Sunday, August 02, 2020

1074 Wéér een effectief Corona medicijn: het steroïde Budesonide inademen. Voor de CoolBeans

UPDATE:  Dr Gaertner over Ivermectine: onderaan. 

Dr. Richard Bartlette  (Texas) heeft heel goede resultaten met het verdampen ( gebruik van een nebuliser) van het steroïde Budesonide.

Veel nadelen van het gebruik van steroïden zijn niet aan de hand, omdat het niet in de bloedbaan wordt gebracht, maar precies op de plaats waar het nodig is: in de longen.  



In de VS was lange tijd te koop als 'Pulmicord'. 


Google met de termen "budesonide covid " levert allerlei artikelen op:

About 690.000 results (0,68 seconds) 
Search Results
Web results
3 days ago - Inhaled corticosteroids in virus pandemics: a treatment for COVID-19? ... and budesonide on coronavirus HCoV-229E replication and cytokine ...
  1.  
Jul 24, 2020 - Commentary: Richard Bartlett, a Texas doctor, claims a 100% survival rate for his COVID-19 patients given inhaled budesonide.
  1.  
Jul 13, 2020 - Budesonide, a medicine used to help prevent the symptoms of asthma, is being touted as the “silver bullet” for COVID-19. Budesonide, a ...
  1.  
Jun 22, 2020 - On behalf of the Oxford COVID-19 Evidence Service Team ... and budesonide (GFB) or (vi) budesonide (an inhaled corticosteroid) alone.
  1.  
Claim: Budesonide, steroid used in asthma inhalers, cures COVID-19
Claimed by: Multiple sources
  1.  
Jul 8, 2020 - Should the trial be successful, Budesonide inhaler therapy could be a low cost and readily available therapy for early COVID-19 patients. It would ...
  1.  
May 7, 2020 - It is essential that epidemiological studies of COVID-19 include ... with budesonide, in combination with glycopyrronium and formoterol, has ...
by DMG Halpin - ‎2020 - ‎Cited by 27 - ‎Related articles
  1.  
Jul 14, 2020 - The doctor found himself in hot water for declaring that the treatment of inhaled steroid (ICS) Budesonide is a 'silver bullet' for treating COVID-19.
  1.  
Jul 14, 2020 - Budesonide has been touted as a "silver bullet" for treating COVID-19 by one West Texas doctor, but many other doctors say the drug needs to ..

----------------

Op bij Dr Been:   Een wetenschapper over Ivermectine. 




Ik heb het tijdens andere werk beluisterd. 
Gaertner is moeilijk te verstaan: > slechte microfoon. Ramp !

Ik meen:  
=  Ivermectine is zeer goed : vergelijkbaar met pennicilline ! 
=  Vraag altijd begeleiding van een arts.  Gan niet zelf innnemen. 
=  Uit de dierenwinkel:  kan minder zuiver spul zijn.  Beter niet. 
= Ivermectine werkt op diverse fronten. Multi-effectief. 
=  Het mooiste is als je er nog HCQ bij kan nemen. 
=  Je moet de dosis wel dicht bij elkaar nemen:  in 2 dagen de hele dosering, anders helpt het niet. 


Wat betekent dit voor mezelf ? 
Ik zie er dan toch iets meer risico in dan eerst gedacht. 
Ik ken geen huisarts die bereid is me te helpen. 
Ik kan dus wachten met het innemen als ik echt denk dat ik de Corona te pakken heb.
Normaal zou ik denken:  neem één flesje,  Kijk het drie dagen aan. En neem dan weer 2 flesjes. En dan de vijfde dag het laatste flesje. Dan heb ik voro 80 kilo ingenomen. 
Maar als ik Gaertner goed begrijp  kan het dan ineffectief zijn omdat het dan niet in alle cellen komt.  Ik moet dat herbeluisteren. 


17 comments:

  1. Voor de lol:

    Fan geworden van Jos Burgers:

    https://www.youtube.com/watch?v=5SsKAX6bw4g&t=6s

    https://www.youtube.com/watch?v=u9fTnsgTtJY

    https://www.youtube.com/watch?v=fMtMWWJcVdE

    https://www.youtube.com/watch?v=FcKebdC3kmE

    ReplyDelete
  2. Ik heb drBeen enkele vragen gesteld. Met enkele weken zal hij wel met een antwoord of een ander interview komen. Dat diermedicijnen onzuiver zouden zijn is een legalese statement. DrBeen wil graag doorkunnen op YouTube, en geen frivolous lawsuits krijgen.

    Je zou ook stromectol 6 of 3 mg kunnen bestellen (in Canada of zo) Dat is ivermectine voor de mens. Net als HCQ wordt dit al tienrtallen jaren zonder problemen massaal gebruikt tegen riverblindness etc, als preventie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HCQ voor malaria en reuma, ivermectine tegen endoparasieten , schurft etc.

      Delete
    2. Rootman,

      Ja, al die herhalingen deze keer dat je echt aan je arts moet vragen om ivermectine, dat kwam me inderdaad als 'you-tube-bescherming' voor.

      ====

      Op deze site zie ik dat er diverse adfressen zijn waar je ivermectine kan bestellen: https://www.pharmacychecker.com/ivermectin/#:~:text=Ivermectin%20(Stromectol)%20Prices,at%20PharmacyChecker%2Daccredited%20online%20pharmacies.

      Maar dat wordt dan tegen wormen gebruikt, en dan kan je de doses verder van elkaar nemen.

      Volgens deze Adam Gaertner moet je alles kort op elkaar in nemen als je bescherming tegen Corona wenst. Anders werkt het niet.

      Als ik tijd heb moet ik er nog eens in duiken.

      Delete
    3. Eigenlijk verwacht ik wel een correctie/ nuancering van dit interview. Ik denk wel dat deze onderzoeker dingen weet, maar vrees dat hij weinig methodisch te werk gaat. Zo is zijn gesuggereerde dosis voor profylaxe gevaarlijk hoog.

      Delete
  3. Beauty and smart! Wat meer hebben we nodig!

    https://www.youtube.com/watch?v=gQ1taX_Fdkg

    Casual Kim!

    ReplyDelete
  4. Hier een YouTube over Ivermectine van Dr. Been.
    (Die hebben jullie waarschijnlijk al gezien, maar ik plaats 'm hier voor mijn herinnering.)

    Zoals altijd kijk ik ook naar de comments eronder: Daar werd een tip gegeven over een Nursing Home in Toronto.

    De arts aldaar had ook een YT gemaakt, met comments.
    Hieruit gedestilleerd, dat: dosis is 200 micrograms/kg, ivermectine voor paarden is goed, evenals voor honden. De arts volgt de tube nog steeds! Dus als je vragen hebt, dit is je kans.

    ReplyDelete
  5. Een lichte verhoging en kuchje. Ik heb maar wat extra zink, C en D genomen, en een flesje ivermectine in mijn koffie gedaan en een eigengemaakte vlierborrel gedronken. Even niet onder de mensen komen de komende week.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slechts 2x een avondje een beetje last van gehad!

      Men moet niet te snel conclusies trekken, maar ik denk toch dankzij de ivermectine en mijn vlierborrel + zinc.

      Delete
    2. Mijn lekenverstand zegt dat als een middel een jaar lang tegen parasieten werkt, dat het toch ergens in de weefsels moet zijn opgeslagen. Maar misschien niet in elk weefsel evenveel, zoals de snel delende cellen in maagdarm en bloed. Daarom had ik zelf een dubbele dosis protocol bedacht: 2/3 dosis als besmettingsvermindering, een farmacologisch mondkapje dus, en 1/3 bij vroege symptomen. Die 2e dosis gaat bij voorkeur in nieuwe cellen zitten, en daarmee is de kans op een viremie zeer beperkt, zeker al de rest van het immuunsysteem met zink, D etc. geoptimaliseerd is.

      En wie weet is er net genoeg reactie geweest om een contigent memory T cellen te rekruteren.

      Volgende stap is een jaarlijkse dosis, of een nooddosis bij verschijnselen. Misschien een vaccinatie over 3 jaar in Rusland.

      Delete
    3. Rootman,

      zoals je merkt heb ik geen tijd om te bloggen gehad, maar kan wqel video's beluisteren. Luister nog eens naar Been in gepsrek met Gaertner.
      Ik meen dat Gaertner zegt dat het slechts goed werkt als je een vrij grote dosis in één keer ( 2 dagen kan) in neemt. Dus niet met maanden tussenpoze.

      Dàt zouden we moeten uitzoeken: klopt dat?

      Delete
    4. Rootman,

      jij bent onze guinea pig. Wil je, zolang je leeft, hier af en toe een reactie plaatsen?
      Dan weten we dat de Ivermectine je in elk geval niet fataal is geworden... https://youtu.be/RDzBdDhyJzI?t=1153

      Delete
  6. Levering ivermectine weer uitgesteld: Verwachte verzenddatum: 04 september 2020

    Zouden ze onraad ruiken?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb natuurlijk dezelfde email gekregen.

      Nee, geen onraad. Ik heb ook bij Medpets besteld,op 17 juli, en toen kreeg ik als antwoord: we sturen het pas op 21 augustus.

      Omdat het niet zo vresdelijk duur is en jaren goed blijft, heb ik later bij Dierapotheker besteld, denkend dat die wèl het spul in voorraad zouden hebben en direct zouden sturen.
      Niet dus.

      Delete
  7. IVERMECTINE:

    tegen wormen etc: één dosis werkt een half jaar.

    tegen virussen: MEERDERE doses in enkele opeenvolgende dagen.

    Adam Gaertner legt het hier ( heel onverstaanbaar, heel onvolledig) uit, in 2 minuten:

    https://youtu.be/RDzBdDhyJzI?t=1878

    ReplyDelete
  8. Een reactie op Vincent Evers/ Bert Slagter.

    33.40 Bert Slagter beweeret: "Er is maar een korte periode dat je besmettelijk bent, maar je weet niet wanneer. Dat kunnen we ook niet 'real time weten'. Maar het kan wèl. Elke dag kun je een eigen test doen ( 1 $ kost dat) en na 15 min. weet je of je besmettelijk bent voor anderen.
    Promotor is Dr. Mina, een assistent-professor epidemiologie aan de Harvard T.H Chan School of Public Health en een kernlid van het Centrum voor besmettelijke Ziekten. Dr. Mina's onderzoek heeft aangetoond dat de gevoeligheid (nauwkeurigheid) van de eenvoudige dagelijkse sneltests met speeksel hoog genoeg is om de overgrote meerderheid van besmettelijke # COVID19 te detecteren en vaak thuis kan worden gebruikt. Het ei van Columbus. DE test werkt al 5 maanden, maar wordt uiteraard niet door de Media besproken. Net als HCQ en Ivermectine wordt ie weg geduwd...

    Vraag aan Vincent: Wil Bert Slagter hier eens een studie aan wagen? Dr Seheult is enthousiast: https://www.youtube.com/watch?v=AZWuyvBAWWQ en deze: https://www.youtube.com/watch?v=qKM4MIrfr4k Er zijn nog twee eerdere video's over.

    ReplyDelete