Sunday, October 17, 2021

1180 Mijn Ivermectine in beslag genomen. De 'Banaliteit van het Kwaad' is nog springlevend.

UPDATE 1. 12 okt: onder de gele lijn: het antwoord van Douane: klacht ongegrond.

UPDATE 2, 27 Okt.: Vraag of de Douane überhaupt zou mogen oordelen en de ivermectine aan mij zou mogen geven, als ze dat wil. ( Ben bijna zeker van wel.  Dan wordt een discussie tussen hen en mij iets waar ik recht op heb.)

UPDATE:  28 OKT, 10 NOV.  De Douane heeft geen bevoegdheid om mij mijn medicijn terug te geven.  Inmiddels is bekend dat Pfizer een pilletje op de markt zal brengen dat vrijwel identiek werkt als Ivermectine. Maar niemand weet de bijwerkingen op lange termijn.  En het zal vele malen duurder zijn.  Die beide nadelen heeft Ivermectine niet. 

Ik heb dat bericht aan de Douane ambtenaar gestuurd, om haar te tonen dat ze volledig laakbaar handelt. "Ik heb het niet geweten, en kon het niet weten" geldt niet langer voor haar.

 -----------------


Zoals U weet zijn er enkele middelen die heel goed helpen bij een beginnende Corona:  Hydroxychloroquine en Ivermectine. 

Nòg beter is als de regering alle mensen op een hoog vitamine D niveayu had gebracht, en op een goed zink en selenium en vitamine C  niveau. 

Ga met de kwestbare mensen zo veel mogelijk naar buiten, ventileer de gebouwen, laat ze bewegen.  

Dat zijn allemaal maatregelen die niks kosten  en die direct helpen tegen een al te ernstig verloop van een Corona besmetting.  

Zelf heb ik al deze zaken gedaan, vanaf april 2020, en sinds november slik ik elke week 2 pilletjes Ivermectine. 

Maar de laatste zending Ivermectine is in beslag genomen.

Ik heb een bezwaar geschreven aan de betrokken instanties, en de uitslag is binnen: 

Ik krijg mijn Ivermectine niet terug, want ja,, ze moeten de wet uitvoeren. 

Ik had er in mijn zorgvuldig onderbouwde brief  aan hen al mijn vrees voor geuit. 

Maar het heeft niet geholpen. 


Hieronder vind U mijn brief: 

( De paarse tekst staat alleen op de website, niet in de brief)

  

Betreft: Bezwaar tegen inbeslagname medicijnen.

Uw referentie: LP203545515FR


Beste mensen van de Dienst Douane,

 

PostNL schreef mij dat mijn 60 pilletjes Ivermectine in beslag zijn genomen.

(Een zending afkomstig uit Frankrijk)

Ik heb twee keer eerder 30 pilletjes  besteld bij een Canadees internet bedrijf, en de pilletjes komen dan uit India. Nu uit Frankrijk?  Daar heb ik niks besteld. Ik denk dus toch dat het over de Ivermectine gaat, want die zou rond 20 september arriveren.

 

Ik begrijp dat U de wet moet uitvoeren, en dat U zich aan de wet houdt als U mijn medicijnen in beslag neemt: (In de brief worden artikel 18 en 40 als motief voor inbeslagname genoemd) Artikel 18: verboden medicijnen in te voeren zonder vergunning.   Artikel 40 is niet op mij van toepassing, want ik handel echt niet in pilletjes, en de jurisprudentie die ik bij artikel 40 vindt gaat vaak over drugs. Totaal niet van toepassing.

 

U voert dus als uitvoerend deel van de wetgever uw taak uit door de wet te handhaven.  Maar mogelijk heeft U ook (discretionaire)  bevoegdheid om van de wetsregel af te wijken indien  de ‘geest van de wet’ daar reden toe geeft.

Het is op dat aspect dat ik een beroep wil doen: uw mogelijkheid om een uitzondering te maken. 

Ik hoef U wellicht niet uit te leggen hoe het sociaal contract tussen burger en Staat in elkaar zit. De burger staat een stukje vrijheid af in ruil voor bescherming (tegen misdadigers)  en veiligheid (bij een epidemie bijvoorbeeld).    De overheid mag geweld gebruiken, de burger niet. Dat is het sociale contract waar – als het goed wordt uitgevoerd-  iedereen beter van wordt.

Maar we leven óók in een kapitalistisch systeem, en politici en de bazen van instituties zijn ook maar mensen met menselijke eigenschappen.  Zo kan het gebeuren dat rijke bedrijven middels lobby’s  en invloed op wetgeving hun belangen dienen  en al doende het gewone volk schade toebrengen. In  de VS hebben  we in de laatste 10 jaar de geneesmiddelen  Vioxx en Oxycontin gehad die het leven kostten aan honderd-duizenden Amerikanen. De eigenaren wisten tevoren dat er vele doden zouden vallen, maar kozen voor het geld.  Niemand van hen is in de gevangenis beland.  Dat gebrek aan straf verhoogt de kans dat ze niet bang zijn om  wéér mensenlevens op te offeren voor miljarden.  

‘Die Welt’ bracht vorige week een documentaire over de strijd tussen een graaiende Big Pharma en medici van goede wil: https://youtu.be/-z_W3yRA9I8 

In de VS is dr. Antony Fauci de opinie-leider voor wat betreft de aanpak van het Corona virus.

Zijn advies telt voor ons OMT en voor onze regering ook heel zwaar, denk ik. 

Toch was zijn advies vaak incoherent: eerst mochten we géén mondkapjes gebruiken van Fauci. Toen moest het ineens wèl. En later pleitte hij er voor om twee mondkapjes tegelijk op te zetten.

Er is nog meer reden voor wantrouwen:  Elke arts weet dat je een ziekte zo vroeg mogelijk moet aanpakken. Maar dat gold blijkbaar niet voor Corona: ga naar huis, sluit U op en kom terug als U erg ziek bent en naar adem hapt.  Een heel ongebruikelijke aanpak voor iemand die de Eed van Hippocrates serieus neemt. 

In 2019 wist dr Fauci nog wèl wat je moet doen: zorgen dat jouw weerstand goed is. Goed eten, bewegen, slapen. Niet drinken en roken. ( hier is de clip: https://youtu.be/kOshzAoCtTE?t=48

Maar in 2020 konden we volgens Fauci niks anders doen dan op een vaccin wachten.

Zelf neemt dr. Fauci elke dag 6000 international units vitamine D, maar dat advies geeft hij niet aan ons…    ( Meer uitleg: zie * )

Big Pharma zal tevreden zijn met deze aanpak van hun vriend dr. Fauci. 

Maar er was nog wel één groot probleem  voor Big Pharma:

De wet verbiedt om een experimenteel vaccin aan mensen te geven.

Dat mag pas na heel langdurig testen. 

Maar er kàn een uitzondering worden gemaakt door de Wetgever: dat heet dan een

‘Toestemming Wegens Noodtoestand’.  Ofwel: een Emergency Use Authorisation.  (een EUA)

 

Zo’n EUA is mogelijk op twee voorwaarden:

1)      Dat er een besmettelijke ziekte rond gaat die vele doden veroorzaakt.

2)      Dat er geen ander bestaand en goedgekeurd geneesmiddel is dat werkt tegen de ziekte.

 

Nu waren er al diverse studies bekend die toonden dat Hydroxy-Chloro-Quine ( HCQ) behoorlijk goed helpt tegen corona-virussen.   HCQ zou dus een winst van honderden miljarden kunnen blokkeren.   Er was maar één oplossing: met grove middelen HCQ verdacht maken.

Omdat HCQ niks kost en overal te koop is, is er niemand die belang heeft bij een dure grote RCT ( randomised controle trial) .  Big Medicine kon zich dus verschuilen achter het argument:  HCQ is nog niet goedgekeurd voor  Corona, dus we zijn er tegen.

De trials die wèl werden gedaan waren schandalig: de zieken kregen het anti-virus middel HCQ pas toegediend als ze meer dan 12 dagen besmet waren. Dan is de  virusbesmetting al gepasseerd  en is het ons eigen afweersysteem dat ons schade berokkent: de cytokine storm en de bloedverdikking waardoor het bloed niet  in de fijne haarvaten van de longen kan komen en we zuurstof te kort komen. 

Later kwam het middel Ivermectine ( IVM) in de publiciteit, en dat was volgens zeer vele artsen nog veel effectiever in het tegengaan van corona-schade. Deelstaten in India met 240 miljoen inwoners en landen als Peru wisten het Corona virus heel effectief te bestrijden door Ivermectine standaard voor te schrijven, profylactisch of in elk geval in een heel vroeg stadium van de besmetting.  

Ook dat middel is zeer goedkoop, dus geen Big Pharma die er iets aan kan verdienen. Maar het helpt wèl beter dan de vaccins en wettelijk mochten de vaccins dus geen ‘Toestemming Wegens Noodtoestand’ meer krijgen, want aan voorwaarde 2  ( geen alternatief voorhanden) was niet meer voldaan:  er is een uitstekend alternatief:  Ivermectine. 

De manieren waarop HCQ en IVM zijn zwart gemaakt zijn illustratief voor de schaamteloosheid van de Media en de Instituties die de opinies van de mensen bepalen.

Zo wordt IVM afgedaan als een middel tegen schurft ( bij dieren), of een paardenmiddel.  In werkelijkheid is IVM al 3.300.000.000 maal voorgeschreven  voor mensen en heeft het veel minder bijwerkingen dan  aspirine en de huidige covid-19  vaccins.( Zie ** )  Ivermectine heeft in 2015 de Nobelprijs ontvangen wegens zijn enorme waarde. Hier nog een recent onderzoek over IVM:  https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34466270/

 

 

HCQ is al 70 jaar in gebruik, en toen ik nog regelmatig naar Afrika reisde gebruikte ik het vaak. Maar je begon er altijd mee enkele weken voor je in Afrika aan kwam. 

Nu lezen we dat het hartfalen zou kunnen veroorzaken, en inderdaad is HCQ een van de middelen dat een deel van de hartslag (de QT interval)  verlengt.   Soms veroorzaakt QT verlenging een hartaanval. Maar uit een studie van het FDA in 2015 ( meen ik)  is gebleken dat HCQ nog nooit tot hartfalen leidde. Nooit.

 Enfin,  de zwartmakerij is zo extensief dat ik er een beetje moedeloos van word.

Moet ik nu deze mensen vertrouwen met mijn gezondheid, en als een soort proefdier hun nog vrij experimentele vaccin nemen?

Ik heb daar voorlopig weinig zin in.  Ik vind het onverantwoord.  Ik ken geen middelen die in de landbouw zijn gebruikt en niet na jaren werden verboden: Allemaal blijken ze onverwachte nadelen te hebben, als je ze langer gebruikt.  Dat geldt tegenwoordig ook steeds vaker voor medicijnen, omdat de invloed van Big Pharma op goedkeuring van de middelen zeer groot is geworden. 

Ik ging vorig jaar steeds meer letten op goede voeding en veel bewegen en stopte met suiker en koolhydraten te eten. Ook gebruik ik  enkele supplementen.

Ik denk op deze manier veel beter tegen tegen een virus te zijn gewapend dan met een experimenteel vaccin.

( Ik ben 15 kilo afgevallen en heb nu een BMI van 27. Ik heb geen suikerziekte meer want  mijn  Hb1Ac is gezakt van 6,4 naar 5,5 .  Als supplementen gebruik ik o a quercetine, zink, veel vitamine D)   

Maar de Ivermectine is het belangrijkste middel voor mij.

In het Sociale Contract dat wij burgers met onze Staat hebben, staat dat de Staat in de eerste plaats voor ons welzijn zal zorgen. Wij geven een stukje vrijheid op in ruil voor bescherming tegen criminelen, agressieve buurlanden en verspreiders van besmettelijke ziekten. 

Ik betwijfel of de Staat zich aan dat contract houdt.

Waarom mag ik geen HCQ en Ivermectine gebruiken tegen Corona?  Kan iemand mij dat uitleggen?

Waarom heeft de staat besloten dat het uit de handel is genomen?

Ik hoorde dat dit in een geheime deal is geeist door de Vaccin fabrikanten: HCQ en IVM verbieden.

Als dat waar is:

1)       Daar had de staat  nooit mee akkoord mogen gaan natuurlijk.

2)      Dit zie ik als een erkenning  dat die middelen echt helpen. Anders waren ze niet zo’n bedreiging voor Big Pharma


Ik dacht te leven in een kapitalistisch systeem: vrije concurrentie. 

Laat Big Pharma concurreren met HCQ en Ivermectine. Geef ze geen valse voorsprong.

Dat is niet wat U en ik hebben afgesproken. 

Waarom zou ik als een proefkonijn een nog niet  goed uitgetest vaccin nemen als er goed werkende alternatieven zijn?  Omdat  Big Pharma dat bij mijn overheid heeft afgedwongen?  En wie betaalt het gelag als die vaccins schade opleveren? Niet Big Pharma, dat hebben ze ook afgedwongen.

Aan wiens kant staat mijn Overheid eigenlijk?  Aan mìjn kant?  Of aan de kant van de mensen die ‘Greed is Good’ als motto hebben?

Ik krijg op deze manier ook morele bezwaren tegen het betalen van belasting:  waarom moet ik een staat mee financieren die mijn gezondheid willens en wetens in gevaar brengt? 

Misschien kan een van uw ambtenaren het mij duidelijk maken, zodat ik weer begrijp dat ik toch in een goed land leef met een regering die het goed met mij voor heeft en dus mijn volle steun verdient. Ik houd van mijn gemoedsrust. Help me die te hervinden.

En voor de enkele ambtenaar die zegt “Ik ben er alleen maar om de wet uit te voeren, hoor. Ik draag geen verantwoordelijkheid”  en die niet bereid is om zelf na te denken en geen verantwoording wil nemen voor zijn gedrag , die wil ik adviseren om Hannah Arendt’s boek te lezen: ‘De banaliteit van het kwaad.’  Ook de mensen die slechts een bevel uitvoerden werden in Neurenberg ter dood veroordeeld.   Een goede en tijdige  Corona aanpak met lang bekende middelen ( van Nobel kwaliteit)  had wereldwijd minstens 1 miljoen doden minder opgeleverd dan dit wachten op het vaccin.  De mensen in de bureaucratie moeten daar goed bij stil staan hoe ‘Neurenberg’  daar mee zou zijn omgegaan.

 Je hoeft niet persé WO2 er bij te halen. Denk aan de  toeslagen-affaire. Dat geeft ook een goed beeld van de hel waarin we terecht komen als mensen zich alleen maar aan de wet houden en verder nergens over nadenken, en nooit een keer ter verantwoording worden geroepen  voor de gevolgen van het plichtmatig   ‘uitvoeren van de letter van de wet.’ 

Deze brief is al veel te lang, dus ik laat het hierbij. 

 Mijn enige vraag op dit moment is:  Geeft U mij  mijn ivermectine terug, aub.  Er zal vast een stukje beslissings-bevoegdheid bij U liggen waardoor U dit kunt doen.  Als U die bevoegdheid niet heeft, dan ben ik bang dat uw werk binnen enige jaren zal worden overgenomen door Artificial Intelligence.

Door U in te spannen voor het realiseren van  ‘de geest van de wet’ dient U en passant uw eigen werkgelegenheid,  de vrede in het land èn de gezondheid van het volk.  Win , win win.

Haast te mooi om waar te zijn.

 

Met vriendelijke groet,   xxxx .( Geanonimiseerd.) 

 

        -------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hier wat meer uitleg over Vitamine D.

*  NB: Een laag vitamine D niveau verhoogt de slechte afloop van een Corona besmetting heel erg. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32871238/ 

In dit interview zegt Dr. Fauci  ( op minuut  32) dat hij zelf ook vitamine D neemt. https://www.instagram.com/p/CE7tWzinTI8/

In deze mail van Fauci zien we dat hij 6000 IU’s per dag neemt. 

https://vitamindwiki.com/Dr.+Fauci+takes+6%2C000+IU+of+Vitamin+D+daily+%E2%80%93+Sept+2020

 Op mijn flesje van Bayer staat dat de pilletjes van 20 microgram 4 maal de Referentie Inname  zijn. ( 4 maal meer dan je eigenlijk moet slikken. Bayer adviseert dus 5 microgram per dag. Dat is bijzonder weinig. Is het een vergissing? Dr.  Jorg Spitz ziet dat anders: “Als alle mensen voldoende vitamine D zouden innemen, dan zou 30 %  van de omzet van Big Pharma weg vallen.”  Het zou dus ook opzet kunnen zijn.  Zijn al die onderzoeken die het gevaar van te veel vitamine D benadrukken: de nieuwste vorm van  ‘Tobacco Science’ ?  )

Ook onze adviseurs zeggen dat 10 microgram per dag voldoende is:   https://www.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voeding-en-voedingsstoffen/heb-ik-extra-vitamine-d-nodig-.aspx

 Dr. Fauci neemt zelf 150 microgram per dag.  En  hij is een mager persoon.  Zou hij dik zijn, dan moest hij 2 tot drie maal zoveel nemen. Dat weet hij heel goed. Maar hij zegt het niet.

Hij weet uiteraard dat de IC’s vol liggen met dikke mensen, en vooral mensen met een getinte huid.

Maar in de bijna 2 jaar dat hij ons adviseert, is die cruciale informatie nog niet over zijn lippen gekomen.

Heel veel artsen ( dr. Holick, dr Mark Hyman, dr Syed Mobeen, het FLCCC, Jorg Spitz  etc) adviseren 200 microgram per dag, en voor dikke mensen het dubbele. Het lijkt wel of dr. Fauci  enerzijds die alternatieve artsen zwart maakt ( ze worden van Youtube geband)  maar zelf hun adviezen wèl opvolgt !

 Dan is er maar één conclusie mogelijk:  Het sociaal contract is niet meer geldig. Onze Instituties zijn niet betrouwbaar meer. Onze Overheid  die wij de macht over ons hebben toegezegd in ruil voor veiligheid,  houdt zich niet aan de afspraak.  Daarmee verdient ze het niet om nog langer onze overheid te blijven.  Ze heeft zelf dat contract opgezegd. 

Controle-vraag: Cui bono?  Wie heeft baat bij wat er hier gebeurt?

Tip:  Hoe zou Big Pharma al die vaccins kunnen verkopen als alle dikke mensen voldoende vitamine D zouden hebben, en niet in het ziekenhuis zouden komen?  Dat dilemma heeft Fauci opgelost door te zwijgen over de enorme rol van vitamine D.

** Over de veiligheid van Ivermectine zijn goede statistieken bijgehouden door een organisatie in Zweden, die samen werkt met de WHO. 

Hier is hun website: http://www.vigiaccess.org/

U kunt in het zoekscherm ‘Ivermectine’ in vullen en dan ziet U dat er 5000 klachten over bijwerkingen waren, na 3,3 miljard keer te zijn voorgeschreven.

 Als U aspirine in vult ziet U dat daar 180.000 klachten over zijn.

Alle  Covid-19  vaccins worden op deze vigiaccess database bijeen gevoegd tot ‘Comirnaty’  , en dan blijkt dat daar al ruim 2 miljoen klachten over zijn !  

( Hier legt dr Campbell het uit: https://youtu.be/ckIQhGKyvd4?t=1263

 

============================================

Hieronder:   De (matig)  ge-anonimiseerde brief van de Douane: 

( Blogspot  laadt geen Pdf op, maar wel gif bestanden. Dus eerst gefotografeerd ipv gescand.  Wat doe ik fout ? Kan ik ook keurige scans opladen?) 





Mijn volgende stap: 

Ik zal de Douane vragen of zij over discretionaire bevoegdheid beschikken. 

Zo ja, dan behoren ze ter beargumenteren waarom die hier niet is gebruikt.

==============================================-

Mijn mail van 27 okt: 

Reactie op uw ongegrond verklaring, Datum 12 oktober.
Ref nr: 2021-KL131174
  
Dag mevrouw B ( geanonimiseerd),
 
Ik heb uw afwijzing van mijn verzoek ontvangen, en was van plan om er dieper op in te gaan.
(Ik geef het natuurlijk niet zomaar op. Mijn gezondheid loopt nu toch risico.)
Dat hoop ik  mogelijk ook nog te doen.
 
Maar drukte op mijn bedrijf zorgt dat ik het steeds uitstel.
Uw antwoord is alweer bijna 2 weken oud, dus ik vind dat ik nu wel moet reageren.
 
Ik wil U dus de meest belangrijke vraag stellen:
 
Heeft U,  heeft de Douane, discretionaire bevoegdheid ?
 
( Concreet: Hebt U de bevoegdheid om van de wet af te wijken en een uitzondering te maken en de Ivermectine toch aan mij vrij te geven.)
 
U mag dat antwoord ook emailen als dat voor U geen probleem is.
 
Een heel eenvoudig Ja, of Nee  is al voldoende.

Met vriendelijke groeten,   ( geanonimiseerd) 

  ====================================

Op 28 oktober ontving ik antwoord van de Douane: 

    Goedemorgen heer J (geanonimiseerd)


    Het spijt me voor u, maar ik kan en mag niet van de wet afwijken.
    Zoals ik al in mijn brief van 12 oktober j.l. heb uitgelegd:
    Ik ben niet bevoegd om te beslissen wat er met de ivermectine zal gebeuren; deze bevoegdheid hebben alleen de Officier van Justitie en de rechter.

Als u het oneens bent met de inbeslagneming, dan kunt u een klaagschrift indienen bij:
    De Griffie van de Rechtbank Den Haag
    Postbus 20302,
    2500 EH  Den Haag.
Dit onder vermelding van “Klaagschrift” op zowel de envelop als in de brief zelf.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

    mw. ( geanonimiseerd)
    Team Klachten & Bezwaar
    Dsp Regie Op Juridische Zaken

    Vertrekpassage 1-260 | 1118 AP | Schiphol |
    Postbus 3070 | 6401 DN | Heerlen
    T 088 158 35 31


====================================

Morgen 10 november zal ik onderstaande brief aan de Douane mailen: 


Dag mevrouw B ( geanonimiseerd) 
 
Ik moet enkele dagen rust nemen om de adrenline-spiegel te laten dalen, zodat ik niet blijvend een hoog cortisol gehalte zal ‘oplopen’.
 
Ik heb een druk bedrijf, dat heel veel van mij vraagt.
 
Elke minuut van mijn vrije tijd besteed ik aan studie: geopolitiek etc.
 
Zo wist ik al op 1 februari vorig jaar heel veel over Corona.
Ik schreef daarover naar de kranten, en kreeg o.a.  van de hoofdredacteur van de Volkskrant een reactie.
 
Maar het zou nog een dag of 10  duren voor ze mijn info ter harte namen en hun narrative veranderden.
 
Op basis van die ‘reputatie’ bood ik in november 2020 aan enkele kranten een interview aan.
Alleen een lokale krant, BNdeStem,  ging daar op in.
 
Helaas werd mijn intentie  door de redactie omgebogen naar een ‘aanval op de conspiracy gekkies’.  Dat was niet mijn bedoeling.  Ik werd misbruikt.
Maar mijn advies om zelf een goede weerstand op te bouwen kreeg ik er wel in. Dat was vooral mijn bedoeling.
 
Hier vind U dat artikel:

https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/corona-watcher-69-uit-ossendrecht-waarschuwt-geen-tijd-voor-complotten-dit-virus-is-te-ernstig~ae7d9e9f/

 

U ziet dat ik daar al adviseer om ook zink en selenium  te nemen.  Dat idee kreeg ‘de wetenschap’  pas een jaar later, zoals U hier kunt lezen:

https://www.bndestem.nl/dossier-coronavirus/onderzoekers-doen-opmerkelijke-ontdekking-bepaalt-voeding-hoe-ziek-je-wordt-van-corona~adcd294a/

Mijn advies om vitamine D op goed niveau te brengen is inmiddels in ruim 3000 onderzoeks-resultaten bevestigd, volgens onderzoek van Linda Benskin: 

 https://www.researchgate.net/publication/354376762_THE_INFLUENCE_OF_VITAMIN_D_ON_COVID-19_OUTCOMES_Chapter_4_of_Covid-19_and_Nutraceuticals_A_Guidebook_Bohr_Publishers_and_New_Century_Health_Publishers_LLC

----

 

Heel recent is bekend geworden dat Pfizer een pilletje heeft  ‘ontdekt’,  PAXLOVID,  dat zeer effectief werkt tegen Corona:  89%  minder IC opnames.

 https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizers-novel-covid-19-oral-antiviral-treatment-candidate

 

Maar dr John Campbell heeft al aangetoond dat het precies zo werkt als Ivermectine, met dit verschil dat Ivermectine  al 3 miljard keer werd voorgeschreven en in al die jaren slechts tot 5000 klachten leidde, zoals ik U al eerder schreef.

Van Paxlovid moeten we nog afwachten wat de bijwerkingen zullen zijn.

Ik vermoed ook dat Ivermectine 1000 maal goedkoper zal zijn dan PAXLOVID.

Hier dr Campbell:   https://www.youtube.com/watch?v=ufy2AweXRkc&t=1168s

 

Kunt U zich een beetje voorstellen waarom ‘het volk’ geen enkel vertrouwen meer heeft in de Instituties?  ( De ‘fourth turning’ is al begonnen.)

De manier waarop ‘Corona’ wordt aangepakt kàn niet als doel hebben om ons gezond te houden.

Er mòet een andere agenda achter zitten.

Nooit eerder zagen we zoveel artsen hun ‘Eed van Hippocrates’ schenden, als gevolg van boetes van de Overheid.  

 

Ik weet niet of U een gezin heeft, maar ik hoop dat er een moment komt in uw leven dat U beseft dat U hen heel erg in de steek heeft gelaten.

Niet aardig van  mij, maar U steekt ook geen vinger uit om mijn gezondheid veilig te stellen. Die houding neem ik serieus. 

 

Maar ook U  bent slachtoffer, als mijn analyse juist is:

Het net sluit zich om U en mij: Corona  moet  surveillance mogelijk maken of in elk geval een aantal stappen dichterbij brengen  

en als over enkele jaren het cash geld zal zijn afgeschaft dan zijn we allemaal gevangenen. 

Men weet elk woord dat we spreken of schrijven, elke deur die we binnengaan en wie niet braaf is zal niet eten of reizen en mag geen huis kopen.

En nu al zeggen ZE openlijk dat er eigenlijk te veel mensen op deze wereld zijn.

Uw kinderen zullen kansloos zijn, mevrouw Blaauw. En U bent een radertje in het wiel dat hen kansloos maakt.   

Groet,     ( geanonimiseerd) 

===========================

Email van 11 nov: 


    Goedemorgen heer J xxxx

    Bedankt voor uw mail.

    Zoals ik u al eerder heb uitgelegd: ik kan en mag niet van de wet afwijken.
    En ik ben niet bevoegd om te beslissen wat er met uw pakket met ivermectine gebeurt; deze bevoegdheid hebben alleen de Officier van Justitie en de rechter.


Als u het oneens bent met de inbeslagneming, dan kunt u een klaagschrift indienen bij: 
    De Griffie van de Rechtbank Den Haag
    Postbus 20302,
    2500  EH  Den Haag.
Dit onder vermelding van “Klaagschrift” op zowel de envelop als in de brief zelf.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u het allerbeste en nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
=====================================

Ik vind het antwoord van mevr. B. acceptabel. 

Ik begrijp dat ze niet in gaat op mijn brief. 

Of ze de waarheid spreekt, weet ik niet:  zou Douane echt geen enkele vrijheid hebben?

Misschien dat ik toch wel dat 'Klaagschrift' ga sturen. Ik ging er van uit dat dit eenbegin was van een rechtszxaak, en dat ios me te veel moeite.

Maar een 'Klaagschrift' samen stellen uit de brievendie ik aan de Douane stuurde,  dat is nog wel te doen.

Als ik het doe, zal ik dat hieronder vermelden. 

===================

 

 

 

 

 

43 comments:

  1. Jan Verheul17 oktober 2021 om 11:34
    Goed dat je met argumenten komt, Oligarch.

    Maar mijn benadering is anders.

    Verzamelingen-leer.
    Ofwel: Een groep kan uit deel-groepjes bestaan.

    Maar als de "Verzameling Daders" àtijd een kleine maar invloedrijke "Verzameling zich jood noemende lieden" bevat, is er iets aan de hand.

    Daar waar massa-slachtingen plaats vinden is een belangrijk deel van de "Verzameling van Daders" joods. Altijd weer.

    De inspiratie, de theoretische basis van die 'Verzameling van Daders" is bijna altijd joods.
    Voorbeelden communisme, Ayn Rand liberalisme, Greed = Good mentaliteit.

    Maar er is een afleidings-techniek die wordt toegepast:

    "De Verzameling van Joden" is een ratjetoe.

    En dus kunnen ze altijd roepen: "DIE zijn geen jood hoor!"

    Dezelfde strategie wordt door Israel toegepast:
    - Het land heeft geen grondwet.
    - Het land heeft geen goed vastgelegde grenzen.

    ====

    Mijn antwoord is dan:
    Als ik me met een kluitje in het riet laat sturen ( " Ja, maar dàt zijn geen echte joden hoor!") dan ga ik er aan.
    Dat wordt mijn dood.

    Dus moet je ze als volledige groep verantwoordelijk stellen:
    Ook de 'brave joden' die zelf niks gedaan hebben, moet je ter verantwoording roepen: Waarom zwijgen ze ? ( Of erger, zoals Oligarch zelf doet: Waarom strooiden ze zand in onze ogen ?)

    Iedereen van de Grote Verzameling verantwoordelijk stellen, en zo nodig straffen.
    Dat dezen ze toch in Versailles ook!
    En in Neurenberg ook !

    ( Na Versaille was er een gigantische hogersnood in delen van Duitsland. Bewust veroorzaakt in Versaillles.

    Van 1945 tot medio 1947 was het Morgenthau Plan vigerend (dus officieel werkzaam). Het zou resulteren in 20 miljoen honger-dode duitsers (volgens Hoover) , of 30 miljoen ( volgens Freda Utley).

    Was er ooit een discussie of al die Duitsers schuld hadden? Nee.
    Ze werden collectief gestraft, ook al waren ze geboren na de oorlog.

    De enige reden dat het Morgenthau Plan is gestopt is dat Stalin zich niet wilde overleveren aan de VS (na de verwoestende kracht van atoombom gezien te hebben), en dus heeft Amerika Rusland de Koude Oorlog verklaard: "Hij is levensgevaarlijk. Koop uw wapens bij ons, Europa ! En laat ons bij U de lakens uit delen. WIJ hebben het goed met U voor ! "

    Ik raad elke Blikker aan om alle podcasts van Ron Unz te beluisteren. Dan begrijp je een beetjke hoe de wereld in elkaar zit. Hoef ik het hier niet telkens uit te leggen tegen mensen die het toch niet willen weten. Mensen die alleen op de symptomen reageren en daar woedend over zijn.

    Woede dat jouw vrijheden worden afgenomen: prima.
    Maar als je niet wil weten : "door wie? en Waarom? Wat is hun uiteindelijke doel? Waarom baseren ze dat? "
    Dan heeft het geen nut.

    ReplyDelete
  2. Wat er aan voorag ging:
    Jan Verheul17 oktober 2021 om 09:56
    Oligarch schrijft:
    "We zijn de Joden van de jaren dertig aan het worden."

    Fout.

    Uw joodse vrienden zitten hier achter, Oligarch.

    Het is hùn ambitie om de wereld onder de duim te krijgen.
    Het is hun taak,die hen is gegeven door hun God.
    Ze noemen het 'doden uit naastenliefde, uit plichtsbesef'.
    Het komt voort uit hun geloof in: Tikkun Olam.

    En die religie functioneert als een samenzwering waar je in geboren bent: je kan er nauwelijks uit stappen.
    Er is zwijgplicht. Je moet mee doen. (Sayanim)

    De meeste joden doorzien het trouwens niet, en geloven echt dat ZIJ de grote slachtoffers zijn, en niet de Grote Daders.

    Ron Unz maakt daar korte metten mee: In de 20 ste eeuw hebben joden minstens 150 miljoen doden veroorzaakt.
    En dat ze 6 miljoen doden moesten incasseren wordt wel beweerd, maar mag niet worden bestudeerd laat staan openlijk bediscussieerd.

    In de vorige draad heb ik een post gezet met een korte uitleg ( die bij De Nieuwe Wereld word geweigerd. Elke reactie mogelijkheid met mijn computer is daar nu geblokkeerd, bij de Nieuwe Wereld.)

    Dus als je benieuwd bent: Kijk daar.

    (Steekwoorden/bronnen: Bertrand Russell, Michael Rectenwalt, Matt Johnson, Blackrock.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    oligarch17 oktober 2021 om 10:15
    JV
    Je weet toch wat er met de Joden in de jaren 30 is gebeurd in Nazi Duitsland? Stap bij stap werden ze gedemoniseerd en werden ze steeds verder uitgesloten uit het sociale leven. Daarna werden ze opgeruimd in concentratie- en werkkampen.

    Maar ik kan ook de vergelijking maken met de Heksen verbranding. Die vrouwen werden ook eerst gedemoniseerd en daarna moesten ze de brandstapel op om als zondebok te dienen voor de frustraties en woede van het volk.

    Die cult die nu de vaccinatie er door wil drukken heeft niks maar dan ook niks van doen met het Jodendom en het was ook de cult die Hitler heeft ondersteund (BIS en de too big to fail) en dus verantwoordelijk was voor het uitroeien van de Joden.


    oligarch17 oktober 2021 om 10:21
    De miscommunicatie tussen JV en mij zit hierin dat JV de Rothschilds, Rockefellers, Warburgs en andere centrale bankier families ziet als de Joden. Ze waren vroeger wellicht Joods, maar zijn dat wellicht nu alleen van naam. Ze zitten al generaties in de occult en satanisme.

    Ze vergezellen zich met andere satanistische Joden zoals Soros en Kissinger. Die het heeeeeerlijk vinden om andere Joden aan te geven en te laten opruimen.

    ReplyDelete
  3. Wat er op volgde:

    Jan Verheul 17 oktober 2021 om 11:38

    Nu ga ik vandaag andere dingen doen.

    Reacties zijn uiteraard heel welkom, en ik zal er later ook op reageren. Maar vandaag kan niet.

    ========================

    oligarch 17 oktober 2021 om 13:01

    "Woede dat jouw vrijheden worden afgenomen: prima.
    Maar als je niet wil weten : "door wie? en Waarom? Wat is hun uiteindelijke doel? Waarom baseren ze dat? "
    Dan heeft het geen nut."

    Woede? Meer bezorgdheid en ik ben ook bezorgd over jouw vrijheid.

    door wie? Dat is voor mij de oligarchen club van het WEF/Bilderberg en al hun ronde tafelgroepen daaronder met op de achtergrond aansturend de Rockefeller foundation.

    Waarom? Absolute controle van alles wat op aarde plaats gebeurt.

    Ga inderdaad maar wat anders doen vandaag!

    ===================================


    Jan Verheul 17 oktober 2021 om 13:41

    Ha, dus volgens Oligarch is de 106 jarige Klaus Schwab de baas over Larry Fink en zijn joodse broeders en zusters ( in Wall Street, Media , Big Corp etc) die 40 trillion dollar te investeren hebben.

    Je bent echt niet goed bij je hoofd. Oligarch.

    Schwab is een marionet. En uiteraard joods.

    De Rockefellers.... wie waren dat ook alweer?
    (Trouwens ook crypto joods waarschijnlijk)

    Waar is trouwens jouw Zwarte Paus gebleven?

    Vorig jaar beweerde je nog dat Die alle touwtjes in handen had.

    Oligarch, je bent medeplichtig aan onze ondergang. Je bent een infiltrant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [( Of erger, zoals Oligarch zelf doet: Waarom strooiden ze zand in onze ogen ?) Je bent echt niet goed bij je hoofd. Oligarch. Oligarch, je bent medeplichtig aan onze ondergang. Je bent een infiltrant.]

      Als je nu eens dit soort opmerkingen erbuiten laat, krijg je wel een 'gezonde' discussie.
      Jullie zijn het beiden eens over de samenstelling van de club, maar ieder plakt een eigen etiket erop, waardoor je verzandt in een etikettendiscussie en niet tot een gezamenlijk standpunt komt, wat in principe wel het geval is.

      Delete
    2. Welnee Wolf.

      De kern zit hem in de joodse genen.
      Die kern zal steeds weer opduiken: epigenetisch.

      Daar moetenwe dus naar wijzen.

      Oligarch speelt juist een Pro-joodse-Hel rol.
      Door steeds de indruk te wekken dat het los staat van de joodse genen.

      Ik zie hem als verrader. Maar striukt genomen is hij dat iet , omdat het grotendeels naïviteit is en verder angst: niet durven zien wat echt de waarheid is.

      Delete
    3. Genetisch is het een paraphyletische groep...
      En daarnaast matig inbred.

      Delete
    4. Wolf schrijft:
      [Jullie zijn het beiden eens over de samenstelling van de club, maar ieder plakt een eigen etiket erop, waardoor je verzandt in een etikettendiscussie en niet tot een gezamenlijk standpunt komt,]

      Nogmaals:
      De kern is een joodse kliek.
      Oligarch wijst àlle kanten op, maar nooit naar die kern" De Paus, de zwarte Paus, de illuminati, Bill Gates,

      Zolang het maar geen joden zijn, zijn ze schuldig.
      De realiteit is 180 graden omgekeerd" àls de Kerk ooit verderfelijk was, dan waren joodse infiltranten nooit heel ver weg het was hun doel pm de Kerk van binnen uit kapot te maken.

      Delete
    5. RootmanOctober 18, 2021 at 9:45 AM
      Genetisch is het een paraphyletische groep...
      En daarnaast matig inbred.
      =============

      Je moet het me nog maar eens op zijn DrBeen's uitleggen, met een tekening. Ik vind het moeilijke begrippen.

      Delete
    6. Ik denk dat Rootman zegt:
      Allen die zich joods noemen stammen af van één voorouder, maar die voorouder heeft ook nakomelingen die zich niet ( meer) joods noemen, en dat zelfs niet eens weten.

      In-breading komt in elk ras voor, maar gezien de situatie die de Joden verkozen ( in kleine groepen in diaspora leven, zwaar taboe op huwelijk met outgroup) is de in-breadig hier wel sterker. Dat heeft gevolgen: weliswaar een hoog IQ ( want daat heeft de selctie op plaatsgevonden), maar veel nare andere zwakheden: Tay Sachs, dikke oogklleppen ( ook indirect op geselecteerd) , neuroticisme etc.

      ==
      IK ben het niet met Rootman eens: ik weet bijna zeker dat er ook niet-joden zijn bekeerd tot het jodendom, en dat het dus niet paraphyletisch is, maar poly phyletisch.

      Delete
    7. [ ik weet bijna zeker dat er ook niet-joden zijn bekeerd tot het jodendom,]

      Een heel rijk, het rijk der Khazaren. Ook in Ethiopië wonen c.q. woonden joden (in ieder geval een deel mocht naar Israël verhuizen waar ze stiekem gesteriliseerd werden zodat de groep niet groter zou worden). Er zijn zelfs verhalen dat de mysterieuze ark des verbonds zich daar zou bevinden.

      Delete
  4. Als ik 's nachts wakker word luister ik wel eens naar wat lichte kost.
    Dit keer een interview tussen Billy Joel en Don Healy ( The Eagles)

    Het bleek een geweldig leuk en informatief interview (wel 1,5 uur)
    Opgenomen in New York.

    Don Healey vertelde over zijn ouders, over het arme East Texas, over zijn begin bij de Eagles etc. Heel boeiend.

    ( NB: Michelle Shocked zing ook over east Texas)


    Joel is joods, New York. Een volledige wereld van verschil, natuurlijk. ( Deplorables versus Money power)

    Op het eind ( ik heb wel een stuk geslapen, dus weet niet wat daarvoor kwam) spraken ze over Walden en Henry Thoreau.

    Dat was zeer interessant.
    De figuur van Thoreau verdient veel aandacht, zeker in onze tijden.

    Hij toonde aan dat je gelukkig kan worden met heel weinig.

    NB: Hij woonde 2,5 jaar in een hutje op de hei.

    Hij was tegen de oorlog met Mexico en besloot daarom geen belasting meer te betalen.

    Hij schreef een boekje waarin hij voor 'Sociale Ongehoorzaamheid ' pleit.

    Zijn boek staat oo youtube als luisterboek ( 14 uur)

    Er is een grappige wetenschapper die alles van Thoreau weet, en denkt dat Thoreau ook wel een beetje autistisch was.

    Hier de links:
    Don Henley: https://www.youtube.com/watch?v=ypTaxS2awdA

    Politiek theorie: 5 min: https://www.youtube.com/watch?v=JJL9S0J8-4k

    Een bewonderaar. 2 min: https://www.youtube.com/watch?v=GV6nepqzrFc

    De vrolijke deskundige begint op min 9, duurt 1 uur. https://www.youtube.com/watch?v=fvgvlUBBl34

    ReplyDelete
  5. Heel interessant:

    https://soundcloud.com/guns-and-butter-1/corporate-socialism-the-great-reset-dr-michael-rectenwald-434

    min 47 - min 50.

    Bonnie Faulkner: Wat is 'wokeness'?

    Rectenwalt: De Woke ideologie zegt dat onze verworvenheden een 'privilege' zijn. Iets dat we min of meer ten onrechte hebben. Het kan ons dus worden afgenomen.
    Zeker omdat het idee wordt gegeven dat de één zijn voordeel automatisch de ander zijn nadeel veroorzaakt. (zero sum)

    Onze rechten worden nu 'privileges' genoemd, waar we geen recht op hebben. Ze willen zo onze eigendommen afnemen.

    ReplyDelete
  6. https://soundcloud.com/guns-and-butter-1/corporate-socialism-the-great-reset-dr-michael-rectenwald-434

    Min 43 - min 46:
    Hoe verkoopt het WEF zijn distopische wereldbeeld aan de wereld?

    Ze gebruiken veel eufemismen.
    Ze gebruiken de taal en begrippen van allerlei oprechte Goede-Doelen Bewegingen: de milieu beweging... het socialisme ... etc.
    Maar al die mooie woorden leiden er dan toe dat het gewone volk straks niks meer heeft en volledig gecontroleerd wordt, terwijl de Elite àlles heeft en volledig de macht bezit.

    Bonnie Faulkner: "Jij schrijft dat ze het gewone volk willen verbieden dat ze iets produceren."
    prof. Michael Rectenwalt: Nu tijdens de Covid is al 50% van de kleine ondernemers gesneuveld. Straks willen ze àlles aan ons verkopen via enkele bedrijven zoals Amazon. Ze willen totale controle van de economie en van ons gedrag."

    ReplyDelete
  7. Pro Memorie:

    DrBeen: Novavax heeft uitslag vab Fase 3 onderzoek: Alles OK met dit vaccin.
    Geen nare dingen. Ouderwets betrouwbaar vaccin.

    ==========

    Over Molnupiravir:
    De Weinsteins ( Black Horse Podcast) hebben grote reserves mbt Mulnupiravir.
    Het doet riskante dingen. Een deskudige heeft er ook bedenkingen bij.
    Eeen complex systeem als het lichaam, met daarin een ander complexc systeem als het immuunsysteem: je kunt niet voorspellen wat daar uiteindelijk uit komt als je zo'n stof als Molnupiravir slikt.

    ReplyDelete
  8. Goed nieuws:
    Dr John Campbell:
    Op de NIH website staat Ivermectine als middel vermeld.
    ( In onderzoek of al geaccepteerd, is niet helder)
    https://youtu.be/2F-Ml9gHnqA?t=137

    De FDA blijft het een paardenmiddel noemen.

    ReplyDelete
  9. DrBeen legt heel goed uit waaraan Colin Powell is gestorven:

    ik denk dat we dat beenmerg kanker noemen.

    Wetensch naam: Multiple myeloma.

    In het beenmerg zitten grootouder-stamcellen, die maken gewone stamcellen, die maken twee soorten afweer cellen, en van die ene soort komen de monoclonale antibodies.

    Als de besmetting voorbij is, dan moeten die fabriekjes ( van monoclonale antibodies) in ruste gaan, en wachten tot weer een gelijke besmetting komt. Dan moeten ze zich enorm snel vermenigvuldigen zodat ze weer een massa aan mo-antiboedies kunnen uitspuwen.

    Een deel van die fabriekjes rust in het beenmerg. Maar soms beginnen die fabriekjes in dat beenmerg juist heel hard met zich te reproduceren ipv te rusten en te wachten.

    Dan verdringen ze in het beenmerg alle goede cellen , cellen die juist ons immuunsysteem maken.

    En die kanker zorgt dus er voor dast we geen goede afweer meer hebben.
    Dat is wat er bij Powell gebeurde.

    Dr Been legt het heel goed uit,met tekenigetjes, maar het is te moeilijk om alles precies te onthouden.

    https://www.youtube.com/watch?v=N2gHIufFf-Q&t=1244s

    ReplyDelete
  10. Op Weltschmerz is een oude mijnheer te zien die ( tegen betaling) reklame mag maken voor zijn boek.

    De macht van de onzichtbare bankiers – Peter Toonen en Lucas Hollertt
    https://youtu.be/x7WX2f9__hw

    Nu is dat volgens mij wel een heel zinvol boek dat iedereen zou moeten lezen.

    Het woord Joden valt meermaals, en de schrijver zegt in verhulde taal dat de wereld door de joden wordt gedomineerd.

    Bij het begin van de video wordt gezegd dat Weltschmerz werd betaald voor dit werk.

    Begrijpelijk: Max von Kreyfeld krijgt voor deze video zonder twijfel een hoop stront over zich heen van zijn mede-joden.
    Het feit dat hij deze man een stem geeft , vind ik al dapper van Max.

    https://www.youtube.com/watch?v=x7WX2f9__hw&t=23s

    ReplyDelete
  11. Eerder op Blik geplaatst:


    Jan Verheul19 oktober 2021 om 13:02
    Gidi Markuszower ( joods, PVV) : " Nederland is vol, en van ons. "

    Ja, Gidi, maar èigenlijk is het niet van jullie, maar van òns.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    Jan Verheul19 oktober 2021 om 13:08
    En jùllie hebben òns land weg gegeven, aan de immigranten.

    En als ik daar kritiek op had, werd ik afgeserveerd als een Hitler-nazi-fan.

    Zò hen je dat gedaan, Gidi.
    Zò hebben jullie het land verdeeld gemaakt.

    En nou ga je het lont aansteken.

    En als de pleuris groot genoeg is, dan bioed je jouw Surveillance aan, en jouw Gevangenissen, en jouw destructieve moraal.

    Je hebt het allemaal al eerder gedaan, Gidi.

    But OK, you win.
    Mijn mensen zijn te stom om het te doorzien.
    De wet van de evolutie is hard.
    We zijn de verliezers.

    Verwijderen

    ReplyDelete
  12. Kennen jullie het woord gotspe?
    Klassiek voorbeeld van een gotspe:
    Iemand die zijn vader en moeder vermoordt, en vervolgens de rechter om clementie vraagt omdat hij wees is.

    Gidi Markuszower begaat een Gotspe.

    Dit is ÒNS land, zegt hij. Maar zijn loyaliteit ligt bij Israel.
    Dàt is de reden dat hij dit land mee naar de donder helpt.
    Het is dus niet ZIJN land. Israel is zijn land.

    Hij is boos vanwege de massa -immigratie: we kunne het niet aan.
    OK, daar heeft hij gelijk in.
    Maar kijk altijd waar de oorzaak ligt, en niet naar de gevolgen.

    Die ligt bij Giodi en de Samenzwering waar hij deel van is:
    1) In de jaren 70 begon de holocaust tractie te krijgen, en dat hebben ze gebruikt om elk rem op massa-immigratie onbespreekbaar te maken: Gidi en zijn trawanten, zoals Leon de Winter.

    In 2001 werd de pagina omgeslagen: 911 was het teken om de reeds aanwezige moslims en de autochtonen tegen elkaar te gaan opzetten.

    Pim had die allochtonen-bonus in enkele weken zijn zak, maar Pim was geen stabiele vriend van Israel.

    Pim zou zomaar durven roepen in Brussel of New York dat Israel de basis van alle kwaad is. Dat kan niet , dat begrijpt U.

    Dus Pim moest weg en Israel- vriend Geertt moest zijn plaats in nemen.

    Toen ging de Gidi- bende even alle buurlanden van Israel kapot maken.

    Luister naar generaal Wesely Clark: in oktober 2001 was al bekend dat ze 7 molim landen zouden gaan uitschakelen.
    Is ook gebeurd.

    Dat leverde heel veel vluchtelingen op, want Israel moet Groot Israel worden, en dat omvat het grootste deel van Syrië. Dus dat land moet leeg.

    En nou komt Gidi zeggen: Dit is ONS land, en we laten die Syriers niet binnen !

    Dàt is nou een Gotspe.

    ReplyDelete
  13. ( Deels herhaling van post 17 okt, 3.20 uur)

    De figuur van Thoreau verdient veel aandacht, zeker in onze tijden.

    Hij toonde aan dat je gelukkig kan worden met heel weinig.

    NB: Hij woonde 2,5 jaar in een hutje op de hei.

    Hij was tegen de oorlog met Mexico en besloot daarom geen belasting meer te betalen.

    Hij schreef een boekje waarin hij voor 'Sociale Ongehoorzaamheid ' pleit.

    Zijn boek staat oo youtube als luisterboek ( 14 uur)

    Er is een grappige wetenschapper die alles van Thoreau weet, en denkt dat Thoreau ook wel een beetje autistisch was.

    Hier de links:
    Don Henley: https://www.youtube.com/watch?v=ypTaxS2awdA

    Politiek theorie: 5 min: https://www.youtube.com/watch?v=JJL9S0J8-4k

    Een bewonderaar. 2 min: https://www.youtube.com/watch?v=GV6nepqzrFc

    De vrolijke deskundige begint op min 9, duurt 1 uur. https://www.youtube.com/watch?v=fvgvlUBBl34

    Toegevoegd op 19 okt:
    Volgens deze spreekster was Thoreau helemaal niet zo alleen in dat huisje.
    Op korte afstand kwamen vrij veel mensen langs , en op bepaaald moment werd Thoreau een fenomeen die interesse wekte, en geingen mensen een praatje met hem slaan.
    Hij deed daar graag aan mee.

    Was het misschien een manier om in de aandacht tew komen, en zo contacten ge genereren die hij op een andewre manier niet kon maken ?

    Als Thoreau zegt: "Je kunt best helemaal in je eentje gelukkig worden, als een soort kluizenaar " dan klinkt dat noiet overtuigend als je het hele verhaal van deze mevrouw hebt gehoord:
    Henry David Thoreau: A Life
    https://www.youtube.com/watch?v=kOlrKRjT1Vg&t=2284s

    ReplyDelete
  14. Pieter Omtzigt is weer alive and kicking.

    In zijn eigen Twente hield hij een heel goede toespraak:

    Bijeenkomst Pieter Omtzigt bij CDA Oldenzaal 8 oktober
    https://youtu.be/8Y_RkLgcC2A

    Ik heb een reactie geplaatst:

    Johan Vermeulen
    1 seconde geleden
    Een goede wereld (weinig oorlog, rechtvaardigheid) is moeilijk te organiseren: De rijken en machtigen zullen altijd een groter deel van de koek nemen.
    Dat is een logisch gevolg van de evolutionaire strijd.

    Oplossing: Allemaal stemmen wie onze baas zal worden. Democratie dus.

    Nadeel: Een kleine vijandige Elite kan de Media en Academia en de Wetenschap gaan controleren en zo een volk om de tuin leiden en te gronde richten.
    ( Als Media, Acadenia en Wetenschap worden betaald door Big Corp, dan kun je er op wachten. In het Westen is het nu zo ver.)

    Deze dictators (achter een democratisch gekozen stroman) hebben veel minder weerstand van het volk dan een gewone dictator, want het volk heeft het niet door. Dat denkt nog dat zij de baas zijn.

    Mijn ideaal: Een leider die er is voor het gewone volk, maar tegelijk de Elite tevreden houdt.

    Ik denk dat Pieter het hart op de goede plaats heeft. Als hij het zou kunnen en zou mogen, dan zou ik hem graag als enige baas van Nederland zien. Weg met dat parlement.

    ( Voor alle eerlijkheid: Ik zie Putin als zo'n ideale leider, maar ik ben bang dat velen dat niet zo zien. Putin wordt in onze media jaar in jaar uit gedemoniseerd. Voor mij is dat op zich al een teken dat hij niet bij die Vijandige Elite hoort.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je trapt er weer in. PO's broer is lid van het WEF.
      Po heeft vóór de QR-pas gestemd en de voor het volk nadelige maatregelen. PO is gewoon CO.
      Inderdaad, die broer, Dirk-Jan Omtzigt bij het WEF is duidelijk promoter van AGENDA 2030 en dat stinkt naar de misdaad!.

      Er zijn meer van dat soort commentaren, bekijk ze eens.

      Delete
    2. Weet ik al lang.

      Maar we moeten blij zijn met een vinger. Die hele hand krijgen we nooit. Wie van de politici biedt meer dan Omtzigt ? Niemand.
      Je moet ergens beginnen.

      Ken je het verhaal van Richard Gage?

      Dan moet je dat zeker beluisteren:
      https://www.unz.com/audio/kbarrett_richard-gages-first-tell-all-interview-disclosure-on-leaving-ae911truth-henry-herskovitz-on-synagogue-protest-first-amendment-win/

      We weten nu dat Gage ook tegen Corona was, maar als je dat zegt, kun je er mee worden uitgeschakeld.
      Dus had Gage dat nooit mogen zeggen.

      Heel terecht dat hij nu uit de 911 is gestoten.

      Als Omtzigt te veel zaken aan klaart, maken ze hem daar op af.
      Beter bij het begin beginnen.

      Delete
  15. Soms stuit je op een opmerkelijk levensverhaal:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Hinton#Early_life

    ReplyDelete
  16. Ja21 vroeg in juni 2021 aan Van Dissel of de politici een standpunt in zouden moeten nemen mbt het gebruik van Ivermectine en HCQ.

    Van Dissel beweert daqt alles elke week opnieuw wordt geupdated en dat alleen de goede middeelen er door komen:
    https://youtu.be/DGX2Es1QXPU

    "Zelfs de producent van Ivermectine vind Ivermectine niet geschikt "

    NB: Omdat Ivermewctione minder kost dan waterr, Merck gaf het destijds gratis weg.
    Maar nu is er een middel van Merck dat 700 $ per kuur kost, en dat gevaarliojker is dan Ivermectione. En minder effectief wellicht.
    Dàt wordt wèl gepromoot door Merck.

    Van Dissel is dus een misleider. Misleiding leidt tot onnodige doden hier. Dat weet hij. Hij is dus een bewuste doder van mensen.

    https://youtu.be/DGX2Es1QXPU

    ReplyDelete
  17. Is dit iets te doen? http://24x7nl.com/stromectol/
    Zit ivm in. Ik kan niet via Internet betalen.

    ReplyDelete
  18. Op Nieuwsuur was een item over Ivermectine ( en andere Corona medicijnen)

    Een arts/journalist heeft kritisch gekeken aar een meta analyse van Ivermectine: dus een studie die àlle IVM onderzoeken achter elkaar plakt en dan het reswultaat serieus neemt.

    Nu vond deze man, Kyle Sheldrick, dat er een stuk of 5 onderzoeken waren waar iets mee mis was.

    Ik neem aan dat hij gelijk heeft: met vijf van die onderzoeken was iets mis.
    Maar met die andere onderzoeken was dus niks mis.
    En die wijzen duidelijk uit dat IVM goed helpt tegen Corona.
    Dàt lijkt me het belangrijkste.
    Daar gaat het toch om.
    In de staat Uttar Pradesh ( ruim 200 miljoen inwoners) wordt Corona met IVM en enkele andere eenvoudige medicijnen op efficiente en goedkope wijze tot een kleine opnbelangrijke aandoening gemaakt.
    Niks onderzoek. Niks 'te weinig proefpersonen'. Niks 'randomisatie niet optimaal'.
    Gewoon: Eeen staan van 200 miljoen mensen heeft een groot probleem, voert IVM in en het probleem is daarna opgelost.

    Er zijn miljoenen mensen die op internet schrijven: "Ik kreeg IVM en binnen ewen dag waren mijn problemen voorbij. "

    Dat kun je van de vaccins niet zeggen: Er zijn nu al meer dan 2 miljoen klachten over de vaccins.

    -------------------

    Hier het artikeel van Kyle Sheldrick in Nature: https://www.nature.com/articles/s41591-021-01535-y

    Hier Nieuwsuur: min 14 tot 23:
    https://www.npostart.nl/nieuwsuur/19-10-2021/VPWON_1324367


    Hier Kyle Sheldrick die weer korte antwooren geeft op de mensen die kritiek op hèm gaven: https://weehingthong.org/2021/10/11/kyle-sheldrick-responds-to-criticisms-of-their-recent-work-on-fraud-in-the-ivermectin-literature/


    ReplyDelete
    Replies

    1. Sheldrick:
      That's not to say that all public supporters of ours make legitimate points or that all criticism is invalid.

      For instance some supporters try and translate fraud in studies supporting ivermectin as positive proof it doesn't work, that's not valid.

      ====
      Hier zegt Sheldrick dat het feit dat in sommige onderbouwingen is gefraudeerd, niet een bewijs is dat Ivermectine niet zou werken.

      Exactly !

      Deze tweet: https://twitter.com/K_Sheldrick/status/1447004936575717378?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1447004936575717378%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fweehingthong.org%2F2021%2F10%2F11%2Fkyle-sheldrick-responds-to-criticisms-of-their-recent-work-on-fraud-in-the-ivermectin-literature%2F

      Delete
  19. NB :

    U weet dat Oxycontin een pijnstiller is die in de VS enorm veel doden heeft veroorzaakt, en dat Sackler tevoren wist van de vreselijke bijwerkingen.

    De familie Sackler is daar door 3000 instanties aangeklaagd, en heeft hun sub divisie die het produceerde failliet laten gaan, om van de claims af te zijn.

    Welnu: Gisteren hoorde ik dat NU in europa Oxycontin nog volop wordt voorgeschreven.
    Hier onder de naam Oxycondon.

    De medische kleine krabbelaars (artsen) verdienen er wellicht goed mee ( dat was d estrategie van Sackler: geeft een deel van de winst aan de arts dioe het voorschrijft.),
    want ze schrijven het nog grif voor !

    ======

    Oxycontin | oxycodon - Apotheek.nl
    Search domain apotheek.nlhttps://www.apotheek.nl › producten › oxycontin
    Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Oxycontin en Oxynorm en als het merkloze Oxycodon in tabletten met gereguleerde afgifte, smelttabletten, capsules, drank en injecties.
    ==================

    Oxycodon is een krachtige opioïde pijnstiller, die in 1916 al in Duitsland bereid werd uit thebaïne. Het is een semi-synthetische opioïde, omdat het gemaakt wordt van een natuurlijk opiaat. Op basis van gewicht is oxycodon twee maal potenter dan morfine en wordt het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd dan morfine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het heeft wel een plaats, evenals de fentanyl pleisters.
      In de palliatieve zorg, niet voor chronische pijn aan de schouder of zo. Verslaving en gewenning maakt niet uit bij ongeneselijke patienten.

      Delete
    2. [geeft een deel van de winst aan de arts dioe het voorschrijft]
      Niet alleen de arts, ook ziekenhuizen werken er aan mee. Heel de Achterhoek is vergiftigd door Sandoz.
      Voor welke kwaal je ook komt: Sandoz.
      Gevraagd aan vrienden, buren en kennissen: allemaal medicijnen van Sandoz.

      Heel het medisch systeem is een grote corrupte bende geworden en iedereen werkt er aan mee, dankzij de vvd.
      Ik wil weg uit dit land.

      Delete
    3. @ Rootman.
      OK, zinvolle aanvulling.

      Maar hier betrof het een 88 jarige man die in het verpleeghuis kwam met pijn: dus pijnstillers oxycondon èn paracetamol.
      Nea 2 maanden mocht hij naar huis, had al lang geen poijn meer, maar kreeg wel die pillen mee in zijn 'recept voor thuis'.
      Het was dus: 1. Dubbel op: 2 pijnstillers.
      2. Niet nodig: had geen pijn meer.

      Delete
    4. @ Wolf.

      Dank voor jouw reactie.

      Je bent een van d3e meest geinformeerde reageerders hier en op Blik.

      Ik begin jouw wanhoop nu ook wel iets beter te begrijpen.

      Ik blkijf wel van mening: HIER moeten we martelaar worden, niet naar een buitenland vluchten en ons land in de steek laten.

      Ter inspiratie: Martenson met dr Scott Jensen.

      https://www.youtube.com/watch?v=pT2L9L_N8Bs&t=1608s

      Laat ons het gevecht aan gaan met de Bierkaai.
      Dat geeft veel meer voldoening.

      Delete
  20. ROOTMAN MAILT ME ( 16 okt):

    Wow, net een post gedaan, de 2e in een week, en nu er alweer afrgegooid!


    Als ik naar de coronacijfers kijk zie ik dat die weer fors stijgen. Geheel volgens het Maurice de Hond model. Met een maand: zonder QR code niet meer boodschappen doen?

    ================

    JV: Bij navraag bleek dat Rootman deze opmerking op Xevolutie had gepost, en dus door Blogsport was verwijderd.

    Inhoudelijk: ''Over een maand" ipv 'Met een maand".
    Spreektaal is verwarrend als je het opschrijft.

    Een schrijver moet zijn uiterste uiterste best doen om begrijpelijk te zijn, en zelfs dan lukt het niet zo vaak.

    ( En moet àltijd nalezen wat hij schreef. Ik ben in dit opzicht een heel grote zondaar.
    Maar mijn excuus: niemand leest het toch ! )

    ReplyDelete
    Replies
    1. angliscisme... Ik denk vaak in het Engels, en vertaal in gget Nederlands

      Delete
  21. De laatste 2 alinea's aub omdraaien, dan klopt de tekst weer zoals bedoeld.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh??? De hele post hiervoor is verdwenen. Stonden wat links in over Zaplog. Wie kan hier wat aan doen?

      Delete
    2. Wolf,

      Ik heb vandaag nauwelijks iets geplaatst. Welom6.39 PM iets over Kyle Sheldrick,(verder naar boven)
      Zag niks over Zaplog

      Ik heb jouw post dus niet per ongeluk verwijderd,neem ik aan.

      Delete
    3. Heel vreemd. Die post begon met: [Maar mijn excuus: niemand leest het toch !]
      Ik heb 'm gepost rond 19:00 uur, dus 7:00 PM volgens jouw tijdschrijfwijze.
      Morgen maar eens verder kijken. Hij stond er toch echt.
      Er werd weer veel kritiek gegeven op de j@ws, misschien dat dat de oorzaak kan zijn?

      Delete
  22. Ultra- belangrijke speech van Putin uit Valdai!!!

    http://thesaker.is/a-commented-reading-of-putins-speech-at-valdai/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dag Rootman,

      Ik heb een abonnement op DeepL vertalingen ( was een goede tip van Wolf.. Dank!)

      En dan kun je een beperkt aantal volledige bestanden in een keer laten vertalen.

      Dat heb ik nu gedaan.
      Peace of cake.

      Het lezen in het Nederlands kost me minder 'kracht', maar eigenlijk zou ik de tekst moeten corrigeren op plaatsen waar toch een vertaal-bug in zit.
      Weet niet of ik er ooit aan toe kom.

      Delete
  23. Ik heb zojuist drie posts gedaan bij blik. Dit is de bovenste:

    https://blikopnosjournaal.blogspot.com/2021/10/mike-verest-te-gast-bij-op1.html?showComment=1635317750493#c8839454270666811085

    ReplyDelete
  24. Mocht je nog twijfelen mbt Omtzigt: het is iedere keer, als TEGEN het volk wordt gestemd, raak bij deze persoon.

    ReplyDelete