Friday, November 06, 2020

1089 Thuis-behandeling protocol voor Corona patienten.


 Dr McCullough ( professor ) heeft in overleg met artsen in Italië een behandel-schema opgesteld voor mensen met Corona die nog niet erg ziek zijn. 

Hij is verontwaaardigd dat "De Officiëlen"  ( WHO, SDC, NIH,  FDA, en bij ons   RIVM )  helemaal geen zorg geven aan mensen zolang ze niet ernstig ziek zijn. 

Voor de mensen jonger dan 50 jaar is hij daar wel mee akkoord:  geen behandeling. 

Maar voor de mensen boven de 50 jaar is thuis-behandeling heel nuttig. En zeker  als die ouderen  nòg een ziekte hebben die hen extra gevoelig maakt, zoals overgewicht of diabetes. 

Nieuw:  Hij zegt dat het gebruikelijk is om twee virus-remmers tegelijk te gebruiken.  Dus HCQ en Ivermectine of Faviperavir  samen gebruiken is de beste methode.

NB: McCullough wijst op zelf-besmetting: reïnoculation. Ik weet dat de virussen vooral in de keel worden vermenigvuldigd (n de cellen), en daarna ( als ze weer uit de cellen worden gestoten)  met het inademen verder de longen in gaan, maar natuurlijk ook de kamer in gaan bij het uitademen. Dus zegt hij:  Ventileer de kamer waar je in bent, als je besmet bent. 

Wel opmerkelijk dat hij niet aanraadt om met isobetadine de keel te ontsmetten. 

Ook de Russische arts ( Chuchin?)  adviseerde dat.    


Hier is zijn publicatie: "American Journal of Medicine"

HIER een presentatie door dr McCulllough.  (J P Kiekens. Covexit)

       NB: McCullough heeft op het moment van het interview zelf Covd 19. Hij wordt verbonden met een andere deswkundige , dr Tyson, die óók Covid had gehad. Samen bespreken ze hoe ze het aan pakten  en aan gaan pakken . Hier begint dat onderdeel.

HIER McCullough met een 42 min durend interview. ( Trial SiteNews)

HIER prof. Harvey Risch  (Yale University)  die korte metten maakt met 'Het is nog niet bewezen" en met 'We wachten op Double Blind, Randomised trail."

En hier ziet U het schema met daarin de middelen die toe dient bij 50 plussers met één co-morbiditeit, en  de medicijnen bij twee co-morbiditeiten: 



Dr Marik  van het MATT +  protocol  onderscheidde twee stadia in de covid-19 ziekte:  de virale stage en de stage van immuun-over-reactie en bloedstolsels.

McCulloug benoemd drie stages: 

  1.  Viraal    
  2.  Cytokinestorm
  3.  Microthrombosis.

Hier de mooie grafiek die daar bij hoort: ( Bovenste afbeelding) ( De onderste afbeelding is iets uigebreider dan het schema hierboven:  het geeft ook Ivermectine. 

23 comments:

  1. Ik was gisteravond nog in de locale supermakt. Met mondkapje, maar verder nogal nonchalant.....

    Vanochtend in de krant:

    Opvallend veel coronavirusdeeltjes in Midden- en West-Brabants rioolwater, ‘Ossendrecht is echt heel hoog’

    Midden- en West-Brabant telt opvallend meer coronavirusdeeltjes in het rioolwater dan de meeste andere regio's in Nederland. Ossendrecht is de uitschieter. Hier zitten veruit de meeste virusdeeltjes in het afvalwater van heel Midden- en West-Brabant. Uit de metingen van afgelopen week blijkt dat hier in rioolwater gemiddeld 702.939 miljard virusdeeltjes per 100.000 inwoners zit. Het gemiddelde in Midden- en West-Brabant ligt op 123.764. Landelijk ligt het gemiddelde nog lager (79.030).

    https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/opvallend-veel-coronavirusdeeltjes-in-midden-en-west-brabants-rioolwater-ossendrecht-is-echt-heel-hoog~a42eaca3/

    ReplyDelete
  2. Nergens nog iets gelezen mbt vitamine K. Een tekort aan deze vitamine is makkelijk te herkennen: Je gaat met een scheve mond praten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ook drBeen spreekt over K2.
      Dus ik heb een potje K2 gekocht, maar een verpleegkudige die bij me op bezoek was zei: "Dat is een bloed-verdikker. Dat moet je niet nemen als je al een bloedverdunner hebt."

      Dus nu neem ik het nog heel af en toe: 3 pilletjes per maand.

      Op een bloedonderzoek dat ik deed toen ik opgenomen werd met hartritmestoornis staat:
      Vitamine K1: 2,66


      Maar ik kan nergens de betekenis daarvan achterhalen.

      ( Belgisch formulier, Belgisch Ziekenhuis, ik kan niet inloggen)

      Op deze site lees ik alles over vitamine K en bloedverdunners: https://www.denationaletrombosedienst.nl/wat-is-een-inr-waarde/

      Bedankt voor het signaleren van die correlatie: corona en laag vit K gehalte. Ik wist niet dat het verband zo sterk was.

      Delete
  3. Nu de besmettingsgraad inmijn dorp zo hoog blijkt te zijn ( riool test) neem ik elke dag drie maal Broomhexine en drie maal gorgel ik met iso betadine.

    Mocht ik besmet zijn, beperk ik hiermee de virussen in hun verspreiding vanuit mijn keel naar de rest van het lichaam.

    Dus heb ik een lage dosis, en dus meer kans dat het ziekteverloop matig is.
    Mogelijke besmetting was donderdagavond. Als ik dinsdag koorts krijg en hoest en andere zaken, dan neem ik 4 maal 6 gram Ivermectine. En enkele dagen later nog eens 4 pilletjes, meen ik. ( Er zijn zo veel doserings-recepten die allemaal verschillend zijn, dat ik het nu niet uit het hoofd weet).
    Dan ga ik op zoek naar een ziekenhuis dat volgens de MATT ++ methode werkt: en vraag om HCQ ( een schande natuurlijk dat ik dat nu nog niet in huis heb) of Faviperavir ( ook virusremmer). Daarna steroïeden.

    Eigenlijk zou elk ziekenhuis zijn protocol moeten publiceren. Althans: de hoofdlijnen.
    Dan kun je als bewuste patient kiezen waar je heen gaat.

    Ik ken nog ee4n arts ion Brussel die volgens mij wel weet wat in welk ziekenhuis wordt gedaan.
    Mijn eigen ( Belgische) huisarts is een slaapkop. Weet niks volgens mij. Heel orhtodox, veilig met de schapeen mee.
    De Nederlandse huisarts werkt maar 3 dagen per week. Haar full time collega zit er al heel lang en was 20 jaar geleden de reden dat ik deze huisartsenpost verliet en naar Belgie ging. Heb ik dus geen vertrouwen in.

    ReplyDelete
  4. DrBeen in zijn wekelijkse Q & A: mensen met overdeosis HCQ kun je helpen met diazepam.
    Deze diazepam neemt de plaats in van HCQ in het hart en probleem opgelost. ( Blijkbaar zijn er veel mensen die aan HCQ kunnen komen en zichzelf over-doseren.)

    ReplyDelete
  5. Resultaten van mijn 2 corona drankjes:

    Vlierbloesem borrel: ca 20 % alcohol: Smaakt interessant,maar nasmaak niet lekker. Die nasmaak gaat over in lichte misselijkheid. Ik denk niet dat ik meer dan 2 glaasjes zou kunnen binnenhouden.

    Artemisiawijn: Artemisia annua aftreksel in goedkope Martini (huismerk rode vermouth van Aldi). Krachtig bittere smaak, met aangename nasmaak. Opwekkend effect.

    Kortom: Ondanks het hoge quercetine gehalte is het vlierbloesemextract geen succes. Ik blijf er wel een glaasje / dag van nemen zolang ik niet over mijn zeer milde coronaklachten heen kom, met een zinkpilletje bij het eten.

    Het Artemisia extract is een groot succes: Je voelt meteen de heilzame werking, en het is heerlijk.

    Uiteraard zijn deze bevindingen slechts over de consumptie er van en de onmiddellijke bijwerkingen. Ook een misselijkmakend drankje kan antiviraal zijn. Maar als de Artemisia blijkt te werken (dat kan ik met mijn combinatietherapie niet bepalen, maar ik heb slechts een doel: niet ziek worden, en zeker niet naar het ziekenhuis of ICU moeten, en blijvende immuniteit verwerven.) heeft dat mijn voorkeur en zelfs een niet- of quasi- medische toekomst als kruidenbitter (Amaro).

    In elk geval heb ik tot nu toe nog geen verergering van de symptomen ervaren op de 3e dag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben aan het proberen de Artemisia zaadjes te winnen. Ze gaan naar de bodem van het zakje kruiden, samen met heel veel (mini-) kaf. Als ik het kruid in de pot met wijn doe blijft dit op de bodem van de droogschaal liggen. Dat gaat dan in een klein potje om te schudden.De bovenste helft bevat dan veel minder zaadjes, en aan de onderkant misschien 5-10 %. Omdat ik niet weet hoe kiemkrachtig het zaad wordt bewaar ik beide fracties. Die gaan enkele dagen in de vriezer om evt zaadetende beestjes te doden. Uiteraard bewaar ik ook wat zonder eerst in te vriezen, want we weten maar nooit. Mijn kennis die bij de hortus werkt had 2-3 maanden nodig om plantjes van een cm te kiemen. Uiteindelijk waren ze bijna een m groot! Het blad is erg spichtig, dus qua volume komt er niet heel veel vanaf. Ik heb ze geen mest gegeven, want daar houden veel kruiden niet van.

      Delete
    2. Het schijnt dat in het (geheime) recept voor Martini ook wat Artemisia zit. Het woord Vermouth is een verbastering van 'Wormwood': de Engelse benaming van Artemisia.

      Delete
    3. Rootman schrijft:
      Kortom: Ondanks het hoge quercetine gehalte is het vlierbloesemextract geen succes.

      Het Artemisia extract is een groot succes: Je voelt meteen de heilzame werking, en het is heerlijk.

      =========

      De leermeester van dr Gundry zei altijd: If it tasteds good, spit it out ... !

      ( Want dan zitten er veel snel opneembare suikers in, en die zijn slecht.)

      Ik zie dus niet waarom de effectiviteit van een middel negatief zou worden beinvloed door de smaak ewr van.

      Maar nu iets anders: Waarom kooop je niet snel een potje Quercetine ? ( 50 euro voor 100 pillen Solgar. 29 euro voor 60 pillen, Lamberts)
      Je neemt al zinc.
      Dan heb je al een heel goede aanpak, en heb je voldoende ionofoor binnen.

      NU is het moment om dat te doen.

      Verder: Elke 4 uur met is betadine of listerine gorgelen: houd de dosis laag.

      Broomhexine : 3 maal daags een slokje. ( 4,60 euro voor een flesje bij kruidvat. Goed voor 10 dagen)

      Ik neem al deze zaken al weken.

      Delete
    4. Jan, Het is ook een beetje een hobby; past ook goed in mijn Vodou symphatieeen! Wel koop ik morgen wat grapefruits op de markt: die bevatten kinine en verhogen de biologische beschikbaarheid ervan.

      Lekker bitter (waaronder ook biertjes!)smaakt goed maar moet je niet uitspugen:' bitter in de mond maakt het hart gezond'

      Delete
    5. Ja, kan wel een hobby zijn, maar nu is het even serieus.
      Dus even wqachten met die hobby, en jezelf maximaal verzorgen.

      Dr Been: " We must attack corona very agressive in the first stage. "

      Delete
  6. YES!!!! Ik heb mijn ivermectine pilletjes binnen! Meteen een genomen, morgenochtend nog eentje.

    De rest gaat bij mijn meest waardevolle papieren in mijn brandkistje!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geweldig leuk !
      Dus toch vandaag aangekomen.

      Op mij kan je rekenen zie je wel !

      NB: Ik denk dat je met 1 pilletje niet voldoende neemt.

      Ik zou er drie nemen vandaag.

      En dan over 2 dagen weer 3.

      Delete
  7. Morgen nog eentje.. Na 4 uren na de eerste dosis is het licht grieperige slome gevoel al verdwenen. Temperatuur terug naar 36.0, O2 sats 99%. Ik blijf komende week hoog doseren op D en C, blijf mijn vlier- en artemisia-neuten drinken met zinksuppletie tot ik jicht krijg. Verder veel haring en makreel op het menu. Verder neem ik nu de gekochte vlierbessensiroop elke dag, selenium, B1 en 2 pillen melatonin s'avonds.

    Ik ben voorlopig heel zuinig op de ivermectine (wel met de vinger aan de pols!): zo kan het meerdere seizoenen mee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik beluisterde zojuist het gesprek tussen twee Corona artsen, en die beaamden: binnen enkele uren na de eerste Ivermectine inname zakt de koorts al !

      Hier praten ze samen over hun ziekte:
      https://youtu.be/rNZdWQCfTqc?t=2770

      McCullough neemt 2 pilletjes per dag, en dan 2 of dr ie dagen achter elkaar.
      ====

      Meerdere seizoenen is helemaal niet nodig.
      Ik ben van plan om zodra ik wat tijd heb,m nog eens 30 pilletjes te bestellen.

      Wees nou verstandig: neem op zijn minst 2 pillen per dag.

      NB: Als je het ècht hebt dan krijg je antyistoffen, en heb je die andere pillen die je over hebt voor niks gekocht ! Schade kan oplopen tot 8 pillen x 3 euro = 24 euro... !

      ( Ik geef toe dat ik ook wel uit eigenbelang dit advies geef: als jij de pijp aan Maarten geeft, schiet ik er mooi 30 euro bij in ! Mijn belang dus dat je niet krepeert ! )

      Delete
    2. Ik heb er toch nog eentje genomen. Wat mij betreft gaan we een artemisia teelt opzetten komend jaar. Via jouw kanalen zijn er vast wel zakjes gedroogde Artemisia op de markt te brengen! Omdat de zaden zo klein zijn kan ik ze in mijn kas laten kiemen tot ca. 1 cm plantjes.

      Delete
    3. Je hebt een tweede pilletje genomen.... vandaag , zondag.
      Dat blijft dus steken op 1 pilletje per dag.

      Ik heb al heel veel recepten gezien voor IVM, maar nooit zo laag als 1 pilletje per dag.

      -----
      Ik heb zelf niet veel zin om nu nog - op deze leeftijd- iets van de grond te trekken.

      Maar als het een heel nuttig plantje is, en als het goed groeit, dan kun je er zelf mee aan de slag. Er zijn bedrijven genoeg op zoek naar de kip met gouden eieren.

      Ben wel bang dat Artemesia al door velen is bekeken en te licht bevonden. Kan me niet voorstellen dat die kip daar al jaren zit.
      Sorry voor het negatieve van dit berichtje...

      Delete
    4. Aangezien ik nu totaal symptoomvrij ben neem ik voorlopig niks. (een neut van mijn artemisiadrankje, een van mijn vlierborrel en mijn gangbare supplementen dubbele dosis tov normaal. Dr Been doet 12 mg de eerste keer en indien nodig 4 dagen later nog 12 mg (voor een volwassen persoon).

      Ik ga zeker door met de Artemisia, alhoewel ik totaal geen handelstalent heb. Hopelijk kan ik in 2021 verhuizen naar Spanje (dat denk ik al jaren); dan kan ik de helft van mijn volkstuin volzetten komend jaar. Maar om het op de markt te brengen heb ik wel een partner nodig, want alleen wordt dat echt niks.

      Mijn nogal intuitieve enthousiasme voor Artemisia (dat had ik ook al in maart voor ivermectine) is zeer sterk gesteund door de radicale en verdacht snelle waarschuwing ertegen van de WHO en de totale radiostilte er over sinds juni. Een onderzoek dat concludeert: zeer veelbelovend, en daarna: Nada! Geen enkele follow up! Daarnaast de cijfers van worldometers, die helemaal aan de top staan van lage besmettingen en vrijwel geen doden. Echt goede antivirals, zoals ivermectine en Artemisia, vallen het virus zo snel aan dat het niet meer kan besmetten. Zo vermoed ik mezelf nu al als vrijwel niet besmettelijk, slechts 7 dagen na infectie... Er zitten geen gouden eieren in! Een eerlijke teelt kan per plant E 10- E 25 opleveren (ik neem aan dat een zakje voor een week levensreddende thee toch E 5 mag kosten). Geen slechte teelt, maar bepaald geen wietkwekerij of Gilead uitzuigerij. Ik denk dat er ca 3 planten/ m2 kunnen groeien. Als ze mest verdragen 2.

      Zeker een rendabele bijverdienste voor een pensionado, maar bepaald geen goudmijn!

      Ik heb vandaag ook 10 stekken gemaakt van Artemisia arboretum (een houtig struikje). Hopelijk lukt het: Ik weet niets van de componenten en hun werking, maar het ruikt pittig en geneeskrachtig. We vinden vast wel een medicijnman in Tadjikistan of zo die de puntjes op de I kan zetten...

      Delete
    5. Als het al jaren je droom is om naar Spanje te verhuizen, dan zou ik maar eens gewoon de biezen pakken en er heen gaan. Je kan ook voor de wintermaanden daar op een camping gaan staan. Hoeft allemaal niks te kosten: zoek een spaanse vrachtwagen op en vraag hem wat het kost voor een lift.

      ==
      Ik heb me eerlijk gezegd nog niet echt in Artemesia verdiept.
      Maar de redenering dat het de artemesia is waardoor vele landen weinig corona problemen hebben, is niet goed verdedigbaar. Landen hebben vele factoren waardoor ze van elkaar verschillen.

      Dat moet echt worden uitgezocht.

      En dat het nieuws er over weg valt: kan ook omdat het misschien toch niet zo nuttig is.
      Zoals misschien de broomhexine niet echt werkt:

      Ik wacht in spanning op de uitzending van 13 november over Broomhexine, door Whiteboard Doctor. https://www.youtube.com/watch?v=wB1rtMrc86I

      Ik hoop dat de uitslag positief is, maar ben niet zeker.
      Lang niks van broomhexine gehoord.

      Delete
  8. Goede video : https://www.youtube.com/watch?v=yNzQ_sLGIuA&t=628s

    The epidemic of fake disease.

    Het lichaam heeft vele kwaaltjes die uiteindelijk weinig kwaad doen.
    Maar artsen kunnen er geld aan verdienen. Vaak te goeder trouw.
    En jouw zielerust is voorbij.

    ReplyDelete

  9. Over voedsel:
    Dr Gundry zegt dat veel van onze kwalen een gevolg zijn van het feit dat we na de Evolutionaire Tijd nieuwe dingen gingen eten waar onze darmen door worden 'aangevallen'.
    ( Granen sinds 10.000 jaar, Zuid Amerikaanse planten ( nachtschadess: aardappelen etc) sinds 500 jaar, melk van moderne koeien sinds 100 jaar)

    Hier een video waar dit hele probleem in razend tempo wordt uitgelegd door dr Paul Mason :
    https://youtu.be/mjQZCCiV6iA

    ReplyDelete
  10. Persoonlijke getuigenissen van zes jonge vrouwen in West Brabant die heel slecht herstellen na Corona:

    https://www.bndestem.nl/dossier-coronavirus/nooit-ziek-nu-een-oud-dametje-ook-jonge-mensen-niet-klachtenvrij-na-corona~a5059633/

    ReplyDelete
  11. Opmerkelijk:

    Een koffie-klisma waardoor je kanker kan genezen.
    Deze 31 jarige chinese Amerikaan legt het uit, tot in detail.
    Hij overleefde een agressief melanoom.

    De Gerson-therapie was al in de tweede wereldoorlog bekend en succesvol. Maar is in vergetelheid geraakt, zoals zo veel succesvolle kanker-therapiën.

    Daar zijn volgens mij twee oorzaken voor mogelijk:
    - De therapie hielp niet echt.
    - Of , als ie wel hielp: werd door Big Pharma onder het tapijt geschoffeld omdat ze hun chemie wilden verkopen voor veel geld.

    ( Ellen H Brown schreef er een goed boek over) .

    Hier de jonge chinees in zijn voordracht met dia's:
    https://www.youtube.com/watch?v=5WyEsN9DzSo&t=4259s

    Korte samenvatting:
    De lever maakt GST ( Glutathione S transferase) en dat doodt allerlei bedreigende stoffen in ons lichaam.
    Een klisma met koffie versterkt dit GST achtvoudig, en dus kan het lichaam veel beter een beginnende kanker neutraliseren.

    Gevaarlijke stoffen:

    - vrije radikalen
    - landbouw chemie
    - farmaceutische chemie
    - voedsel additieven
    - hormonen en antibiotica in vloedsel dat we opeten.
    - natuurlijke afbraakstoffen in het bloed.

    ReplyDelete