Sunday, May 14, 2023

1391 Linh Dinh denkt met logica over de Holocaust vraagstuk.

Linh Dinh is een heel intelligent man, die overal op de wereld woonde, veel las en vooral:  veel tijd heeft om over alles na te denken,  om de ware 'Toestand in de Wereld'  (TidW) te ontdekken achter de vele vele red herrings ( afleidende events). 

Direct getuige zijn van de realiteit in een land, en die ervaring  vergelijken met het Wereldbeeld dat de MSM aan het volk verkopen, is een goede manier om de echte TidW te achterhalen. 

Onze Leiders,  onze Academici en ons volk: allemaal hebben ze geen ware kennis van de landen in de wereld, en geen tijd om over oorzaken en gevolg na te denken.  Ze weten niet over Carroll Quigley en zijn quote over de Big Banks, weten niks over de Talmud, hebben geen idee van False Flags en Kleuren Revoluties en hoeveel bommen America op andere landen gooide. 

Linh Dinh had de tijd en de intelligentie om het allemala op een rijtje te zetten, en zijn opinie is dus zinvol. 

Hier vindt U zijn Substack: https://linhdinh.substack.com/

Duitse oma, Holocaust Muay Thai en zonsondergang


LINH DINH

8 MEI 2023    Link : https://linhdinh.substack.com/p/german-grandma-holocaust-muay-thai

 


 

Bovenstaande Foto: [New York, 11/4/17]

Om 18.40 uur gisteren was het 105 graden Fahrenheit ( 40 C) in Pakse, dus het was zinvol om in een restaurant met airconditioning te eten. Het was zo warm dat een blokje lopen al een beproeving was, en ik zweette meer dan wie dan ook die ik ken. Gelukkig lag Pakse Korea tegenover mijn hotel, dus dook ik daar naar binnen.

Hoewel ik vijf maanden in Zuid-Korea heb doorgebracht, ken ik slechts één Koreaans woord, mandu, dat knoedel betekent. Gisteren bestelde ik mandu's van varkensvlees, maar net toen ze aankwamen ging het licht uit, vanwege de eerste moessonregen van het seizoen. Terwijl het buiten luidruchtig naar beneden kwam, was ik meer dan bereid om in het donker te eten, maar een serveerster kwam naar de tweede verdieping, waar ik helemaal alleen was, om met haar mobieltje naar me te schijnen. Hoewel ik aangaf dat het niet nodig was, hield ze hem toch op me gericht tijdens de hele maaltijd.

Maar soms had ze hem gewoon ergens tegenaan gezet. Echt een nalatige en onverantwoordelijke werknemer, en ik betaalde 40.000 kips [$2,30] voor het eten! Zulk plichtsverzuim verdiende zeker een lang, hard pak slaag, in volledige duisternis.

Geen elektriciteit betekende geen airconditioning. Toen ze zag dat het zweet over mijn gezicht stroomde, bracht de barmhartige jonge vrouw me tissues. Voorzichtig om geen misbruik te maken van deze gulheid, pakte ik mijn eigen papieren servetten. "Ik zweet zo veel," legde ik uit.

Deze week liggen de temperaturen in Kiev, Berlijn, Brussel, Parijs en Londen al op bijna 20  C. Dat is zo aangenaam. Europa is het land van de ondergaande zon.

Nu de winter voorbij is, zijn recordhoge verwarmingskosten niet langer een probleem. Zelfs koude douches zijn verdraaglijk, zo niet verkwikkend. Als ik niet eindeloos hoefde te vliegen om er te komen, zou ik het niet erg vinden om door een straat of steeg in Boedapest, Praag, Dresden, Siena of Brighton, enz. te slenteren, maar dat zou ik alleen doen als ik de mogelijkheid had om onmiddellijk weer te vertrekken, hoezeer ik ook van Europa houd.

In Pakse, Laos, zijn er stukjes Europa. Deze week heb ik twee keer gegeten bij Dok Mai Lao Trattoria Italiana. Bijna subliem, zijn crostini, pasta's, pizze, salami, prosciutti, paté, kazen en schiacciata, enz. Hoewel er vooral buitenlanders komen, ontdekken kritische Laotianen Dok Mai Lao. De eigenaar, Coredo, weet wat hij doet. Eten is erfgoed, wat betekent dat het collectief geniaal is.

Hoewel Europa een prachtig juweel is dat door de hele mensheid gekoesterd zou moeten worden, wordt het opnieuw bedreigd met massale vernietiging. Ik had het geluk om meer dan vier jaar op dat continent door te brengen. Hoewel ik veel gezien heb, is er nog zoveel meer om me over te verwonderen.

Het is grappig. Hoewel ik herhaaldelijk heb geschreven over mijn liefde voor Europa, word ik er door idioten van beschuldigd een "anti-blanke racist" te zijn. Wie zijn die idioten? De Angry White Pussies die het meest voorkomen bij Unz Review, natuurlijk. Ik breng ze weer ter sprake omdat hun laffe en idiote vijandigheid de belangrijkste reden is voor hun zelfvernietiging. Afgetrokken door Joden links en rechts, komen ze klaar door impotent te ejaculeren.

Zie je, ze kunnen er geen genoeg van krijgen om zichzelf als slachtoffer te zien. Het voelt zo goed, ze kunnen niet stoppen met fantaseren over de hele tijd verkracht worden, dus iedereen verkracht ze, zwarten, bruinen, gelen en Arabieren, maar geen Joden natuurlijk, want ze durven het woord niet te zeggen. Omdat het zo goed voelt, doen ze niets anders dan schreeuwen, en daarom noem ik ze Boze Witte Watjes.

Zeven maanden geleden bezocht een Duitse vriend me in Vung Tau. Toen hij mijn recente verslag las over een Vietnamese hoteleigenaar in Pakse die begon met het verkopen van slechts één smaak ijs op de stoep, mailde Christian me.

Hij denkt aan zijn oma. Zij woonde in het Duitse Sudentenland en zou de grootste boerderij in haar dorp geërfd hebben als zij, en alle andere Duitsers, niet verdreven waren aan het eind van de Tweede Wereldoorlog.

"Een grappige kanttekening," schrijft Christian, "De Tsjechische regering noemde dit de "definitieve oplossing van het Duitse vraagstuk." Ah, plus ca change, plus c'est la meme chose!"

Verdreven uit hun huizen, marcheerden deze Duitsers door hun geboortedorp toen een man tegen zijn zoon mompelde: "We komen terug." Gehoord door enkele Tsjechen, werden ze eruit gerukt en doodgeslagen.

Christian's oma groeide op met een intense haat tegen Tsjechen. In haar keuken maakte ze ruzie met haar zoon, Christians vader, die volhield dat niet alle Tsjechen moordenaars en dieven waren.

Na de val van de Berlijnse muur kreeg de oude vrouw eindelijk de kans om haar geboorteplaats opnieuw te bezoeken. Daar ontmoette ze een oude klasgenoot, nu de burgemeester van het dorp. Hij wees naar een beboste heuvel en zei: "Er zijn niet genoeg bomen om alle Tsjechen op te hangen die na de oorlog misdaden tegen de Duitsers hebben begaan. Het spijt me, Christel, maar ik kan er niets aan doen."

Natuurlijk mishandelden de Tsjechen de Duitsers al voor WO II, toen kwamen de nazi's om de Tsjechen te mishandelen en te vernederen. Christenen suggereren dat Tsjechen na de oorlog wreedheden begingen tegen hun Duitse buren om hun lafheid tijdens de oorlog goed te maken.

Hoewel historische voorvallen tot ons komen als cartoons voor achterlijken, moeten we dieper kijken in de verwarde en tegenstrijdige verhalen om de waarheid eruit te halen en onzin te verwerpen. Zojuist had ik een minidebat met Isha Drew over de Holocaust.

Over een grove racistische laster tegen Vietnamezen in Apocalypse Now schrijf ik: "Hoewel volledig ongegrond, wordt het door dwazen als feit aangenomen, maar deze sukkels geloven ook in gaskamers, wonderbaarlijk instortende wolkenkrabbers, Amerikaanse presidentsverkiezingen en Jodenjabs ( de covid vaccinaties, JV)  enz.

Bezwaar makend tegen de "gaskamers" haalt Drew een BBC-profiel aan van Matt Lukas, een Joodse komiek die veel familieleden verloor tijdens de "Holocaust":

Drew: "Dus mijn vraag aan jou is: is dit allemaal vervalst? Deze lijsten compleet met namen en data die precies overeenkomen met familie dossiers die zijn grootmoeder bijhield en dossiers in Berlijn? En waar gingen deze mensen heen als ze niet naar de vernietigingskampen gingen? Is er ergens een onbekend land waar ze allemaal naartoe zijn gebracht en zijn blijven wonen en nooit pogingen hebben ondernomen om contact op te nemen met hun neven en zussen? ( JV:  Ik vind dit, itt Linh Dinh,  wel een blijvend mysterie, een nog niet beantwoorde vraag) En al die foto's en verslagen die ik in de loop der jaren heb gelezen, persoonlijke verslagen van mensen die het overleefden, meestal slechts één van de vele familieleden die het niet overleefden? ( Dat is heel vaak onzin gebleken.Héél vaak. Is totaal geen bewijs.  JV )

 Zijn die ook vervalst? U moet zich realiseren dat wat u in één zin zei belachelijk is en de schoonheid van uw gebruikelijke conversatie aantast." Isha voegt er ook aan toe: "Als tiener eind jaren vijftig en begin jaren zestig las ik veel persoonlijke verslagen van vernietigingskampen en de gedachte dat ze allemaal nep waren (en dat zouden ze allemaal moeten zijn) is niet iets wat ik nog kan toegeven."

Ik (Linh Dinh) antwoord:

Veel Holocaust-verslagen zijn onzin, andere zijn waarheidsgetrouw, maar de echte beschrijven concentratiekampen, geen vernietigingskampen met gaskamers. Misschien wel de beste, Als dit de mens is van Primo Levi. Er is geen sprake van gaskamers, en Levi overleefde tot het einde van de oorlog, zoals zoveel gevangenen van deze "vernietigingskampen". Velen stierven tegen het einde van WO II, dankzij massale geallieerde bombardementen op door de Nazi's bezette landen. De Duitsers zelf verhongerden buiten de kampen. In Vietnam stierven minstens een miljoen mensen vooral omdat er geen voedsel bij hen kon komen, dankzij de geallieerde bombardementen. Kortom, de Amerikanen veroorzaakten die skeletachtige Joden die je op de beroemde foto's ziet, inclusief de lijken die je opgestapeld ziet liggen.

Na de val van Saigon werden honderdduizenden mensen opgesloten in communistische concentratiekampen, en hun memoires klinken vaak erger dan echte Holocaustverhalen. Anderen die niet over hun helse ervaringen schreven, spraken er bij stukjes en beetjes over. Ik heb deze verhalen gehoord. Geen enkele Vietnamees beweert dat communisten dodenkampen runden, alleen wrede concentratiekampen waar vaak sadistische straffen plaatsvonden, en ja, er werden mensen vermoord.

Laat me je een onschuldige vraag stellen. Als Joden bedoeld waren om massaal vermoord te worden in vernietigingskampen, waarom waren er dan nog zoveel in leven na hun internering. Als het antwoord is dat ze bijna dood moesten werken voordat ze werden vermoord, waarom werden ze dan niet gedood toen ze zo uitgehongerd waren, door geallieerde bombardementen, dat ze nutteloos waren als werkkrachten?

Voor het liegen over zijn Holocaust ervaring kreeg Elie Wiesel de Nobelprijs!

In een recent artikel citeerde ik een passage van de website van de Auschwitz-Birkenau Memorial and Museum: "Botten die niet volledig verbrandden werden tot poeder vermalen met vijzels en vervolgens samen met de as gedumpt in de rivieren Soła en Vistula en in nabijgelegen vijvers, of op de velden gestrooid als meststof, of gebruikt als stortplaats op oneffen grond en in moerassen."

Geloof je dat?

In zijn antwoord stelt Drew dat er een onderscheid was tussen dood- en concentratiekampen, waarbij degenen die naar Sobibor werden gestuurd, bijvoorbeeld onmiddellijk werden gedood.  ( Dat zou best eens juist kunnen zijn. JV) In het uitgestrekte Auschwitz-Birkenau werden degenen die nog nuttig waren voor het werk "opgeslagen," totdat ze praktisch dood waren. "Een verwijzing naar ziekenhuizen betekende niet zoiets als medische zorg, het betekende vooral dat je niet naar buiten hoefde om te werken en dat iemand je misschien water bracht."

Linh Dinh:    Waarom hebben ze stomme ziekenhuizen om bijna-lijken water te brengen, als het doel van "dodenkampen" was om te doden? Als kogels gespaard moeten worden en een schop tegen het hoofd te veel moeite was, waarom ze dan niet gewoon laten sterven?

Om Drew's stelling te weerleggen, citeer ik Ron Unz over Anne Frank:

Ron Unz:  Maar voor mij is het meest opvallende aspect van het verhaal het feitelijke lot van het meisje volgens het officiële verhaal, zoals verteld in  Wikipedia-vermelding. Blijkbaar heerste er ziekte in haar kamp, ondanks de inspanningen van de Duitsers om die onder controle te krijgen, en ze werd al snel erg ziek, bleef meestal bedlegerig in de ziekenboeg, om uiteindelijk in de lente van 1945 aan tyfus te sterven in een ander kamp, ongeveer zes maanden na haar eerste aankomst. Het lijkt mij nogal vreemd dat een jong Joods meisje dat in Auschwitz ernstig ziek werd, zoveel tijd in de kampziekenhuizen doorbracht en daar uiteindelijk stierf, aangezien ons verteld is dat het hoofddoel van Auschwitz en andere kampen de efficiënte uitroeiing van de Joodse gevangenen was.

Ik ben geen ijveraar ( zeloot, fanaat) , ik kan het hier met iemand oneens zijn en die persoon elders toejuichen. Unz heeft gelijk met die opmerking.  ( Dinh heeft ruzie met Unz, JV )

Mijn specifieke vraag aan Drew gaat over botten die met een stamper tot poeder worden vermalen. Haar antwoord:

Ik weet niet waarom u het idee dat gemalen beenderen als meststof kunnen worden gebruikt zo absurd vindt - houtskool uit verbrande bossen werd routinematig vanuit de VS naar Groot-Brittannië geëxporteerd als meststof voordat de dagen van de fosfaatmeststoffen uit Nauru aanbraken en beendermeel wordt nog steeds gebruikt als meststof, zij het niet verkoold. Duitsland had voor zover ik weet geen bron van fosfaatmeststoffen.

Ik heb nooit gezegd dat gemalen botten als meststof absurd is, maar waarom zou je skelet-magere gevangenen de botten van miljoenen lijken die niet volledig verbrand zijn, laten verpulveren met stampers ( vijzels) ? Laten we zeggen dat ik Isha Drew niet zal inhuren als mijn doodskampbeheerder. We zijn het er tenminste over eens dat Wiesel een wezel was.

Natuurlijk, er zijn veel mensen duizend keer meer gekwalificeerd dan Drew of ik om over de Holocaust te debatteren, maar het kan niet gebeuren, is dat niet grappig?  Berkeley heeft de Free Speech Movement opgericht, maar waarom geen Holocaust Symposium daar? En een televisiedebat op prime time? Als de waarheid aan jouw kant staat, zou je de kans moeten verwelkomen om onzinmakers in hun hemd te zetten.

In het door Joden gejatte Westen is er geen waarheid, eerlijkheid of zelfs maar gezond verstand meer, alleen nog maar dogma's, volgens Joden, satanisten en idioten. Kijk, ik ben geen antisemiet. Ik geef niet over alles de schuld aan Joden.

De waarheid is dat ik de Joden niets verwijt, alleen het Joodse denken. Hoewel iedereen door deze waanzin kan worden besmet, helpt het om het er vroeg in gekneed te hebben ( hoe jonger de mensen dit bedrog krijgen toegediend, hoe dieper het gaat zitten, tot het heilige dogma's worden, die ze met hand en tand verdedigen. Zo zouik het zeggen: JV) . In het Westen ademen goyim kinderen het in, terwijl goyim mannen er niets tegen doen, om een reeds genoemde reden. Als ze doodsbang zijn om publiekelijk te schande te worden gemaakt, zullen ze niets doen. ( De laatste 2 regels zijn heel vrij vertaald.  Origineel: " In the West, goyim children are catching up, with goyim men doing nothing about it, for a reason already stated. If they’re terrified of just doxxing themselves, they ain’t going to do shit."   JV

Ik kijk vanuit de verte naar de zonsondergang. Onder het vernisje van het Joodse denken in een in diskrediet gebracht en uitgehold communisme, hebben  Laos, en ook Vietnam, meestal hun ware identiteit behouden. Daarom zal de zon in het Oosten blijven opkomen.

Er is hier een tijdloze normaliteit, dus troost en hoop. Betekenis vereist continuïteit.


 

[Pakse, 5/7/23]


 

[Pakse, 5/4/23]


 

[Pakse, 5/4/23]


 

[Pakse, 5/4/23]

Postcards from the End is een door lezers ondersteunde publicatie. Om nieuwe berichten te ontvangen en mijn werk te steunen, kunt u overwegen een gratis of betaald abonnee te worden.

 


50 comments:

  1. De begrippen haat & wraak zijn overweldigend in dit blog. Toch goed, dat het wordt benoemd, zodat de bron ervan is te herkennen.
    Fijn, dat je mijn hint hebt begrepen, door dit blog te plaatsen. 😉

    ReplyDelete
  2. In een van de vorige blog had ik het over de arrestatie van Gonzalo Lira. Hij is nog steeds in detentie. In de link staan nog meet toelichtende links.
    "Lira is not popular in those circles because his courageous, on the spot journalism puts all of them to shame by exposing their corrupt and subservient relationship to political power centres."
    "Practically abandoned by his professional peers, ignored by phoney human rights advocates, and thrown under the bus by the governments which should be lodging demarches on his behalf, the only remaining hope Gonzalo Lira has, not just for freedom but for physical survival, is a mobilisation of concerned people world-wide to shame, if possible, the Nazi junta into releasing him from their clutches."

    Iedereen moet protesteren tegen zijn arrestatie en bidden voor zijn onmiddellijke vrijlating.

    ReplyDelete
  3. De raketaanval op Ternopyl, mid-west Ukraine enkele dagen geleden. Aanwijzingen dat de DU granaten van de Britse challenger tanks zijn opgeblazen: de radioactiviteit is lokaal toegenomen:

    https://www.youtube.com/watch?v=UokRdPs_bf0

    De nieuwe storm- Britse lange afstandsraketten zijn nog wel een probleem: weer een kleine kazerne diep in Lugansk opgeblazen.

    Net als bij de himars, die nog maar weinig problemen opleveren, is er een nieuwe tactiek en software nodig voor de afweersystemen. Dat kost maanden, dus ze zullen een probleem vormen gedurende het zomer counteroffensief.

    De Britten blijken een van de vervelendste tegenstanders te zijn. Als ik Surovikin was zou ik daar veel aandacht aan besteden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Storm-shadow long range missile: range 560 km, warhead 450 kg, speed mach 0.8, jet powered kruisraket.

      Delete
    2. Zelenski doet weer een rondje Europa en weet behoorlijk wat geld en spullen los te krijgen. Ze leren het nooit! Goed voor de demilitarisatie van NATO.
      Zelenski denkt dat er nog één rondje bedelen nodig is om de Russen er uit te jagen.
      Het klinkt zeer ongeloofwaardig, maar het geeft wel de fanatieke vastberadenheid van de neocons weer.
      Ik had in de prognoses tot voor heel kort niks over die storm/shadow drones gehoord. Het blijkt dus dat ook NATO landen nog wel wat achter de hand hebben. Het word blijkbaar nu opgehoest omdat ze behoorlijk wanhopig weten dat als er deze zomer geen overwinningen komen, de steun niet veel langer zal duren. Immers, de spaarpotjes van veel mensen beginnen behoorlijk licht te worden.

      Al met al lijkt de oorlog in een meedogenloze fase te zijn beland

      Delete
    3. [is er een nieuwe tactiek en software nodig voor de afweersystemen]
      Toch is de eerste al met succes neergehaald.
      Ook bij het bombardement op de DU-munitie zijn de eerste Storm-shadow long range missiles getroffen, al is niet bekend hoeveel.

      Overzicht van toegenomen straling van de DU-munitie. Ook heeft de explosie een registratie gemaakt van 3,4 op de Schaal van Richter.
      "According to the earthquake monitoring system of the Euro-Mediterranean Seismological Centre, tremors of 3.4 magnitude were felt northwest of Khmelnytskyy at 04.52 Moscow time."

      Het moet dus een behoorlijke explosie zijn geweest.

      Delete
    4. [Storm-shadow long range missile: range 560 km, warhead 450 kg, speed mach 0.8, jet powered kruisraket.]
      Het RF-afweer systeem schijnt er geen enkele moeite mee te hebben.
      "The ministry also said that the Russian air defense systems have intercepted seven Storm Shadow long-range cruise missiles over the past day."

      Delete
    5. Het grootste probleem is dat ze vaak letterlijk onder de radar vliegen. Dan wordt hun signatuur heel zwak en is het moeilijk ze van ruis of als vriend/ vijand te onderscheiden. Detectie moet waarschijnlijk vanuit de lucht en daarna vlak bij het doelwit geschieden. Zoals ook nodig bleek boven het dak van het kremlin. Een Pantsir heeft daarvoor voldoende responsetijd.
      Een nieuwe radarsignatuur en vliegpatroon heeft een soort AI-achtige + communicatie software update nodig. Bij de Himars hadden ze daar enkele maanden voor nodig. De programmeurs zijn inmiddels meer ervaren, dus het zal wel sneller gaan. Alleen staan niet overal Pantsir eenheden.
      De kruisraketten hebben eenzelfde soort lading als de lichtere glide bommen Die slaan een fors gat in een flatgebouw, maar zijn niet van het kaliber Kinzal of iskander.

      Delete
    6. Die klap heeft wel een flinke duit gekost: $500 million aan wapens/munitie in 1 keer de lucht in. Jammer alleen van de vervuiling: dat gaat jaren kosten. Het land is anders onbewoonbaar, zie Iraq en Servië, waar het tuig dezelfde munitie heeft gebruikt. Het ware beter dit spul te vernietigen, voordat het het land verlaat, dan zitten te er zelf mee.

      Delete
    7. Die vervuiling lijkt nog veel groter dan gedacht. Ik denk, dat al die bommen ook radioactiviteit veroorzaken, maar dat zal Rootman misschien wel weten. Gezien het aantal bolletjes op de gegeven kaart, lijkt UA nu niet bepaald een plek van gezondheid.

      Delete
    8. Bij Chernobyl is de straling een factor 20 hoger. Het valt dus wel mee; waarschijnlijk omdat het stof veel grover is: slaat sneller neer; en minder deeltjes. Uranium is een erg onedel metaal, dus kleinere deeltjes binden zich chemisch overal aan. Hier is dat minder, en uiteindelijk moet je toch ergens aan dood gaan. Bommen en kogels lijken voorlopig een groter risico.

      Delete
    9. Er is een hoop gedonder, of de Khinzall nu wel of niet de SLI-troep in Kiev heeft vernietigd. Hier is het bewijs. 😎

      Delete
  4. Artikel over Jeffrey Sachs, die e.e.a. uitlegt over de stand van zaken van de US-politiek.
    Een commenter geeft een link naar een ander artikel van RT, wat ook het lezen waard is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En nog een tjoep van Jeffrey Sachs, ditmaal via Unz. "The Collapse has begun". Leuker kunnen we het niet maken, wel spannender. 😉

      Delete
  5. Paulus de Boskabouter is niet meer? "Helaas". Ik kan de film niet zien ...

    ReplyDelete
  6. Hoopvol bericht? De meest Russofobe landen willen nu 'vrede' met de RF.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meerdere berichten, die erop duiden, dat men een uitweg zoekt in het UA-moeras. We wachten rustig af...

      Delete
    2. Bericht van Seymour Hersh himself en Markie R. zal weer eens niet olie op het vuur gooien. Alle wapenleveranties kan je beschouwen als land-verraad tegen NL.

      Delete
  7. Geld veilig stallen, buiten bereik van grijpgrage, eh, neuzen? Rekening in Chinese Yuan openen.

    ReplyDelete
  8. In de VS is momenteel een ''war against crypto'' gaande (Warren, Gensler, Hillary). Het Biden team is hier erg fanatiek in, maar veel politici aan beide zijden zijn nog onbeslist. Waarschijnlijk heeft de abortus kwestie Trump het presidentschap gekost. Crypto zal mogelijk de nederlaag voor Biden betekenen, want niemand onder de 40 gaat anti-crypto stemmen.

    ReplyDelete
  9. Stukje geschiedenis van UA hoe het zo gekomen is, volgens een duits blad. (Even javascript uitzetten.)

    ReplyDelete
  10. Beste Wolf en Rootman,

    geweldig dat jullie onze Blog levendig houden.

    ( Blik laat het er ook helemaal bij zitten..)

    Ik ben heel erg druk met àlles.
    Maar kan wel YT luisteren.

    NB: werd gisteravond opgebeld door een jongen die bij me in de klas zat op lagere dorpsschool en Ulo.
    Blijkt later professor geworden te zijn !
    Leuk toch!
    Hij kent Mearsheimer, dus dat is al niet verkeerd.
    Voorlopig gaat het over klasse-foto's en namen.

    NB: Hoorder Mewrcouris wel langs neus en lippen zeggen: De Oekr zullen Bachmut wel terug innemen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. [geweldig dat jullie onze Blog levendig houden.]
      Ik doe mijn best, maar het is ook zo leuk.

      [Hij kent Mearsheimer, dus dat is al niet verkeerd.
      Voorlopig gaat het over klasse-foto's en namen.]
      Hou het daarbij, begin niet gelijk over jouw 'hobby'. Kennis gedoseerd toedienen. Anders is de schok te groot. Professoren kunnen we altijd gebruiken op het blog.

      Delete
  11. Ter bevestiging, dat wij (de wappies) het beter wisten, dan al die leugenachtige 'deskundigen', inclusief de overheden. Ook de msm gaan nu draaien.
    Laat ze er niet mee wegkomen !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weer een joodse Muts, die de zaken omdraait, zoals alleen joden dat kunnen. Altijd het slachtoffer uithangen. Yegghh.

      Delete
    2. Zonder verdere toelichting, het spreekt voor zichzelf.

      Delete
    3. Over de 'deskundigen' het volgende: Een derde van alle publicaties is verzonnen of gefraudeerd. En van daaruit werden de 'wetten' opgelegd op de bevolking. Nogmaals: Laat ze er niet mee wegkomen.

      Delete
  12. Interessant stuk bij Ron Unz. Het stuk zelf, van PPE, is niet zo interessant, maar vooral de bijdragen geven heel goede info. Het lezen waard.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vooral Michael Hudson / Long-Term Economic Trender krijgt er flink van langs.

      Delete
  13. Ha, ha, ha, ha, ha, een allereerste treffen tussen Russische wapens en een SLI-verdedigingssysteem is zéééér succesvol geweest voor de RF.
    Ik heb het maar even door de vertaler gehaald:

    "Hoe het Amerikaanse luchtverdedigingssysteem verloren het duel met de "Dolk" in Kiev
    De russische Dolk complex vernietigd de AMERIKAANSE Patriot luchtverdedigingssysteem ter waarde van $ 700 miljoen in Kiev
    "Dolk" hits alleen de meest prioritaire doelstellingen in Oekraïne

    16 mei 2023, 20: 00
    Foto: Alexey Kudenko / RIA Novosti
    Tekst: Andrey Rezchikov

    Tijdens een massale raketaanval op Kiev, de Patriot-luchtverdedigingssysteem werd vernietigd. Volgens deskundigen, dit veroorzaakt ernstige schade aan de air defense system, gecreëerd door de NAVO-landen in de Oekraïne. Deze SAM wordt beschouwd als een van de meest geavanceerde luchtverdediging systemen in de wereld, met een krachtige radars en controles. Hoe heeft de russische Kinzhal raket lukt om te winnen van dit duel?

    Op dinsdag nacht, Rusland lanceerde een raket aanval op Kiev. Volgens het Ministerie van Defensie, de staking werd uitgevoerd met geconcentreerde en hoge-precisie lange-afstands wapens van de zee en in de lucht te baseren op de locaties van de oekraïense eenheden, de plaatsen van opslag van munitie, wapens en militaire uitrusting van het Westen. Zij aangegeven dat het doel van de staking was bereikt, en alle objecten zijn toegewezen werden getroffen.

    Een hoge-precisie supersnelle raket systeem "Dolk" getroffen was door de Amerikaanse Patriot anti-aircraft raket systeem. Een van de video ' s, die werd gefilmd door ooggetuigen in Kiev toonde aan hoe de "Dolk" -de nieuwste russische complex met hypersonische aeroballistic raketten die gelanceerd worden van de speciaal uitgeruste MiG – 31K interceptors-overwint het vuur van een Patriot SAM batterij en raakt de air defense system.

    Dit wapen werd voor het eerst gebruikt door Rusland tijdens een speciale bewerking in de Oekraïne. De raket heeft een lage radar zichtbaarheid en hoge wendbaarheid, en is gericht op het vernietigen van het land en de zee doelstellingen. Oekraïne, op zijn beurt, heeft ontvangen ten minste twee Patriot-systemen – één uit de Verenigde Staten en één uit Duitsland - verbetering van de air defense system, maar het exacte aantal systemen overgebracht naar Kiev is onbekend.

    wordt vervolgd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vervolg:

      Volgens de deskundigen, de gebeurtenissen van de nacht van 16 Mei in Kiev suggereren een aantal conclusies. Ten eerste, ondanks alle problemen en moeilijkheden, de russische militaire inlichtingendienst heeft bewezen effectiviteit in dit geval. Voor het vernietigen van een object-vooral belangrijk als een long – range air defence system-moeten worden gedetecteerd. Een ervaren tegenstander is vechten tegen Rusland, die wordt geadviseerd door de beste specialisten van de NAVO. En toch konden ze het niet verbergen van de Patriot van de russische militaire inlichtingendienst.

      Tweede, niet te onderschatten Patriot. Dit is een van de meest geavanceerde luchtverdediging systemen in de wereld. Het is uitgerust met een uitstekende radar-en controlesystemen. Het is mogelijk dat de Patriot berekeningen ook bestond uit West-specialisten. Niettemin, de russische Kinzhal de raketten en de bemanningen van hun dragers – MiG-31K-vliegtuig – won deze confrontatie.

      De prijs van deze overwinning is hoog, niet alleen vanuit een puur militaire en symbolisch oogpunt. Dit duel heeft ook een zeer belangrijke dimensie. Patriot uitgebracht, afgaande op de video, over dertig raketten-elk op een kostprijs van 4-5 miljoen dollar. Een batterij Patriot-luchtverdedigingssystemen (in dit geval, draagraketten) kost ongeveer een half miljard dollar. Dus, in de nacht van 16 Mei russische raketten vernietigd ongeveer $ 700 miljoen van de oekraïense militaire goederen. (lol)

      Speciale dank moet worden besteed aan de bloggers die postte de video hierboven. De extreem hoge introductie dichtheid van raketten is kenmerkend van dit bijzondere SAM. Het is ook opmerkelijk dat de anti-luchtdoelraketten ging bijna verticaal omhoog. Dit dient als extra bewijs dat het de Dolken (in extreme gevallen, de Iskanders) dat werkte tegen de Patriot. Nadat alle, deze aeroballistic raketten in de laatste fase van het traject duik in het doel precies is bijna verticaal. Patriot wanhopig verdedigd – maar op het einde was machteloos tegen de "Dolken".

      Delete
    2. "Dagger", is natuurlijk niet de eerste keer gebruikt tijdens een speciale operatie – maar het eerst in een direct duel situatie. Eerder, de russische Ruimtevaart Krachten gebruikt dolken te vernietigen versterkte bunkers, begraven commando-posten, wapens depots, en andere soortgelijke doelstellingen. En nu, voor de eerste keer, een moderne western air defense system, geleverd aan de Kiev-regime met een dergelijke pracht en praal, is getroffen. Bovendien, dezelfde die onlangs werd uitgeroepen tot "winnaar van de Dolk raket". De praktijk blijkt een echte winnaar.

      Het succes van de russische raket krachten weer blijkt dat een air defense system kan worden overwonnen, het is alleen de vraag of het nodig outfit van krachten en middelen. De aanval op de Patriot was succesvol, juist omdat deze outfit was precies ontworpen. Blijkbaar is het russische leger gebruikt zowel vals-doelen en verschillende types van raketten, de taak was om het doel te bereiken in dezelfde tijd. En natuurlijk – een Patriot (zelfs één van de batterij) in het gebied is geen krijger. Het moet worden beschermd door zelf, net als de russische S-300 is beschermd door de Pantsir S1 air defense system.

      "De vernietiging van het Patriot-systeem is een prestatie van het russische complex. De Patriot is niet in staat om te werken op dit type raket. Bovendien, alleen in de laatste wijziging van de PAC-3 Patriot, kan het systeem alleen de "Dagger", maar niet bestreden. Het gaat om de snelheid die onze complexe ontwikkelt, " zegt militaire expert Joeri Knutov.

      De gesprekspartner legde uit dat de snelheid van de "Dolk" is zo hoog dat er geen lucht verdediging of het missile defense-systeem heeft tijd om te reageren. Knutov ook wel onzin meldt dat de APU wist te onderscheppen "Dolken". Dit was eerder vermeld , niet alleen door de oekraïense autoriteiten, maar ook door het Pentagon. Later, een bron bij het russische Ministerie van Defensie ontkende deze informatie, en op de avond van 16 Mei, de wereld kreeg een sprekend bewijs van de overwinning van de russische wapens in een duel met de Amerikaanse air defense systems.

      Op hetzelfde moment, de Patriot-luchtverdedigingssysteem, volgens de expert is een prioritaire doelstelling voor Kinzhal om twee redenen. Ten eerste, vanwege de enorme kosten van de Amerikaanse complexen, en ten tweede, omdat de Patriot was toegewezen bijna de belangrijkste rol in de geïntegreerde vijandelijke luchtverdediging systeem dat de NAVO-landen aan het bouwen zijn. Nu het Pentagon en haar Europese bondgenoten kunnen heroverwegen hun plannen.

      Het is opmerkelijk dat in het Westen, de nacht drama rond het Patriot-systeem in Kiev werd waargenomen met grote zorg. "Immers, slechts een paar van de Patriot-batterijen werden overgebracht naar de Oekraïne, en de waarde van de uitvoer van elk van hen bereikt een miljard dollar", schrijft de Amerikaanse politieke wetenschapper Malek Dudakov in zijn Telegram kanaal. Volgens hem, er is vooral kritiek op de al te actief gebruik van de air defense raketten, die zijn uitgebracht 20-30 stuks in reactie op de raketaanval van Rusland. Elk van deze raketten de kosten oplopen tot vijf miljoen dollar, en zij werden afgeleverd bij de Oekraïne duidelijk niet erg veel. Militaire deskundigen in de Verenigde Staten hebben lang aangevoerd dat de Patriot-systemen niet optimaal presteren op het oekraïense front.

      Delete
    3. Dit is een zeer dure stationaire doel dat kan worden kwetsbaar voor verschillende soorten raketten of zelfs een zwerm drones gelanceerd tegen een kostprijs van enkele tienduizenden dollars. In het algemeen, voor alles dat kan resetten van de luchtverdediging batterij, " de analist schrijft.

      "Het aantal van Patriot raketten beperkt blijft, zelfs voor het AMERIKAANSE Leger. Vorig jaar, het Pentagon besteld maar 252 dergelijke raketten. In totaal Lockheed Martin geproduceerd 300-350 raketten een jaar voor de start van de oekraïense conflict. Nu is de productie werd uitgebreid tot 500 raketten per jaar. Oekraïne zou kunnen besteden zo veel raketten in één nacht als de Verenigde Staten kunnen produceren in een hele maand, " de deskundige concludeert.

      (Ik heb me echt kapot gelachen bij het lezen van dit stuk. Het SLI staat volkomen in zijn hemd en dient nu vééééle toontjes lager te zingen. Wat een waardeloze rotzooi kan dat corrupte land produceren, het is gewoon niet te geloven.)

      Delete
    4. Ook bij de Arabieren is het AFGELOPEN met de grote bekken: Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman has rejected the White House's request to normalize relations with Israel. Opzouten die rotzooi. Ga maar lekker bij die "gekken in de kelder" met je p*k spelen.

      Delete
    5. Dit plaatje is nu wel relevant in het kader van de Patriots. 😈 💰
      Wat een afgang.

      Delete
  14. The SLI can teach Ukrainian pilots to fly the F-16 in four months instead of 18.
    - The Pentagon gave such an assessment after two Ukrainian pilots passed a two-week test on flight simulators.

    Da's een inkoppertje: Die piloten zullen alleen maar kunnen opstijgen & vliegen. Landen hoeft niet, want voor die tijd zullen ze zijn neergeschoten.
    Lijkt een beetje op het verhaal van de 'Arabische' piloten tijdens 9/11, die hoefden ook niet te kunnen landen.

    ReplyDelete
  15. En wij maar denken, dat het SLI inmiddels op de bodem zit, van wat qua moreel nog mogelijk is.
    MIS !
    Het kan nóg dieper, er blijkt nog een bodem ónder de bodem te zijn. How Low Can You Go.
    Ik ben iedere keer weer verbaasd over het steeds verder wegzinkende niveau, er komt maar geen einde aan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jerry Springer, inmiddels in de Hel aanbeland, likt zijn vingers hierbij af. "Waarom heb ik dat niet verzonnen", hoor je hem denken. "Dat is je straf, bovenop de straf, die je hebt verdiend", hoor ik Petrus zeggen.

      Delete
  16. De wereld is bezig 'completamente loco'te worden:
    De Australische politie wordt geconfronteerd met publieke verontwaardiging nadat een agent een 95-jarige vrouw in een behandelkamer in een verpleeghuis heeft getaserd, terwijl ze "langzaam" naar hem toe liep met behulp van een wandelframe met een gezaagd steakmes in haar hand.
    95 jaar, dement, looprek: LEVENSGEVAARLIJK !

    Politie is nu druk doende het gefilmde incident zodanig te verknippen & plakken, dat het lijkt, dat die vrouw écht levensgevaarlijk bezig was. Wordt vervolgd.

    ReplyDelete
  17. Op de Nieuwe Wereld gereageerd op Eric Hendriks:

    Hij vindt Soros een prima kerel. Eric ziet dus niet waar het Soros werkelijk om te doen is: Samenlevingen uiteen trekken door controverses te veroorzaken, zodat we allemaal individuen worden en onszelf niet meer kunnen verdedigen.
    Dàt is wat Soros doet, maar uiteraard altijd onder een 'Humanitaire Vlag' : Soros vergroot de haat tussen blank en zwart ( BLM) door te beweren dat de zwarten recht hebben op méér, en dat de blanken overal de schuld van zijn. Zelfs àls dat waar is ( en dat is deels waar) , leidt het tot veel meer ellende: zowel blank als zwart gaan er aan ten onder. En dàt is het doel van Soros. Het uitverkoren volk heeft immers de plicht om over alle naties ( volken) te regeren, en wie zich verzet ( Amalek) mòet worden gedood. Amalek. Dat zijn wij dus.

    Dan zwijg ik nog maar over zijn gedrag in WO2, waar hij de duitsers hielp bij het confisqueren van joods bezit. Dan zwijg ik nog maar van zijn diefstal van miljarden toen met de Engelse pond: die miljarden horen in de zakken van het Engelse volk. Niet in die van Soros. Dat het allemaal 'legaal' was maakt me niks uit. Het was amoreel. Het was diefstal. Deze man is amoreel. Pas op voor Soros, mijnheer Hendriks. U bent naïef.

    Op The Unz Review stond vandaag een artikel over de ruzie tussen Musk en Soros. Het gaat er hard aan toe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maar die 'arme' joden kunnen er ook niets aan doen, het is gewoon aangeboren. Dat zei ik toch een paar blogs geleden ook? Al dat geneuk in een -steeds kleinere- kring geeft heul veul genetische fouten. Nog een paar generaties doorgaan en dan zijn ze óf krankzinnig óf worden dood geboren. Het kan niet anders. Zie al de genetische fouten en problemen bij honden b.v. Joden gaan diezelfde kant op.

      Delete
  18. Een bericht, wat nog nader moet worden onderzocht, maar als het waar is, is het nieuws: 🤡Zelensky gesneuveld? De afgelopen dagen heeft hij alleen video-contact gehad en straks moet hij in Japan verschijnen. Ik ben reuze benieuwd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het tegenoffensief wordt ook -min of meer- gecanceld door een mij niet bekende mevrouw.

      Delete
  19. Grote demonstratie in Sydney, AUS. Vader van Julian Assange loopt mee. Klik op 'context' en scroll verder naar beneden.

    ReplyDelete
  20. Gefeliciteerd en respect!!! Bakhmut is veroverd. De Wagner soldaten kunnen hun posities zekeren, het commando overdragen en een welverdiende pauze genieten. Alle ruines zijn voorzien van tripwires en mijnen, dus het zal wel even duren voordat Artiomovsk herbouwd kan worden...

    ReplyDelete