Thursday, July 28, 2022

1319 Is de Coup van de Tweede wereld tegen de Eerste Wereld NU aan het gebeuren?


Het zijn fascinerende tijden ! 

Putin staat op tegen de Grote Moordenaar en lijkt te gaan winnen. 

De rest van de wereld ziet het en lijkt zich aan te sluiten bij de Nieuwe Bazen:  

China en Rusland. 

India en Brazilië zaten al in de BRICS.

Nu gaat Turkije ook die kant op en zelfs Saudi Arabië.

Iran zit al langer in het kamp van Rusland en China.  

Afrika kotst van die Europeanen en Amerikanen die altijd met moord en geweld hun landen leeg roofden. 

ALLEMAAL weten ze hoe het met de collaborateurs van de Yanks af loopt:  na een tijd zijn ze je beu en word je 'opgehangen'. 

Zo ging het met heel velen. ( De Shah, Ghadaffi, Saddam, Noriega, Bouterse ?, UPDATE:  Al Zawahiri, gedood  op ca 1.30 uur) 

Ik zit niet zo goed in deze politiek om de hele rij te kennen. 

Maar neem van mij aan: MBS wéét wat er met hem gaat gebeuren als hij niet op past.... als hij geen olie wil verkopen aan de Grote Moordenaars. 

Ik denk dat hij protectie van de Russen en de Chinezen kreeg en over loopt  naar de Partij van de Toekomst:  weg van het oude verdorven LGTBQ westen. 

          -----------------------

Een vraag waar ik het antwoord nog niet op heb is: Is dit zo geregisseerd door de allerhoogste westerse Machten ( Rothschild cs) ? 

Liggen ze al midden in  het Chinese bed? Hebben ze de overwinning al aan Xi beloofd:  "We zullen het Westen snel vernietigen. Let maar op. We elimineren de politie. We maken ze bankroet. We zetten ze zonder energie. We laten ze in burgeroorlogen ten onder gaan, Beloofd !  " 

De Rothschilds wéten natuurlijk dat ..  opkomst > macht> decadentie > ondergang  een onvermijdelijk proces zijn. En dat je tijdig moet opschuiven als je on top wil blijven. ( Ze waren de echte eigenaars van de JP Morgan bank.)    


Of is het de kortzichtigheid van de Neocons die het Westen voortijdig doet overlijden?  Zijn de Neocons 'de staart die met de hond zwaait' en niet de Oude Bankiers?   Werken ze samen of tegen elkaar ?  Worden de Neocons gebruikt door de Rothschilds?

( Dàt we een oud mannetje waren en onze  tijd gekomen was, dat wisten we wel, maar dat de ondergang zo snel zou komen: ik  had het niet verwacht.) 

.... Het spel is nog niet gespeeld natuurlijk...  Nog even wachten.  Het worden spannende maanden .... 

Want oom Sam heeft nog heel veel bommen in de kast liggen en  de opdracht van hun G-d  was : "Ga en onderwerp de wereld, kwaadschiks.  Sla ze dood . Tikkun Olam! By way of deception. You are my guys! Doe wat je nodig acht. "

Wàt gaan ze doen als het tot hen door dringt dat ze in de schoenen van Ceaucescu staan,  tijdens zijn laatste speech ? 

Als ze echt begrijpen dat het niks meer word met die Wereldheerschappij en zelfs niet met dat 100 Jarige PNAC-Rijk ....



( Ik had eerste niet de juiste video. Het gebeurt allemaal in de eerste 1,5 minuut)






   


 

 

169 comments:

  1. Goed artikel : https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/pleidooi-voor-biologische-kankerbestrijding/

    Op mijn juni blog 1306 komen regelmatig anti-kanker Tips in de reacties ( tenminste, dat is de bedoeling). Daar trof ik dit artikel aan, Merci AntiSoof.

    ReplyDelete
  2. De Grote Moordenaars plaatsen hun Biolabs in àndere landen. ( Plausible Deniability, o .a. Juiste proefspersonen bij de hand: genotype van de slachtoffers ) .

    Maar ze larten hun meest volgzame pionnen ook de Voortrekkers-rol uitvoeren.
    ( Zoals uit een cable van de VS ambassasdeur bleek: Holland is following our wishes and can lead the way for other hesitant countries' Ik parafraseer uit een Wikileak die ik mij herinner.)


    Dus : NL: Stikstof
    Canada: Trudeau: Stikstof.

    Maar ik heb nòg een manier ontdekt om minder boeren te krijgen: de Gecombineerde Opgave.

    Ik doe hem al jaren , en hat gaat wel vlot.
    Maar nu krijg ik steeds heel kleine grens-afwijkingen.
    Er is een nieuw soort landkaart in gebruik genomen, waarvan ik de afkorting niet meer herinner.
    En nu worden percelen niet meer geaccewpteerd zolang die grens niet OK is.

    Gisteren 2 uur lang met een heel vriendelijke ambtenaar de zak opgelost. Ze moest op bepaald moment een collega vragen: wat nu ? Het lukt echt niet.

    Hij zei: perceel helemaal verwijderen en dan weer invoeren.

    Dat lukte gisteren dus goed... ogenschijnlijk.
    Maar:
    Vandaag staan er weer drie percelen waarmee iets an de hand is.

    Ik heb koeien, maar ik wil ze gewoon niet voor mezelf hebben. Ik schaar in.
    Waarom?
    Omdat ik die bureaucratie niet kan hebben. Heel slecht voor jouw immuunsysteem.

    ReplyDelete
  3. [Ik schaar in.]
    En mag dat wel? https://www.ensie.nl/agrarisch/inscharen

    ReplyDelete
    Replies
    1. We horen het wel. Ik kan er niet wakker van liggen. Ik begrijp dat het ministerie zich er mee bemoeit om de zwakke partij, zijnde de pachters , te beschermen tegen de grondeigenaren.

      Alle regeltjes ontnemen mij de zin om verder te gaan met leuk werk.

      Ik heb als boer wel 15 ha land, maar doe er nauwelijks iets mee. Omzet: 0 euro, de laatste 2 jaar.
      Skal controle: 1100 euro.
      Global Gap: 1200 euro.

      Ze zijn helemaal gek geworden.
      Doe controles duren nopoit meer dan 2 uur.

      De Global Gap is al 2 keer uitgesteld omdat ze geen personee;l hebben.
      Bij mijn klanten zitten dan ook van die bullshit job werkers di eme dan mailen: Mag ik uw nieuwe Global Gap ?
      Moet ik teleken s zeggen: is er nog niet.

      Nu iwas de GGap audit 2 weken geleden.
      Rekening is al gekomen en al betaald.
      Maar het certificaat is er nog steeds niet.
      De tweede verlenging loopt op 30 juli af.

      Dus mijn klantne vragen wée'r om de G Gap.

      Dus ik belde: Waar blijft het cewrticicaat ?

      "Ja, we moeten het op kantoor nog eens nakijken. "
      Dat komt pas eind volgende week.

      En dan moet je weten dat dat Global Gap nog minder dan een Bullshit document is. Totaal overbodeige nonsens.

      Ik begin altijd over Tainer: Collapse.
      Hoe grote Empires ten onder gaan: door te veel details. Te complex.

      Delete
    2. Gewoon een keer niet betalen, dan lopen ze vanzelf harder. Eerst certificaat, dan pas geld.

      Delete
  4. Ik heb het al gezegd, maar ik wil graag herhalen: De Duran en Garland Nixon zijn lekker om naar te luisteren, omdat het niet zo lastige taal is en je krijgt de grote overzichten te horen. Zeker Nixon vind ik goed.

    Ze zijn er van overtuigd dat de VS totaal de weg kwijt is.
    En dat de Nieuwe Landen gewoon verder gaan, en de westerlingen in hun sop gaar laten koken.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Daarom zeg ik steeds: je moet dit land uit, voor het helemaal kapot gaat. Dat proces veroorzaakt veel te veel ellende en dat moet je niet meemaken. Vanuit een 'gezond' land toekijken, hoe de zaak hier naar de klote gaat is het beste voor jezelf.

      Delete
    2. Ik was ooit in Lembang, in Indonesië.
      Dat ligt wat hoger en is wat koeler.
      Dat beviel me heel erg.

      Zou ik daar een stulpje kopen?
      De kippesoep was er onvergetelijk...

      Nodig ik jou en Rootman telkens uit voo reen half jaartje...
      ( Die arme Rootman, ik vrees dat al zijn coins met 60 procent zijn gezakt. )

      Delete
    3. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lembang_(plaats)

      Delete
    4. [Nodig ik jou en Rootman telkens uit voo reen half jaartje]
      Graag. Alleen ga ik daar nooit meer weg. Familie van mijn partner komt daar vandaan. Partner is zelfs in Indonesië verwekt, alleen in NL geboren.
      Ik ben al begonnen met sparen. Huizen zijn daar niet zo duur. De rest van mijn leven maken wij de lekkerste kippensoep voor jou en overheerlijke saté.

      Delete
    5. Tjonge, jonge wat een verzets"helden" zijn jullie. Vluchten als het moeilijk wordt.

      Delete
  5. Het Leugen Imperium heeft de slag verloren: Pelosi ziet af van bezoek aan Taiwan:

    [Taiwan niet op Pelosi's reisprogramma na waarschuwing Xi aan Biden], bron: https://nos.nl/artikel/2438946-taiwan-niet-op-pelosi-s-reisprogramma-na-waarschuwing-xi-aan-biden

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb ook op diverse TG-kanalen zoiets gezien. Bij de buren melding gemaakt van gesprekken tussen de strijdende partijen, wat -misschien- een einde maakt aan de SMO.

      Delete
    2. Eergister hebben Lavrov en Blinken elkaar telefonisch gesproken:

      [Press release on Foreign Minister Sergey Lavrov’s telephone conversation with US Secretary of State Antony Blinken] bron: https://www.mid.ru/en/foreign_policy/news/1824520/

      Of het (al) zover gaat dat je kunt spreken van 'gesprekken tussen de strijdende partijen' kan ik uit het persbericht niet opmaken.

      Delete
    3. Plaats trouwens die link ook maar bij de buren want een van de nieuwste "aanwinsten" daar probeert intelligent tegenwicht te geven, wat niet zo goed lukt omdat het "onderbouwd" wordt met ................... berichten van de NOS.

      Maar ik moet wel zeggen dat @Blik en jij wel heel snel iets voetstoots aannemen wat van niet MSM kanalen komt. Daardoor ondermijn je je eigen positie.

      Delete
    4. [Maar ik moet wel zeggen dat @Blik en jij wel heel snel iets voetstoots aannemen]
      Nee hoor, als ik iets zie, controleer ik het altijd bij andere TG-kanalen (al wordt er daar ook veel rondgepompt, maar dat zie ik dan wel) en zoek ook met 2 zoekmachines, waaronder Yandex = 'n goede.

      Ik kan de link niet plaatsen, want ik kan 'm zelf niet zien, krijg een foutmelding. Komt door een 'gesloopte' browser.

      Als laatste heb ik nog iets geplaatst bij het "andere" blog voor @JV.

      Delete
    5. [Of het (al) zover gaat dat je kunt spreken van 'gesprekken']
      Lavrov heeft in dat gesprek voorgesteld om het per "stille diplomatie" te doen. We krijgen daar weinig tot geen inzage in, dus afwachten maar.

      Delete
  6. Van de twat account van Niemands Knegt:

    [Berichten over schotenwisselingen in Novi Pazar, in het zuiden van Servië nabij de grens met Kosovo.

    Hoge spanningen tussen Servië en Kosovo.

    De wereld staat onder hoogspanning.]

    [Update: de Kosovaarse premier, Albin Kurti, bevestigt dat 'gewapende personen die door de Servische regering worden gecontroleerd' vandaag in Noord-Kosovo hebben geschoten.]

    [Update 2: de president van Servië, Aleksandar Vučić, in zijn toespraak vanavond:]

    [Update 3: persbericht NAVO over de situatie:]

    Voor de bijbehorende filmpjes en artikel even op de link klikken: https://twitter.com/NiemandsKnegt/status/1553805716967784456?cxt=HHwWkICwnaaEnZArAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Update 4: De Kosovaarse Regering heeft net bekend gemaakt dat de maatregel die gebaseerd is op het principe van wederkerigheid, die vanaf 1 augustus in zou gaan, met een maand uit te stellen.]

      [Achtergrond over de maatregel die gebaseerd is op het principe van wederkerigheid, die vanaf 1 augustus in zou gaan: "Kosovo stelt nieuwe regels uit na spanningen bij grens met Servië", bron: https://nos.nl/artikel/2439020-kosovo-stelt-nieuwe-regels-uit-na-spanningen-bij-grens-met-servie]

      Delete
  7. [Het Leugen Imperium heeft de slag verloren: Pelosi ziet af van bezoek aan Taiwan:]

    Blijkbaar een te snelle c.q. vroege conclusie van mij:

    [Taiwan’s media makes prediction on Pelosi visit ], bron: https://swentr.site/news/559984-pelosi-taiwan-visit-hotel/

    Uit het artikel:

    [US House Speaker Nancy Pelosi may arrive in Taiwan on Tuesday, a local TV news station claimed on Monday. Reservations for the US delegation headed by one of the most senior officials in the country have been made at a five-star hotel, TVBS News said, citing sources.

    According to the report, Pelosi and her entourage are to stay at the Grand Hyatt Hotel in Taipei’s eastern governmental Xinyi District. Relevant security arrangements have been taken to ensure her safety, the outlet said.

    Reservations have also been made in a different hotel in the Zhongshan District, the report added, citing rumors.]

    en

    [The list of destinations for her Asian tour that the Speaker shared with the public did not include the island. Taiwan’s government would not comment on any plans to welcome Pelosi.]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee hoor, het is alleen de pers, die het claimt. Van officiële zijde geen enkele reactie hierop. Het is alleen uitproberen...

      Delete
    2. Klopt dat het alleen de pers is die het claimt, ik verwacht niet dat - mocht het waar zijn - daar tevoren een officiële bevestiging c.q. reactie op komt.

      Delete
  8. [Eindelijk steun voor Julian Assange door The UN Special Rapporteur on the Prevention of Torture, Nils Meltzer. Hij toont weer even de hypocrisie aan van het westen, met name het pedofielen-eiland, genaamd yegg, krijg het niet uit m'n toetsenbord.]

    @G.B., dit is wat ik bedoel, je geeft hiermee de nieuwe "aanwinst" op @Blik de gelegenheid je in diskrediet te brengen (en Sputnik). De man heeft een indrukwekkende staat van dienst maar werkt niet meer in die functie (zie: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-torture/nils-melzer)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En dan? Omdat hij daar niet meer werkt, heeft hij geen statuur? De VN is toch ook verkocht aan de neocons? NM deed zijn werk gewoon goed, alleen de uitkomsten daarvan waren de VN niet welgevallig. Zijn rapport over het NL politie-optreden tijdens demonstraties was ook vernietigend. De slaapkamer behandeld het gewoon niet. Blijft in de la liggen.
      En de nieuwe aanwinst herken ik wel van andere sites: die heeft als taak om te zuigen. Zodra je er op ingaat, gaat hij proberen je af te maken. Geen constructieve discussie mee te voeren. Dus gewoon niet op reageren. 1 keer had ik het niet in de gaten, dacht dat het @oli was. Daarna gewoon verwijderd.
      Dwarsligger heeft het door en doet hetzelfde: hij zal nooit een antwoord krijgen, of iets wat er omheen draait.
      Maar ik ga wel beter opletten. 😎

      Delete
    2. @G.B., ik ben het met je eens (dat die man nog steeds statuur heeft vandaar dat ik schreef dat hij ene indrukwekkende staat van dienst heeft, niet alleen bij de U.N.) maar dat soort idioten zit er om te trollen dus moet je Roomser zijn dan de paus.


      @Dwarsligger had niet moeten vragen waarom hij/zij 'crap' van de NOS daar post maar waarom hij/zij iets uberhaupt iets van de NOS daar post, iets wat ook nog eens niets met het onderwerp te maken heeft. En daarop door blijven zagen.

      Delete
    3. [dat soort idioten zit er om te trollen]
      Je weet wat mijn stelling is: Don't feed the troll.
      Zodra niemand meer antwoordt, gaat hij vanzelf weg. @Oli heeft het al door: die spreekt mij aan, niet meer 'ins allgemeinen'. Daar kan hij dus niet op reageren. Capiche?

      En dwarsligger stelt een vraag, wat eigenlijk een inkoppertje is: Het heet hier toch Blikopnosjournaal?
      Toch? Maar dat heeft die trol niet door. Ha ha ha

      Delete
    4. [Capiche?]

      Ja, ik begrijp het, ik loop al een tijdje mee in forumland (zo'n 20 jaar) maar je moet ze ook niet indirect voeden, gewoon zo min mogelijk gelegenheid bieden om je op een fout te wijzen.


      [Toch? Maar dat heeft die trol niet door. Ha ha ha]

      Ja, daarom is het jammer dat @Dwarsligger de gelegenheid geeft om door te zagen over dat 'crap'.

      Delete
    5. [@Dwarsligger de gelegenheid geeft om door te zagen]
      Is niet jammer, maar juist goed. Hij bestrijdt hem met dezelfde wapens. De trol moet nu uitleggen, waarom het geen 'crap' is en dan geeft hij zich bloot en dan kan hij hém aanpakken.
      Maar niet reageren is het beste.

      Delete
    6. Gezien? Hij geeft een nietszeggend antwoord. Geheel volgens verwachting.

      Delete
    7. Ja, @Dwarsligger doet dat inderdaad goed.

      Delete
  9. Wat is dat toch met die lui, de 'idiots in charge', Britse parlementsleden hebben ook een bezoek aan Taiwan gepland (stond ook net als bij Pelosi voor eerder dit jaar en ging net als bij Pelosi niet door vanwege een positieve coronatest van een van de deelnemers):

    [British MPs plan visit to Taiwan as tension with China simmers], bron: https://www.theguardian.com/world/2022/aug/01/british-mps-plan-visit-to-taiwan-as-tension-with-china-simmers?CMP=share_btn_tw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is alleen maar om China op de kast te jagen. Xi moet nu niet meer reageren. Als laatste moet hij zeggen: Jullie zijn nu gewaarschuwd en aanvaard de consequenties van jullie daden. En daarna doodse stilte. Dat is veel (be)dreigender.

      Delete
    2. [Het is alleen maar om China op de kast te jagen.]

      Zeer kinderachtig gedrag van de 'idiots in charge', ze worden er niet geloofwaardiger op. Echter het kan natuurlijk ook zijn dat ze 'desperate for war' zijn.


      [Xi moet nu niet meer reageren.]

      Heeft hij volgens mij ook niet meer gedaan. De waarschuwingen (filmpjes met strijdkreten e.d.) komen nu van de PLA.

      Delete
    3. Bij de Saker staat een goed advies: The US administration fears that China could introduce a no-fly zone over Taiwan ahead of a possible visit. En dat is precies wat China moet doen, 1 uur voor aankomst. Vliegen ze toch door: afknallen dat wijf. China staat dan volkomen in zijn recht.

      Delete
    4. ['desperate for war']
      Laat dat laatste maar weg, ze zijn wanhopig. In het stuk van de Saker staat een opsomming van al hun mislukkingen.

      Delete
    5. Ook uit de Saker: "The current government does not dare to call for a referendum as 75% roughly of Taiwanese will vote for remaining with the Chinese mainland."
      Xi krijgt hetzelfde probleem als Poetin: Hij heeft de bevolking 'mee', dus moet hij niet te veel schade veroorzaken. Het zijn steeds weer de politici !!!! Waarom heeft niemand dat door.?!

      Delete
    6. [De waarschuwingen (filmpjes met strijdkreten e.d.) komen nu van de PLA.]

      [China ready to ‘bury invading enemies’
      The country’s military has issued a new threat as ongoing tensions surround Taiwan], bron: https://swentr.site/news/560008-china-ready-to-fight/

      Delete
    7. Deze kwam ik ook tegen: uit Mali. Macron krijgt een schop onder zijn gore reet. Echt, het gaat heel slecht met de nato. Alles wat geen nato is, kotsen ze uit. Ik ga nu even jouw link lezen...

      Delete
    8. Hetzelfde met Burkina Faso: Fransen eruit en Russen erin. Alleen maar, omdat de laatsten mensen als mensen behandelen en niet als minderwaardige slaven.

      Delete
    9. [Alles wat geen nato is, kotsen ze uit]

      Schrijffoutje :-))) volgens mij moet 'geen' er tussenuit :-))

      Delete
    10. [niet als minderwaardige slaven.]

      Je weet wiens ideologie dat is, die behandelen de autochtone bevolking van Europa minstens zo erg, zo niet erger.

      Delete
    11. [Alles wat geen nato is, kotsen ze uit.]

      Of bedoel je dat nato dat doet?

      Delete
    12. 12:12 : klopt. Geen = teveel.
      12:25 : Nee, de rest van de wereld kotst nato uit.

      Delete
  10. [Jammer voor haar, want het gaat met een sisser aflopen.]

    Denk je? Ze is onderweg, sinds een minuut of 10 is haar vliegtuig niet meer te volgen via Flightradar & Flightaware, op dat moment was de verwachte landingstijd binnen een half uur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ervan uitgaand dat ze inderdaad aan boord is, hoe gaat dit met een sisser aflopen? Is ze niet aan boord (wat ik niet verwacht) of landt ze uiteindelijk niet dan is dat gezichtsverlies (en daarmee macht) voor de V.S., is ze wel aan boord en landt ze wel dan MOET China ingrijpen, anders gezichtsverlies (en daarmee macht) voor China. Bovendien opperde men bij Trunews in de uitzending van gister nog een mogelijkheid: als Pelosi landt en Chi grijpt niet in dan zou het leger wel eens in kunnen gaan grijpen, gezien de video's en uitspraken van de PLA.

      Delete
    2. Ze was aan boord en heeft inmiddels voet op Taiwanese bodem gezet.

      Delete
    3. Artikel van The Saker over de situatie:

      [Nancy braves the Chinese dragon and wins?], bron: http://thesaker.is/nancy-braves-the-chinese-dragon-and-wins/

      Delete
  11. Beste mensen,

    gisteren heb ik kort met Wolf gebeld ( hij belde mij), en dat was leuk. ( Ging over prostaten. zie blog 1306)

    Daarna heb ik Rootman gebeld.
    Hij heeft duidelijke gezondheidsproblemen die hij aan de vaccins wijdt.
    Zijn moeder is overleden en hij krijgt een erfenisje.
    Het geld van zijn cripto's is met 66 % verloren gegaan.
    Hij volgt beide blogs wat minder omdat hij ook niet meer kan reageren.
    Het goede nieuws: z'n beide dochters zijn op bezoek (uit Amerika) , zijn relatie met de Spaanse Furie is nog op en top, en het huisje in Spanje ( zijn droom) zal toch nog wel mogelijk zijn, al schiet het nu niet erg op.

    Er is een kansje dat Wolf dit weekend naar O. komt om de koeien en de tomaten te bewonderen, dus ik dacht: laat ik Rootman ( en Sofia !) ook nog maar eens uitnodigen.

    Maar wat Rootman betreft zal het niet doorgaan.
    Wat Sofia betreft ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is @Rootman het ermee eens dat je deze info deelt op het blog?

      Delete
    2. Ik zou niet weten waar hij bezwaar tegen zou kunnen maken.
      Jij wel?
      Ik denk dat hij tevreden is dat hij zijn stem even hier kan laten horen.
      Jouw privacy-bescherming slaat door naar vervreemding van menselijk contact. Angst voor het normale..

      Delete
    3. [Ik zou niet weten waar hij bezwaar tegen zou kunnen maken.
      Jij wel?]

      Ja, ik wel. Het is info die hij jou gegeven heeft, ik weet niet of hij er prijs op stelt dat jij dit hier plaatst waar jan en alleman het kan lezen. Zo ja, geen probleem, echter dat is niet aan jou om te bepalen.


      [Ik denk dat hij tevreden is dat hij zijn stem even hier kan laten horen.]

      Heeft hij dat expliciet gezegd? Of maak jij dat ervan?


      [Jouw privacy-bescherming slaat door naar vervreemding van menselijk contact. Angst voor het normale.. ]

      Huh???????????????

      Delete
  12. Trouble in paradise?

    Via de twat account van Niemands Knegt:

    [Zelensky is een van boven af opgedrongen held in de EU… In Amerika niet meer… Het Witte Huis heeft hem opgegegeven...], bron: https://www.nytimes.com/2022/08/01/opinion/nancy-pelosi-taiwan-china.html?smid=tw-share

    Artikel zit achter een (gratis) account"muur" dus ik kan het niet lezen, Niemands Knegt blijkbaar wel want het volgende citaat komt uit het artikel:

    ['U.S. officials are a lot more concerned about Ukraine’s leadership than they are letting on. There is deep mistrust between the White House and President Volodymyr Zelensky of Ukraine — considerably more than has been reported.']

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vanwege het NYT artikel kan het RT artikel door trollen niet worden afgedaan als Russische propaganda.

      Delete
  13. Ze is weer vertrokken:

    [Pelosi departs from Taiwan], bron: https://swentr.site/news/560114-pelosi-taiwan-us-china/

    Voorlopig is er niets (of in ieder geval niet veel) gebeurd. Ik weet (nog) niet goed hoe een en ander te duiden. Slag gewonnen door het leugenimperium? Of heeft The Saker gelijk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik denk de laatste. De eerste sancties zijn al afgekondigd: Geen batterijenfabriek in de US (10.000 banen) voor Tesla en Taiwan kan 2000 producten niet meer exporteren. Bedrijven die samenwerken met Taiwan worden ook gestraft. More to come. Ook is sprake van een mogelijke blokkade van het eiland.
      China levert geen producten meer aan het eiland, wat letterlijk alles moet invoeren. Dat wordt hongeren...

      Delete
    2. Dat van die batterijenfabriek heb ik gelezen, uit het artikel maakte ik wel op dat het om een beslissing van het bedrijf ging en niet opgelegd door de Chinese overheid. Maar wat niet is, kan nog komen uiteraard.

      Maar had het dan niet beter geweest als China tevoren wat minder op de militaire trom had geslagen? Het had gelaten bij: er komt een reactie en u ziet wel welke.

      Delete
    3. [Maar had het dan niet beter geweest als China tevoren wat minder op de militaire trom had geslagen?]
      Maar dat hebben ze helemaal niet gedaan. Ik heb vandaag ergens uitleg gezien van de Chinese tekentjes. Daar kwam helemaal geen oorlog in voor. Ik ga dat even zoeken en meld het hieronder.

      Dat gedoe met oorlog enzo (neerschieten pelosi) komt uit de koker van de (hm)msm. Die fokken de boel op.

      Delete
    4. Ik kan het gewraakte artikel niet meer vinden. Hier wel een uitspraak, waar het woord oorlog niet in voorkomt. Ik laat het even hierbij, heb 4-kante ogen van het zoeken. Verder ondertussen bij @Blik ook nog het nodige geplaatst.
      Heb je de reacties van de laatste aanwinst nog gezien. Het is gewoon een trol.

      Delete
    5. Dank voor de aanvulling c.q. het zoeken. Ik doelde eigenlijk op de video's die door het Chinese leger kwamen + een of andere tekst op de officiële account van het leger. Ik heb het gezien bij Trunews. Ik zal de uitzendingen morgen even terugkijken en dan hier plaatsen. Ik volg de MSM niet en heb er ook niet veel over gelezen op de diverse alternatieve media.

      Ik had overigens niet verwacht dat ze het vliegtuig van 'the old hag' zouden neerschieten :-)))) Het blijkt maar weer dat in het westen écht 'the idiots in charge' zijn.

      Delete
    6. [Heb je de reacties van de laatste aanwinst nog gezien. Het is gewoon een trol.]

      Ja, en nog een slechte trol ook.

      Delete
    7. De aanhouder wint, zegt het spreekwoord. Gevonden bij Moon of Alabama. "A short thread on China's" enz.

      Delete
    8. Dank, die heb ik over het hoofd gezien, ga ik lezen :-)

      Delete
    9. Het beloofde fragment van de uitzending van Trunews van afgelopen maandag (video's van Chinese leger): https://www.trunews.com/stream/pugnacious-pelosi-house-speaker-ignores-china-s-war-threats

      Het fragment begint op minuut 11.07

      Delete
    10. De bewuste video begint op minuut 12.39

      Delete
  14. Zojuist een slecht telefoontje gehad: Mijn schoonzus, alle prikken gehad, ligt met longkanker op sterven. Alle "medicatie" gestopt, ze is er slecht aan toe. Ik ben des duivels.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schoonzus overleden. 60 jr, zou net met pensioen gaan. Ik stop er even mee, ogen zijn nat, zie niks meer.

      Delete
    2. Dank je wel. Partner komt vandaag terug. Zondag naar @JV gaat dus niet door. Ander keertje. Sorry.

      Delete
  15. Ik denk dat dit:

    [Het valt me nog mee: The UN has condemned the use of banned anti-personnel mines by Ukrainian militants "petal". Maarrrr ..... wil die clown nu wel luisteren? Of verzint hij nu weer een andere oorlogsmisdaad?]

    en dit:

    [Wat nog meer verboden is, begint nu ineens op te vallen: Op de lichtbalk van rtlZ staat: Amnesty verdedigingstactiek een gevaar voor eigen burgers.]

    te maken heeft met dit:

    [Trouble in paradise?] (zie hierboven August 3, 2022 at 1:29 PM)

    Zo:

    [De strop rond de nek van Elenskyy wordt langzaam aangehaald. ]

    zie ik het ook. Ze willen van hem af.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Maarrrr ..... wil die clown nu wel luisteren?]
      Dus niet. Vandaag weer een aanval op een gevangenis in Donetsk. Onder voorbehoud, nog geen bevestiging gezien.

      Delete
    2. Ook een begrafenis wordt niet met rust gelaten.

      Delete
    3. Een dag later wordt er een ziekenhuis gebombardeerd. "Amnesty, zeg er wat van, of neem je daar ook weer 4 maanden de tijd voor?" Zou best wel kunnen, Amnesty is tenslotte ook gekocht door soros.

      Delete
    4. Op dit moment ben ik al blij dat de grote massa eindelijk wordt ingelicht over het ware karakter van het regime in Kiev nu de MSM niet anders kan dan te berichten over de wandaden van het leger van Oekraïne.


      [Zou best wel kunnen, Amnesty is tenslotte ook gekocht door soros.]

      Al die NGO's zijn verworden tot politieke instrumenten vandaar dat het opmerkelijk is dat Amnesty na 8 jaar zwijgen (of heb ik iets gemist?) verslag doet van de wandaden van het leger van Oekraïne.

      Delete
  16. Ondertussen in Taiwan:

    [Taiwanese envoy invites German MPs to visit island], bron: https://swentr.site/news/560191-germany-taiwan-visit-bundestag/

    Laten we fijn verder gaan met het provoceren van China, ben benieuwd of de Duitsers zo gek zijn op de uitnodiging in te gaan.

    ReplyDelete
  17. Inmiddels loopt Telegram helemaal vol met posten over de bio-labs. De conclusie valt eruit te trekken, dat Covid-19 een bio-wapen is van het LeugenImperium, wat expres is losgelaten.
    Ron Unz trapt af, terwijl ik een compilatie maak. Dat duurt wel eventjes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voorlopig even deze:
      https://telegra.ph/Briefing-by-Lieutenant-General-Igor-Kirillov-Head-of-NuclearBiological-and-Chemical-Protection-Troops-of-the-Russian-Armed-Force-08-04

      https://disk.yandex.ru/d/1VlSxAwhD5Hpbw

      https://t.me/azmilitary11/12772

      Het geïsoleerde Rusland:
      https://t.me/azmilitary11/12765
      10 Landen zoeken aansluiting bij de BRICS.

      Delete
    2. [https://telegra.ph/Briefing-by-Lieutenant-General-Igor-Kirillov-Head-of-NuclearBiological-and-Chemical-Protection-Troops-of-the-Russian-Armed-Force-08-04]

      Berichtgeving RT over dit onderwerp:

      [US government may be complicit in emergence of Covid – Russia ], bron: https://swentr.site/news/560246-usaid-covid-origin-moscow/

      Delete
    3. https://telegra.ph/file/af182e44e656ddf1e21ac.mp4?_=7

      Delete
  18. @G.B., heb je gezien wat de trol bij de buren onder jouw een van jouw berichten heeft geplaatst?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, de bekende anti-semiten kaart.

      Delete
    2. Inmiddels beantwoord, na steun van @Dwarsligger te hebben genoten. we moeten wel oppassen, dat die trol geen aanleiding krijgt om hier te posten. Alhoewel @JV ze onmiddellijk ze zal verwijderen, liefst zonder iets te zeggen. Dus ook niet meer crossposten naar @Blik.

      Delete
    3. [Inmiddels beantwoord, na steun van @Dwarsligger te hebben genoten]

      Ja, gelezen. Niet alleen steun maar ook een advies, een advies waar ik het mee eens ben.


      [we moeten wel oppassen, dat die trol geen aanleiding krijgt om hier te posten.]

      Dat lijkt me een gepasseerd station :-))) er staat aanleiding genoeg hier.

      Delete
    4. [er staat aanleiding genoeg hier.]
      Ik bedoel daarmee, dat er geen links bij @Blik worden geplaatst, die verwijzen naar dit blog.

      Het laatste goede nieuws uit Spanje is, dat er een wet is aangenomen, die het verdwijnen van cash-geld verbiedt. Cash-geld blijft in Spanje!. Dit laatste werd vernomen door mijn partner in een Spaans hotel. Die wet komt een dezer dagen hier wel bovendrijven. Wellicht dat de smurf ons meer kan inlichten.

      Delete
    5. [een advies waar ik het mee eens ben.]
      Verklaar je nader. Ga ik wel eens te ver dan? Vertel ik leugens, zoals het leugenvolkje doet?

      Delete
    6. [Vertel ik leugens, zoals het leugenvolkje doet?]

      Nee, maar je moet het slimmer doen. Als je het slimmer aanpakt, kun je echt heel veel zeggen terwijl tegelijkertijd het moeilijker wordt om de a.s. kaart te trekken.

      Delete
    7. [Ik bedoel daarmee, dat er geen links bij @Blik worden geplaatst, die verwijzen naar dit blog.]

      Bedoel je het zo, dat doe ik nooit maar het is wel handig ja als @JV daar, in ieder geval voorlopig, mee ophoudt.

      Delete
    8. 't Wordt nu spannend, maar ik ga het wel weghalen. Leve de vrijheid van meningsuiting, behalve voor goy's.

      Delete
    9. @G.B., haal maar weg ja, want dit is bij de rechtbank niet te verdedigen.

      Delete
    10. Weg gehaald en mij verbaasd over de discussie, waarbij de trol niet in gaat op de goede argumenten van @Dwarsligger. Duidelijk te zien.

      Delete
    11. Ten eerste had je anders verwacht (dat de trol er wel op in zou gaan)? Ten tweede de trol gaat er wel degelijk op in (gebruikt het om jou verder zwart te maken) dus zo goed zijn die argumenten niet.

      Delete
  19. In het AD is Ozcan Aykol een columnist.
    Laag niveau.

    https://www.bndestem.nl/binnenland/russische-wraakzucht-is-ontembaar-en-land-zal-er-alles-aan-doen-om-als-winnaar-uit-poetin-oorlog-te-komen~aa8974dc/

    Bij hoge uitzondering was er mogelijkheid tot reaberen.

    Mijn eerste reactie:
    Ook in Amerika zijn Staten waar heel hoge gevangnisstraffen staan op het bezit van softdrugs. In Missisippi zit een man levenslang uit wegens enkele grammen softdrugs, hoorde ik van Garland Nixon op youtube.

    Omdat die geplaatst is, heb ik er nog maar een geschreven:

    Mijn tweede reactie:
    Het Westen is ook niet zo redelijk hoor. De Duitse her-eniging kon alleen doorgaan omdat 'we' beloofden dat de Nato nooit een inch naar het ossten zou uitbreiden. We hielden die belofte niet. De moord op de Donbassers is tweemaal door een akkoord gestopt. Minsk 1 en Minsk 2. Wij voerden die akkoorden nooit uit. In december eiste Poetin dat we ons woord zouden houden, zodat Rusland veilig bleef. Zouden we die beloften niet nakomen, danzou hij die veiligheid 'militair' afdwingen.

    ===-

    Het heeft allemaal geen enkel nut. De idiotewwn gaan gewoon door.
    Maar wat moet je dan?

    ReplyDelete
  20. @ Wolf, Sofia,

    Ja, ik had er ook aan gedacht: ik wil niet dat lieden als die Hildegard hier komen, want dan moet ik uit voorzorg de helft van mijn blogs weg laten...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denk je niet dat jouw blog al lang bekend is bij de autoriteiten?

      De reactie van @G.B. bij @Blik ging echt veel te ver. Had ik moderator van dat blog geweest dan had ik die reactie verwijderd en hem een forse waarschuwing gegeven.

      Delete
    2. Is het niet mogelijk, dat het blog beperkt bereikbaar is? Niemand kan iets zien, behalve als je toegelaten bent.

      Delete
    3. Voor een directe maatregel kan je de naam van het blog veranderen. Dan is het voor bekenden niet meer te vinden. Je staat dan heel laag bij google, dus via die weg ben je ook niet te vinden.
      Of je 'mannetje' nieuwe software laten installeren en een ander soort blog opzetten. Mijn mannetje heeft geen tijd om het te doen.

      Delete
    4. [Is het niet mogelijk, dat het blog beperkt bereikbaar is? Niemand kan iets zien, behalve als je toegelaten bent.]

      Dit zou een goede oplossing zijn maar ik heb geen idee of blogspot die mogelijkheid biedt.

      Delete
    5. Die is er wel degelijk. Je moet naar je blogspot pagina gaan en daar links onder instellingen. Daar valt die schakelmogelijkheid te zien.

      Delete
    6. Dan lijkt me dat in ieder geval voorlopig de beste oplossing en iets wat @JV niet veel tijd kost om te doen. Instellingen aanpassen en twee gebruikers toelaten :-))

      Delete
    7. Ik weet niet wat de gewraakte passage van Wolf was, maar als Sofia zegt dat het veel te ver ging, dan is het aan Wolf om zich aan te passen.

      Ik vind het niet leuk om een bloig te schrijven en dan af te sluiten voor de hele buitenwereld.
      Er zijn echt wel mensen die af en toe lezen, ook al beweer ik hier vaak dat jullie de enige twee zijn. Jullie reageren en houden het een levend blog. Waar jullie ook veel aan toe voegen. Dat is nuttig, maar niet als het niet zichtbaar is voor de buitenwereld.

      Ik ben bereid om het hele blog, inclusief de reacties, ergens anders als een mirror site te plaatsen, maar waar begin ik? Wie kent iemand die weet hoe je dat aanpakt?
      Volgens mij doe je dat bijna helemaal geautomatiseerd... maar hoe?

      Delete
    8. [maar als Sofia zegt dat het veel te ver ging,]

      Ja, die laatste zin van die bijdrage ging echt veel te ver. Hij had het veel slimmer aan kunnen pakken, nu gaf hij de trol munitie, schoot hij zichzelf in de voet en had hij @Blik in de problemen kunnen brengen. Zoals ik al schreef, die bijdrage was niet te verdedigen voor de rechter.


      [Ik vind het niet leuk om een bloig te schrijven en dan af te sluiten voor de hele buitenwereld.]

      Dat is de keerzijde ja en inderdaad jammer want daar doe je het tenslotte voor: mensen informeren. Maar ik vraag me af of de trol hier komt en zo ja, laat maar komen :-)))))))))


      Delete
  21. Misschien interessant voor 'Hildegard' :

    drie gedegen artikelen die aantonen dat Israel 911 heeft gepleegd:

    Laurant Guyenot:
    https://www.unz.com/article/911-was-an-israeli-job/

    Alan Sabrosky ( Sabrosky is joods):
    https://www.unz.com/article/demystifying-9-11-israel-and-the-tactics-of-mistake/

    Ron Unz ( joods) schreef een aantal artikelen over joden en over Israel. Ook in verband met 911:
    https://www.unz.com/page/jews-nazis-and-israel-articles/

    Max Blumenthal ( joods) was aanwezig op een bijeenkomst van rabbi's die het er over eens waren dat je een Palestijns kind van 2 jaar mag doden.
    Het boek heette 'The King's Torah "
    How To Kill Goyim And Influence People -- Torat Ha'melech
    https://youtu.be/gtJzpAO3hEw

    Nu hoop ik maar dat U niet gaat melden dat hier antisemitische berichten worden gepost.
    Dat is niet zo.
    Hier worden zaken besproken over een volk dat in zijn diepste geloof vindt dat de wereld er alleen voor hen is, en dat de rest dus moet worden opgeruimd. ( De Gaon van Vilna zegt het ...)

    Maar ze worden besproken door joden ( Sabrosky, Unz, Blumenthal), dus je moet wel lenig van geest zijn om te beweren dat dit anti-semititische leugens zijn.
    Het is informatie die bekend hoort te zijn.

    Per slot van rekening staan we aan de vooravond van een gigantische catastrofe , volgens

    Jordan Peterson ( joodse echtgenote) en Michael Yon: https://www.youtube.com/watch?v=R7gAEkzIgvw

    En Gerald Celente is nòg pessimistischer:
    https://www.youtube.com/watch?v=3avgtqPKVc8

    Aan de slag, Hildegard: studeren en doen wat 'het goede' is.

    "Het Goede' is in elk geval niet om een nuttige idioot te zijn die zijn eigen vijand ('By way of deception, we make war') helpt bij het uitroeien van zijn eigen familie ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In de Jordan Peterson video zegt Michael Yon:
      China voert oorlog door overal musea te bouwen waar de gruweldaden van Japan in de jaren 30 getoond worden. Ze bouwen ze ook in andere Aziatische landen. 'War by Memorials'.
      Per ongeluk noemt Yon ook een holocaust Museum in Texas, dan wordt het Peterson te heet onder de voeten en verandert hij snel de richting van het gesprek !

      ----
      "War by 'Justice' is wat Assange en Alex Jones mee maken.

      De straf voor Jones is zo belachelijk hoog , dat zelfs de MSM nu openlijk zeggen dat het in feite op "Censuur voor critici" neer komt, omdat men zo elke criticus wil afschrikken:

      'De schadevergoeding van 4,1 miljoen dollar geldt als compensatie voor de geleden schade door de nabestaanden van Lewis. Het veel hogere bedrag dat vrijdag werd bepaald, geldt als een soort boete die Jones en anderen af moet schrikken in de toekomst dergelijke uitspraken te doen. '

      https://www.bndestem.nl/buitenland/complotdenker-alex-jones-krijgt-van-jury-nog-eens-ruim-40-miljoen-extra-boete~a6946c16/

      1984 is hier.
      De persvrijheid zal morgen voorbij zijn.
      Nu komen er nog een paar martelaren, en dan is het gedaan.

      Delete
    2. De trol bij @Blik gaat niet in op wat je geschreven hebt maar vraagt enkel om een bron waar gemeld wordt dat Tammy Roberts joods is. Intenties lijken me duidelijk.

      Delete
  22. Dit is ook een leuke. Ik plaats ff niks bij @Blik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Dwarsligger had 2 goede bijdragen daar geschreven die hij weer heeft weggehaald.

      Delete
    2. Gemist: Stan van Houcke en de komende politiestaat. (Die is er al.)

      Delete
    3. Een Chinees, die het licht heeft gezien en door de leugens van het LeugenImperium breekt.

      Delete
  23. Belangrijk: https://t.me/azmilitary11/13312

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Belangrijk]

      De NOS meldde dit vandaag op TT, Ze meldde volgens hen gister dat dit soort referenda vredesoverleg (ik wist niet dat er vredesoverleg gaande is of gaat dit over de achter de schermen gesprekken tussen Rusland en de V.S. waar jij over meldde) doorkruisen.


      [En een Russische basis in Europa.]

      Dat zou een interessante ontwikkeling zijn.

      Delete
    2. [dit soort referenda vredesoverleg]
      Geen vredesoverleg, maar toetreding tot Rusland. Op dezelfde manier als de Krim, mogen de mensen zelf aangeven, of ze onderdeel worden van de Russische Federatie.
      Straks vraagt Hongarije ook nog eens of ze er bij mogen.

      [Dat zou een interessante ontwikkeling zijn.]
      Dat is het zeker. Dan heeft Rusland een basis in het hart van Europa en kunnen ze de 2 andere landen met kernraketten van 2 kanten aanvallen. En reken maar, dat het een knoert van een basis wordt.

      Ook heel fijn voor de Serviërs, die dan voldoende bescherming hebben en nu eens flink' los kunnen gaan' op hun Europese collega's, zonder gelijk te worden aangevallen. We zullen geen enkel probleem meer vernemen van die achterlijke Kosovaren, die zijn nu muisstil. Dat krijg je met een Von Der Lügen, die denkt dictatortje te kunnen spelen.
      Toch wel leuk hoe dit uitpakt: Het LeugenImperium zit te stoken en krijgt prompt een Russische basis op de stoep.

      Russia, Russia, Russia... (weet je nog? BC)

      Delete
    3. [Geen vredesoverleg, maar toetreding tot Rusland.]

      Dat is het onderwerp van het referendum maar 'Zé' geeft volgens de NOS aan dat dit soort referenda vredesoverleg doorkruisen. Daarmee wordt gesuggereerd dat vredesoverleg al gaande is en dat het referendum dit overleg in de weg zit. Vandaar dat mijn vraag welk vredesoverleg 'Zé' bedoelt, of dat misschien die geheime gesprekken achter de schermen zijn waar jij het over had een tijdje geleden.

      Delete
    4. Ik heb geen berichten meer gezien van geheim overleg. Vredesbesprekingen zijn -in ieder geval- niet im frage, aangezien de RF daarover de boot -vooralsnog- afhoudt, volgens een van mijn TG-kanalen. (kan het niet zo gauw meer vinden, maar ik weet er wel van...)

      De tendens neigt er wel naar, dat Zé spoedig onder de bus zal worden gegooid.

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. [Ik heb geen berichten meer gezien van geheim overleg.]

      Dat hoeft niets te betekenen, 'geheim' houdt nu eenmaal in dat er niets bekend is/wordt :-))))


      [Vredesbesprekingen zijn -in ieder geval- niet im frage, aangezien de RF daarover de boot -vooralsnog- afhoudt, volgens een van mijn TG-kanalen]

      Dat lijkt me ook niet (dat er vredesbesprekingen gaande zijn) echter dan vraag ik me af waar 'Zé' het over heeft.

      Delete
    7. [Straks vraagt Hongarije ook nog eens of ze er bij mogen.]

      Daar zat ik laatst ook aan te denken en zeker nadat ik een recente speech van Orban zag.

      Delete
    8. Wordt het referendum een eitje? Het is te hopen van wel. Al zullen de joodse Nazi's er alles aan doen, om de boel te frustreren.

      Delete
    9. Onder wiens gezag zijn beide gebieden? Nog steeds Oekraïne (gezien de opmerking over de verplichte evacuaties van de burgers)? Dat is me niet duidelijk en maakt m.i. ook nogal verschil.

      Delete
  24. Replies
    1. Oud nieuws (februari 2021), BG is daar (India) ook niet meer welkom.

      Delete
    2. [Oud nieuws]
      Weet ik, maar het is leuk het te herhalen. Alles om Pfizer te demoniseren.

      Delete
    3. Hahahaha, in dat geval eens met herplaatsen.

      Delete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. These are dark times for our Nation. Verklaring Donald Trump over de FBI-inval van zijn woning.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als het de bedoeling is om Trump een enorme steun in de rug te geven dan is dit de juiste zet van de 'idiots in charge', zo niet dan is het heel, heel erg dom.

      Delete
    2. Dan hoort dit er ook een beetje bij. Iedere keer duikt die Epstein op.

      [Trump een enorme steun in de rug te geven]
      Dat ligt eraan: normaliter zou ik zeggen van ja. Aan de andere kant zag ik een tjoep, met de titel: "dit blijft aan hem kleven". Maar dat is spinnen van de npo.

      Delete
    3. [Dan hoort dit er ook een beetje bij. Iedere keer duikt die Epstein op.]

      Ja, de boel is nogal verweven en dan druk ik het zacht uit.


      [Dat ligt eraan: normaliter zou ik zeggen van ja. Aan de andere kant zag ik een tjoep, met de titel: "dit blijft aan hem kleven". Maar dat is spinnen van de npo.]

      Of het is geen spinnen van de npo maar datgene wat ze willen (of zouden willen) bereiken met die 'raid'. Dat zou betekenen dat ze willen voorkomen dat hij weer een gooi naar het presidentschap doet.

      Delete
    4. [een gooi naar het presidentschap doet.]
      Trump legt uit, dat het hem gaat helpen en bedankt de FBI voor de aftrap van de herverkiezingscampagne.
      Zo kan je iets negatiefs naar positief draaien.

      Delete
    5. De corruptie is unbelieveble in het LeugenImperium. Zoals verderop naar beneden staat: Als je dit als script bij een filmmaatschappij inlevert, lachen ze je uit: het is té corrupt.

      Delete
    6. Hier een bericht van de huiszoeking van Trump. Hierbij gebruikt hij het woord "planten" in het kader van bewijs. Alles wat hem straks wordt aangewreven, zal hij pareren met: "Het is geplant". Daag, bewijs.

      Delete
  27. Heel interessante video met KHZ. 2 Uur op het puntje van de stoel en op het eind vragen uit het publiek. Informatief.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat was zeer interessant, die wil ik binnenkort nog een keer bekijken.

      Delete
  28. Over hypocrisie gesproken: je gaat er bijna van schrikken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de hypocrisie is stuitend. Ik gebruik die voorbeelden trouwens al sinds eind februari om mensen duidelijk te maken wat er speelt en hoe arrogant het westen feitelijk is geworden.

      Delete
    2. Ik weet niet of er sprake is van arrogantie, het is byond. Ze denken zo veel macht te hebben, dat ze zich nergens meer voor schamen. De leugens worden steeds absurder en ze denken, dat niemand hen meer durft te corrigeren. Als je vroeger loog in de kamer, dan kon je vertrekken. Nu blijven ze gewoon zitten. Ze weten, dat de gevestigde machten corrupt zijn, daarom durven ze dat.
      Ik weet alleen niet, wat de trigger wordt, om een gigantische, gewelddadige correctie uit te lokken.

      Delete
    3. Zich onaantastbaar wanend, is misschien een betere omschrijving dan arrogant.


      [Ik weet alleen niet, wat de trigger wordt, om een gigantische, gewelddadige correctie uit te lokken.]

      Ik ook niet, het enige wat ik zeker weet, is dat er een correctie komt, hoe die eruit gaat zien en/of hoe gewelddadig die gaat worden (of niet), is afwachten en zal ook afhangen (denk ik) van de (politieke) elite zelf.

      Delete
    4. [Zich onaantastbaar wanend, is misschien een betere omschrijving dan arrogant.]
      Correct.

      Delete
  29. Een nieuwe held is opgestaan: Steven Seagal. Hij gaat een documentaire maken over de oorlog in de Donbass.
    Hier hebben we wat aan. Een bekende acteur, die niet meeheult met de 'neocons' zullen we maar zeggen.
    Klik op 'context' en je ziet nog een paar interessante berichten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker interessant. Ik wist niet dat Steven Seagal 30 jaar geleden al gewaarschuwd heeft!

      Delete
  30. Van het één komt het ander en (ik weet niet of ik het herhaal) daar is 't ie weer: de Holocaust, maar dan anders.

    ReplyDelete
  31. Replies
    1. Eerste bericht begrijp ik niet, site ken ik.

      Delete
    2. [Eerste bericht begrijp ik niet]
      Sorry, blog no. 1306 van dit blog. We zitten nu op 1319.

      Delete
    3. Okay dank, ik was al op de site aan het zoeken geslagen :-))))

      Delete
  32. Gaat Trump het opgeven? Volgens Andrew Anglin wel, begrijp ik uit zijn verhaal. "Trump Raid: This Is Probably the End, Friends". Alleen: 'probably' staat er nog bij. Uit de comments word ik ook niet veel wijzer en het zijn er nogal wat. >400.

    Ondertussen maakt China een permanente blokkade rond Taiwan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Gaat Trump het opgeven? Volgens Andrew Anglin wel, begrijp ik uit zijn verhaal. "Trump Raid: This Is Probably the End, Friends". Alleen: 'probably' staat er nog bij. Uit de comments word ik ook niet veel wijzer en het zijn er nogal wat. >400.]

      Het gaat niet zozeer om opgeven maar dat het hem onmogelijk wordt gemaakt om de 'primaries' te winnen en daarmee kan hij zich natuurlijk ook niet verkiesbaar stellen. De comments heb ik niet gelezen dat waren me er teveel :-))

      Mocht Trump veroordeeld worden dan is het natuurlijk helemaal uitgesloten dat hij ooit nog een gooi naar het presidentschap kan doen want dat sluit de wet uit. Het zal er m.i. ook vanaf hangen wat de Republikeinen doen, gaan die eindelijk écht terugvechten of blijft het bij sputteren (ze worden niet voor niets vaak 'cuckservatives' genoemd).

      Uit het artikel van AA maak ik op dat hij denkt dat Ron DeSantis naar voren wordt geschoven. Ik weet niet of dat een slechte keus is.

      Delete
    2. Maar duidelijk is dat de V.S. (verder) afglijdt.

      Delete
    3. De uitzending van Trunews van gister is in dit kader (situatie Trump) ook interessant: https://www.trunews.com/stream/here-s-why-the-corrupt-fbi-raided-president-trump-s-home

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  33. Stoltenberg is volkomen de weg kwijt en denkt, dat Serviërs mongolen zijn. Je moet maar durven, eerst bombarderen en dan: "Stoltenberg said that NATO is a long—standing and close friend of Serbia".

    It's like the perverted love of a maniac who slowly kills and dismembers the victim, saying that he is her friend..1 week ago he said NATO will intervene if Serbia ''act aggresively'' on Kosovo.

    Maar hij is bang, dat de RF een basis in Servië bouwt. Dan wordt de otan steeds verder ingesloten.

    ReplyDelete
  34. Het ene rampverhaal na het andere volgt op het internet: Engeland in verval. Stijgende energieprijzen, droogte, overstromingen, politie, die geen enkele diefstal weet op te lossen, enz.
    Polen, wat straks zonder gas zit in december. Het houdt maar niet op.

    Zouden regeringen het soms expres doen? Zodat, als Covid weer 'terugkomt' de prikjes wat makkelijker te verkopen zijn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mooie link om te verspreiden. Wij weten dit allemaal reeds, maar de 'gewone' burger?

      Delete
  35. And now something completely different: Kunst met een hoofdletter. Prachtige, romantische schilderijen met soms op een foto gelijkend kunstwerkje tussendoor. Meisje op bankje met blote voeten aan de rivier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En we blijven nog even in de culturele sfeer: prachtige song, zangeres (let op het haar) en vibrato. Die ouwe vult het plaatje mooi aan, zonder mee te doen. Gewoon er zijn is genoeg voor het geheel.

      Delete
  36. Lord Of War is gaan spitten in de geschiedenis van het LeugenImperium met verrassende resultaten.

    ReplyDelete
  37. Ze zijn echt bang dat Trump over 2 jaar gaat winnen.
    De versdacht -makerij gaat dus gewoon door: 3 jaar Russia-Gate. Nu een nieuwe sessie.

    Je kan natuurlijk iedereen van allerlei zaken beschuldigen.
    En dat doen ze dan ook bij Trump.

    Maar volgens Mercouris kan het zijn dat Trump documenten heeft gecopieerd over de betrokkenheid van de CIA bij de moord op Kennedy, en dat Trump die gebruikt als zijn levensverzekering.

    Toch wel naief om te denken dat Trump dat bewijs alleen in Mar a Lago zou bewaren.

    ReplyDelete
  38. @ Wolf,
    dat bericht op 1306 heb ik gelezen, maar dat artikel bevat volop achterhaalde informatie. Nu nog geen tijd om dat uit te leggen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Nu nog geen tijd om dat uit te leggen.]
      Ok. Duidelijk. Uitleg niet nodig. Even een belangrijk plaatje parkeren.

      Delete