Sunday, November 15, 2020

1095 Dr Hector Carvallo. Ivermectine en Iota Carrageenan geeft 100% protectie tegen Corona.

Het Ivermectine verhaal loopt al sinds januari van dit jaar,  maar het succes wordt elke maand duidelijker. 

In Zuid Amerika wordt Ivermectine al in vele landen gebruikt.  In de helft van de provincies van Argentinië is het 'standaard'.  Verder onderzoek: (*)

De voortrekker in dit land is dr Hector Carvallo. 

Hij wordt door Whiteboard Doctor geïnterviewd:  Must look. 


Gouden regels in Medische wetenschap:  Vroege behandeling van een ziekte is àltijd beter. 

Virussen worden àltijd door een cocktail bestreden. Nooit door één medicijn.

Armere landen moeten de oplossing zoeken in goedkope medicijnen dioe veel effect hebben.  

Mensen in Rijke landen hebben pech: Big Pharma wil alleen dure medicijnen toestaan.  Als Ivermectine heel duur was, werd het overal gepromoot. 

Het WHO heeft zoveel fouten gemaakt dat het lijkt of er geen artsen in hun staf zitten.  Het zijn enorme blunders die ze maken. 

IVERCAR:  de Preventie-studie door Carvallo bij niet zieke zorgers. 

De IVERCAR studie van dr Carvallo: Onderzoek met niet zieke mensen die  met Corona zieken werken. Een profylaxis study in a high risk population.  

788 mensen kregen IVM en neus spray  met Iota -Carrogeenan.   ( Beide middelen dienden ze zichzelf toe, 5 maal daags. 1 druppel IVM en 6 'shots' met de spray.

Controlegroep: 407 healt workers ( Hcw)  namen geen medicijnen. 

De resultaten zijn 'verdacht positief' volgens Wbd. (Whiteboard doctor):  0% ziek met medicijnen, 58% ziek als zonder medicijnen. 

Deze 58% vind hij erg hoog. Maar kan het zijn dat alle Hcw  zo vaak besmet worden, maar niet 'opgemerkt'? Deze mensen kregen elke week een test.

 Tweede opmerkelijke zaak:  Volgens Carvallo verzamelen de virussen zich achter in de keel, maar vooral ook in de speekselklieren.  Wbd wist dat niet  en wil dat onderzoeken. 

NB: Het verslag van Wbd is op 3 oktober dus vrij sceptisch, maar op 5 november interviewt hij dr Carvallo, en is heel enthousiast over dit interview. 


De IDEA trial bij milde  en  matig/ernstig  zieke Corona patienten. 

IDEA acronym: I = Ivermectine,  D = Dexamethasone, E = enoxapirin ( = heparine)  A =aspirin. 

 Dus een virusremmer, een cytokinestorm remmer en twee anti coagulanten. 


Hoe werkt Ivermectine?  Jip en Janneke : 

In onze celkern hebben we genen die  stofjes produceren die op hun beurt binnen-vallende virussen bestrijden.   

Dat werkt altijd prima.  Ons leven wordt alleen nog bedreigd door virussen die het talent hebben om dit afweer-mechanisme te saboteren. Zoals het HIV virus. 

Het Corona-virus kan ook onze defensie uitschakelen.

Hoe komen deze gevaarlijke virussen dan bij die celkern?  Daar gebruiken ze een 'busje' voor waar ze als het ware in stappen.  Twee  transport cellen ( Imp alfa en Imp beta1).

Dus hebben we Ivermectine nodig.  Want Ivermectine maakt het onmogelijk dat de Corona het busje neemt en zo in de celkern komt. 

Dexamethasone: een steroïde. 

In de tweede fase van de ziekte reageert ons immuun systeem heel sterk, waardoor we zelf getroffen worden. We beschadigen onszelf.  Sterroïden remmen dat af.  Dit bleek al in de RECOVERY  trial. 

Bloed-verdunners: anti trombose middelen:  Enoxparin en Aspirine. 

Er ontstaan bloedklonters op vele plaatsen. Oorzaak?  Ontstekign van epitheel cellen?   Gevolg van de ontstekingen?  

Hoe dan ook, de  cascade van reacties die tot klonters leid gaat zo: 

Factor Xa > prothrombin > Thrombin > Fibrinogeen > Fibrine > bloedklonter.

Van nature hebben we antithrombin in ons lichaam dat de vorming van Thrombin beperkt. 

Enoxparin stimuleert de aanmaak van Antithrombin. 

En Aspirine?  Hoe werkt dat?  

Aspirine wordt veel gebruikt Het voorkomt bloedplaatjes die samen klonteren. 

We hebben arochidoniuc acid in ons lichaam. Cyclo-oxigenase maakt er Prosta Glandins van.  Via via wordt dat TXA2, en dat maakt plaatjes>  klonters. 

Aspirine blokkeert op de Cyclo-oxigenase. Dus komen er geen  Prostra Glandins.

Dus komen er geen bloedplaatjes.

       =============================

(*) In Australië hebben we dokter Thomas Borody die het verkondigt. (augustus)  

Borody: 10 dagen medicijnen : IVM,  Zinc en Doxycycline.   100%  genezing.  Vroege behandeling.  Pre-ziekenhuis. 

We weten dit omdat er een rebels TV station is : ( Sky ) ( J P Kiekens deel 1 en 2.) 

Borody: Zo vroeg mogelijk toepassen.  Het is niet ethisch om mensen te laten sterven in een 'control group' als je hen kan redden.  We weten dat niet behandelen leidt tot wel 25%  sterfte onder ziekenhuis patienten. 

Ivermectine is ontworm middel dat bij 3,7 miljard mensen wordt gebruik. Niemand is er ooit door gestorven.  Wel door asperine en paracetamol overdoses, maar niet door IVM.  

(*) Zigazag onderzoek.

(*) Bangladesh. duurt 3 minuten. Zie shownotes. Dr Alam.  98% genezen met IVM en Doxycycline. 

53 comments:

  1. Door totale blokkade van onderzoek over Artemisia kan ik slechts mijn subjectieve ervaring geven. Ik heb ca 10 dagen elke dag een portglaasje van mijn eigen 'covid organics' gedronken. Ik denk dat ik met slechts met ivermectine en megadosis D ook beter geworden zou zijn.

    Maar dit spul is wel superkrachtig! Het is Artemisia annua, in 3 L flessen gepropt, en overgoten met goedkope port en vermouth.

    Het heeft enkele weken gestaan, en is daarna afgegoten. Opnieuw port opgieten geeft na een dag dezelfde bruine kleur, dus wie weet hoeveel er uiteindelijk af komt.

    Het is loeibitter, een soort ultra- IPA, maar ik vind het aangenaam. Het is net alsof je een trap van een paard krijgt!

    Vrijwel meteen circuleert een enorme warmte in mijn systeem. het voelt als een zeer krachtige remedie.

    Heel subjectief, maar het voelt alsof mijn lichaam van binnenuit met een dakbrander is gesteriliseerd!

    ReplyDelete
  2. [Het WHO heeft zoveel fouten gemaakt dat het lijkt of er geen artsen in hun staf zitten. Het zijn enorme blunders die ze maken.]

    Ik ga in deze uit van kwaadaardige opzet. Er is voldoende tegengeluid, maar dit wordt uitgeschakeld/gecensureerd. Van meet af aan wordt ingezet op: vaccinatie en anders niets. Medicijnen die werken, worden verboden. (Dr. Elens, HCQ)

    [Het is niet ethisch om mensen te laten sterven in een 'control group' als je hen kan redden.]

    Eens. Maar het is nog minder 'ethisch' om, -met de protocollen in de hand- dodelijke doses (hcq) én nog eens te laat, én zonder zink voor te schrijven.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ook Dr Been, ook Martenson en vele anderen denken dat er enorme corruptuie in het spel is.
      Het gedrag van de deskundigen is te ongeloofwaardig.

      Vraag voor mij is: Wie zit er achter. Ik denk dat de Van Dissels en de Christian Drostes (DL) niet echt in het ompot zitten. het zou veel te riskant zijn. Maar deze lieden zijn heel eenzijdig geinformeerd, en zitten in een 'Nuttige Idioten-Bubble'. Als je die lui volop veren in hun kont steekt, verlaten ze die Bubble nooit. Dan gelovewn ze hun eigen viruswaanzin.

      Delete
  3. Op 19 maart vertelde Dr Christian Droste een vreemd verhaal.

    Hier te downloaden:
    https://www.ndr.de/nachrichten/info/17-Malaria-Medikament-vorerst-kein-Hoffnungstraeger,audio655730.html


    Hij bekritiseert het Didier Raoult onderzoek. Want de beide groepen zijn nioet gelijk. Maar het wel behandelde deel is juist ouder, en zal dus eerder erg ziek worden.
    Als de uitslag dan is dat die ouderen minder ziek worden: des te beter hiepl het virus, zou ik zeggen.

    Tweede kritiek die - zo weten we nu - onjuist is:
    Hij zegt: Raouult meet de hoeveelheid voirussen in de keel, na 10 dagen. Ja, dan is het daar afgenomen. Maar Raoult meet niet onder in de longen, en daar is dat virus nu aanwezig.

    We weten nu: na 10 dagen is het virus in het hele lichaam al behoorlijkl op de terugweg. Ook in de longen. Dan zijn de cytokimne storm ende bloed-klonters het probleem.

    ====

    Ik kom hier op omdat de Duitse advocaat een rechtszaak tegen de Duitse staat gaat beginnen.
    Hij vertrouwt Christian Droste niet.
    1) Droste bepaalde in zijn eentje het Duitse beleid. Dat mag nooit gebeuren.
    2) Droste riep eerst: Niks aan de hand. Komt niet hier. Daarna werd hij plots extreemvoorzichtig.

    Te beluisteren op Valuetainment : https://youtu.be/ZpOzHHJmy7g?t=583

    ReplyDelete
  4. TIP

    Ik las dat Peter Meyers een boek te koop had, en hij gaf de Amazon link naar dat boek, zodat je kan zelen dat die boeken nu al 100 $ waard zijn.

    https://www.amazon.com.au/Route-Global-Occupation-Gary-Kah/dp/0910311978

    Amazon geeft altijd een hint:

    Other people whou bought this book, also bought:

    Als je daar ijkt zie je wel 80 interessante boeken.

    En je begrijpt onmiddellijk dat de wereld van Conspiracy heel divers is.
    IK ben helemaal pro Conspiracy. Maar wat is het ware verhaal ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Maar wat is het ware verhaal ?]

      Dat is aan de lezer, door de werkelijkheid te destilleren uit al die verhalen. Je moet het zien als een puzzeltocht, waarbij ieder afzonderlijk verhaal een stukje waarheid vertelt. Die stukjes bij elkaar geven dan het ware verhaal.

      Delete
    2. Met jou eens, Wolf.

      En dan gebruik ik een paar 'handvaten':
      = Bron die geld verdient met zijn boodschap is minder geloofwaardig dan een brondie zichzelf benadeelt.
      = Oorspronkelijke ( ter plekke, toen het gebeurde) notities zijn de enige waardevolle feiten. Alle mooioe verhalen van jaren later: niet van belang.
      = Presidenten en Leiders slaan nooiot bewust hun eigen ruiten in: Assad gooit niet met gif als ie morgen gaat winnen.

      Delete
  5. Het gaat heel goed met de reputatie van de Video Interview Programma's:

    Bij Vincent Everts is Prins Constantijn een van de gasten.

    Bij De Nieuwe Wereld zien we Pieter Omtzigt die vertelt hoe onze democratie gedegenereerd is.


    ReplyDelete
  6. Wim Hof.

    Blik besteed aandacht aan Wim Hof. Terecht.

    Hij is wereldbekend, maar niet in Nederland.

    Bij Joe Rogan raken ze niet over hem uitgepraat. ( Ik schreef er al eens over).

    Hier vertelt Wim hoe het allemaal begion, 35 jaar geleden , in Amsterdam: Poetisch filmpje ook nog.

    https://youtu.be/NI4IV0M3lOo

    ReplyDelete
  7. Niks is zo leuk als iemand jennen...

    Ben jij dit Wolf ? https://vm.tiktok.com/ZSqBKTWv/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helaas, film doet het niet bij mij. Zie alleen een kerel met blauw haar voorover gebogen staan.

      Delete
    2. https://www.tiktok.com/@worldstar/video/6895773416717143302?_d=secCgsIARCbDRgBIAMoARI%2BCjzVlnj4MVfgE6kBDw9tFR8BZGGZyjTppsHdWgB%2BhVv4tGdTKszODND6Zl42h%2Ff0fjj%2FOhyYPeAdBE0MxwAaAA%3D%3D&language=nl&preview_pb=0&share_app_name=musically&share_item_id=6895773416717143302&share_link_id=6b8c94bf-5ded-48b7-9796-b121b3981e95&timestamp=1605643471&u_code=0&utm_campaign=client_share&utm_medium=android&utm_source=more&source=h5_m

      En bovenstaande link ?

      ( Spoiler: Man zonder masker in supermarkt. Mensen roepen: "Put your mask on! " Hij weigert.
      Van achter komt iemand met een teiltje water en gooit dat over zijn hoofd.
      De man loopt weg ....

      Delete
  8. Jeremy Corbyn mag niet mee rin zijn eigen fractie komen.

    Wat heeft hij misdaan?
    Niet hard genoeg opgetreden tegen 'antisemitsiche fractieleden'.

    Anti-semitisch?
    IK heb het niet gevolgs, maar ik durf elke weddenschap aan dat het geen anti-semitisme betrof, maar slechts krtiek op Israel of op joodse witte-boorden criminaliteit.

    Shulamit Aloni zei het al: It's a trick. We always do it.
    https://www.youtube.com/watch?v=YllbV21PiCM

    Dus: als je leven je lief is, geef nooit kritiek op de samenzweerders die jòuw land hebben vernietigd en jou en je nazaten 'overbodige ballast' vinden. Ze zullen je ongenadig straffen, om te voorkomen dat je 'school maakt'.

    Eiugenlijk is er maar één oplossing: geef het op. Pleeg zelfmoord, of zorg dat je geen kinderen krijgt, want dit ga je in je eentje niet winnen.
    De massa ziet niks, en de helden worden vermalen: zie Assange.

    ReplyDelete
  9. Must see video.

    Adam Andrzejewski is the founder and CEO of openthebooks.com, the world's largest database of public sector spending, whether at the federal, state, or local level.

    https://youtu.be/SQDEDR0JXdE

    Ik heb het een aantal dagen geleden gezien,half.
    De info is zeer indrukwekkend.

    Je ziet dan hoe totaal en intens corrupt Amerika is.

    Wie stuurt me een korte samenvatting m,et wat cijfers die Andrey noemt ? Wolf ?

    VB: De zes Ivy League universiteiten bezitten 140 miljard $, op de bank ( aandelen, foundations) EN ontvangen elk jaar nog enige miljarden steun van de Federale overheid ! EN rekenen kolossale bedragen aan hun studenten !

    En zo heeft ie nog een aantal voorbeelden.

    ReplyDelete
  10. Deens onderzoek.

    Kop in BNdeStem:
    Onderzoek: Mondkapje voor drager nauwelijks nuttig.

    Heb het artikel per google vertaald en gelezen.
    Er mankeert nogal wat aan.

    Maar als je dacht dat je met mondkapje niet besmet wordt, dan heb je inderdaad ongelijk.

    Mijn kritiek:

    = we weten niet of de proefpersonen het maskertje echt op deden.
    = we weten niet of de Controlegroep het masker echt af liet of toch een masker droeg in winkels en in de bus.
    Dat mocht wel, is niet verboden door de onderzoekers.

    = Het was een 'advies' aan de proefpersonen om altijd een masker te dragen. We weten niet of het is opgevolgd.

    = we weten niet of er verschil in de ernst van het ziekte verloop was. Stel dat de zieken die een masker droegen voor 1 % in het ziekenhuis kwamen, en de controle groep 20% van de zieken in het ziekenhuis kwam? ( Dat is volgens mij het nut van maskers.)

    Etc etc.

    https://www.bndestem.nl/dossier-coronavirus/live-onderzoek-mondkapje-voor-drager-nauwelijks-nuttig-deense-minister-weg-na-nertsenrel~ac1c547d/

    ReplyDelete
  11. Prachtige nieuwe Martenson:

    = Over een rapport ui 2019 waarion wij zelf schreven dat wij het best warenb voorbereid op een pandemic.
    Resultaat nu er een echte pandemic is: WIJ zijn het slechts voorbereid.

    USA, NL etc: 700 doden per million.
    Egypte: 37 deoden per million. Thailand : 0,9 doden.

    Alle reden om nieuw onderzoek uit Egypte te geloven alsof het uit Harvard zelf kwam ( 50 jaar geleden):

    Een vergelijk tussen Ivermectine en HCQ.

    Hier blijkt dat Ivermectine nog een stuk beter is dan HCQ !

    Let wel: de IVM dosering is echt hoog !

    In 4 dagen tijd 32 pilletjes. !
    En ik heb er maar 20 meer ! Rootman: geef terug !

    Alle gekheid op een stokje.

    Ik denk wel dat ik mijn dosering ga verhogen.

    Ik was van plan: Dag 1, 4, 30, 60., 90 Telkens 4 pillen.
    Vijf maal 4 is 20.

    Nu denk ik: dag 1, 2,3, 4 en 30 Telkens 4 pillen.
    Dan moet ik wel nieuwe bestellen voor daarna.Maar dat is pas over 2 maanden.

    Dan heb ik de dosering van Egypte gehalveerd, maar die van mijn eerdere adviseur verdubbeld.
    Van bijwerkingen van IVM heeft voorlopig nog niemand gehoord.

    OP dit moment hetb ik een slik pauze: Ik slik al enkele dagen geen A, C, quercetine en zink en selenium meer.
    Dat ga ik een week volhouden. Of langer.

    Ik slik nu wel: 8000 IU vitamine D, en soms K2 en elke dag B1 en elke dag 1000 mg Omega 3- DHA.

    En vandaag of morgen zal ik met de Ivermectine beginnen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. White board Doctor heeft een heldere uitleg over de Egyptische studie:

      https://www.youtube.com/watch?v=zE2RfRbUBIc

      ( Meer details dan bij Martenson)

      Delete
    2. Ook TrialSite News meldt Ivermectin als belangrijke winnaar:

      De groep rondom Paul Marik (van het MATT++ protocol) heeft nu een nieuw protocol: I-MASK ++

      De I van Ivermectine en MASK van het bekende muilkorfje !.

      https://www.trialsitenews.com/real-world-evidence-i-mask-protocol-ivermectin-key-for-prophylaxis-and-early-treatment-of-covid-19/

      Delete
    3. [Rootman: geef terug ! ]

      Ik begrijp hieruit, dat Rootman al bij jou is geweest?

      Delete
    4. GB,
      nee ik hoor niks meer van hem.
      Ik denk dat ie zich vergiftigd heeft met zijn heksen-brouwsel experimenten!

      Als je wil komen, ben je welkom. En Rootman ook, uiteraard.
      Ik zou lekker de trein nemen als ik hem was, en wat in de buurt rijden met die brommert.

      Over brommert gesproken: de Berini's
      https://youtu.be/OS0qzF8sNTU

      Delete
    5. De Berini's : paarse schoenen..

      https://youtu.be/Zt52rJIEcQo

      Delete
    6. Ik heb eindelijk het rijbewijs! Dat was bij de koerier 'op de plank blijven liggen'. Het bedienen van het karretje is lastig, veel schakelen en heel voorzichtig werken met gas en koppeling. Ook zijn de spiegels erg klein, zodat je weinig kunt zien. Ik ben zeker nog niet in staat lange afstandritten te doen, ik durf er nog niet eens de stad mee in. Ook moeten de remmen eerst nagekeken worden: Op een hellend vlak rijdt hij zo naar beneden, remmen of niet.

      Ik ben prima uit mijn corona episode gekomen, maar wel met zeer minimale neurologische schade (ik zeg soms een totaal ander woord dan wat ik bedoel, besef dat onmiddellijk en kan het corrigeren-- dit is voor mij nieuw en onbekend) Je weet maar nooit hoe het komt: ik zou dus niet te kwistig worden met ivermectine als ik jou was. Gartner zegt dat je het niet met alcohol mag nemen, en ik heb wel bier gedronken elke dag tijdens mijn episode en mijn brouwseltje. de 2e symptomatische dag en de 4e, 6mg BID.

      Delete
    7. Goed niews wat de APE betreft dus, al is ie nog niet ge fine-tuned. Ik denk dat je gewoon een paar grote spiegels moet kopen. Die betalen zich echt terug ( een paar minder doden, bijvoorbeeld).

      Zeg je een verkeerd woord? Dan heb je denk ik een tia gehad, op een taalknobbeltje. Dat overkomt heel veel mensen, zo'n kleine bloeding. Ik zouhet wel tegen de huisarts zeggen. Krijg je medicijnen, bijv om het bloed te verdikken.
      Ik weet niet of je dit op de Ivermectine mag schuiven.
      Ik meen dat je een heel lage dosering wilde nemen.

      Wat ik nu begrijp is dat je op dag 1 en dag vier telkenss 2 pillen IVM nam. dus dat je er nu in totaal 4 op hebt?

      NB: dat Egyptische experiment geeft op de eerste 4 dagen elke dag 8 pilletjes aan de proefpersoon, en dat is profylactisch, meen ik. Dus hebben ze 32 pillen op, en jij slechts 4.

      Bovendien: ze durven dit, omdat er nog nooit bijwerkingen waren bij IVM, als ik het goed begrijp.

      Delete
    8. @ Wolf.
      Een paar weken geleden dacht Rootman dat ie was besmet door zijn corona -zioeke moeder. Ik heb hem toen 10 pilletjes Ivermectine gestuurd, met de post.

      Delete
  12. In de VS worden drie merken Kies-Auromaten gebruikt.

    Zeker het merk Dominion is verdacht.
    Zelfs Democraten hebben in voorgaande jaren verzocht om onderzoek naar die machines.

    Maar nu lijkt hert er op dat de Democtraten zelf die machines hebben gebruikt.

    Trump-advocate Sidney Powell zegt het zonder enige terughoudendheid op Fox News:
    https://www.youtube.com/watch?v=Lm80dKZcF1o&feature=youtu.be

    Op Unz is er een uitgebreid artikel over verschenen:
    https://www.unz.com/article/the-dominion-of-election-fraud/

    Voor mij is de vraag: Wat wil Truimp ècht.

    Wil hij ècht deze strijd aan gaan, of heeft men hem een 'offer gedaan dat hij niet kan weigeren' ? ( Een gratis rijtoer door Dallas, in een open auto, bijvoorbeeld.... )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je nog betrouwbaar nieuws over Trump wilt horen, moet je kijken op Newsmax.com.

      Hij geeft voorlopig niet op, al beweerde rtlZ (via de lichtkrant onder het beeld), dat Trump zich de volgende keer weer verkiesbaar zal stellen, daarmee de claim opgevend. Over nepnieuws gesproken.

      Ander nepnieuws op bnr was, dat Bitcoin vandaag over de $18.000,00 zou gaan. Volgens de echte site, heeft Bitcoin even de €15.000,00 aangetipt en is nu weer zakkende. Natuurlijk is er wel verschil in koers tussen $$ en €€, maar dat is niet zo groot.

      Er zijn nog nooit zoveel leugens over de bevolking uitgestrooid als de laatste tijd. Gelukkig is er dan nog internet, waar je wel (na lang zoeken) de juiste info kunt krijgen.

      Delete
    2. Ik heb ernstige twijfels over het dominion verhaal. Het wordt tenminste in een idiote context geplaatst: De Venezolaanse verkiezingen.

      Slechts de evangelicals en belanghebbenden bij de olicharchen stemden op Camacho en Lopez. Chavez had het hele volk achter zich. Ook Maduro wint makkelijk in de door Carter meest democratische verkiezingen ter wereld genoemd. Nu is er bij veel Trump aanhangers een extreme fobie voor 'socialisme', maar dat maakt de hele invalshoek voor mij waardeloos. Het lijkt me ook meer dan onwaarschijnlijk dat dergelijke tech 15 jaar geleden in dit land werd toegepast.

      Ik wacht wel op de onthullingen en wat de rechter er van zegt. En vrees best wel behoorlijk een Biden Harris regime: alle poedeltjes staan nu al kwijlend klaar in de EU.

      Delete
    3. Ik denk niet dat Venezuela een rol speelt in deze zaak.

      Nu is er een getuigenis bij gekomen die Dominion beschuldigt:

      https://newsthud.com/dominion-engineer-told-antifa-hed-made-sure-trump-wouldnt-win-report-says/

      Citaten: Dominion’s top engineer assured Antifa activists that he had "made
      f**king sure" that President Donald Trump wouldn’t win the presidential race, according to reports.

      Delete
    4. IK ben helemaal geen fan van Jensen, maar zijn laatste video ( toch weer op Youtube) overtuigt mij wel ( 4 minuten slechts) : https://youtu.be/9FLRlcPTWus

      In het kort: Nooit stemden zo veel mensen op een Democratische kandidaat.
      Noch Clinton noch Obama kregen zoveel stemmen.

      Maar niet in de echte Democratische staten als NY en California.
      Wel in de swing states.

      Hoe ging dat?
      Tot ruim na middernacht lag Trump voor. Ze gingen stoppen met tellern, we gingenm slapen.

      En de volgende dag stond Biden aan kop ! Hoe kan dat?

      Nòg vreemder is dat Biden dus een enorme hoeveelheid stemmen kreeg, maar niet de Democratische Senatoren en Afgevaardigden: die verloren.

      =====
      Ik denk dat Jensen de logica aan zijn kant heeft: dit is ongeloofwaardig.

      Delete
    5. [Ik denk dat Jensen de logica aan zijn kant heeft: dit is ongeloofwaardig.]

      Correct. In sommige staten was de opkomst > 100% !!!
      Daar zijn dus valse stemmen -allemaal voor Biden- extra toegevoegd in de nacht, dat het tellen werd gestaakt. Ze konden toen zien, hoeveel Trump voorlag en dat werd aangevuld.

      Delete
  13. Bitcoin nu 17880. (in USD) Tot nu toe gaat het een beetje contra de stockmarket, maar daarnaast is er nu een trend omhoog.

    Dat zal wel met de honeymoon van Biden te maken hebben. Het zal wel up en down gaan, met soms vaccin optimisme, maar ook diepe teleurstelling wanneer cijfers bekend worden hoe de economie er werkelijk voor staat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De bitcoin discussie is mij nu een brug te ver: daar weet ik niks van, en daar heb ik echt geen tijd voor nu.

      Delete
    2. Ik volg slechts de indexen af en toe; omdat het ook een belangrijke barometer is (al begrijp ik er niet veel van)

      Delete
    3. Bitcoin wordt duidelijk gemanipuleerd, zou me er niet te veel van aantrekken.

      Delete
  14. Wat betreft de cijfers van niet WHO-gehoorzame landen:

    Uit de dagelijkse tabel van worldometers is nog een belangrijke metric te halen: de case/ infection fatality rate: Heel simpel, al moet je het wel even in een spreadsheet kopieren.

    Het aantal doden per aantal gevallen (mix van infecties en cases). Hetzelfde zou je kunnen doen voor critical cases en doden/crtical. Je maakt dus 3 nieuwe kolommen, die je vervolgens zou kunnen sorteren van weinig naar veel, of andersom.

    Het geeft inzicht over de infectiegraad (de R0 dus)- ivermectine en HCQ verlagen de viral load dus de besmettelijkheid, en het percentage zieken/ geinfecteerden wat ernstig wordt en wat het niet overleeft.

    Men zou het kunnen corrigeren voor gemiddelde leeftijd met deze tabel:

    https://www.worlddata.info/average-age.php

    Alhoewel dat wel handmatig ingevoerd moet worden. (worldometers heeft hier wel grafieken over, maar geen tabel).

    ReplyDelete
  15. Giuliani, rechtstreeks gestreamd op RT News, nu:

    https://www.youtube.com/watch?v=iUDFC-_vxdM&t=853s

    ReplyDelete
  16. Remdesivir is OUT!!!!!

    https://www.theguardian.com/world/2020/nov/20/remdesivir-dont-use-drug-trump-took-for-covid-19-who-says

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martenson beschreef het 6 maand geleden al.

      Delete
    2. Dit soort links geef ik niet voor inzicht, maar om op de MSM huidige trend in opinie te wijzen.

      Dat is ook heel belangrijk!

      Delete
    3. Nee, begrijp ik wel.
      Ik lees de MSM nooit iom iets bij te leren.
      Je leest ze om te weten wat ze denken. Hoe ver ze van de realiteit af willen staan.

      De personferentie van Giuliani en Powell is wel degelijk in de NL MSM aan de orde gekomen: En wat hebben we geleerd? Giuliani verft zijn haar! Ha ha Ha.

      Totaal geen seconde informatie over wat hij te melden had.
      Het is beneden alle peil.
      De electrische stoel svp Voor àllemaal.








      Delete
  17. Interessant: FBI Negotiator's 6 Secrets For WINNING ANY EXCHANGE In Life (Art Of NEGOTIATION)| Chris Voss

    https://www.youtube.com/watch?v=_UaH98O7ku8&t=1484s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je iets fouts poneert, gaat de ander jou corrigeren en vertelt dan zaken die hij je anders nooit zou zeggen. Hij kan het niet laten, en hij wil slim overkomen.

      Delete
  18. Overigens , als je nog meer ivgermectine besteold, dan ben ik ook goed voor 30. Kennissen die symptomen krijgen (ook al is het slechts griep) worden dan bang en weten mij dan waarschijnlijk te vinden wanneer ze mijn succesverhalen herinneren) dan krijgen ze het van mij tegen kostprijs (want ik vind het immoreel om er winst op te maken)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb mijn pilletjes nog steeds niet genomen. Nog geen enkel.
      Nog heel even twijfelen.
      Maar zodra ik neem,. en niks aan bijwerking krijg,m dan ga ik een paar weken later wel bijbestellen.
      Ik denk nu aan dit schema:
      Dag 1,3,4,30 telkens 5 pillen. Danb laat ik me toch door de Egyptenaren beïnvloeden, maar ook weer niet al te veel.

      Delete
    2. Er zijn nog wat meer aangrjpingspunten van ivermectine ontdekt, het gaat me wat boven de pet.

      Maar ik denk dat er een lange termijn probleem aan de Egyptische methode kleeft:

      Ivgermectine blokkeert het celkern importine eiwit. Dat blokkeert het virus zeer effectief.

      MAAR: waarom hebben we dat importine eiwit eigenlijk? Het moet toch ook nuttige functies hebben? Op lange termijn moet de celkern bij blokkade van importin toch zaken tekort komen zou je denken.

      Een krachtig bestreden infectie met zeer milde symptomen (afgezien van de angst!) is beter dan een vaccin, en geeft garantie voor een zorgeloze toekomst! Dat vergt slechts onmiddellijk een ivermectine kuurtje bij eerste symptomen.

      Delete
    3. Rootman,
      ionoforen en dimers ( twee stoffen die saamen een transport mogelijk maken) zitten daar niet voor niks. Maar ik hoef niet te weten wat die stofjes in het dagelijks leven doen. Ik wil alleen weten hoe wij ze kunnen gebruiken in de strijd tegen dat virus.

      Ik denk dat je nu de zaak nodeloos ingewikkeld maakt.

      Ik sta op het punt om toch de Ivermectione te gaan nemen. Dag 1, 3, 4 30 : 4, 5 , 6 en 5 pillen.
      Mocht het verkeerd vallen, dan merk ik het op dag 2 en had ik slechts 4 pillen geslikt.
      Gemiddeld neem ik 5 pillen. Genoeg voor 2 maand bescherming.

      Delete
    4. 14.30 uur: Ik heb zojuist de erste 4 Ivermectione pilletjes genomen. ( samen met wat yoghurt en olijfolie en met een haring die uiterlijk tot gisteren geconsumeerd mocht worden.... als dat niet 'het noodlot tarten' is dan weet ik het niet meer).

      Delete
  19. Goede video:
    Vitamin D, Deep sleep & Gut Bacteria w/ Dr. Stasha Gominak

    https://www.youtube.com/watch?v=74F22bjBmqE&t=329s

    Over REM slaap ( die soms jonger mensen niet hebben)
    Over vitamine D en B tekorten.

    Over allerlei ziekten waarover pas voor het eerst werd gesproken toen mensen binnen in fabrieken gingen wwerken ( ca 1800 )
    Slaap apneu.
    Diep slapen = repareren van het lichaam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb 40 min beluisterd, en watik tot nu toe begrijp:

      Gebrek aan vitamines ( D, B etc) zorgt dat de slaap niet goed verloopt.
      En tijdens de slaap repareert het lichaam zichzelf.
      Maar bij kinderen worden ook delen van de hersenen gevord, en bij slechte slaap verloopt dat niet goed:
      Autisme en ook de vele gender-problems is hiervan mogelijk het gevolg.

      Vroeger, toen we veel meer buiten waren en beter dieet hadden, was autisme zeldzaam en wellicht de gender=wisselingen ook.

      Interessant !

      Delete
    2. Hier alle vitamine B's

      Thiamine (vitamine B1)
      Riboflavine (vitamine B2)
      Nicotinezuur en nicotinamide (vitamine B3)
      Panthotheenzuur (vitamine B5)
      Pyridoxine, pyridoxal, pyridoxamine en hun fosfaatesters (Vitamine B6)
      Biotine ook wel vitamine H genoemd (de naam vitamine B8 wordt nauwelijks meer gebruikt)
      Foliumzuur en folaat (de naam vitamine B11 wordt nauwelijks meer gebruikt)
      Cobalamine-verbindingen (vitamine B12)

      Delete
  20. Hier een arts met een hoge positie die de hele Corona zaak enorm over-done vindt.

    Hij is een hog ePiet in Canada.

    Hij is ook opBitchite te beluisteren en komt goed over.
    ( PS: Bitchute klaagt dat ze door zommige servers worden verwijderd. Krijg je dat weer...

    Happening! Chairman of biotech firm selling Covid tests admits the whole thing is a hoax (5 minutes)

    Dr. Roger Hodkinson, Chairman of the Royal College of Physicians and Surgeons committee in Ottawa, CEO of a large private medical laboratory in Edmonton, Alberta and Chairman of a Medical Biotechnology company SELLING THE COVID-19 TEST:

    "There is utterly unfounded public hysteria driven by the media and politicians. This is the biggest hoax ever perpetrated on an unsuspected public. There is absolutely nothing that can be done to contain this virus. This is nothing more than a bad flu season. It's politics playing medicine and that's a very dangerous game.

    "There is no action needed...Masks are utterly useless. There is no evidence whatsoever they are even effective. It is utterly ridiculous seeing these unfortunate, uneducated people walking around like lemmings obeying without any evidence. Social distancing is also useless... [T]he risk of death under 65 is 1 in 300,000...response is utterly ridiculous."

    https://www.bitchute.com/video/MQX9jK14wWaq/

    ( Met dank aan Blik, Wolf en SDR.)

    ReplyDelete