straks laten diezelfde joden ons nog sterven van de honger.
Ze zijn er gewoon toe in staat.
Dus is mijn hardheid gerechtvaardigd, ook al moet ik er zelf ook nog wel aan wennen.
Ik kan wel begrijpen dat Blik toch een beetje mild is naar iedereen toe.
Ik neem hem dat niet kwalijk.
Dat geeft ook dat Oligarch en Eddy, en ikzelf ook trouwens, blijven komen.
En dat geeft dat blog toch iets extra's: dat er nog echte discussie is.
( Niet dat Oligarch of Eddy argumenten hebben, maar dat is dan ook informatief: dat ze niks hebben, behalve scheldwoorden.)
Ik vind het ook wel leuk om te bedenken hoe ik Matt toch een beetje klem kan lullen. Om te zoeken naar zijn zwakke punt.
Ik zie het voor mezelf dus ook als nuttige training.
Zeker weten doen ze het allemaal, zelfs Matt...
DeleteEn de sjofeur doet echt niet mee met een demo, daar is die te laf voor.
Opmerkelijk: (zeer)pro-Israelisch blog "voorspelt" de 3e wereldoorlog. Als de Russen de Krim bezetten.
ReplyDeleteDus nu even opletten, of er Russische boten door de Dardanellen varen. Volgens mij doen ze dat al jaren, maar het zullen wel speciale boten zijn...
Ook de 2012-hype werd daar aangehaald. Meer leuke onderwerpen aan de linkerzijde van het blog. Het worden spannende tijden!
dit is een 18e eeuwse anglo cult/ sekte.
DeleteDe eigenaren van het blog misschien maar degene over wie het betreffende artikel gaat, is toch echt een talmoedische joodse rabbi (https://en.wikipedia.org/wiki/Vilna_Gaon)
Delete@SDR: Heb je de rest ook bekeken? Toch wel opmerkelijk, dat een voorspelling van > 250 jaar geleden uitkomt. Kunnen we rustig afwachten, tot Poetin Constantinopel inneemt, waarna Jezus spoedig op aarde komt. Volgens de voorspelling duurt dat dan nog minuten.
Delete"And when you hear that the Russians have reached the city of Constantinople (today’s Istanbul), you should put on your Shabbat clothes and don’t take them off, because it means that the Messiah is about to come any minute.”
Ook staan er de bekende leugens over Syrie, met 150.000 slachtoffers...
[Vilna_Gaon]
DeleteBlijkt dus een rustig en sociaal persoon te zijn geweest. 40 jaar in afzondering, ik geef het je te doen. In ieder geval geen griezel, zoals die andere engerds over de goyim.
@G.B., ik heb de site vluchtig bekeken, ben van plan om het later beter te bekijken want ik vind dat soort zaken altijd interessant.
Delete[Kunnen we rustig afwachten, tot Poetin Constantinopel inneemt, waarna Jezus spoedig op aarde komt. Volgens de voorspelling duurt dat dan nog minuten.]
Het bijzondere is dat ook de sheikh hierover (s)preekt (o.a. lecture over Gog en Magog) dus ook de islam kent een dergelijke voorspelling. Wat die minuten betreft: in de bijbel staat de tekst "een dag is als duizend jaar en duizend jaar als een dag" dus we zullen moeten afwachten wat de werkelijke tijd is. Maar interessante materie is het wel.
[In ieder geval geen griezel, zoals die andere engerds over de goyim.]
Terwijl hij toch een talmoedische rabbi is. Best bijzonder.
Soms hebben meerdere groeperingen onafhankelijk (of niet?) dezelde ideeen.
DeleteIn de 19e eeuw het https://en.wikipedia.org/wiki/British_Israelism
Er zijn stammen in Afrika en India die beweren afstammelingen te zijn. Af en toe duikt er soms semitisch DNA op tot 130 generaties geleden!
https://factsanddetails.com/world/cat55/sub389/entry-5710.html
Er zijn ook bogus claims bij, zie bijvoorbeeld in het boek van mormon.
Het is uiteraard zeker niet onmogelijk dat er ook fragmentarische kennis over is in bepaalde talmoed scholen.
Ik ben onder de indruk van de grote Geschiedenis Documentaire
ReplyDeleteEurope the last Battle.
Hij duurt 12 uur, en dat is eigenlijk te lang om gemakkelijk te zijn.
Ik zal dus de delen hier noteren, zover ik ze kan vinden op dit moment.
Trailer, 4 min
@Bezet Wall Street: gaarna wat minder harde returns aan het eind van het bericht. Dat scheelt scrollen en dus een muishand in mijn geval.
DeleteDe film staat ook in 10 delen op YT, dan kan je ze stuk voor stuk zien.
@Bezet Wall Street, het is echt een goede documentaire (heb hem jaren geleden gedownload), ben verbaasd dat het nog op YT te zien is.
DeleteEr is nog zo'n goede docu "The Greatest Story Never Told", volgens mij is die nergens meer te vinden.
[De film staat ook in 10 delen op YT]
DeleteSorry NIET op YT maar op Odysee.com
Ja, dat zeg je nu pas...
DeleteIk heb net al dit werk gedaan :-)
Nee hoor. Geen probleem
Ik heb hiervan een Word document en nu kan ik hetin een handomdraai in elke blogspot comment draad plaatsen. Mooi: alles bij elkaar , alles goed aanklikbaar, En dat Youtube: verbaast me dat het daar op staat.
Zal wel verdwijnen, vrees ik.
Maar ik moet het nog verder zien. Ik heb nu ongeveer 3 uur beluisterd.
Ik hoor toch veel zaken die ik niet wist: dat rond 1937 er al anti-=rook campagnes waren in Duitsland, en vakantiereizen naar Mallorca en een wet tegen dieren-mishandeling etc.
Het wemelt van de bijzondere citaen ( van Usual S. die ronduit zeggen dat ze de werel dgaan veroveren etc.
En als ik het goed begrijp is die joodse boycotn van Duitsland al afgekondigd vóór Hitler iets verveldens tegen de joden had gedaan. Het lijkt wel alsof ze het al deden toen hij alleen nog maar zijn eigen land teug nam: eigen geld drukken, decadentie inperken etc.
Kortom: lijkt me een zeer informatieve docu.
Ben wel benieuwd wie dit gemaakt hebben.
En sinds wanneer die serie bestaat.
Potverdikkie: ik had de hele serie van 10 docu's hier al geplaatst,in de comments, en nou is ie ineens weg !
Delete( PS: Bezet Wall Street = Jan Verheul)
Ik ga hem nog eens plaatsen.
Ik plaats hem,
Deletehij staat op mijn scherm,
Iki kan hem zien,
maar als ik dan ververs, dan is hij daarna weg !
Ik ga hem in kleinere delen plaatsen.
Ik plaatste alleen de eerste vijf. Maar ook die blijven dus niet staan !
DeleteMisschien is er een maximum aan het aantal links dat je on Blogspot comment kan plaatsen.
Ik ga nu met 2 tegelijk proberen:
En ik had geantwoord op SDR over The Greatest Story Never Told met een link en die is ook ineens pleite. Dus nu maar even voorzichtig. Zodra ik the Last Battle binnen heb, doe ik deze er achter aan binnenhalen. In de zoek resultaten krijg ik 'm ook niet meer. Vreemd allemaal.
Delete@G.B., is die docu daar ook te downloaden? Ik heb alleen deel 1 en 2 gedownload, de rest was nog niet binnen toen de link die ik had weer verdween.
DeleteEn ja, er verdwijnt van alles wat de andere kant van het verhaal vertelt, "ze" zijn er blijkbaar bang voor anders laat je het gewoon staan.
Deze https://thegreateststorynevertold.tv/portfolio/part-3-origins/ doet het wel (docu staat in delen) maar ik weet niet hoe hier vanaf te downloaden.
DeleteOp dezelfde manier als ik @JV postte: met Video Download helper i.c.m. Firefox. Die doet het ook op de door jou gegeven site.
DeleteAnder voorstel: Ik heb vandaag naar @Rootman gemaild, dat we donderdag a.s. naar @JV gaan. Als je ook komt, dan kan je 'm van mij kopiëren.
@G.B., ik heb video download helper inmiddels aan firefox "gehangen" maar die geeft aan dat er op die site niets te downloaden is. Ik denk dat ik iets verkeerd doe maar dat zoek ik wel even uit. Want ik wil sowieso meer video's downloaden dus handiger als ik het zelf kan :-) (maar dank voor het aanbod).
DeleteNee je doet niks verkeerd, maar je moet dan even de film starten, dan "ziet" 'ie 'm pas. Probeer maar. Je hebt 3 bolletjes rechts-boven? Dan zit je goed.
DeleteJa! Gelukt! Ik ga nu de rest downloaden. Dank voor de hulp :-)
DeleteAt your service...
DeleteOdysee heeft trouwens een prachtige service: er is een downloadknop verborgen onder de 3 puntjes, rechts-onder het beeld. Werkt beter als via die video download: Bij grotere bestanden geeft die de geest en hij kent geen aankoppel service.
DeleteHet download systeem van Firefox kent dat wel. Als de download halverwege wordt afgebroken, dan gaat 'ie verder waar die gebleven is.
Proberen maar. Ik haal nu de afzonderlijke delen binnen.
En hier de grootste story ooit verteld, mét 3 puntjes... (wink)
DeleteResume van de afgelopen 3 dagen: steeds met video-downloader een download gestart van wel grote bestanden. Begint enthousiast, maar stort na een tijdje in. Ondertussen vliegt de temperatuur van de processor omhoog: al 2 x systeem afgeslagen door te hoge temp. > 90 gr C. Max wat ik bereikte was 70-80% van de film. GGGrrrrr.
DeleteNu de 3 puntjes ontdekt: alles hieronder in 2,5 - 3 uur binnengehaald.! Zonder problemen of gerooster van de processor.
Die downloader dus pas gebruiken, als het niet anders kan voor mij.
@G.B., dank weer voor de tip! Downloaden via die drie puntjes werkt inderdaad perfect. Ik heb nu de hele docu (6 uur) binnen een half uurtje binnengehaald. De docu in delen lukte gister ook vrij snel via die download helper maar dat waren kleine bestanden. Grote bestanden had ik nog niet geprobeerd. In ieder geval blij met de hele docu want er ontbraken een paar delen (die kon ik niet downloaden omdat ze niet begonnen met afspelen), bovendien is het handiger zo'n documentaire in 1 bestand te hebben.
DeleteWat ook raar was, is dat ik in eerste instantie via de download helper de film binnen heb gehaald, ging heel snel maar bleek een ander bestand te zijn onder de goede titel. Vreemd.
Ik ben onder de indruk van de grote Geschiedenis Documentaire
ReplyDeleteEurope the last Battle.
Europa The Last Battle - Complete, 12 uur 22 min
Hij duurt 12 uur, en dat is eigenlijk te lang om gemakkelijk te zijn.
Ik zal dus de delen hier noteren, zover ik ze kan vinden op dit moment.
Trailer, 4 min
This comment has been removed by the author.
Delete
ReplyDeleteDeel 1: Gebande documentaires. 61 min
Deel 2. De slechte oorlog. 68 min
Deel 3. De opkomst van Adolf Hitler. 39 min.
ReplyDeleteDeel 4. Het Jodendom verklaart de oorlog aan Duitsland. 108 min
Deel 5. De finale, definitieve oplossing voor het Europese Probleem. 57 min
Deel 6. Operatie Barbarossa. 59 min.
Prachtige serie, bedankt JV. Wellicht een apart blog maken?
ReplyDeleteIk zal zien.
DeleteZal ik je de word sturen:
dus met al die formules die dan meteen de aanklikbare links geven.
Dan kun je die snel overal plaatsen.
Als je meer over de plaatser wilt weten: klik hier.
DeleteIk denk, dat ik die serie op mijn blog ga plaatsen. Is wel een hoop werk, maar dat geeft niet.
@ Wolf 11.19
DeleteDie 'The undeniable Truth exposed' heeft in drie dagen tijd 50 video'ss opgeladen!
Dat lijkt er op dat hij verwacht dat ze snel worden verwijderd.
Ik heb wel een soort Maxtor, waar vele gigabites op kunnen, maar bezity nu geen goed download programma. Weet jij er een, liefts gratis ?
Ik vind de 10 delige serie vertrouwen wekkend, maar in de 50 video's van deze man met Qanon masker op , zie ik ook veel zaken die me niet interesseren: Lady gaga over 911 . Liever niet.
Voor Youtube downloads gebruik ik Easy Youtube Video Downloader Express. Dan krijg je onder de film een extra knop (groen) waarna de film binnenkomt.
DeleteEen andere voor NIET-youtube is: Video Downloadhelper. Die werkt op alle sites, waar die yt-downloader niet werkt.
Als je met Firefox werkt (aanbevolen): Klik op Extra (bovenin de balk) en dan op add-ons.
Allemaal gratis.
Succes.
Nu nog even erg druk. Ik ga het later zeker proberen. Dank
DeleteNou , het is gelukt.
ReplyDeleteBen ook weer terug naar Jan Verheul.
Dat switchen tussen twee identiteiten lukt me moeilijk als ik op Google zit, maar als ik dat bij Youtube doe, dan lukt het me gemakkelijker.
Ik vermoed datik bij Youtube op rantsoen van 2 reacties sta. Dus doe ik de derde en vierde reactie als 'Its the Banks". Maar die identiteit verschijnt bij Blogspot als 'Bezet Wall Street."
Nu heb ik een mooi lijste om aan te klikken.
Ik vind Odyssee nog steeds niet zo gemakkelijk in gebruik,. dus is dit wel handig.
Nu kan ik de lijst met direct aanklikbare links overal plaatsen: ook bij Blik, al was het maar om enkele vaste klanten daar te sarren...
Nog bedankt aan Wolf, voor deze geweldige link, deze video's.
Ik keek bij Ab Gietelink naar Eric van de Beek, en kwam zo bij het interview van Gietelink met Sander Compagner ( De Andere Krant) en die was destijds zeer onder de indruk van 'The Masters of Money.
Die staat ook in de lijst: Banned Video's : deel; 1 van deze serie.
OPMERKELIJK:
ReplyDeleteRusland trekt zijn troepen weg bij Oekraiense grens.
Rusland zegt dat de oefeningen afgelopen zijn.
Maar als ik me goed herinnewr zei Alexander Mercouris dat de oefeningen lang geleden gepland waren voor 10 tot 20 februari.
Dat de troepen nu eerder dan gepland worden weg gehaald (als ik gelijk heb) is mogelijk omdat Rusland een (Kiev-) aanslag in Donbass verwacht en zo Putin binnen wil lokken.
Putin zou die aanval zelf in scene hebben gezet. (Dat idee is al door de VS 'voorgekookt', een week geleden.)
Maar dàt wordt dan wel heel ongeloofwaardig , want als Putin weg trekt met zijn leger , gaat hij geen Valse Vlag plegen om die te gebruiken als motief om Oekraine binnen te vallen.
Kan zijn dat dit de reden is van het vroegtijdig afbreken van de oefening en zichtbaar weg trekken van bij de grens.
Er is een ding wat NATO nog banger kan maken dan grote oefeningen aan de ukro grens:
DeleteDat ze in recordtempo kunnen vertrekken.
Ze hebben zonder een schot te lossen al het vertrek van troepen, adviseurs en diplomaten uit Kiev bewerkstelligd.
Als ze nu ook wat militair-logistieke records laten zien, beseffen de NATO generaals dat dit plotselinge vertrek geen enkele vermindering van dreiging inhoudt.
Daarnaast is er ook nog geen enkele reden meer voor sancties, krijgt de VS diplomatieke reputatie van de VS en het VK een zeer zware klap, en worden de pogingen tot meer NATO- cohesie de grond in geboord.
Naar aanleiding van uw laatste column:
ReplyDeletehttps://www.bndestem.nl/binnenland/het-is-heel-gezond-dat-serieuze-partijen-niet-willen-optrekken-met-complotdenkers-en-notoire-ruziezoekers~a779fa31/
Dag mijnheer Akyol, beste Özcan,
Ik moet uw email adres een beetje gokken, maar als U dit leest is het toch gelukt.
Hierbij een heel mooie informatieve website met de oorsprong van het begrip ‘Complot-denker’.
U vind er ook de oorspronkelijke documenten, zoals ze in 1976 door de New York Times via FOIA werden verkregen.
Inmiddels is alles de-classified.
Dit is de website: https://www.themindrenewed.com/resources/documents/369-doc002
Met vriendelijke groeten,
Dag mijnheer Van Huet,
ReplyDeleteEen jaartje geleden schreef ik U over de Oeigoeren.
Nu een reactie van 1 pagina over de mogelijke oorlog in Oekraïne.
Het meest belangrijke is mijn blog 1221, waarin ik overtuigend aan toon dat het zwartmaken van Putin gezien moet worden als een vorm van oorlogsvoering, en niet als ‘informatie over de feiten’ verspreiden.
Iemand die al 30 jaar tussen Rusland en Nederland pendelt is Marie Therese ter Haar.
Zij schildert de toestand onder Yeltsin en de toestand onder Putin: https://www.youtube.com/watch?v=h8yIT-cWsdM&t=1489s
Met vriendelijke groeten,
Hier de brief in Word die ik mee stuurde deze ochtend, aan de AD journalist Bob van Huet:
DeleteDag mijnheer Bob van Huet,
Ik ben wat men noemde een ‘Putin Versteher’. Dus lees mijn brief in dat kader.
Wat ik begrijp is dat onder leiding van Amerika er al jaren veel negatiefs over Putin wordt verteld .
Het meeste daarvan klopt niet. Ik heb er een kort overzicht van gemaakt. Zie deze link: [ blog 1221 ]
Wil Putin oorlog voeren in de Oekraïne? We moeten het aan Putin vragen, lijkt mij.
Hij zegt: Voer Minsk 2 uit, zodat daar veiligheid en vrede is voor de etnische Russen.
En voer uw toezegging uit die de voorwaarde was voor het terug trekken van het Russische leger uit Oost Duitsland. U beloofde toen dat U de Nato niet in Oost Duitsland zou vestigen. Niemand hield voor mogelijk dat U nog véél verder zou gaan, wat U wel deed. U beloofde: “Nee, we nemen echt niet die wijsvinger van U als U Oost Duitsland verlaat. Maar nu neemt U wel de ene na de andere vinger er bij. Dat moet echt stoppen, want als U zo door gaat, staan wij straks schaakmat. Dan is het gedaan met onze onafhankelijkheid. Zoals een soldaat met een groot mes, die steeds herhaalt “Ik ben echt heel vredelievend.” Tot het moment dat hij dat mes op je keel heeft gezet. Dan is hij jouw heer en meester, want je kunt jezelf niet meer verdedigen.
Journalisten beloven in de ‘Code van Bordeaux ‘ dat ze beide kanten belichten. Dat ze de macht controleren.
Dat is belangrijk, want U moet ons, het volk, uw eigen gezin, iedereen, beschermen tegen een oorlog die misschien wel heel nuttig kan zijn voor de heel Machtige mensen van deze wereld.
Ik weet dat die kritische houding uw carriere op het spel zou zetten, dus nu is het een lastige keuze: kiest U voor uw carriere, of werkt U mee aan het mogelijk maken van een oorlog, waarvan U en uw familie ook slachtoffer worden.
Ik heb een bedrijf en mijn energie rekening was jaren lang 80.000 euro per jaar. In december kreeg ik een offerte die 330.000 euro was. U begrijpt hoe ontwrichtend alleen al die polarisatie kan uitpakken. Voor ons allen. En dan spreek ik nog niet over een oorlog.
Als U mijn voorspelling wil horen: Er komt een aanval op Russische mensen in Donbass, door Azov lieden gepleegd. Antony Blinken komt op tv vertellen dat ze zeker zijn dat het een Valse Vlag van Putin zelf was.
Voor Putin om een alibi te hebben om de Donbass in te vallen. [ blog 1228 ]
Ik denk dat Putin daarna niet de Donbass zal invallen om die etnische Russen te beschermen. Die kan hij niet redden, helaas. Want dat is precies wat de VS wil: een oorlog tussen Rusland en Oekraiene/ Nato, ver weg in Europa.
Dat heeft alleen maar voordelen voor Amerika, en nadelen voor Rusland en Europa.
Dit is maar een voorspelling uiteraard. ( In blog 1228 dacht ik nog dat Putin wèl zou terugslaan.)
Mijnheer van Huet, het ga U goed.
“ Don’t do Evil “ zeggen ze bij Google.
Hartelijke groet,
Prachtig, Jan. Kan hij later niet zeggen: Ich habe es enz.
DeleteDie mijnheer Jabber is wel heel erg mager.
ReplyDeleteHet lijkt wel op de duitse mensen kort na de Vrede van Versailles.
( Je weet wel, toen al die Amerikaanse onderhandelaars joods bleken te zijn. Volgens de econoom Keynes werden de duitsers , die de oorlog niet waren begonnen, die de oorlog hadden gewonnen en steeds vrede hadden aangeboden (nb met Status quo ante !) door de joodse bankiers met onvoorstelbaar hoge oorlogsbetalingen opgezadeld.
( Een 1000 miljard dollar, veel voor een volk van 20 miljoen mensen.)
Daarom stierven de kinderen als ratten, als Jabber , zeg maar.
Tien jaar later in 1932, een landje verderop, in Oekraiene, haaqlden diezelfde neefjes van Oligarch en de grote helden van Eddy wéér die streek uit: Maar daar stierven 7 miljoen mensen, jong en oud.
De bewegende beelden van deze bewegende geraamten heb ik je enkele dagen geleden al getoond.
Meer recent: Mevouw Albright die 500.000 Iraakse kinderen de dood in joeg.
En altijd als je hen vraagt: Moet dat nou?
Dan zeggen de neefjes en nichtjes van Oligarch: Ja, het was nodig.
( Ik heb Lev Kopolev en Madeleine Albright al enige malen gelinkt, dus je zou het moeten weten als je een mensenhart hebt )
Dus ik weet niet of Matt over vooruitziende blik beschikt, want we weten wie deze Corona toestanden bedacht heeft , en wat hun bedoeling is: You will own nothing.
You will die from hunger.
Goed gezien Matt.