Sunday, July 14, 2019

878 Het raadsel omtrent Jeffery Epstein.


Dit is een lang verhaal. 
Ik ga dat hier niet uitleggen voor nieuwkomers.  

OK héél kort dan:  
Epstein was een soort leraar die een aantal jaren van de rtadar verdween, maar dan ineens schastrijke belegger bleek te zijn met enkele zeer dure huizen. 
In die huizen kwamen heel veel jonge meisjes en ze hadden daar sex met rijke mannen.
In 2005  begon een onderzoek in Miami, en dat leidde in 2008 tot een heel gunstige veroordeling voor Epstein:  13 maanden lang in een luxe gevangenis, maar 16 uur per dag mocht hij weg, zijn zaken doen. 

Er werd ook besloten dat hij vanaf nu niet meer kon worden veroordeeld voor dit soort zaken.

De advocaten van de getroffen meisjes waren verbijsterd. 

In 2009 was een medewerker van Epstein bang en zei tegen een advocaat:  Ik heb een copiue van een boekje ( Black book)  met alle namen;  de meisjes ( 13-17 jaar),  de klanten van Epstein (  prins Andrew, Alan Dershhowitz, Ehud Barack ( Israelische ex premier) ,  Steven Pinker,  Donald Trump etc etc) 
en de medewerkers van Epstein:  de mensen die de meisjes recruteerden, de mensen die de leiding hadden in de 6 'huizen' . 

In 2015  wist de hacker Gawker een logboek van het vliegtuig van Epstein  ( de Lolita Express) boven water te krijgen. Dan zien we dat Bill Clinton wel 26 reizen met Epsteins vliegtuig maakte. 

Er is ook de naam van een Jordaanse prinses die veel VN werk doet voor vluchtelingen en slachtoffers van natuurrampen. 
De Clintons hadden een hulp-organisatie in Haiti, na de aardbeving daar. 
Het lijkt er op dat ze op die manier heel arme en afhankelijke kinderen konden 'verwerven'.  Ook maakten ze een 5 daagse reis naar Afrika. 

Dit  is de meest uitgebreide bron die ik vond:  https://threadreaderapp.com/thread/1147959213341270016.html

Ik heb op de site van BLIK  deze ochtend al vele posts over deze zaak geplaatst. 

Maar ik ben daar eigenlijk weg, en wil de zaak niet overheersen, dus ga ik hier verder. 
Eerst zal ik mijn posts daar herplaatsen hieronder. 
Dat is de tekst tussen de twee gele strepen. 

---------------------------------

https://blikopnosjournaal.blogspot.com/2019/07/mossad-epstein-911-connection.html?showComment=1563100597452#c3077342407343502229



 Het is Steve Pieczenik.
Hij was een paar jaar geleden in het alternatieve nieuws.Minder goede beurt: optreden bij Alex Jones en Sandy Hook ontkennen. 

Zijn CV is meer dan indrukwekkend: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Pieczenik

Lees vooral: professional life. Zeer indrukwekkend. 

==

Hier een goede verklaring van Quantian: 


https://threadreaderapp.com/thread/1148303671857491968.html


Hij zegt : wat Epstein doet is misschien gewoon simpel bedrog. Niet persé iets van de Mossad. 
De man is zelf verslaafd aan jonge meiden,en levert die dienst ook aan rijke mensen. Ze moeten dan wel iveel geld aan hem geven, wat hij daarna gewoon in een veilge belegging stopt. 
Sex is een zeer sterke drive, en voor die hele rijken is dat een gevaarlijke ondereneming: ze zijn herkenbaar en er valt geld te hal;en. Epstein zorgt voor een veilige plek. Dat mag wat kosten. 

---=

Maar het interessantste vind ik de 156 twitters met informatie over de 2007 zaak tegen Epstein. 
Geschreven door ene CAS.( @cowgirlCAS22 ) 

Je kan het aanklikken bij Quantian: Related threads.

Onderaan zie je een aantal vakjes, onderwerpen: midden boven.

Dit is de link: 


Genoeg voor een half nachtje genieten...

Het geeft een heel interessant beeld van onze wereld, van onze Elite. 

Ik ben met Wiollem eens dat de Mossad er niet tussen hoeft te zitten. Maar ik kan me ook weer niet voorstellen dat de mossad dit ongebruikt aan zich voorbij zal laten gaan. 
Mossad: 
"Hé, Jeffrey, wat heb jij over Donald? We betalen ruim, zoals je weet."
Opmerkelijk: ook Ehud Barack komt in het zwarte boekje van Epstein voor ! 
Opmerkelijk: Nu begrijp ik waarom al die lui zo veel goede doelen helpen: ze gaan mooie jonge meiden recruteren in Haïti, in Afrika etc. ( Princess Firyal) 


==-
Over dat Black Book ( de lijst met namen van meisjes, vrouwen en klanten, van Epstein) : 
De butler van Epstein, Alfredo Rodriguez, heeft het gecopieerd en bood het aan bij een advocaat van een van de meiden die in 2007 tegen Epstein procedeerden.
Maar die advocaat meldde het bij politie,. Rodriguez is gevangen gezet en stierf na 18 maanden om onduidelijke redenen in de gevangenis.( In latere informatie wordt dit tegen gesproken:  R. stierf door ziekte, na 3 jaar gevangenis. Zie tweet 59)) 

Rodriguez had 'kroongetuigen' omcirkeld. ('material witness'= a witness whose evidence is likely to be sufficiently important to influence the outcome of a trial.) 

NB: Hij had Trump omcirkeld. 
Maar.... schrijft deze #QAnon: 

10.
[TRUMP] is in the black book. BUT, he was one of the circled names. A possible material witness. That WILL NOT be the NARRATIVE. This was the insurance policy to the insurance policy. Frame Trump as a pedohile. Thus SDNY arrest. Ya Can't make this up. This info needs SPREAD!

Ter troost: Ik begrijp zelf ook nog niet alles. 
==-

Ik heb gisteravond nog naar TruNews geluisterd. 

Die uitzendingen duren vaak 1,5 uur. Ze beginnen met de actualiteit, en dan nog wat bijberlteksten./ Na een half uur of zo gaan ze aan de tafel bakkelijen met elkaar over een groot topic. ]
Dus ik begion opas te luisteren op min. 43. 
De rest heb ik gehoord. 
Was al heel erg interessant. 

Maar de MoA info die ik vannacht en vanochtend bekeek vond ik nog veel informatiever. 
Vooral die lange reeks ( waar ik nog niet halverwege ben, denk ik) van CAS ( @cowgirlCAS22 ) vind ik interessant. 
Dat is dus de achtergrond van die hele Epstein zaak. 

Maar in 2008 kregen ze het nog onder het tapijt. 

Heel benieuwd of dat nu weer gaat lukken. 

En : wie heeft het opgerakeld? wat was hun doel? ( Ik denk toch dat het om Trump gaat.)

NB TruNews is behoorlijk joods-kritisch. 

Zij zeggen wat ik nu ook denk: Het ene joodse kamp heeft ruzie met het andere joods kamp. 

Dat is altijd als het slecht begint te gaan in een bedrijf: dan komen de aloude wrijvingen naar boven en ontstaat slaande ruzie. 
Dat is volgens mij de oorzaak van Weinstein en nu de heropening met Epstein.


---=

RC, ofwel Roddy Cambell staat ook in het Zwarte Boekje van Epstein. 

De dochters van Roddy zijn models en ik meen dat ze ook in Epsteins zaakje een functie vervullen. 

Maar er zijn door de dochter enkele aardige foto's op Instagram gezet. Het was hun famnilie, en hoe die zch had verkleed op een party: 'absolute filth' was het thema. 

Op een andere foto zien we de moe4der er bij staan./ 
Niet zop vreemd dat die de behoefte had om als man op die party te verschijnen, als ik haar gezicht zo zie. 

Gilad Atzmon zegt: in een huwelijk is altijd evenwicht: een vrouwelijke man zoekt een vrouw die mannelijke uitstraling heeft. 
Dat zie ik hier wel terug. 


==-

Tweet 25: 

25. 
Other circled entries include
Billionaire Leslie Wexner, Ghislane Maxwell Former NM Governor Bill Richardson, Peter Soros and Former Miss Sweden, Eva Andersson Dubin. No one knows which were victims or witnesses other than Rodriguez who was silenced n the agent.

Deze Wexner wordt ook op TruyNews vaan genoemnd, en ook op Crosstalk, meen ik. 
Ghislaine Maxwell: is bekend. Haar vader Robert Maxwell, media tycoon, Israel spy, Hongaar van geboorte meen ik. ; Viel' van zijn jacht en verdronk. 

Dan een gouverneur. 

Dan Peter Soros: dat is de zoon van George, daar benik haast zeker van. Zit nu ook in de zaak van pa.


--=

Hier is een goed overzicht, geschreven door Gawker. 

In 2007 waren twee vrouwen die een klachrt in dienden tegen Epstein. Hij is toch met nauwelijks een straf weg gekomen. Ook al was uit de dossiers duidelijk dat het om ernstige zaken ging. Hij had protectie, dat is duidelijkk. 

In dec 2014 zijn weer twee vrouwen die een aanklacht in dienden. O a Virginia Roberts. Nu wordt ook Allan Dershowitz er bij betrokken. 

Enfin: hier de goed samenvatting: https://gawker.com/billionaire-pervert-jeffrey-epstein-and-his-famous-frie-1679246399



--===

Ook heel kostelijk : Kevin Spacey die in december 2018 een korte video op het internet zet. 

Volgens #QAnon spreekt hij hier tot Bill Clinton. 

Ik heb er geen verstand van. 

Dec 2018 was #Metoo al bijna afgelopen en uit de comments maak ik op dat House of Cards ook al voorbiuj was en dat in de laatste delen Sopacey al niet meer mee mocht doen wegens de # MeToo aanklachten tegen hem. 

Ik zag nooit House of Cards. Maar dit stukje van 5 min is acteerwerk van de allerhoogste orde. 
En dat we nog niet precies weten tegen wie hij spreekt en wat hij allemaal bedoelt: Fantastisch interessant! 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=JZveA-NAIDI


==-=
Het Keviun Spacey filmpje duurt slechts 3 minuten. Ongeveer bij tweet 30.
Op 35: Gek dat Oprah Winfrey zo fel achter #Metoo stond, want ze stelde zelf heel jonge meisjes aan Epstein voor.

Epstein had 'Etablissementen op 6 plaatsen: 
Lilota eiland, New Mexico, California, Parijs, Londen en ..

Er werkten totaal 160 meisjes, de meesten minderjarig.

Ik denk dat de hoogtij dagen waren tussen 1997 en 2007. 


Er zijn veel tweets over de zeer bekende joodse advocaat Alan Dershowitz, de man die O J Simpson vrij kreeg ! 
Kijk, dan kan je wat. In de wereld is helemaal niemand die gelooft dat Simpson onschuldig is, behalve de rechter die hem vrij sprak, dank zij Dershowitz. 

Zegt ook veel over het Amerikaanse rechtssysteem: ze kunnen je altijd vrij spreken als ze willen. 

Maar ze kunnen je ook altijd schuldig verklaren.
En citaat van een bekende rechter is: "We can convict a ham-sandwich for murder if we want. : 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanaf nu komen 'aantekeningen' die ik nog niet op BLIK  heb  geplaatst. De Nummers zijn dezelfde als in de TWEET.   Daar kunt U het origineel terug vinden. 

Wat ik hier doe is een soort samenvatting. 

Heel interessant:  43.   Documentaire ., Interview met de meisjes en hun advocaten. 


https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=1jDPzW9COsU

Opmerlkelijk:  Dit zijn high school meisjes uit arme gezinnen.  Ze gingen mee omdat ze geld wilden en een massage geven was het enige dat ze moesten doen.

Epstein liet zich masseren. Keerde zich dan om  en masturbeerde zichzelf.
Op die manier keek hij wat de mogelijkheden waren. 
Meisjes zonder finesse bij het masseren ,of meisjes die erg schrokken vielen af.
( Tenzij ze later terug kwamen, vrijwillig, voor meer geld)
Zo sneed het mes aan beide kanten:  Epstein had  zoveel sex als hij wilde, en selecteerde ondertussen meisje met talent en interesse. Die meisjes kwamen later bij zijn klanten terecht.

Amerika telt heel erg het 'under age' feit. Daarom was wat hij deed daar heel erg. 
In andere landen zou dit niet zo erg zijn. 
Maar meisjes die op een andere manier werden gerecruteerd waren mogelijk minder vrij.
NB: één meisje in de video zegt ( min 2.50)  dat ze zelf wel 75 meisjes heeft mee genomen naar Epsteins huis.

De advocaten vertellen over de enorme klasse-justitie. Datwas meer dan schandalig.
Epstein had wel 6 van de allerbeste advocaten, waaronder Kenneth Starr en Dershowitz.

======
48
The U.S. attorney in Miami, Alexander Acosta, was personally involved in the negotiations, records, letters and emails show. Acosta is now a member of President Trump’s Cabinet. You are about to see why I said he was a DS plant. [THEY] had a plan. 

De twitteraar QAnon  belooft hier dat hij gaat vertellen waar de valkuil zit, voor Trump vermoed ik.  ( DS = deep state = CIA, de Clintons, The Swamp, alle tegenstanders van Trump) 

=====
55
Everyone knew the fix was in. The Mueller led FBI had been told to stand down. Obviously a favor called in by slick Willy. But, there were a few good cops.

Volgens QAnon  heeft Bill Clinton  deze Epstein dus off the hook gehaald in 2007. 

Maar enkele agenten in Miami gingen door met onderzoeken. 
Palm Beach politiebaas Reiter  en detective Recarey
===========

De meisjes werden bedreigd of  zwart gemaakt door Epsteins mensen. De vader van een van hen is van de weg gedrukt door Epsteins mensen.
De openbaar aanklager Kirscher werd onder druk gezet. Zijn assistente hield zich onbereikbaar voor de politieagenten. Agent: "We merkten dat er info gelekt werd naar Epstein"  .  Bij de huiszoeking waren veel computers verdwenen. 
Epstein zocht om info over de agenten, om die zwart te kunnen maken. 
Recary werd gevolgd door onbekende auto's. 
De butler Alfredo Rodriguez werd door de agenten ondervraagd.

==========
59
Remember Alfredo Rodriguez?The Butler that was never deposed (=onder ede verhoord)  by Acosta? He cooperated fully with the police. He even gave them a deposition! It's no wonder he stole the black book as life insurance and hauled ass. He knew the Feds were making it go away. #QAnon #DarkToLight


In een verslag op de tweets dat wellicht uit de Miami Herald komt staat dat 
Rodriguez enkele paginas van het 'Little Black Book' aan agent Recarey gaf. 
In 2009 liep Rodrigues in een val:  hij had geld nodig en wilde het boekje verkopen aan een advocaat van de meisjes, maar die advocaat was een agent van de FBI.
Rodriguez werd tot drie jaar veroordeeld ( wegens obstructie van Het recht),  Hij stiewrf in 2012 in de gevangenis als gevolg van een ziekte. Dat schrijft de Miami herald.  Dit is dus anders dan de info hierboven. ( Daar stond dat Rodriguez al na 18 maanden in de gevangenis stierf om onduidelijke redenen.) 

====
In october 2007 kwam de Miammi openbaar aanklager samen met een advocaat van Epstein: Lefkowic. Beiden hadden eerder gewerkt in hetzelfde DC advocatenkantoor Kirkland & Ellis.

( Zie: 63) 
Er lagen 53 pagina's van de FNBI met aanklachten, en de kans was redelijk dat Epstein voor de rest van zijn leven zou worden opgesloten. 
Maar na die vergadering was het opgelost: 
Epstein zou schuld bekennen voor het uitlokken tot prostitutie. 
Van alle andere aanklachten zou dan niks meer worden gebruikt tegen hem.

Nog mooier: Er werd een deal gemaakt dat hij verder nergens meer voor zou worden vervolgd. 

EN dat alle connecties van Epstein ook vrij zouden zijn van mogelijke vervolging !  

EN:  Epstein zou slechts 13 maanden lang 's nachts in de gevangenis slapen.,  Overdag mocht hij gewoon in de buitenwereld zijn zaken afhandelen.

EN: de meisjes die als sex speeltje werden gebruikt werden er niet van op de hoogte gesteld dat Epstein er zo gemakkelijk af zou komen.  Ze konden niet protesteren vóór het besloten was. 

====
Tussendoor: Ik heb TruNews nog eens beluisterd. 
Die mensen zijn wel iets te enthousiast.  Beschuldigen iets te gemakkelijk. 
Maar ... er is daar  ook een meisje, Katie Johnson ,  dat zegt dat ze in 1994 op 13 jarige leeftijd is ontmaagds door Donald Trump. In het huis van Epstein. Epstein en Trump  hadden strijd over wie de 13 jarige zou mogen ontmaagden... 
De video is opgenomen in 2016. 

Mening:  Ik begin nu te denken dat DIT misschien  een video is die Trump moet laten vallen. In 2016 opgenomen.  Toen Trump al kans op presidentschap maakte, of was gekozen. Dar is dus motivatie aanwezig. 
EN:   het is dan 22 jaar geleden, maar die mevrouw ( dan  35 jaar oud)  lijkt de zaken nog heep nauwkeurig te herinneren en vertelt hetnaar mijn smaak iets te heftig.   Zeker als je het vergelijkt met  de video hierboven: tweet 43.   https://youtu.be/soEETiQ02Ds?t=5256
( Trump brak met Epstein rond 2004.  In 2002 zei Trump dat Epstein en prima kerel was die hij al 15 jaar kende.  ) 

===
NB:  Er is een journalist Wallace samen met Trump en Maxwell op een foto . Mike Wallace vroeg aan de Shah: "Meent U nou echt dat de joden de media controleren?  De Shah bevestigde het..  

John Tower is een politicus die de Mossad toe liet in de VS nucleaire geheimen/labs. Op foto:  Epstein en John Tower. 
( Staat in 'The Gideon   Spies.  Geschreven door Gordon Thomas.  Ook Seymour Hersh zegtdat . 

=======================
Tussenstand:  een oordeel zoals ik dat zojuist op BLIK schreef: 


Dawg, 

Ik maak een soort samenvatting van de twitterfeed van 156 tweets door Cowgirl. 
Ik denk dat dat heel goede info bevat. 
https://xevolutie.blogspot.com/2019/07/878-het-raadsel-omtrent-jeffery-epstein.html

De rol van Ghislaine Maxwell is opvallend, maar kan ook toeval zijn. Zo  is er ook een Sarah Kendell die nòg  intensiever voor Epstein werkt. 

We horen Rootman niet over deze kwestie, en ik begrijp hem wel een beetje. 

Ik hoor zeer verontwaardigde verhalen, en het is ook allemaal niet best, maar dit zijn voorlopig de feiten: 

1) De meeste meiden waren tussen 14 en 17 jaar oud. 
2)  Ze kwamen vrijwillig en wilden wat geld verdienen met 'massage'
3)  Als het wat verder ging dan massage, en zo'n meisje wilde niet mee doen, dan kon ze gewoon weg.  
4) Op die manier werden meisjes die er wel voor voelden en er wel tegen konden, gerecruteerd.

Er gebeuren wel veel erger dingen op deze wereld. 
Er wordt heel vaak pedofiel ! geroepen, maar is dat niet als het kinderen betreft beneden de 10 jaar? 

Maar: 
1) Ik weet niet of de verhalen die ik tot nu toe zag en hoorde àlles vertellen. 
2)  Ik ben bang dat  meisjes uit heel erg kansarme gebieden ( Afrika,  Haiti )  er veel minder vrij in stonden, en dat die erg tegen hun zin mee gingen  Omdat ze anders een heel slecht leven hadden. 
3) Het kan best dat er wèl ook aan pedofilie gedaan werd.  

Epstein heeft zo veel mogelijk documenten geshredded. 
Ik kan me voorstellen: als een heel rijke klant er om vraagt, wordt de verleiding groot. 

In hoever de de joods 'angle' en rol speelt kan ik nu nog niet zeggen.  Zoals ik  tegen Willem zei:  'Ga maar eens nee zeggen als jood, als de Mossad je om een dienst vraagt,  Dat kan niet. Levensgevaarlijk.'

Dus àl dat documenteren en àl dat filmen:  foute boel. 
Maar dan hebben we het niet over tienermeisjes als slachtoffers, maar over zakenmensen en politici en wij zelf ( want onze politici zijn gechanteerd). 

================= 




4 comments:

  1. Het is een vreemde zaak. Niet dat ik niet denk dat hij werkelijk een soort pooier voor de elite is (want dat denk ik wel) noch dat ik denk dat hij niet voor een of andere inlichtingendienst werkt (want ook dat denk ik wel). Het feit dat de meisjes die hij lokte (want iets anders is het niet) "maar" tussen de 13 en 17 jaar zijn/waren, vind ik geen verzachting van omstandigheden. Hij fungeert in dat geval gewoon als pooier van minderjarigen. Verder komen er heel, echt heel vreemde zaken naar boven over dat eiland. En daar gaat het echt niet meer om meisjes betalen voor 'massages' maar om veel ergere zaken.

    Dat Epstein een smeerlap eerste klas is, is ook al jaren bekend. Maar waarom wordt hij nu 'onder de bus' geduwd? Is dat omdat er een flinke ruzie binnen de deepstate is? Is dat omdat de haat tegen Trump zo groot is dat ze proberen hem hiermee te raken? Of te dwingen in een oorlog tegen Iran? Of is dat omdat de onthullingen niet meer te stoppen waren. Hoeveel andere koppen zullen rollen? Gaat de smeerlap een deal aan waarbij hij grote namen noemt (en met bewijzen komt want zijn huis hangt tjokvol camera's en die zullen er niet hangen omdat hij een voyeur is). En zo ja, wie? Waarom kreeg hij in 2007 een deal + bijbehorende straf die te belachelijk voor woorden was?

    Wat mij betreft, is die Epstein een grote smeerlap waarbij ik me werkelijk niet kan voorstellen dat er geen inlichtingendiensten (waar hij voor zal werken) bij betrokken zijn (hoe komt hij aan zijn fortuin? daar is grote onduidelijkheid over). Hopelijk komt dit keer de volledige waarheid boven tafel, maar of dat werkelijk zo zal zijn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofia,
      allemaal heel geldige vragen en opmerkingen.

      Ik kan er ook nog geen zinnig woord over zeggen.
      Het blijkt wel dat er van meerder kanten druk was om de zaak niet te vergeten: ( Citeer uit BLIK)

      Dawg 15 juli 2019 om 21:05
      @ Jan

      Er was een journaliste bij de Miami Herald die contact heeft gezocht met tientallen van die schoolmeisjes di Epstein voor z'n karretje had gespannen.


      Jan Verheul 15 juli 2019 om 22:42
      Klopt, Dawg,

      ik zag ergens een video waar deze mevrouw ook genoemd werd. ( naam weet ik nu niet meer. Ze beet zich er in vast.

      Ook dit kwam ik tegen:
      James Patterson says he hired three 'nasty, heavy-duty private eyes' to dig up 'as much as we could' for the 2016 book 'Filthy Rich: The Billionaire's Sex Scandal.' #FoxNews

      https://www.youtube.com/watch?v=QK9AiiPI_cc

      Ik denk dat Epstein al een paar jaar slecht slaapt....
      Het zat er wel aan te komen.

      Het is dus volgens mij ( op dit moment mijn mening) geen 'ingreep' van machtige politici, maar een dijk die een keer moest breken...

      Delete
    2. Iedereen vraagt zich af: Waarom gebeurt dit nu.

      Wat ik me ook heel erg af vraag: Hoe groot wordt de collateral damage ? Wie gaat er worden mee gesleurd?

      Dat zal ook een licht werpen op de 'oorzaak' van 'waarom nu'?


      Remember:
      Met rechtszaken kun je een tosti-met-ham veroordeelen, en je kunt Hitler (Naser Oric) vrij spreken.
      Àls het je lukt. Als je alles kan controleren.

      Delete
    3. [Het is dus volgens mij ( op dit moment mijn mening) geen 'ingreep' van machtige politici, maar een dijk die een keer moest breken...]

      Op dit moment neig ik ook naar dat scenario (een dijk die een keer moest breken). Ik hoop wel dat nu eens een keer de hele waarheid naar buiten komt, waarbij werkelijk iedereen die erbij betrokken is genoemd (en gestraft) wordt.

      Delete