Wednesday, December 11, 2019

905 Introducing Jurgen Graf.

Over de Holocaust heb ik een duidelijk idee:  Er zijn mensen vergast in gaskamers, maar absoluut minder dan 6 miljoen.

( Bovenstaande regel maakt mij in 15 Europese landen tot een crimineel, en kan me in de gevangenis brengen.  Hoe fascistisch is dat !? Dat lage niveau haalde Nazi-Duitsland echt niet. )

Zover ik weet heeft zelfs Raul Hilberg zijn holocaust getal op 5,1 miljoen doden gezet. 
( Het getal 6 miljoen is letterlijk 'heilig', het komt uit de religie. 
Al 120 jaar geleden schreven Amerikaanse kranten dat  er vermoedelijk 6  miljoen joden werden gedood door de Tsar.  (Gerard Menuhin, pag 11:
NY Times, 25 maart 1906; Max Nordau,  1911, Basel ; NY Times 5 mei 1920.)

Pas als er 6 miljoen 'weg zijn'  zal het joodse volk terug in Israel kunnen wonen, zo zegt een oude religieuze joodse tekst. Vandaar de hang naar 6 miljoen doden. ( Gerard Menuhin, pag 12)
  --------------------------

Op UNZ.com las ik een verhaal over de Kamp Reinhard concentratiekampen. 

In de comments was een link naar een video met daarop een toespraak vanJürgen Graf.
Ik had de man nooit gehoord of gezien. Wel hier en daar wat quotes van hem gelezen.


Dus heb ik vanochtend  die toespraak eens beluisterd.
Het blijkt dat Jürgen Graf niks heeft van een starre negatief ingestelde Duitser.
Hij spreekt zelfs accentloos engels !

Hij komt als een zeer lucide man over:  vlot, intelligent, ter zake, open, geen ego.

Aan het eind van de toespraak ( Veel getallen en datums en locaties) zegt hij dat hij 15 maanden de gevangenis in moet wegens holocaust-ontkenning.

Hij noemt ook de naam van een 80 jarige Zwitser die een jaar de gevangenis in moet omdat hij een 'nieuwsbrief' aan 400 vrienden stuurde en daarin schreef dat hij zelf niet geloofde in de gaskamers. 
80 jaar oud en dan 1 jaar de gevangenis in omdat je zegt dat je ergens niet in gelooft, in een brief aan 400 kennissen....

Ja, Zwitserland is een  kolonie van de Amerikaanse Oost-kust, zoals Graf zegt.

De toespraak was trouwens in California, in 2000, en als ik het goed heb verstaan zijn daar veel bekende namen aanwezig:  Arthur Butz,  Faurisson, en nog een paar die ik nu ben vergeten.

Waar is Graf nu ?
Op Wikipedia zie ik dat Graf na deze speech niet meer terug is gegaan naar Zwitserland.  Hij heeft die gevangenisstraf dus niet uit gezeten, maar kan nooit meer terug naar huis en familie.....
Hij woont in Moscow en is daar met een  Wit-Russische vrouw gehuwd.  Hij verdient de kost als vertaler.

Op Wikipedia staat een link naar zijn website.
Die ziet er heel gedateerd uit.  Vermoedelijk al 20 jaar nauwelijks veranderd.

Maar als je rechts klikt op 'books'  dan zijn daar hele boeken te vinden met zeer, zeer veel links.
Dat is dus de situatie inde wereld:  Elke discussie wordt verboden.  De niks wetende massa gelooft in de beelden van Bergen Belsen en inde verhalen van Elie Wiesel.  Daar heeft die massa genoeg aan om zeer verontwaardigd iedere onderzoeker die duizenden pagina's heeft geschreven en honderden boeken gelezen,  terecht te wijzen.

Hoe gemakkelijk het is om al die domme mensen te overtuigen ervoer ik laatst nog:  Ik ontmoette iemand die zich een autoriteit waande , want hij was in Auschwitz geweest en had meet eigen ogen de kamer meet al die mensen haren gezien, en die andere kamer meet al die schoenen.

Tja, tegen zo veel  kennis kan ik niet op natuurlijk.
Hoewel ik  óók in Auschwitz was en ook die haren en schoenen zag.
Maar mijn conclusie was:  is dàt een bewijs? Een kamer vol meet mensenhaar en schoenen gooien kan toch iedereen, zou ik denken... 
Maar zo denkt de mens die 'reeds zeker weet wat er gebeurd is' niet. 
Je kan de mens àlles wijs maken, zoals Bertrand Russell al zei.

Bronnen: http://www.unz.com/article/what-happened-to-jews-sent-to-the-aktion-reinhardt-camps/

 De video met Jurgen Graf:  https://archive.org/details/TheFateOfUnregisteredAuschwitzInmates

De gedateerde website vaan Graf, maar met hele boeken online, als je even verder klikt: http://juergen-graf.vho.org/main/index.html




No comments:

Post a Comment