Monday, August 31, 2020

1081 The Mind Renewed. Kijk elke dag opnieuw naar de wereld, en vergeet wat je gisteren nog dacht.


Ik ken de engelse website The Mind Renewed alleen maar van hun originele document 'CIA memo 1035-960'.

Nu blijkt dat ze ook goed onderzoek naar Corona doen, en heel goede interviews maken.

De site wordt gemaakt door dr. Julian Charles.

Dit zegt de google vertaling:

The Mind Renewed: Thinking Christianly in a New World Order is een podcast en website gewijd aan het begrijpen van de wereld waarin we leven vanuit een christelijk wereldbeeld.

We zijn ons terdege bewust van propaganda in de reguliere media, en van de verbijsterende massa informatie in de alternatieve media - sommige betrouwbaar, veel niet. Daarom proberen we zaken die mensen aangaan (of ze nu 'gelovige' zijn of geen) op een onsensationele en geïnformeerde manier aan de orde te stellen, in de hoop dat de waarheid aan het licht komt en dat er bruggen worden gebouwd tussen mensen door beter begrip.

Daarom, of het nu gaat om de Surveillance State, de dreiging van Global Government, False Flag Terrorism, het gevaar van nieuwe religieuze bewegingen (NRM's), of een andere kwestie die maar al te vaak genegeerd wordt door de institutionele kerk, The Mind Renewed analyseert, interpreteert en bekritiseert vanuit een christelijk wereldbeeld.

En bij alles wat we doen, roepen we onze toehoorders op om vooroordelen opzij te zetten en een open geest te omarmen die ernaar streeft de waarheid te volgen, waarheen die ook leidt. In de woorden van Paulus uit het Nieuwe Testament:

"Wordt niet gelijkvormig aan deze wereld, maar wordt getransformeerd door de vernieuwing van uw geest ..." (Romeinen 12: 2, New Revised Standard Version)

      ----------------------------

Julian Charles was me ver voor.
Juist in de laatste dagen heb ik weer ervaren hoe belangrijk het is om altijd weer zo onbevangen mogelijk naar de wereld te kijken.
Als we dat zouden kunnen, zouden we heel snel de realiteit zien zoals die werkelijk is, en zouden onze reacties véél sneller en adequater zijn.

De tragische reactie van het RIVM  op het Virus komt grotendeels omdat ze zoveel kennis over de oude Corona virussen hadden, en steeds het nieuwe virus in dat frame zien.
OMT lid mevrouw Vossen:  "Er is geen asymptomatische besmetting, want we bestuderen de Corona al 14 jaar,m en datr weten we zeker."
'Er is geen aerosole besmetting, want ....  idem."

Ander voorbeeld: " Er is geen zwarte agressie van BLM.  En als die er toch zou zijn, dan is het een begrijpelijke reactie op de discriminatie en op de agressie van de politie."

============ Tot zover de introductie van The Mind Renewed =========

Hier een ontestellend bericht op TMR:

Een franse oud-minister van volksgezondheid,  Blazy, ( in 2017 is hij bijna baas  van de WHO geworden, maar het  werd Tedros)   vertelt op de franse nieuwszender BFM dat.....

In Chatham House (waar de Britse Geheime Dienst  zit) op een bijeenkomst waar alles wat besproken wordt geheim moet blijven, hebben de baas van The Lancet  ( Horton)  en de baas van het    NEJM zwaar geklaagd over de druk die Big Pharma op hun publicaties uitoefent.

Horton: "Now wer'e not going to be able to, basically, if this continues, publish any more clinical research data, because the pharmaceutical companies are so financially powerful today and are able to use such methodologies, as to have us accept papers which are apparently methodologically perfect, but which, in reality, manage to conclude what they want to conclude..." 

Vertaling: 
Horton:   'Als dit zo doorgaat, zullen we eigenlijk niet in staat zijn om nog meer klinische onderzoeksgegevens te publiceren, omdat de farmaceutische bedrijven tegenwoordig zo machtig zijn en in staat zijn zware  methoden te gebruiken, om ons 'onderzoeken'  te laten accepteren die ogenschijnlijk methodologisch in orde zijn, maar die in werkelijkheid erin slagen te om tot conclusies te komen die ZIJ  (de Big Pharma bedrijven )  wenselijk achten. . " 

25 comments:

  1. Mooi dat er wat vernieuwende krachten binnen het christendom werkzaam zijn.

    Ik blijf toch teveel moeite hebben met het feit dat het fundament toch de bijbelse demon Jaweh is. Ik heb ook niks met die andere semitische demon Satan.

    Daar wordt wel een mooie mouw aangepast door Karen Armstrong, die de bijbel (en de koran) verklaart als een evolutie van inzicht van een tribale god naar een universele god.

    Maar ook dan breek ik mijn gebit op het monotheisme en het belang van geloven.

    ReplyDelete
  2. OT: Ivermectine is binnen. 4 Dagen eerder dan beloofd. Eerst maar een paar druppels op de hond uitproberen.😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik kreeg 2 felsjes Iverdrops binnen , een dag of 5 geleden. Had ik bij Medpets besteld. ( Die zit in Roosendaal/Oud Gastel)

      Als distributeur staat op het flesje: Fendigo, uit Brussel.
      Als fabrikant staat op het flesje: Bephar BV, Raalte, NL.


      Er zit helemaal geen bijsluiter bij.


      Vandaag zullen de flesjes binnen komen die ik bij 'Dierapotheek' besteld had.
      Dan zit ik ruim in de Iverdrops, en heb ook nog mijn andere middel dat minder geconcentreerd ivermectine bevat.

      Ik denk dat ik niet profylactisch ga innemen. Ik wacht tot ik Corona krijg, en neem het dan in een keer in. 40 ml, als ik me goed herinner ( concentratiew 0,12 %)

      NB: Ik moest gisteren in het ziekenhuis een coronarografie doen. ( Wegens die hartritmestoornis) . Eindelijk goed nieuws: de adsewren die naar hget hart lopen zijn mooi open. Geen vernauwingen !

      Wegens die opname ( totaal 6uur iun het ziekenhuis) moest ik weer een PCR test doen: nog steeds Corona vrij !

      Dit was mijn vierde Corona test.
      Ik zag er tegen op. Een keer eerder had het toch flink geprikt, boven ion de neusholte.
      Maar deze verpleegster heb ik uitgebreid van mijn angsten ingelicht, en ze deed het perfect. Zew zei ook dat op bepaald moment het erg gaat kriebelen.

      Zolang je maar weet wat er gaat gebeuren, en zolang ze het maar rustig doen, kan ik veel hebben. Maar als het te snel gaat en flink pijn doet, dan word ik bang voor wéér zo'n onderzoek, later.

      Delete
    2. Vier flesjes Iverdrops kwamewn zojuistr door de brievenbus. Afzender: dierapotheker.nl

      Ik kan er tegen! Laat maar komen die Corona !

      Delete
    3. Chris en dr Been hadden een erg ingewikkelde uitleg over de bradykinine storm die (naast de cytokinestorm) de vele nare symptomen, ook veel van de sequelae veroorzaakt.

      Het blijkt dat COVID naast de normale viruseigenschappen ook talloze heel nare proteinen laat maken, die vervolgens de celkern induiken en alles ontregelen.

      Ivermectine verhindert dit! Daarom denk ik dat profylaxe belangrijk is. Juist de traag delende cellen zijn volgens mij gevoelig voor dit nieuw ontdekte mechanisme. Neuronen, hartcellen en niercellen, om maar niet te spreken van voortplantingscellen. Ik wil die trage delers boordevol met zink, vitamine D en ivermectine hebben VOORdat ik besmet zou worden!

      Komende week mijn vlierbessencampagne! Ik wil proberen zo'n 5- 10 L Coronabitter te maken. Ik heb de Artemisia annua grotendeels geoogst : wat nog staat is voor zaadproductie. Mijn andere Artemisia soorten zijn nog te klein om wat zinnigs bij te dragen. Ik kook ook veel blauwe druiven mee: die bevatten ook wat quercetine en het anti-oxidant resveratrol. Ik krijg ze toch niet op... Het zal de vliersiroop op smaak brengen. Vanwege houdbaarheid breng ik het geheel op niveau met honing en jenever, wodka, of welke drank dan ook die in de aanbieding is.

      Delete
    4. [Als distributeur staat op het flesje: Fendigo, uit Brussel.
      Als fabrikant staat op het flesje: Bephar BV, Raalte, NL.]

      Handig. Jouw flesjes zijn dus in Raalte gemaakt, daarna naar Brussel en dan naar W. Brabant. Raalte-Brussel-Steenbergen(gokje) Rijroute: 350 km. En dan maar klagen over CO2.

      [Ik kan er tegen! Laat maar komen die Corona !]
      Zo denk ik er ook over.

      [Jullie zien dat ik weinig blog. Het is veel te druk met de mais oogst.]
      Ik vermoedde al zoiets. 😎 Het is nu de tijd ervoor. Hier wordt ook druk geoogst.

      Dik Voormekaar Show was er al in 1973. Leuk leuk leuk. Voor de fenz: https://podcastluisteren.nl/pod/Dik-Voormekaar-Show

      Delete
    5. 2 Wolf,

      ik ben een groot fan van Ome Joop !

      Ik doe Ome Joop ook graag na. "Mensen! Waar ben ik niou weer helemaal voor van huis gekomen ? ? ! "

      Ik herinner me nog dat ik in Utrecht Overvecht woonde, in 1973 ongeveer, en dat André van Duin daar een winkel kwam openen. Ik herinner me nog dat ik er eigenlijk naar toe wilde gaan om hem iets te verwijten: ik zal hem wel te rechts gevonden hebben. Wàt ik hem verweet weet ik niet meer.
      Ik vbben niet geweest, maar heb altijd onthouden dat ik in 1973 t`gen Van Duin was, omdat hij niet 'correct' genoeg was, neem ik aan. Niet links genoeg wellicht.

      Zo zie je maar weer: een mens kan veranderen. Ik ben blij dat ik Van Duin met rust gelaten heb.

      Delete
  3. Pro memorie:
    https://www.medischevakhandel.nl/nl/nadal-covid-19-antigeen-sneltest-20-testen.html

    Een test kost 30 euro per stuk. Je moet wel 20 tests tegelijk kopen.

    ReplyDelete
  4. Hallo fans ! (Dikvoormekaar , 1985 ? (mijnheer de Groot)

    Jullie zien dat ik weinig blog. Het is veel te druk met de mais oogst.
    Maar ik heb af en toe wel tijd om een podcast te beluisteren.

    Dr Been heeft Zelenko geinterviewd . Heel interessant.

    Ook vond ik een van de laatste vlogs van Martenson heel geruststellend: met zink, quercetine en vitamine D heb je jezelf al heel behoorlijk tegen mevrouw Corona ingedekt.

    Als je dan af en toe nog een mondkapje op doet als je in gevarenzones komt ( Laat het Wolf maar niet horen...) dan heb je weinig te vrezen.
    En dan ook nog wat Ivermectine en NAC in de kast: niks meer aan de hand.

    Misschien moet ik toch wel die test kopen( zie reactie hierboven). ( Het liefst koop ik de test van dr Minne , maar heb geen tijd om die te zoeken en te kopen:https://www.youtube.com/watch?v=wY-_dMpD03M ) Dan kan ik bij twijfel mezelf en de Poolse mensen even testen, en kan ik mij )9 of de Polen) vol proppen met quercetine, zinc etc.
    De Ivermectine is me nog iets te zeldzaam om die aan jonge Polen te geven. Maar ik heb ook twee 50+ ers in dienst, en die zou ik er wel mee kunnen helpen, als ze de Corona kregen.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi3ewr meer over die snelle tests.
      Ik weet niet eens of ze wel al te koop zijn.
      Misschien dat Dr Minna alleen maar wéét dat ze gemaakt kunnen worden, en gebruikt kunnen worden. Iemand tijd om dit uit te zoeken?

      https://www.rapidtests.org/

      Delete
    2. https://youtu.be/0CSlKpHcYIE?t=439

      Delete
    3. De snelle tests, de enigen die de verspreiding van het virus effectief kunnen stoppen ( omdat ze 1 $ per stuk kosten, en dus elke dag kunnen zeggen of je besmettelijk bent, waarna je thuis blijft)
      zijn niet toegelaten in de VS !
      Als ik het niet dacht !

      Why aren’t we using these tests already?
      The type of rapid tests that could fundamentally control the virus are not approved for use. While some rapid tests have been approved, they require expensive and unscalable equipment. To control the virus, we need tests that can be easily mass produced, and which can be evaluated by anyone. The technology for such tests exists, but it is currently not approved because it does not meet strict diagnostic criteria.

      Diagnostic criteria are inappropriate for a public health pandemic. When it comes to routine screening, we do not need the diagnostic capabilities of PCR, which can detect remnants of RNA well after a sick person has stopped being contagious. We need a simple test that detects when people are contagious and which can return results immediately.

      Delete
    4. [De snelle tests, de enigen die de verspreiding van het virus effectief kunnen stoppen (omdat ze 1 $ per stuk kosten, en dus elke dag kunnen zeggen of je besmettelijk bent, waarna je thuis blijft) zijn niet toegelaten in de VS !]

      Denk even na. Deze methode zou het virus binnen 2 weken wereldwijd kunnen uitroeien. Dan zijn vaccinaties nutteloos...

      Voor zover ik heb gezocht, zijn deze tests nog niet te koop.
      Uit deze link blijkt dat:
      Such tests are feasible—a tiny company called E25Bio, and another called Sherlock Biosciences can deliver such tests—but they have not made it to the marketplace because their sensitivity is being compared to that of PCR tests.
      Verderop:
      “It is time to stop allowing diagnostic definitions to get in the way of absolutely essential public-health interventions,” says Mina, oftewel de nutteloze regeltjes (die ze zelf hebben verzonnen).
      Ook een artikel in de New York Times meldt, "Some of the daily tests are in trials and proving highly effective.
      The strips could be mass produced in a matter of weeks and freely supplied by the government to everyone in the country.
      (Dat was wel een mening op 03-07-2020 van Laurence J. Kotlikoff and Michael Mina)

      Only in the USA met een 'handige' app voor toegang.

      [Dan kan ik bij twijfel mezelf en de Poolse mensen even testen]
      Bij twijfel de GG & GD bellen en afspraak maken. Kost je niets. Welke test dan ook is waardeloos.

      Delete
    5. Wolf schrijft:

      (Dat was wel een mening op 03-07-2020 van Laurence J. Kotlikoff and Michael Mina)

      Dat is dezelfde Harvard Dr Mina die ik steeds citeer over deze uiterst goedkope tests.
      Hij mag het wel een keertje zeggen in de NYT, maar het blijft geblokkeerd.

      Terwijl de NYT toch een gigantische status heeft.
      net als The Lancet en het NEJM : de giganten die bepalen of ewen medicijn door de wereldwijde Medici wordt gebruikt of niet.

      Maar beiden, NYT en Lancet, blijken minder machtig dan Big Pharma. ( Zie tweede deel van bovenstaand blog)

      En mogelijk dat de agenda van andere Deep State machtigen ook mee speelt. Dat het dus niet alleen om miljarden $$ gaat, maar om Macht.
      ====

      Wolgf schrijft: "Welke test dan ook is waardeloos."

      Nee, juist de test van dr Minaa, die niks kost, heeft veel waarde: alks die uitslaat weet je één ding zeker: je hebt het virus NU, en je bent besmettelijk NU.

      Dus: thuisblijven NU.
      Morgen weer een test doen, en misschien ben je dan niet meer besmettelijk en kan je weer de straat op.

      Delete
  5. Van alle bronnen (ik heb mijn bookmarks van ca 50 meest interessante bronnen)

    1 Chris Martenson

    2 Dr Been

    3 Kim Iversen

    4 Moon of Alabama

    5 The Saker (alhoewel ik de laatste tijd veel stukjes moeilijk leesbaar en nogal vaag vind)

    Heel veel zijn afgevallen, sommige diep! Hopelijk komen er ook bij.

    Wat betreft de VS verkiezingen is Chrystal Ball (The Hill) mijn beste bron.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voor Corona mag je Seheult niet missen, denk ik: Medcram.

      Verder is Unz.com voor mij de belangrijkste.

      De Saker vind ik minder boeiend: er gaan soms weken voorbij voor hij weer eens wat goeds schrijft.
      Hij kan het wèl.

      Ik houd ook van enkele van de interviews van Kevin Barrett : op Unz: https://www.unz.com/audio/kbarrett_godfree-roberts-on-china-cultural-revolution/

      Ik lijd een beetje aan 'desinteresse' of nieuws-moeheid.

      Maar dat is niet erg: over 2 maanden hebben we de Amerikaanse Verkiezingen al weer achter de rug !

      Er komt dus echt een heel spannende tijd aan.

      Delete
  6. Mon Laferte: een superstar die zeer afhankelijk was van (stadion-) concerten, Een opkomende top artista.

    Een diva zoals zij, daar zullen onze nazaten tot vervelens toe mee geconfronteerd worden. En terecht: ook voor ons is het beluisteren van Maria Callas een grote verrijking!

    Mon Laferte heeft een eerste lockdown video vrijgegeven:

    https://www.youtube.com/watch?v=aWjihS2LHLs

    Maar vooralsnog is haar loopbaan kapot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit concert is een nieuwe trend. Het YouTube kanaal NPR verzorgt mini concertjes van artiesten die het gewoon niet kunnen laten om hun creativiteit te uiten.

      Delete
  7. Ik zit net te kijken naar de oprichting van een nieuw tijdschrift: Gezond verstand van K.v.Wolferen, bekend van CW en de Bilderberg.
    Niet een idee, om jouw website daar aan te melden? Of zelf een stukje schrijven of een interview houden?
    https://www.youtube.com/watch?v=P4wGti4m9CU

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Slavernij NU:

      -In libia: zwarte afrikanen door Arabs
      -In de Gulf: meest Zuid Aziatische, maar ook zwarte Afrikaanse moslims
      -In de VS: meest Afro-Americans in het gevangenis systeem

      -Verder een relatief klein aantal niet- moslims door salafisten (Boko, IS, AQ)

      Delete
  9. Tegenwoordig zit ik meer op het forum van Chris Martenson dan hier, en nauwelijks meer op dat van Blik. Daar staan de neusjes nu wel heel erg dezelfde kant op (die van sekteleider Jensen)

    Wolf en SDR zijn uitzonderingen, en toktok valt soms terug in zijn rol als trol daar. Voor Joop lijkt dat forum vaak niet zweverig genoeg, of voldoet het niet meer aan zijn kibbelbehoefte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Rootman: Ik heb jouw advies vandaag even gevolgd en zie bovenaan een nieuwe link. Ik kijk bij CW en zie de tjoep daar ook. Bij de comments zie ik een link naar een van de eerste tjoeps van Dr. Elens op Bitchute. Hoe verstandig die keuze blijkt, zie je in de bijgevoegde verwijzing naar de originele tjoep op YT. Die tjoep is verdwenen. Gek hè? 😈

      Delete
  10. Nog een van die site: Gaat nu over de FED. Maar eigenlijk is er niets aan de hand, want de FED is een maand of wat geleden overgenomen door president Trump. Ook staan er onder die link wat waarschuwingen voor olie-problemen in juni 2021. Dat heeft Trump ook al voorzien en is bezig de dollar, die immers gekoppeld is aan olie, om die koppeling nu met GOUD te maken. Die prijs gaat straks torenhoog worden, terwijl olie een aflopende zaak is. Daarom wil hij ook zijn troepen uit het M-O weghalen, het hoeft niet meer.
    Bitcoin is straks over & uit als 'veilige haven', want je laat ook daar een digitaal spoor achter.

    Artikel en bijbehorende tjoep.

    ReplyDelete