Thursday, March 04, 2021

1124 Vier boekjes met nuttige adviesen, maar de Gezondheidsraad adviseert: we doen niks.

Dat het AD en de regionale kranten van de DPG Mediagroep  deze vier boekjes bewspreken is puur winst.  

Maar waarom er dan zo'n idiote kop boven moet, dat begrijp ik niet. 


Ondertussen gedraagt de Gezondheidsraad zich helemaal volgens de wensen van de Oligarchen: zorg dat het volk zwak, ziek en misselijk blijft. ( Zie hier of zie onder de blauwe streep: het NRC artikel. ) 

Of, zoals dr. Jörg Spitz het zegt: "Als het volk geen enorm vitamine-D gebrek zou hebben, dan zou zeker 20% van de omzet van Big Pharma weg vallen: Er is een grote Macht die wil dat wij ongezond blijven. Minuut 6. "


Eet soep als ontbijt en vermijd suiker: dit zijn de beste tips voor een sterk immuunsysteem.


Corona wijst ons er opnieuw op: hoe sterker je immuunsysteem, hoe minder groot de kans dat je (ernstig) ziek wordt door een virus. In vier nieuwe boeken lees je advies over wat je zelf kunt doen.

3 comments:

  1. Onderwerpen puur over gezondheid vind ik zelf nogal saai. Tenzij baanbrekend, gaat het voor mij nooit voorbij het niveau: 'hobby'.

    Ik heb nog steeds een probleem met de blogger site. Ondanks cookies en browse gegevens wissen krijg ik niks meer gepost op Blik. Net nu ik Sophia haar naieve deug- principegedrag eens fors wilde aanvallen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rootman,

      dit blog is voor mij een uitlaatklep. Hier plaats ik waar ik 'vol van ben'.
      En de laatste maanden ben ik gefascineerd door
      1) vitamine D en andere zaken die ons van Corona kunnen redden.
      2) de criminele Big Pharma, die verzwijgt dat er goedkope middelen zijn die goed helpen.
      3) Hierdoor op het spoor gekomen van guru's die zeggen: al die 'ouderdoms-kwalen zijn in feite niet nodig: goede voeding, goede leefstijl en je wordt 100 jaar zonder 'ouderdoms-kwalen'.

      Nou, je begrijpt: die kip met goeden eieren, daar wil ik àlles van weten.

      ---
      Als je jouw reactie op SDR aan mij emailt, zal ik hem plaatsen bij blik. Dat deed Matt ook steeds voor Grandalf.

      Heb je bij blogspot al om hulp gevraagd ?

      Delete
    2. Dr Campbell wordt overtuigd van ivermectin!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=vYF8bnmdQfY

      Het is een vrij technisch verhaal, maar als je geen tijd hebt is het leuk de laatste minuten te bekijken.

      Kijken hoe lang dit duurt....

      Delete