Tuesday, July 20, 2021

1165. Heeft BLM tòch gelijk? Zijn wij witte mensen de gruwel van deze wereld ? Parkinson als voorbeeld.

 

Een goede kennis van mij heeft Parkinson.  Hij heeft 30 jaar lang zijn landbouw-percelen met 'bestrijdingsm-middelen' bespoten.  Maar hij zei me dat dat niet de reden van zijn Parkinson was. 

Nu rijdt zijn 22 jarige zoon dus vrolijk de hele dag met de 'spuit' rond mijn huis. 

Ik baal er van, maar wat kan ik er tegen doen? 

Ik heb medelijden met de buurman, maar de ervaring leert me dat 'hulp' vaak op wantrouwen stuit. Men gelooft liever de artsen, die er bij zitten en niks doen.

BLM heeft tòch gelijk. 

Niet omdat wij hun discrimineren of omdat we vreselijke slavendrijvers waren.  Die verhalen zijn veel te ongenuanceerd. ( Maar dat zalik hier niet behandelen). 

Wat ze ons wèl mogen verwijten is dat wij al die Chemie bedacht hebben, en dat we de Big Corporations de kans geven om onze wereld te vergiftigen.

Niet omdat  zij zo graag in een giftige wereld wonen, maar omdat ..... 'de banalieit van het kwaad' noemde Hannah Ahrend  de wijze waarop de holocaust mogelijk was:  ieder radartje deed zelf niks verkeerds, en moest wel meedoen, en besefte niet waar het toe zou leiden etc etc.    Bedrijven doen hetzelfde: ze concurreren en willen de nadelen op lange termijn even niet zien. 'Hopen er het beste van.'  Hebben geen oog voor complexe middelen die op elkaar  inwerken en mogelijk onverwachte gevolgen sorteren.  Moeten de aandeelhouders tevreden houden. De bestuurders hebben geldingsdrang,  peers, dispuutgenoten die ze jaarlijks zien , zitten in een bubbel, haten de alternatieve doetjes, lezen selectief, last van confirmation bias etc etc. 


Het resultaat mag er zijn:  Mensen worden wel enkele jaren ouder dan 100 jaar geleden, maar leven 20 jaar met chronische ziekten.  Kanker , hartfalen, autisme, Parkinson, Alzheimer.... Al deze ziekten waren 100 jaar geleden nauwelijk bekend. Ze bestonden nauwelijks.

Volgens de Nieuwe Dokters is dit allemaal het gevolg van onvoldoende voedingsmiddelen. Slechte voeding. Voeding die het immuunsysteem sterk verzwakt, of aanzet tot een aanvalop onszelf. 

Suikers en koolhydraten die ons diabetes geven. 

Propaganda voor onverzadigde vetzuren terwijl die slecht zijn en de ouderwetse verzadigde juiost goed.

Vroeger zat er in een ei even veel Omega 3 (goed) als Omega 6 ( slecht). Nui bijna alleen nog Omega 6. 

Adviezen van VoedselBureau's die precies 180 graden fout zijn ( eet 6 keer per dag!) 

Etc etc.

Big Corp is de baas geworden en heeft àlle gremia die ons zouden moeten beschermen , geïnfiltreerd. 

Big Corp heeft dus niet alleen de wereld tot slaaf gemaakt ( sweat shops) en veroverd ( het begon al met de Boeren Oorlog: diamanten, goud) , maar ook vergiftigd en geplunderd.  En ze gaan door. 

En wij witten zijn verantwoordelijk.  Ook al zijn we zelf even goed slachtoffer ( chronische ziekten,  Parkinson, kanker, etc etc ) 

We hadden ons moeten verzetten. We hadden het elkaar eerder moeten vertellen. 

Ja, BLM is woedend wegens hardhandig politie-optreden. Maar vertel er wel bij dat zwarte jonge mannen erg impulsief en gewelddadig zijn, en dat ze elke maand 30 blanken vermoorden  in de VS. ( Bron: Anglin. Ron Unz.) 

Maar dat is natuurlijk peanuts in vergelijk met het leed dat de wiite Big Corp elke maand in de wereld verspreidty. 

Dat praat je niet over 30 mensen, maar 30 miljoen mensen die een klote leven hebben wegens de winsten die Big Corp persé wil behalen.  

BLM heeft dus gelijk: de witten zijn slecht. Maar niet op een actieve manier, maar omdat ze het allemaal laten gebeuren. Omdat ze die 'journalisten' nooit behandelen zoals Julain Assange ( een goede journalist)  wordt behandeld door Big Corp.


Hier het artikel in het ED ( bij Stan van Houcke gelezen) dat  de inspiratie was voor dit blog: 


Tractor spraying a field of corn
landbouwgif
PREMIUM
Tractor spraying a field of corn landbouwgif © Shutterstock

Neuroloog wil verbod op chemische middelen die hersenziekte kunnen veroorzaken: ‘Sjonge, het is verdorie urgent!’

Als neuroloog ziet Bas Bloem van het Radboudumc hoe Parkinson het leven van zijn patiënten vernielt. Pesticiden kunnen de hersenziekte veroorzaken, toch blijft een verbod uit. ,,Maar het is verdorie urgent! Hoe leggen we volgende generaties uit dat zij Parkinson kregen omdat wij aarzelden om maatregelen te nemen?”

55 comments:

  1. @JV: Was je door mijn post op Blik op het spoor gezet?

    Mijn visie: Bayer & Co weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Mensen worden moedwillig vermoord en ze verdienen er ook nog eens flink aan. Het systeem zit dusdanig in elkaar, dat je zo'n wanproduct niet snel uit de markt kunt krijgen. Politiek zit in de zakken van de grote Big's en die zijn de vertragende factor.

    Kijk maar hoe de overheid met Covid-19 vs de mensen omgaat. Er wordt grote druk uitgeoefend om die troep in te spuiten. Samenstelling is geheim en alles in onderzoeksfase en niet eerst getest. En omdat het -nog steeds- vrijwillig is, ben je ook nog eens rechteloos, je kunt nergens verhaal halen. Als je problemen krijgt, verwijzen se simpelweg naar de voorwaarden in de bijsluiter: je had het dus kunnen weten en als je het te link vond, kon je weigeren. Helaas pindakaas.

    Ik kwam in mijn pdf-programma nog een oud onderzoek tegen van kinderen die wel- en niet waren gevaccineerd. Alle gevaccineerde kinderen scoorden slechter t.o.v. de niet gevaccineerde, maakt niet uit waarvoor.

    Het is al langer bekend, dat bestrijdingsmiddelen problemen geven. Jij zit midden in de gevarenzone en ik heb ook 33 jaar in een landelijk gebied gewoond, dus ik zal het ook wel gaan merken. Maar in de 'grote stad' heb je weer andere gevaren: fijnstof en uitlaatgassen, dus je bent eigenlijk nergens veilig.

    Die 'Witte Mannen' zijn -geheel toevallig- weer van een bepaalde diersoort (de neefjes), dus het probleem is wel bekend, maar je moet het zien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wolf, ouwe Reus,

      jij publiceert zo veel op Blik dat ik er jaloers van word!

      Ik weet dus nu even niet waar je op doelt, maar in elk geval: het artikel bij Stan van Houcke was de directe inspiratie. Dat jij mijn onderbewustzijn 'geprimed' hebt voor deze kwestie, dat zou best kunnen.

      Delete
    2. Wolf, je schrijft:
      [Die 'Witte Mannen' zijn -geheel toevallig- weer van een bepaalde diersoort (de neefjes), dus het probleem is wel bekend, maar je moet het zien.]

      Dat is vaak zo, maar niet altijd.
      Het kan wel zijn dat de neefjes de 'ongeschreven normen' bepalen voor de niet-neefjes:

      'Greed is Good' werd het alibi voor de Wall Street boys om de 99% te gaan kaal plukken, want ze waren Ayn Rand ( nichtje) en Milton Friedman ( neef) -beïnvloed:

      'Iedereen krijgt de kans om veel te bereiken, dus hoef je geen medelijden te hebben met die luierikken die niet rijk worden.'

      Oprah Winfrey (ze verkocht haar ziel voor 1 miljard $, zo veel geld dat je het haar al bijna niet meer kwalijk kan nemen.. )
      zei dan: "We can all reach the top, if we do our best".

      M a w: als jij een zwarte bent met een IQ van 75 en je wordt ontslagen omdat je niet eens mee kans als vuilnis-ophaler, dan is dat jouw eigen schuld. 'Als je harder had gewerkt, had je wel chirurg kunnen worden !' roept Oprah tegen die net ontslagen vuilnisman..

      Gruwelijke mensen zijn dat.

      Delete
    3. [Ik weet dus nu even niet waar je op doelt]

      Ik bedoelde deze post van 12-07-2021 18:08, waarin ik een link plaats van een YT aangaande Parkinson. Volgens die tjoep zal iedereen Parkinson krijgen. Dat kan ook niet anders: iedereen eet vergiftigd voedsel. Behalve als je streng gelovig bent in de bio-leer, maar dat zijn er niet zo veel.

      Delete
    4. Wolf,
      ik heb het filmpje al een keer gezien, merk ik nu.
      Maar dat is lanter geleden dan 12 julio, dus zal wel via de Universiteit van nederland zijn geweest.

      Hij heeft wel 1500 positieve reacties !

      Delete
    5. Over Bayer gesproken: allerlei dwaalsporen aanleggen is die tak van sport wel sterk in. De focus wordt gelegd op kanker, maar dat schijnt wel mee te vallen volgens die link. Geen woord over Parkinson. Maar SW is voor mij ook een lid van het addergebroed.

      Delete
    6. [Hij heeft wel 1500 positieve reacties !]
      Mwoah. Ik vind 808.441 weergaven in 4 maanden toch wel indrukwekkender. 😉

      Delete
    7. Vergif:

      Whatever does not kill you makes you stronger!!!

      Delete
    8. ROOTMAN:

      Vergif:

      Whatever does not kill you makes you stronger!!!
      ========

      Ik wil het wat genuanceerder benaderen:

      Het begrip 'hormesis': https://www.mindbodygreen.com/articles/hormesis

      Ofwel: een beetje pijn is juist gezond.

      ======

      Maar 'vergif' kan zich ook anders gedragen in ons lichaam: cumuleren tot boven een drempel, en dan pas echte schade of de dood veroorzaken.
      In het begin heb je er soms geen of weinig last van.

      Delete
    9. Ik kreeg deze email van ROOTMAN:

      Hoi xxx , ( geanonimiseerd door JV)


      Ik werd weer eens uitgesloten door blogspot,maar ik wilde een korte reactie plaatsen dat mijn mening over vergif een grapje was.


      Heel cynisch; maar ook een reactie op een toevallig persoonlijk contact met een wappie.


      Als het daar dan over chemtrails vage stralingen of de grote kwaliteiten van Guaido en Titanovskaya gaat schiet ik onmiddellijk in die cynische modus, en blijf daar soms wat in hangen.

      ==================================

      OK Rootman, begrepen.

      Maar ik greep de kans aan om het idee van 'hormesis' nog eens onder de aandacht te brengen.

      Delete
  2. Heb gereageerd op een uitspraak van Ad Verbrugge:

    44:00 Ad Verbrugge: "Van oudsher komt de revolutie toch door de ontevreden jeugd, hè ?"
    Nee Ad.
    De Glorious Revolution, de Franse Revolutie, de Russische Revolutie, de Arabische Lente : ze werden georganiseerd door een bepaalde Elite. Maar wie `voert hem uit? Wie kun je gemakkelijk tot fanatisme brengen door ze één kant van de medaille voor te houden? Jongeren met veel energie, puberale opstandigheid en testosteron.
    Dàt is dus het 'legertje' dat door deze (vaak Haute Finance) Elite wordt gemobiliseerd om hun tegenstanders ( het establishment van dat moment) te verslaan.
    De insiders weten het al heel lang. Op dit moment wordt er in de VS een langzame Revolutie uitgevoerd: Identity Politics en Black Lives Matter. Ook hier zitten de bedenkers en belanghebbenden achter het grodijn. Hun slachtoffers lopen op straat , maken Revolutie en vernietigen hun thuisbasis.

    https://www.youtube.com/watch?v=7tQ1hjbOxvA&t=2428s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zowaar 3 duimpjes en het belangrijkst: het staat er ... nog.

      (Maar nu ff genieten van PSV).

      Delete
  3. Vandaag weer een prima interview van dr Mark Hyman.

    Over het gekke feit dat we vroeger planten aten die ons alle nodige stoffen boden.

    Toen begon de Wetenschap met ras-veredeling: het doel was meer kilo's, langer houdbaar, beter te vervoeren. Longer 'shelf life'.
    En zo verdween niet alleen de smaak, maar ook de gevarieerdheid aaan voedingsstoffen en sporen elementen uit ons voedsel.

    Soms begint de 'Wetenschap' nu weer medische hulpmiddelen in de planten te kweken, maar too little too late.

    Eet gezond, begin met een gezonde bodem: daarvoor heb je grazend vee nodig.

    Hoe moeizamer een plant groeit, hoe meer nuttige afweerstoffen hij aanmaakt, en dus des te gezonder dat ie voor ons is.

    Idem voor vlees: koeien die alleen gras krijgen, hebben veel meer nuttige stoffen in het vlees.

    In het interview komen prachtige verhalen voor zoals dat experiment van Clara Davis, met die weeskinderen..

    THE SCIENCE Of How The Body HEALS ITSELF With Food! | Mark Hyman & Fred Provenza

    https://www.youtube.com/watch?v=NpP1KzsMNuc&t=4114s

    De video past heel goed bij het onderwerp van dit blog: Parkinson.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Idem voor vlees: koeien die alleen gras krijgen, hebben veel meer nuttige stoffen in het vlees.]
      Koeien worden nu gefokt om zo snel mogelijk zo veel mogelijk vlees te kweken. Vandaar al dat 'kracht'voedsel. Maar het vlees is uiteindelijk arm aan voedingsstoffen.

      Bij Zaplog was iemand, die precies wist, wat voor grassen, planten en bloemen koeien nodig hebben. Mijn droom was: koeien het hele jaar buiten laten lopen en een rijkdom aan zo'n mix van planten te laten eten. Zou super vlees ontwikkelen, maar dat duurt wel langer dan het huidige dieet. Koeien weten vanuit hun instinct precies wat goed voor hen is. Die man woonde op een boerderij, maar was elektrotechnicus.

      Delete
    2. [De video past heel goed bij het onderwerp van dit blog: Parkinson.]
      Ik denk, dat als je Parkinson hebt, je van alles kunt eten tot je een ons weegt, maar dat daar géén dieet voor is om dat op te lossen. Wel valt het proces met medicijnen te vertragen, maar je bent uiteindelijk hoe dan ook de sjaak.
      Maar dat zijn we toch al, alleen de manier waarop en dan is Parkinson een no-go voor mij.

      Delete
    3. Wolf,
      kom nog maar eens bij me langs:
      Op 20 meter achter mijn raam heb ik 2 Hereford koeien ind e weide lopen. Sinds 1 maand. Het gras is geen perfect groen l;aken, maar vol met kruiden en onkruid.
      De buitenrand heb ik gemaaid. En soms eten ze daar ook, maar niet bij voorkeur: ze eten overal.

      Het is geweldig. Heel jammer dat ik die weide 20 jaar niet heb gebruikt.
      Maar de laatste maanden heb ik het extra-extra druk, en dan kom je wèl tot dit soort dingen.
      Als je het niet druk hebt, komt het er niet van.
      Zit alleen ìk zo in elkaar, of komt dat vaker voor?

      Delete
    4. [kom nog maar eens bij me langs]
      Graag, uitnodiging aanvaard. Ik ga eens kijken, wat de samenstelling van dat supermengsel is. Ook heel belangrijk: NIET meer ploegen, maar eventueel wormen uitzetten, desnoods een paar mollen om de grond los te houden. Daar zou dat mengsel ook voor zorgen. Ik bel wel voor een afspraak.

      Delete
    5. Wolf,

      Dat grasveld ligt er al 20 jaar hoor. Pakweg 12 jaar geleden heb ik het een keer geploegd en de 'kweek' ( 'puinen' in ons dialect) er uit laten halen door een 'Kvik-up' machine. Omdat het veld niet bespoten wordt moest het mechanisch.
      Daarna heb ik het perceel 'toonbaar' gehouden doro het met een weidebloter te maaien, om de 4 weken of zo.
      Maar dat voorkomt niet dat er onkruid in komt. De zuring , daar ben ik niet zo blij mee. In het voorjaar zioet het geel van de paardebloemen. Daarna komen de gele bloempjes ( naam vergeten). Nu staat er hier en daar een grote gele Jacobs kruiskruid.

      Mollen zijn er bij vlagen. Pieren zullen er zeker volop zitten.

      Delete
    6. @JV: [De zuring , daar ben ik niet zo blij mee.]
      Als jouw personeel even niets te doen heeft, kan je ze toch de wei in sturen en dat spul met de hand verwijderen?

      @Rootman: Heb jij niet ooit een keer de gedachte gehad, dat wat ze jou op de unief hebben geleerd, wel eens heel erg fout kan zijn geweest? De universiteiten worden allemaal gesponsord door de Big Industry.

      Vergelijk maar eens de geschiedenisles op school en de werkelijk gebeurde geschiedenis. Daar zit nogal een aardig verschil tussen.

      M.a.w.: Ben jij tijdens je studie wel kritisch genoeg geweest t.a.v. de lesstof?

      Delete
    7. [Jacobs kruiskruid]
      Dat kan je bestrijden met konijnen en -alweer- je personeel. Let op waarschuwing in de gegeven link (handschoenen).

      Delete
  4. Zojuist nog een reactie geplaatst onder Kees de Kort en Ad Verbrugge:
    De Nieuwe Wereld is voor mij het beste kanaal in Nederland. Maar het kan nòg beter. Ga een stapje verder en leer ons hoe de wereld werkt. Kies dan goede bronnen. Bijvoorbeeld dr. Chris Martenson, die 200 video's over Corena maakte, sinds 20 januari 2020, waarin je niet één fout zult kunnen vinden. Dit in tegenstelling tot de officiële kanalen ( Faucci, Van Dissel) die èlk standpunt al wel een keer hebben ingenomen.
    Vandaag legt Chris Martenson uit dat de Verdeel en Heers strategie al ruim 2000 jaar geleden werd toegepast, en dat dit een goede verklaring is voor wat we nu in de (westerse) wereld zien gebeuren. Zoek op You tube: Peak Prosperity Chris Martenson.
    Of zoek op de titel van de video: 'Shocked people pick the wrong targets'.
    Het zou mooi zijn als De Nieuwe Wereld af en toe een interview met dr. Martenson deed.

    ReplyDelete
  5. NB.

    In de video van Mark Hyman en Fred Provenzana zegt Provenzana:

    Er komt binnen kort een boek uit dat heet:
    "The Plant based con. "

    https://youtu.be/NpP1KzsMNuc?t=4682

    Vinden we daarin de verklaring voor de aankoop van grond door Gates, en voor zijn aandelen in kunst vlees?

    Deze mensen ( Hyman cs) zijn pro veehouderij, maar wel op de ouderwetse manier: met gezonde bodem als resultaat, en de normale vboedingsstoffen waar onms lichaam al 200.000 jaar op steunt en van afhankelijk is om geen rare ziekten ( kanker, Parkinson etc etc) te krijgen.

    https://youtu.be/NpP1KzsMNuc?t=4682



    ReplyDelete
    Replies
    1. 'The Great plant based con' met als belangrijk deel: follow the money.
      Boek is nog niet uit.

      Delete
  6. Wolf wees op een artikel in Wynia's Week waarin ene Jaspers schrijft dat Glyfosaat niet schadelijk is.

    Ik betwijfel dat heel erg.

    In elk geval wel interessant om deze Jaspers te volgen, wqant hij komt ook op de radio etc:

    http://www.exponentry.eu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Ik betwijfel dat heel erg.]
      Ik ook, daarom plaatste ik ook die waarschuwing erbij. Het zijn beiden neefjes.

      Delete
  7. Tja, wat moet je hier nou weer van vinden. Het ene neefje, die iets beweert tegen het andere neefje.

    ReplyDelete
  8. In een twitterdraad kam ik deze tegen:
    https://twitter.com/maartenbakkerch

    900.000 jongelui tussen 20 en 40 wonen nog thuis. Een sociale en demografische ramp. Deze generatie sticht geen gezin, krijgt geen kinders, bouwt geen zelfstandig leven op. Ondertussen groeit de bevolking met 120.000 (arbeids)immigranten p/j.

    ReplyDelete
  9. Zolang het nog te zien is, van de FLCCC:

    Must see!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=qSNuxetBgO8

    ReplyDelete
    Replies
    1. "The history books will talk about what I just said."

      Helaas,
      dr Kory blìjft naïef.
      Als 'Ze' aan de macht blijven, wordt er helemaal geen history geschreven.

      Dank zij het internet ontdek ik zoveel verslagen, boeeken en getuigenissen die aantonen dat alles wat 'Our History Books' beschrijven, gewoon een verfraaide vervroming is die de Machtigen ons voorhouden.

      Maar toch dank, Rootman: ik ga het beluisteren.

      Delete
    2. Waar ik 'vervroming' schreef wilde ik eigenlijk 'vervorming' schrijven. Maar 'vervroming' is misschien wel beter getypeerd: Hun eigen heldendom komt goed naar voren in hun geschiedenisboekjes.

      Delete
  10. Medische update.

    Ik heb een heerlijke tijd achter de rug van keihard werken. Soms 15 uur op een dag.

    Heb sinds kort een smart watch die me vertelt dat ik vrij weinig slaap en dan nog overheersend 'lichte slaap'.
    Ik heb half denormale REM slaap. Maar ik heb heel erg weinig 'Diepe slaap'.

    Nam enige tijd warme baden met lavendel damp ( een waxinelichtje onder een schaaltje water: bij de Action te koop)

    Helpt nog niet echt. Mogelijk moet ik toch ook aan de 'mindfulness' : diep in de buik ademen. Etc.

    Volgens een arts zijn er goede instrucites op deze website:
    Min 21.35. David Spiegel: free app. : Reveri
    https://www.reveri.com/

    Komt uit deze video: HACK YOUR BRAIN Through Food & Sleep To LIVE LONGER TODAY! | Andrew Huberman & Mark Hyman
    https://www.youtube.com/watch?v=4aLjJM2HFXs&t=1234s

    ========

    Belangrijke stap: Ik neem sinds 4 juli geen reguliere medicijnen meer in:
    - geen metformine 500 mg ( volgens bloedonderzoek heb ik sinds januari geen diabetes meer) . Nu is Metformine wel behulpzam bij Longevity. Maar anderzijds: Het schaadt het microbiopom lichtjes.

    - Wegens Hartritmestoornis (HRS) die ik op 8 juni vorig jaar kreeg, heb ik sindsdien 2,5 mg Bisolprolol fumaraat en 60 mg Lixiana (een heel dure bloedverdunner).

    Ik meen dat je niet zomaar mag stoppen met bisolprolol, maar ik wilde eerst 2 dagen niuks nemen, en dat werd steeds meer. Heb de bijsluiter nog niet bestudeerd.

    Motief ?
    Ik zie steeds scherper dat Big Pharma een crimineel beleid voert, en dat naieve huisartsen hun nuttige idioten zijn.

    HRS komt heel veel voor. Loopt zelden slecht af. Hoe deed men dat vòòr de bisolprolol op de markt was?
    Ik waag het er maar op.

    NB: Ik zou graah vitamine K2 nemen als supplement, maar dat is bloed-verdikkend. Daarom nam ikj het al niet toen ik de Lixiana nam, en nu moet ik het denk ik echt niet meer nemen.

    ====
    Ik neem nog wel elke dag:
    Tegen Corona: Quercetine, Zink,
    Tegen zenuwschade als gevolg diabetes: Tocotrienol, Benfothiamine, Alfa liponzuur.
    Voor algemene gezondheid en longevity: Resveratrol, visolie ( omega 3)
    Algemeen, en tegen kramp: 2 of 3 magnesium citraat. Tenzij ik niet werk en zweet, dan hoeft het niet.

    Onregelmatig: Melatonine.( Voor de slaap, als anti-Corona)

    Heel af en toe neem ik een week ook geen supplementen.

    En: Elke 10 dagen 2 pilletjes Ivermecine. 2 x 6 mg. Dat is een vrij lage dosering. Zou best wel 18 mg mogen zijn ipv 12 mg.
    Maar het is zomer, en ik leef behoorlijk veilig. En het blijft een medicijn, dus liever niet dan wel.
    ======================================

    Verder: Geen antibiotica genomen waar wel advies was.
    .
    De Kefir ontdekt, en de geitenboerderij 2 km verderop heeft heel goede geitenmelk, vers, onbewerkt.
    Maar kefir is erg zuur, en ik kreeg na enige tijd enorme kiespijn. Kwam door dat zuur, zei de tandarts.( 21 juni was dat)
    Ze wilde niet trekken: eerst moest de ontsteking weg zijn. Gaf me antibioticum: amoxicilline/Clavulaanzuur.
    Maar ik wil mijn darmflora - darmbacterien - microbioom in oprde houden, in tijden vanCorona.
    Besloot het niet te nemen. Nam wel 4 maal per dag een glas water met ascorbine zuur ( vitamine C)

    ==
    9 juli: Ik proibeerde mijn wijsvinger door midden te zagen met de circelzaag. Niet gelukt, maar de nagel is weg en de botjes zijn geraakt. Ziekenhuis. Hechtingen etc. Weer een doosje van hetzelfde antibioticum mee gekregen. Weer besloten om het er op te wagen en het niet te nemen. Weer goed afgelopen: geen verdere ontstekling gekregen. ( Arts zei: Àls het echt gaat ontsteken, raak je misschien wel je vinger kwijt.)

    ===========

    Corona - prik?
    Ik heb hem noig steeds niet genomen. Het blijft een heel lastige beslissing. Je weet niet wioe je moet geloven.

    Mensen als Martenson nemen hem niet. Maar dr Varon van het FLCCC neemt hem wèl.
    Theo Schetters zegt dat het allemala niet fraai is wat de Overheid doet.

    Ik ga dus nog maar een tijdje wachten, en een beetje voorzichtig zijn als ik 'onder de mensen' kom.




    ReplyDelete
    Replies
    1. Deze kwam ik toevallig tegen, geplaatst door een huisarts op twitter. Misschien heb je er wat aan. Maar bovenal eerst de arts raadplegen, voordat je wat gaat doen.

      Delete
    2. Toch wel enige reserve bij deze dame te beschouwen. Groen Links, Nijmegen (woke-stad) en BG worden bij tijd en wijle geretweet. Maar dat hoeft natuurlijk niets af te doen aan de kwaliteit van het onderhavige rapport.

      Delete
    3. Die huisarts uit Nijmegen kom ik mnioet tegen op jouw twitter-draad, Wolf.

      Maar wel veel interessante tweets, waaronder de leak van Pfizer en een reactie:

      Als Pfizer in het recent gelekte contract stelt dat bijwerkingen op de lange termijn niet bekend zijn en Hugo de Jonge daarvoor heeft getekend, hoe kan hij in de media dan zo stellig beweren dat er (bij het vaccineren van kinderen!) geen bijwerkingen op de lange termijn zijn?

      Delete
    4. Dit is het abstract van dat onderzoek over mogelijk nut van Vitamine K:

      ( NB: Jona Walk is een van de onderzoekers. Ze zat laatst bij de Nieuwe Wereld)

      Coronavirus disease 2019 (Covid-19), caused by severe acute respiratory syndrome coronavirus (SARS-CoV)-2, exerts far-reaching effects on public health and socio-economic welfare. The majority of infected individuals have mild to moderate symptoms, but a significant proportion develops respiratory failure due to pneumonia. Thrombosis is another frequent manifestation of Covid-19 that contributes to poor outcomes. Vitamin K plays a crucial role in the activation of both pro- and anticlotting factors in the liver and the activation of extrahepatically synthesised protein S which seems to be important in local thrombosis prevention. However, the role of vitamin K extends beyond coagulation. Matrix Gla protein (MGP) is a vitamin K-dependent inhibitor of soft tissue calcification and elastic fibre degradation. Severe extrahepatic vitamin K insufficiency was recently demonstrated in Covid-19 patients, with high inactive MGP levels correlating with elastic fibre degradation rates. This suggests that insufficient vitamin K-dependent MGP activation leaves elastic fibres unprotected against SARS-CoV-2-induced proteolysis. In contrast to MGP, Covid-19 patients have normal levels of activated factor II, in line with previous observations that vitamin K is preferentially transported to the liver for activation of procoagulant factors. We therefore expect that vitamin K-dependent endothelial protein S activation is also compromised, which would be compatible with enhanced thrombogenicity. Taking these data together, we propose a mechanism of pneumonia-induced vitamin K depletion, leading to a decrease in activated MGP and protein S, aggravating pulmonary damage and coagulopathy, respectively. Intervention trials should be conducted to assess whether vitamin K administration plays a role in the prevention and treatment of severe Covid-19.

      ----
      Ik durf geen vitamine K te nemen, omdat dat bloed-verdikkend werkt, en ik juist een bloedverdunner heb, wegens hartritme stoornis.

      Nu neem ik die verdunner niet meer: mijn wantrouwen tegen de zakkenvullers is te groot geworden. Maar om nou een bloedverdikker ( K) te gaan nemen, dat is ook weer een stap te ver denk ik.

      Wat in dat abstract staat ( denk ik) : Corona stuurt alle vitamine K naar de lever, en dat geeft de bloedklonters. Maar elders heb je dan te weinig K, en dat geeft verstijving van de fibers.... ( celwanden ?).

      Delete
    5. Google translatre van het abstract:

      Coronavirusziekte 2019 (Covid-19), veroorzaakt door het ernstige acute respiratoire syndroom coronavirus (SARS-CoV)-2, heeft verstrekkende gevolgen voor de volksgezondheid en het sociaal-economisch welzijn. De meerderheid van de geïnfecteerde personen heeft milde tot matige symptomen, maar een aanzienlijk deel ontwikkelt respiratoire insufficiëntie als gevolg van longontsteking. Trombose is een andere veel voorkomende manifestatie van Covid-19 die bijdraagt ​​aan slechte resultaten. Vitamine K speelt een cruciale rol bij de activering van zowel pro- als antistollingsfactoren in de lever en de activering van extrahepatisch gesynthetiseerd ( buiten de lever gemaakt JV) proteïne S, wat belangrijk lijkt te zijn bij de lokale preventie van trombose. De rol van vitamine K gaat echter verder dan coagulatie (klontering). Matrix Gla-eiwit (MGP) is een vitamine K-afhankelijke remmer van verkalking van zacht weefsel en afbraak van elastische vezels. Ernstige extrahepatische vitamine K-insufficiëntie is onlangs aangetoond bij Covid-19-patiënten, met hoge inactieve MGP-niveaus die correleren met de afbraaksnelheid van elastische vezels. Dit suggereert dat onvoldoende vitamine K-afhankelijke MGP-activering elastische vezels onbeschermd laat tegen door SARS-CoV-2 geïnduceerde proteolyse ( afbraak van proteinen JV) . In tegenstelling tot MGP hebben Covid-19-patiënten normale niveaus van geactiveerde factor II

      ( Wat is factor 2 ? Vit K? JV)( Google geeft de oplossing: Prothrombin (clotting factor II) is a vitamin K-dependent protein in plasma that is directly involved in blood clotting )

      vervolg:
      , in overeenstemming met eerdere waarnemingen dat vitamine K bij voorkeur naar de lever wordt getransporteerd voor activering van procoagulante factoren. We verwachten daarom dat vitamine K-afhankelijke endotheliale proteïne S-activering ook wordt aangetast, wat compatibel zou zijn met verhoogde trombogeniciteit. Als we deze gegevens samenvoegen, stellen we een mechanisme voor van door longontsteking geïnduceerde vitamine K-depletie, wat leidt tot een afname van geactiveerd MGP en proteïne S, wat respectievelijk longschade en coagulopathie verergert. Er moeten interventieproeven worden uitgevoerd om te beoordelen of toediening van vitamine K een rol speelt bij de preventie en behandeling van ernstige Covid-19.

      Delete
    6. [Die huisarts uit Nijmegen kom ik mnioet tegen op jouw twitter-draad, Wolf.]
      Sorry, d'r is idd iets mis. Verkeerd geknipt en geplakt. Kan het ook niet meer terugvinden.

      [Nu neem ik die verdunner niet meer: mijn wantrouwen tegen de zakkenvullers is te groot geworden.]
      Verkeerd motief, @JV ! Gewoon weer innemen, dat doe ik ook nog steeds. Je hebt die medicijnen gewoon nodig en belangrijker: ze werken. Bij mij zelfs zonder ogenschijnlijke bijwerkingen. Die paar stuivers winst die ze op een doosje maken, staan niet in verhouding tot jouw welzijn. En de koers van jouw medicijnfabriek zal echt geen $cent lager worden. Iets met verhoudingen, weet je?
      Doen hoor !

      Delete
  11. Opmerkelijk: de bevolking in Tunesië viert feest op straat om het einde van de parlementaire 'democratie' te vieren die in de Arabische lente werd geïntroduceerd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beetje vreemde/eigenaardige interpretatie van @Rootman van 2 verschillende feiten:
      A. Het was die dag de Nationale Feestdag i.v.m. die Arabische lente;
      B. De president van het land meende gebruik te moeten maken van de situatie om een coup te plegen, door de 2e kamer naar huis te sturen en de regering te ontslaan.

      Ik kan me niet voorstellen, dat het volk feest zou vieren door B., feitelijk zijn ze terug in de oude situatie: dictatorschap.

      Delete
  12. Had er nooit van gehoord: https://gfi.org/

    Hier een lang en zeer informatief interview met de stichter van het Good Food Institute:
    https://www.youtube.com/watch?v=2GzGU_pMG5M&t=2914s

    Deze Bruce Fridrich geeft bijzonde rgoede ionformatie: We kunnen niet iedere wereldburger vlees geven dat hij kan betalen, want vlees kost ons de aarde.

    Dus: vlees op basis van planten, of in een soort fabriekje als vlees-cellen gemaakt ( cultivated meat).

    Ik denk dat Fridrich gelijk heeft.
    Ik denk ook dat hij gesteund wordt door Big Corp. ( Hij bestaat 5 jaar en groeit ongelooflijk)

    Maar toch.... als het onvermijdelijk is, dan moet het gebeuren.

    Bedenking: Volgens àndere deskundigen mist ons huidige vlees al heel veel kleine nutrienten die ons gezond zouden houden.
    Als vlees dan uit planten komt of uit een 'kweeklab-fabriek', dan wordt het er niet beter op met die essentiele onmisbare mini-nutrienten. ( Luister naar: Frede Provenza : https://youtu.be/NpP1KzsMNuc
    Of naar: Emeran Mayer: https://youtu.be/Y3nWZikjL6w )

    ReplyDelete
  13. Dit zit in de Newsletter van Peter Myers:

    (1) Reuters Chairman is on Pfizer Board
    (2) mRNA Vaccine Inventor warns of dangers; erased from Youtube & Wikipedia
    (3) Results of Ivermectin Trials
    (4) World Ivermectin Day
    (5) The Who, How and Why of COVID-19 - Phillip M. Altman, a
    pharmacologist involved in drug development
    (6) Spike proteins the vaccines force your cells to make, 'kill more
    people than the virus'
    (7) India beats Delta, with only 3% vaccinated; Ivermectin helped
    (8) Placard at Sydney anti-Lockdown Protest IF THE VACCINE WORKS - WHY
    THE NO LIABILITY CLAUSE?
    (9) Sydney protestors faced mounted police
    (10) Why I Protested - Remy Chadwick
    (11) Russians, South Africans & Chileans resist Vaccine Mandates -
    Israel Shamir
    (12) Belarus & Sweden - no Lockdowns, no Masks
    (13) The left used to love liberal Sweden. But pro-lockdown progressives
    shun it now

    ReplyDelete
  14. Chris Martenson bespreekt een opmerkelijk onderzoek van de CDC in de VS:

    Obesity en Corona angst maken elk de kans op overlijden 30-% groter.
    Maar Diabetes niet.
    Astma geeft zelfs een verl;aagde kans op overlijden.

    Etc etc.

    https://www.youtube.com/watch?v=cccSHUckGSQ

    ReplyDelete
  15. Alles, maar dan ook alles over Ivermectine.

    Diverse artsen/wetenschappers hierboven besproken staan er ook bij.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mexico verlost van Covid-19 dankzij Ivermectine.
      Panama ging hen voor.

      Delete
    2. Ene Raphael Klijn heweft die website over Ivermectine gemaakt: https://www.linkedin.com/in/raphaelklijn?originalSubdomain=nl

      Delete
  16. @Rootman: Dat magnetisme is dus een fabeltje.
    Blijkbaar niet. In de gegeven link verbaast MY zich er wel over, maar de foto's spreken een andere taal. Onder aan het artikel een link naar een pdf van een onderzoek uit Luxemburg.

    ReplyDelete
  17. Er is bonje in Ivermectine Country.

    Brett Weinstein krijgt kritiek op zijn voortvarende keuze voor IVM en promotie van IVM.

    Oude vrienden keren zich tegen hem enm Heather.

    De heelserieuze podcast Rebel Wisdom probeert het op te lossen door de partijen aan het woord te laten.

    Ik heb de eerste 40 minuten beluisterd van het interview op Rebel Wisdom met Yuri Deigin.

    Deigin ios nogal irritant en zelfbewust, en zeker ook een rebel. Voor hem tellen alleen de feiten.

    Maar hij werkte wel in de ontwikkeling van medicijnen bussiness. Kan dus toch wat biased zijn.

    Ik denk dat Deigin een debat techniek gebruikt die niet zinvol is.
    Brett heeft opoit een keer gezegd dat IVM 100% effectief is, omdat Hector Carvallho dat in Argentinië uion een onderzoek constateerde.
    Nou, dàt onderzoek is inderdaad nioet zo overtuiogend, maar daarmee kan je IVM niet afserveren:" er zijn zeker 22 goede onderzoeken die aantonen dat het eheel effectief is.
    Dat er één onderzoeker zegt: IVM bgiedt 100% bescherming, en dat hij dat uit een wat krakkemikkige onderzoek haalt,. is niet een bewijs dat IVM niet goed werkt.

    Ik ben dus maar gestopt : iemand aanvallen met misleidende technieken is eigenlijk al toegeven dat je op gewone wijze niet kan winnen. Dat het je aan echte argumenten ontbreekt.

    Yuri Deigin Responds to Bret Weinstein on Vaccines, Ivermectin & Quillette
    https://www.youtube.com/watch?v=GwzfnZfo-rU&t=3116s




    ReplyDelete
  18. Jimmy Dore kreeg in april zijn tweede Moderna prik, en heeft sinds die tijd bijwerkingen: een stijve nek, en een soort longhaul probleem.

    13 min in gesprek met Joe Rogan: https://www.youtube.com/watch?v=UiLGSVH_UPA&t=473s&pp=sAQA

    Enige citaten:
    Big Pharma wordt nu als 'The Good Guys' gepromoot !

    Jen Psaki gaf zelf misleading information door te zeggen dat de mRNA vaccins FDA approved zouden zijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nog enkele goede video's :

      Sam Brokken ( wetenschapper, universiteits lector, denk ik) werd ontslagen omdat hij teveel 'Gezond verstand ' ideeen had over Corona:

      https://www.youtube.com/watch?v=hl2L2x-9mYQ&pp=sAQA

      ===============

      Heel informatief gesprek met Jona Walk, en Sam Brokken en Frank Staderman:

      https://www.youtube.com/watch?v=Czc95Z2STK4&t=6s&pp=sAQA

      Delete
    2. Een beetje hobbylijm en alles lijkt magnetisch!

      Hoe kan het dat bij mij niet eens een harddisk supermagneet werkt en bij deze lui een goedkope koelkastmagneet wel? (mijn HDD magneet is zo sterk dat hij zelfs aan een basaltblok vast blijft zitten (dat bevat veel ijzeroxide, en is daarom 2x zo zwaar als beton of graniet)

      En zit er echt zoveel ijzer, cobalt of nikkel in dat kleine inentingsspuitje dat het merkbaar kan zijn? Terwijl de vloeistof helder is? (deze metaalverbindingen zijn donker gekleurd- bruin, donkerblauw en groen of zwart).

      Als je wilt vliegen moet je een vaxxx passport hebben of steeds testen / quarantaine, vaak op eigen kosten doen.

      Delete
    3. [En zit er echt zoveel ijzer, cobalt of nikkel in dat kleine inentingsspuitje]
      Nee, dat denk ik ook niet. Maar het zou kunnen, dat er een stof in zit, die al jouw ijzer in het bloed laat klonteren, maar die 4 gram die je in je hele lichaam hebt zal het ook niet zijn.
      Dus dat kunnen we afserveren als een hoax. Slechte zaak van de wappies, want daarmee worden gelijk alle andere bijwerkingen, die wel reëel zijn, ook als complot weggezet. Ze halen op die manier hun eigen argumenten onderuit en maken zichzelf ongeloofwaardig.

      [Als je wilt vliegen moet je een vaxxx passport hebben]
      Dat weet ik, daarom had ik jou ook aangeboden jou met de auto te brengen. Daar is niets mee aan de hand, er staan geen controles aan (of in de buurt van) de grens. Genoeg verhalen gezien hierover op twitter.

      Delete
  19. Jan, het blog bij Blik is weer kapot, te veel posten. Bij > 200 gaat het niet meer goed. Kan jij een nieuwe openen?

    ReplyDelete