Tuesday, May 12, 2020

1038 Longarts David Prins over Corona, vaccins en Bill Gates.


Het internet staat helemaal vol met beweringen dat Bill Gates de gevaarlijkste man ter wereld is die dit virus heeft verspreid om ons daarna allemaal tot vaccinaties te verplichten  waarmee hij dan flink wat mensen kan laten sterven.

De beschuldigingen worden nergens onderbouwd, laat staan bewezen.
De lieden die het beweren geloven vaak dat dit virus niet zo gevaarlijk is, en dat dat de lockdown op zich al boosaardig is.

Ik sta hier veel voorzichtiger in.

Ja, de vader van Gates vond dat er te veel mensen op de wereld waren.
En nu denkt die zoon dat ook?
En die wil ons dus vermoorden?
En hij heeft zelfs een keer gezegd dat er met hulp van vaccins minder mensen op de wereld kunnen komen?
En hij heeft al voorspeld dat er een grote pandemie komt?
En op 18 oktober zijn er al simulatie oefeningen geweest?
En hij is India al uit gegooid omdat er heel veel kinderen stierven aan een vorm van polio, nadat ze zijn vaccins hadden gekregen?

De bewijzen liggen dus voor het oprapen?

Ik ken alle verhalen, en over Event 201 schreef ik 2 maanden geleden al op dit blog.
Ik vind ook dat Gates kritisch moet worden gevolgd.
Maar ik wil niet behoren tot de mensen die hem nu al veroordelen.
En ik zie dat hij ook veel goed werk doet, wat anders door niemand gedaan zou kunnen worden.
Als hij een kleinere wereldbevolking wil, dan  is hij verkeerd bezig, want hij heeft volgens mij al wel een miljoen mensenlevens gered. Wie van ons kan dat zeggen?  Wie kan zeggen dat hij al miljoenen kinderen van polio heeft gered? U niet. Ik niet. Gates wel.

Het ontbreekt me nu aan de tijd om dat allemaal te onderbouwen, maar ik deel de mening van de longarts David Prins: 

Er gebeuren rare dingen. Die moeten we benoemen en de politici bevragen.
En we moeten Gates in de gaten houden.

Laat ons daar eens mee beginnen.

Hier david Prins op bitchute:  https://www.dlmplus.nl/2020/05/10/nl-longarts-legt-in-8-minuten-absurditeit-corona-maatregelen-bloot/


Hier David Prins  op 'open Tube': https://open.tube/videos/watch/919cad59-859e-4720-acb0-a8c3ca1b1f66

(David Prins kreeg flink op zijn donder van de Elite, en krabbelde op linked in een beetje terug.
Op youtube is de video niet meer te zien.
Ik vraag me af of de video elders wel  zichtbaar zal blijven.) 

Heeft iemand de tekst uitgeschreven?

14 comments:

  1. Quercetine overal uitverkocht,met enorme achterstand voor nieuwe orders. Ook Artemisia wordt lastig, maar ik heb 3 A. annua en 3 A.
    absinthum zaailingen gekocht. En op weg naar huis wat A. vulgaris geplukt. Mijn huisapotheek met selenium en melatonin uitgebreid: volgens dr Martenson en dr Seault hebben die veel effect: De medcram colleges staan biochemisch op erg hoog niveau: veel dingen die ik tijdens mijn studie net aantipte worden nu pas in context gebracht en nu pas duidelijk.

    Voor mij blijft het dus voorlopig tonic en af en toe grapefruit.

    Selenium heeft ook een ionophore nodig. Er zullen best wel natuurlijke middelen zijn, maar in een schepje veevoer zit er ook een (lasalocid):

    https://agraplan.nl/de/winkel/premix-de/avaplan/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha : vooruitziende blik: Nog Quercetine voor bijna 2 maande,. ( Had 100 plus 60 = 160 pillen. Voor 80 dagen. )
      Heb vandaag de NAC gehaald, en de Selenium.

      NAC isa gisteren door Seheult uitgelegd.
      JHe begrijpt daty dit behoorlijk boven mijn pet gaat, maar ik heb wel een idee, en het stofje lijkt me vooral als je denkt besmet te zijn, heel essentieel. Ik slik het nu nog niet.

      Nu is op heel goede voet sta met Bill, kan ik hem misschien vragen op een flesje Hydroxychloroquine?
      Wat denk je , Rootman?
      Of zou hij mij óók willen vermoorden..

      Delete
    2. [Quercetine overal uitverkocht]
      Valt wel mee hoor, hier al 2 adressen:
      https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/181-Quercetine
      https://www.vitaminadviceshop.nl/nl/supplementen/antioxidanten/?subsubcategory=quercetine
      Bij beide zie je, welke wel of niet is uitverkocht.

      Delete
    3. [Of zou hij mij óók willen vermoorden.]
      Natuurlijk ga jij er ook aan, jij weet je gewicht niet eens op peil te houden. Gates heeft de pest aan dat soort. Er mogen uiteindelijk maar 500 miljoen mensen in leven blijven, dus zeker geen 'mensen met een vlekje'. Alles om de Aarde te sparen voor het alles-opvretende-insect, genaamd 'mens'.

      Delete
    4. Ik geef er niet veel om, maar Melinda Gates is gezien met een hangertje met een 'satanskruis':

      https://www.fort-russ.com/2020/05/why-is-melinda-gates-wearing-an-upside-down-crucifix/

      Ik met volgens toktok duivelse smurf-avatar loop wellicht minder gevaar!

      Ik ben eigenlijk ook wel voor vermindering van de populatie, al vind ik absoluut niet dat billionares daar enige zeggenschap in dienen te hebben.

      Volgensmij zit die vermindering toch al wel in de pijp, via ecologische processen.

      Delete
  2. [Ik vind ook dat Gates kritisch moet worden gevolgd.En we moeten Gates in de gaten houden.]
    Gates is een gevalletje: het loopt als- het kwaakt als- het zwemt als- het ziet eruit als- goh, het lijkt wel een eend! Kijk niet naar wat hij zegt, maar wat hij doet. Heeft vriendjes gespeeld met Jeffrey E. en is bevriend met Madonna, die ook duidelijk pro-cabal is. Koopt overal invloed. Is slim genoeg, om te beseffen dat die invloed niet groot is. Motivatie: wil iets betekenen voor de wereld, c.q. wil in de annalen van de wereldgeschiedenis voorkomen. Uitspraak in een YT-filmpje, wat alweer is weggehaald.

    ReplyDelete
  3. De lijsten (PDFs) in dit artikel gaat ver boven mijn pet (het is meer een opsomming van actieve stoffen). Maar voor elke species worden de bekende toepassingen gegeven.

    https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1934578X19850354

    Maar toch handig om als index te gebruiken indien er nieuwe geruchten en ontdekkingen loskomen: Alle actieve stoffen in en medische toepassingen van alle Artemisia soorten.

    De bitterheid komt overeen met kinine, wie weet zijn daar meer overeenkomsten. Steppeplanten en die van koude streken zijn uiteraard niet bekend voor malaria, en antiparasiet middelen zijn ook meer bekend in culturen met grote middeleeuwse steden.

    Dragon is een keukenkruid uit de familie.

    ReplyDelete
  4. Met middeleeuwse steden bedoel ik steden en dorpen met een middeleeuwse sanitaire infrastructuur. In onze cultuur dus voor 1850 (zodoende zijn nog vele toepassingen bekend gebleven), maar momenteel meest in de 3e wereld. In het westen komen parasieten ook weer op, via vluchtelingen en in de VS door de enorme onverzekerde populatie, homelessness, etc.

    Uiteraard is de research naar antivirale eigenschappen meestal nooit gedaan. Maar dit is het type compound wat als een bord spaghetti tegen de muur gekwakt moet worden: er blijven ongetwijfeld wat sliertjes plakken.

    Eigenlijk denk ik dat dit in veel laboratoria ook wel gedaan wordt. In al die landen die onafhankelijk van de VS zijn.

    In de VS en Israel uiteraard ook, maar die worden enorm geremd door hun patentconstructie: wanneer ze een effectieve compound vinden moet het eerst geheim blijven, en vervolgens moet het molecuul veranderd worden en opnieuw getest. Dan is het patenteerbaar om tegen woekerprijzen verkocht te worden.

    Dan lopen ze al vele stappen achter.

    Een extra probleem hebben ze omdat de geisoleerde bestanddelen vaak onstabiel zijn of niet worden opgenomen. Het hele kruid bevat vaak stabilisatoren of bestanddelen die de bio-beschikbaarheid vergroten (zoals de -quininen met zink). Of, zoals in het Malagasische drankje, gemixed met dat tropische kruid wat traditioneel altijd samen met A. annua werd bereid.

    Om zoiets te patenteren, dat is extreem ingewikkeld, zeker als alle bestanddelen eerst geisoleerd, gemodificeerd en getest moeten worden. Het patent-, test-, of het behandelingsprotocol zal enige uitleg willen waarom zo'n nieuwe combinatiepil zou werken. Dat geldt zelfs als bijna iedereen omgekocht wordt.

    Ondertussen bereiden de slimme Cubaanse en Chinese, etc. farmaceuten effectieve prototype- medicijnen, geholpen door de 3e wereld, the global south, die geen vertrouwen in het westen meer heeft en beseft dat ze elke keer helemaal onderaan de lijst belanden.

    ReplyDelete
  5. Ivermectine is volgens een nieuwe studie inderdaad effectief! Gegeven aan ziekenhuispatienten, dus eigenlijk al veel te laat, vermindert het de mortaliteit en de opnameduur.

    En het is bij de dierenapotheek nog steeds verkrijgbaar als Iverdrops! 1 pipetflesje ca 4 x 6 maanden bescherming.

    ReplyDelete
  6. Ik vind het behoorlijk abject dat veel Blik deelnemers zich nogal kritiekloos in een kamp hebben geschaard.

    Volgens mij is het nooit goed om in een kamp te zitten, een camping tijdens de vakantie is een uitzondering.

    Ik zie slechts cherry picking en conformatie- bias.

    Helaas zie ik een dergelijk verschijnsel ook op veel kleinere schaal in de volkstuin: sommige minder stabiele leden worden niet meer dagelijks tijdens het gezellige koffie half uurtje gecorrigeerd, en drijven nu nadelig af vanwege een nu meerderheid van minder gunstige invloeden.

    Inderdaad, opnieuw de aluhoedjes!

    Ik heb de aluhoedjes altijd als extreem marginaal en zwak gezien; ze kunnen nog geen redenering neerzetten. Maar op een op andere manier lijken ze op veel plaatsen enorm veel terrein te hebben gewonnen.

    Ik wil nu even niet ingaan op de inhoudelijke meningsverschillen; daar zouden ontwikkelde, intelligent mensen uiteindelijk moeten uitkomen, desnoods to agree to disagree.

    Maar wat er door corona is losgekomen is wat anders: een catastrofale splijtzwam. Ik herken wel een paar elementjes (ik heb altijd de aluhoedjes, lobbyisten en 'alternatieven' bestreden).

    Maar wat ik nooit verwacht had: het hele landschap van oppositie is totaal omgeploegd.

    Zonder in een kamp te willen zitten luister ik naar Martenson en Sehuelt, reageer ik nu hier en op Blik, af en toe.

    Naar alle forums, ook dat van Chris, met name om research en inzichten te delen. En wat creativiteit, want als je dat niet deelt stopt de stroom van inspiratie.

    ReplyDelete
  7. Iemand een theorie waarom de aluhoedjes aan de winnende hand lijken te zijn????

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. HIER HEEFT cHRIS HET VOLGENS MIJ NOG NIET GEHAD:

    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1477893920302179

    (Franse studie HCQ met goede afloop)

    (De 'news score' is een klinische test aan de hand van door de verpleging te turven score)

    https://www.cebm.net/covid-19/should-we-use-the-news-or-news2-score-when-assessing-patients-with-possible-covid-19-in-primary-care/

    ReplyDelete
  10. Sorry voor de vervelende caps lock...

    ReplyDelete