Monday, July 05, 2021

1164 Huishoudelijke Mededeling.



UPDATE,  9 JULI: 

Op zaterdag 4 juli liet ik een Firewall installeren. 

Omdat ik vòòr die firewall ook al een 'blokkering' van blogspot had ervaren, en ook Rootman er last van heeft,  dacht ik dat de oorzaak bij Blogspot lag. ( Zie blog hieronder)   Later kregg ik meer problemen door de Firewall, enm die is tot nader order er uit gehaald.  Alles gaat nu weer goed.  Ook het reageren op Blogspot. Maar ik reageer weinig omdat ik 'zuinig ben ' , want het zou toch kunnen dat ik op rantysoen sta, en omdat ik totaal geen tijd heb. druk druk.

REACTIES VAN MIJ DIE NIET PLAATSBAAR ZIJN, KAN IK NOG WEL 'BLOGGEN'.  dAT ZAL IK VOORLOPIG HIER DOEN. 

HET ECHTE BLOG STAAT  DAARONDER. 

=============

Reactie, 12 juli: 

In een reactie op een youtube van De Nieuwe Wereld  vraag ik me af of China nu wèl of niet onder een hoedje speelt met de bankiers van het Westen. 

Peter Myers meld t in zijn recente nieuwsletter:   

Op video is te zien dat Xi  een Vrijmetselaars signaal afgeeft, als hij de Military Games in Wuhan opent.  Dat is volgens mij geen 'toevallig gebaar'.  Maar we weten het niet zeker, natuurlijk. Als China met de joodse bankiers in bed ligt, zijn we verloren! 

Onderbouwing: 

1) Mijn reactie op Jim Surie interview: 


Ik heb heel veel geleerd van Ellen H. Brown 's boek "Web of Debt". De strijd van de bankiers tegen het volk. Bankieren is een familiebedrijf, en het dient om de wereld te veroveren. Wat we niet weten is of China 'zelfstandig' is (en blijft) of reeds in the pocket is van dit familiebedrijf. Wie niet buigt voor de bankiers, wordt door een oorlog getroffen. Zo is het al enkele eeuwen. Ellen Brown besschreef in feite de Credite crisis van september 2008, maar haar boek kwam al vopro die tijd uit. Zoals wel vaker gebeurt: mensen van buiten de bubble zien veel sneller wat er echt gebeurt dan mensen die er in zitten. Bankiers hebben geen idee. Ze zien hun vak zoals hen dat altijd wordt voorgekauwd. Confirmation bias.

2) Myers beelden met het gebaar: http://mailstar.net/Xi-Masonic-Wuhan-2019.mp4

 

3) Site met de Masonic signs: https://veritas-vincit-international.org/2015/01/18/hand-signals-of-freemasonry-explained/

4) Stuk van Peter Myers tekst: 

How come the MSM missed this? Because they must be Masonic too. They

must see these handsigns all the time - and keep Mum (Mom) about it.

"In plain sight, for all not to see".

Which is the bigger story? That Xi made the handsign? Or that the MSM
suppressed it?

====================================================

Reactie JV, 12 juli.

Mike Mutzel bespreekt een groot onderzoek dor de CDC zelf, dat toont dat STRESShet verloop van een Corona besmetting sterk erger maakt ! 

Maar dàt is het beleid: STRESS creeren: elke dag zeggen hoeveel opnames en besmettingen er zijn. Elke dag schrijven dat je er niks aan kan doent, tot er vaccins zijn. 

Hier de video: https://www.youtube.com/watch?v=iY98nuD3Bco

New Analysis of Health Conditions & High Risk for C*19: Anxiety, Obesity + More


 Beste lezers,  

beste Wolf en Rootman  ( en de mensen die ik persoonlijk ken en die zeggen dit blog wel eens te lezen), 

Twee zaken: 

1) Het is heel lekker druk met de verpak van suikermais.  Ik geniet met volle teugen! 

( Ik doe nu ook vaker IF  ( Intermittend Fasting) en op dit moment heb ik al 60 uur niks gegeten.  Ik heb geen honger, maar wel 'lekkere honger': als ik aan iets lekkers denk, doet het wel pijn dat ik het nu niet kan pakken. ) 

2)  Ik denk dat ik IC aan mijn broek heb:  "Intermittend Censored" , ik bedenk de term nu ter plekke, maar het werkt als volgt:  

Als je te vaak woorden gebruikt die de Echte Machthebbers  niet leuk vinden, dan word je op rantsoen gezet:  Van elke 5 reacties die je wil plaatsen, lukt er maar één. 

Het is ontmoedigings-beleid.

In een email die ik met Rootman ( die er al langer last van heeft)  hierover wisselde schreef hij: 

"Ja.  Ik denk dat je alle woorden als joods, jew etc. zult moeten vermijden, blijkbaar ook in een link, en ook 'dog whistles' zoals 'het uitverkoren volk' etc.  Mensen worden tegenwoordig al geband als ze het woord ivermectine gebruiken!  Onlangs kwam een post over covid bij de Duran van mij niet door de censuur!  Het is typisch dat je dat net bij een post over N Korea moet merken!


Ik denk dat we naar een fase gaan waar er werkelijk geen enkele vrije meningsuiting meer overblijft, we zitten er eigenlijk al in."


De laatste regel van Rootman heb ik zelf   Vet gemaakt, want ik denk dat het zo is, en dat is natuurlijk een Gigantisch Belangrijke Gebeurtenis.

Hier wordt de facto de macht gegrepen door een kleine kliek. 

=== 

Ik heb nog een Wordpress account, dat ik destijds aan Putin wilde wijden, maar dat niet zo lang 'geleefd' heeft. https://putinisok.wordpress.com/


Mogelijk dat ik daar verder ga.


Mogelijk dat ik mijn eigen domein   www.evolutie.nl   dat ik al 20 jaar heb, maar niet   gebruik, toch ga gebruiken, en op een veilige plek of land host. 

Maar om dat alles uit te zoeken is tijd nodig, en die heb ik niet. 

Maar wat ik ook  nodig heb is een uitlaatklep:  snel even iets posten waar ik enthousiast over ben. Het is dan niet zo heel belangrijk dat er maar heel weinig mensen mee lezen.   Je wil het even kwijt. 

In de komende week hoop ik tijd te hebben om te onderzoeken wat er aan de hand is met mijn goodle account. 

Dit is de melding die ik krijg: 

===============================================

Oeps, dat is een fout.

Onze excuses voor het ongemak.

Probeer de pagina te vernieuwen en kijk of alles weer in orde is.

De volgende fouten zijn gevonden:
Input error: Memcache value is null for FormRestoration

Als je nog steeds problemen ondervindt, raden we het volgende aan:


==================================================================


Is er iemand die dit herkent ? 

( Ik heb het Rootman gevraagd, maar die geeft dan geen antwoord op de vraag, maar schrijft andere info.( zie boven)   Ook nuttig natuurlijk. 

46 comments:

  1. [die zeggen dit blog wel eens te lezen]
    Iedere dag, minimaal. Je doet jezelf tekort. Jij kunt bij je statistieken, je had al eens een getal van 4.000 views per maand genoemd, kan ik mij herinneren.

    [Mogelijk dat ik mijn eigen domein www.evolutie.nl dat ik al 20 jaar heb, maar niet gebruik, toch ga gebruiken, en op een veilige plek of land host.]
    Ik had mijn huiswerk niet goed gedaan: Ik was niet op de hoogte van dit domein en dacht dat dit een type-fout was.

    [Maar om dat alles uit te zoeken is tijd nodig, en die heb ik niet.]
    Je kunt dit ook overlaten aan professionals. Dat kost wel wat, maar dan weet je zeker dat het foutloos is. Ik heb al vaker aangeraden, ook bij Blik, om de blogs in het buitenland te hosten, zijnde geen vrienden van de U(sual) S(uspects).

    [onderzoeken wat er aan de hand is met mijn goodle account.]
    Je hebt het nog steeds niet door, google IS de US. Dus je maakt het hun heel makkelijk.

    Je kunt ook andere software gebruiken, bijvoorbeeld forum-software. Dat kan je dan onderverdelen in een open- en een gesloten gedeelte. Mensen kunnen lid worden en die kan je dan weer speciale rechten toekennen, enz.
    Voordeel daarvan is, dat je niet meer hoeft te verwijzen middels linken, maar maak een screenshot (of copie van de YT) van de pagina en ze kunnen dan nooit meer beweren, dat dat artikel/film nooit is geplaatst. Nadeel is, dat als het een actieve pagina is, dat je dan steeds de aanvullingen moet meenemen. Meestal is dat niet het geval.
    Nadeel hiervan is, dat je dan heel veel schijfruimte nodig hebt, maar harde schijven kosten bijna geen drol meer. (Vandaar dat de overheid alles opslaat.)

    Ook zou ik eens werk maken van xevolutie, om dat op te slaan. En bovenal kappen met windows. Je weet, dat in windows10 11 programma's draaien, die constant in verbinding staan met Redmond, dat op haar beurt weer met een dikke pijplijn met 3-letterdiensten is verbonden? Alles wat jij typt, gaat daarnaar toe. Zoedoende ben jij dan makkelijk te controleren, evenals Rootman.
    Van de laatstgenoemde denk ik nog steeds, dat hij eerder technische problemen heeft, wat niets met censuur heeft te maken. Hij kan dat uittesten met Linux.

    Dus: andere opzet van je blogs en de zaak door anderen laten regelen (kost wel wat) en je toekomst is veilig gesteld.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aanvulling: Kijk maar eens bij de YT-verwijzingen bij xevolutie: meer dan de helft is verwijderd, zodat jouw verhaal ieder verband mist.
      Ik haal dat soort films binnen en sla die op met de verwijzing. Als een jaar later de film nog steeds bestaat, kan je de film (met verwijzing) weer verwijderen van jouw hd. Is die weg, dan was je verwijzing 'een schot in de roos' en heb je de film (En de daarin vastgelegde info) in eigen beheer als bewijs.

      Zo'n handelwijze is veel effectiever dan stukjes plaatsen onder YT-s, die dan later weer worden verwijderd. Spreken in geheimtaal (jezelf censureren) helpt nauwelijks, het zijn hoofdzakelijk robots, die dat doen.

      Je kunt dat uittesten: plaats 4 keer dezelfde tekst, waarbij je 'jood' vervangt door de woorden die je hierboven noemde. Gebruik dan de term 'neefjes'. Je ziet dan vanzelf, hoe de robots zijn geprogrammeerd.

      Delete
  2. Toch nog even een seintje @Rootman.
    Je doet het dus voor een ander.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit soort wetten zijn geldig in NL. Als je bij de Spaanse grens op eigen kosten 10 dagen in quarantaine bent gezet kun je procederen en misschien in hoger beroep, na overleggen alle documentatie van lidmaatschap genoegdoening krijgen en de kosten terugkrijgen (ook die van je advokaat?). Een tripje naar Portugal of terug naar NL riskeert opnieuw die ellende. Ik ben dan wel gepensioneerd, maar voor dat soort flauwekul heb ik geen tijd en geld. Een fake qr code zou voor overtuigde antivaxxers een idee kunnen zijn, maar ik hoor niet bij die groep. Ik ben duidelijk slim genoeg om zelf de medische problemen van long - pfizer op te lossen (na 2x 6 mg ivermectine en nog 2 dagen, is de vermoeidheid en jicht al verdwenen!).

      Delete
  3. Victoria Nuland heeft afgelopen dagen laten weten dat pres Bukele van El Salvador zich moet laten controleren wat betreft bitcoin als nationale valuta, of anders...

    De fascistische US puppet president van Haiti is naar de hel geholpen. Hopelijk voor mijn lokale Haitiaanse vrienden daar gaat dit wat verschil uitmaken...

    ReplyDelete
  4. @ Wolf,

    Dank voor jouw uitgebreide reactie.

    Het is bijzonder druk op het bedrijf, en ik heb dus nauwelijks tijd.
    Er is vier dagen geledne een firewall in mijn internet gebeuren geplaatst. En eerst deden printer en scanner en andere zaken het wel. Maar als de technicus weg is, doen ze het niet meer !

    Ik ben onwetend over internet zaken.
    Ik wil alles wel op een eigne domein zetten, maar ik heb daar nu geen tijd voor.

    Wat ik nog wel doe is luisteren naar vlogs, en af en toe wat lezen, en inderdaad op youtube reageren.

    Voor ik nu op 'verzend' druk, moet ik dit bewaren, anders heb ik alles voor niks geschreven. ( Ook dat is niet erg stimulerend om iets te posten).

    Maar ik waardeer het erg dat jullie af en toe reageren.

    Met Rootman email ik af en toe. Allemaal goed niews van zijn kant. ... Als het zo door gaat wordt ie nog een keer opniew 'vader', heb ik de indruk.
    Ja ja. las Latina's hebben hem flink bij z'n taas..



    ReplyDelete
    Replies
    1. [Ik ben onwetend over internet zaken.]

      Dat weet ik, daarom raad ik je ook aan om het aan professionals over te laten. Die hebben er voor gestudeerd. Je kunt het zelf uitzoeken, -zoals ik heb gedaan- maar dat kost bakken tijd. En als je een goede hebt ingehuurd, hoeft het niet eens zo duur te zijn. De kosten zijn het zeker waard.

      Delete
  5. Brzezinski wilde Afghanistan het Vietnam van de Soviets maken.

    Nu is het het 2e Vietnam van de VS geworden.....

    ReplyDelete
  6. Vaccinatie -ervaringen van Rootman:

    ( met toestemming uit email gepubliceerd)


    ROOTMAN:

    Net 6mg ivermectin genomen, morgen nog een.


    Sinds mijn 1e vaccinatie ben ik toch wat minder vitaal, wat meer vermoeid, en herhaalde jicht, ook zonder dat ik veel zink gebruik. Dit alles kan heel goed toeval zijn, of een uitkomst van een 8 maanden lockdown winter die ik nu pas merk, maar er zou ook (mede?) een ontregeling van mijn immuunsysteem aan ten grondslag kunnen liggen.
    Ik heb het vaccinatieproces op zijn beloop gelaten, maar nu is het ruim 3 weken geleden na de 2e prik en als er nog side effecten zijn vind ik het wel mooi geweest.


    De ivermectine is voor het opdweilen van overgebleven spike proteins en modulatie van mijn immuunsysteem.

    ReplyDelete
  7. dr Been heeft nu ook met youtube censuur te maken!

    Begin van video:

    https://www.youtube.com/watch?v=721WMC5pZ5A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als Dr. Been slim is, stapt hij nu direct over naar Bitchute. Doorgaan met YT is een zekere afsluiting, tenzij hij zelfcensuur toepast. Maar in dat geval kun je beter gewoon niets meer doen.
      Hij is in ieder geval zijn verdienmodel kwijt.

      Delete
  8. Direct nadat ik in de UPDATE schreef dat het mogelijk de installatie van de Firewall was die me verhinderde te posten, kreeg ik weer die OEPS blokkade.

    Ik ga voortaan boven mijn blog artikel reageren.
    Ik ga dus het blog zelf gebruiken om mijn reacties kwijt te kunnen. Voorlopig, tot ik meer tijd heb om een oplossing te vinden.

    Elke reactie wordt eerst hier gepost (in de reacties) en bij blokkade: bovenaan het blog. In bruinrood.

    ReplyDelete
  9. Reactie JV, 12 juli.
    Mike Mutzel bespreekt een groot onderzoek dor de CDC zelf, dat toont dat STRESShet verloop van een Corona besmetting sterk erger maakt !
    Maar dàt is het beleid: STRESS creeren: elke dag zeggen hoeveel opnames en besmettingen er zijn. Elke dag schrijven dat je er niks aan kan doent, tot er vaccins zijn.
    Hier de video: https://www.youtube.com/watch?v=iY98nuD3Bco

    New Analysis of Health Conditions & High Risk for C*19: Anxiety, Obesity + More

    ReplyDelete
    Replies
    1. GOED NIEUWS:

      iK KON DEZE REACTIE WEER NIET PLAATSEN.

      Toen heb ik de Google instructies opgevolgs: ale Cache bestanden van de laatste 4 weken gewist: en nu kan ik deze post wèl plaatsen!!!

      Delete
    2. Huh? Ik doe dat iedere dag en heb nooit een probleem. 't Is wel even werk, maar het kost mij nu maar 3 minuten...

      Ik zoek in de stapel cookies de 'gevaarlijke' eruit en die wissen. Google en YT laat ik staan.

      Delete
    3. Ik had toch weer een OEPS.

      Daarna inderdaad de Cache nog eens leeg gemaakt,. en zioe hieronder: die is wel gelukt.

      Elke dag?

      Ik gooi met één beweging àlle cache weg vanm de laatste 4 weken.
      Door die cookies gaan ploegen.... is dat nodig dan?

      Delete
    4. [Door die cookies gaan ploegen.... is dat nodig dan?]
      Ja, anders moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen. Dan kost me dat weer meer tijd. De inloggegevens zitten ook verstopt in de cookies.

      Delete
    5. Wat zijn dan de 'Gevaarlijke'cookies?

      Delete
  10. Mijn reactie op De Nieuwe Wereld: China Schulte -Nordholt.

    Er zijn een paar 'natuurwetten' :
    1) De rijken en machtigen van een land zullen altijd de zwakkere medemens min of meer 'gebruiken' en 'bestelen'.
    2) Organismen (landen en bedrijven) groeien en komen tot bloei en succes, waarna de 'drive' er uit is en de zaak langzaam naar beneden gaat.
    3) Een volk met hoge intelligentie, gedrevenheid en cohesie zal veel verder ontwikkelen dan een volk dat die eigenschappen niet heeft.

    Deze drie 'natuurwetten' doen vermoeden dat het Westen zijn tijd gehad heeft en dat China de macht zal overnemen van Amerika.
    Zo gaat dat in het leven.
    Volgens Theucidides probeert de oude Heerser ( de VS dus) de opkomende macht ( China dus) te breken vòòr die nieuwkomer echt de sterkste is.
    Die optie heeft de VS dus nog wel: China aanvallen.

    Er kan dus wel eens een 'Theucidides' oorlog komen: dus dat de VS China gaat aanvallen.

    De VS heeft haar werkwijze op papier staan: lees het PNAC report. Lees Training Circular 18-01.
    Dan is duidelijk dat de 'moves' van Xi niks met Stalin te maken hebben, maar met de verwachte aanval van de VS.

    Jammer dat Verbrugge nooit iemand aan het woord laat die dit verhaal vertelt.

    Jammer dat de heer Schulte Nordholt ruim de kans krijgt om ons bang te maken voor China en dat hij zijn heil verwacht van Amerikaa.
    China heeft nog nooit verre landen aangevallen en de VS die al 245 jaar bestaat heeft in 93% van haar bestaan her of der oorlog gevoerd. Zònder ooit te zijn aangevallen !

    Wie is er nou gevaarlijk? China of Amerika ?

    ReplyDelete
  11. Hmm, bij Frontnieuws krijgt iemand het ook door. Er zouden meer mensen wakker moeten worden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ( Eerste keer: OEPS. zojuist in Word herschreven, toen browser schoon gemaakt, en nu weer een poging)

      Dank voor de tip, Wolf.

      Ik heb de hele reactie van deze Bram hieronder geplakt:

      Bram vd T. januari 21, 2021 at 04:18
      Kunnen jullie hier wat over schrijven?:
      Van de top 10 posities die Biden nu heeft vastgesgeld, zijn ALLE 10 etnisch joods.
      • Ronald Klain (chief of staff)
      • Anthony Blinken (Secretary of State)
      • Janet Yellen (Treasury)
      • Merrick Garland (Attorney General)
      • Alejandro Mayorkas (Homeland Security)
      • Avril Haines (Director of National Intelligence)
      • Wendy Sherman (deputy Secretary of State)
      • Eric Lander (science and technology adviser)
      • Ann Neuberger (deputy National Security Adviser)
      • David Cohen (deputy CIA director).
      De kans dat dat gebeurd, aangezien slechts 2.2% van de Amerikaanse bevolking joods is, is kleiner dan 0.0000000000223%!
      Daarnaast heb je nog Doug Emhoff, de joodse man van Vice President Kamala Harris. En alle kinderen van Biden zijn getrouwd met joden.
      En dan hebben wij het alleen nog maar over de regering zelf, slechts een onderdeel van het gehele systeem.
      Amerika wordt compleet gecontroleerd door joden. Het is tijd om dat te erkennen.


      En de informatieve reactie van ene Daniel:
      Daniel januari 22, 2021 at 11:11
      Dit is de synagoge van Satan. Volgens mij zegt dat genoeg. Ook als je niet gelovig bent dan klinken de volgende drie uitspraken die zijn opgetekend in de Openbaring van Johannes als een verdovende alarmbel om aan te geven dat deze lieden 1. de zaken in opdracht van hun goddeloze meester Satan (=Tegenstrever) uitvoeren, 2. het geen echte joden zijn maar bedriegers en 3. dat de tijd eraan komt dat zij worden uitgeroeid:
      “ik weet van de lastering door mensen die zeggen dat ze Joden zijn en het eigenlijk niet zijn, maar ze zijn een synagoge van Satan.” Openbaring 2:9
      “Luister! Ik zal degenen van de synagoge van Satan die zeggen dat ze Joden zijn en het niet zijn, maar liegen — luister, ik zal ze laten komen en ze voor je voeten laten neerbuigen.” Openbaring 3:9
      “Slangen! Addergebroed! Hoe zullen jullie (Farizeeën en Schriftgeleerden ‘joden’) aan het oordeel van Gehenna (= de definitieve dood waaruit geen fysieke opstanding mogelijk is) ontsnappen?” Mattheus 23:33
      Dat dus.
      Reageer
      ====================================================
      Ik las ooit het boek ‘Synagoog van Satan.
      Ik dacht dat het figuurlijk bedoeld was , die aanbidding van Satan.
      Maar op mijn blog 1127 in maart 2021 lees of hoor je Ron Unz ( joods) zeggen dat de joden ook Satan aanbidden. ( aflevering 18 juli 2018 : Oddities of the jewish religion’



      Delete
    2. Biden ontving de president van Israel die een afscheids rondje maakt.

      Er is een foto waarop je kan zien dat Biden op de knieen gaat vor deze Israeli.
      Ik weet niet of het echt is.
      ======

      Volgens Unz geeft de VS nu elk jaar zoveel geld aan Israel dat het voldoende is om elk normaal gezin ( pa, ma , 2 kinderen) 23.000 $ per jaar te schenken !!

      ( Dat heeft een doorsnee gezin in de VS niet, denk ik)

      Delete
    3. Iemand reageerde op de 'Ad Verbrugge video', op mijn comment.

      Bert Van der vorst
      Bert Van der vorst
      3 uur geleden
      Je vergeet even een ding . Amerika is zich met ,WOII door dat Japan Amerika heeft aangevallen . Verder heb je wel gelijk .


      Ik antwoordde: ​

      @Bert Van der vorst Je moet er maar eens in duiken, Bert. De aanval op Pearl Harbor was tot en met uitgelokt door de VS.
      Ze zorgden dat Japan nauwelijks nog olie kon kopen. En ze stuurden een versleuteld telegram aan Portugal waarin ze schreven: "Wees niet banf voor Oost Timor, We zullen de Jappen daar verdrijven' ( Zo ongeveer , ik herinner het me niet letterlijk.
      De clou: Ze wisten dat Japan de berichten van de Portugezen kon ontcijfweren.
      Japan dacht dat de VS ging aanvallen en besloot tot pre-emptive attack op Pearl Harbour: precies wat de VS Elite nodig had om hun volk tot een oorlog op te kunnen zwepen.

      Delete
  12. Vraag aan Wolf,
    draadje hierboven: Wat zijn dan de 'Gevaarlijke'cookies?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De cookies van kranten en tijdschriften, die je proberen te volgen. Daarom klik ik nooit naar de telegraaf, nos, nrc, trouw en die andere zooi. Geenstijl doet ook wel heel erg moeilijk.
      Truc om geen cookie vragen te krijgen is 'javascript' uitschakelen. Alleen doen bepaalde sites het dan niet meer.

      Google, YT e.d. moet ik dan maar accepteren, al zou ik die het eerst weghalen, maar door het blogspot systeem ontkom je er niet aan.

      Als ik weer eens bij jou kom, zal ik wel een demonstratie geven.

      Delete
  13. Her-aanbeveling:

    https://overnu.nl/waarom-ik-bill-gates-nooit-meer-vertrouw/

    Wolf had het al gelinkt. Ik las het zojuist ( half, tijd is nog schaars) en ben onder de indruk.
    Scrijver Thacker is wel aan de foute media gelinkt: WP, Huffington etc. Maar allez.

    Wat is 'Over nu' ? Nooit van gehoord. Hoe laang bestaat het. Wie is de eigenaar. Verdienmodel ? Kan natuurlijk een 'limited hangout' zijn, met als tweeledig doel:

    1) opstand in de samenleving bevorderen ( waarna dictatuur)
    2) Usual Suspects onzichtbaar maken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. [Scrijver Thacker is wel aan de foute media gelinkt]

      Bijvoorbeeld (in mijn geval) iedereen die bij de Bilderberg conferenties is uitgenodigd, gaat bij mij in de spambak. Uitzondering: KvW. Er zullen altijd mensen zijn, die niet meegaan in het narratief. Daarom lees ik ook wel eens stukken van 'verdachte' personen. Het ligt eraan, hoever die de U(sual)S kapot maakt.

      Zelfs 'foute' media doen wel eens iets goeds: De media die de fearporn actie van de Duitse regering blootlegde en zo zijn er wel meer.

      Ik kijk eerder naar de maaltijd, dan naar de kok.

      Delete
    2. OverNu lijkt mij een limited hangout. Er zitten 'goede' en 'slechte' schrijvers tussen. Dick Bijl steekt met kop en schouders boven de rest uit vwb betrouwbaarheid. Dus per geval bekijken en vooral de aangehaalde websites bezoeken en ook die onderzoeken.

      Vraagjes @Rootman:
      Hoe is het nu met je? Bijwerkingen gemeld bij Lareb? Al nader bloedonderzoek ondergaan ter controle van jouw beweringen? Ben je ook magnetisch (geweest)? Antwoorden evt. per email, als je het te persoonlijk vindt maar ik ben wel benieuwd.

      Delete
    3. Ik heb dr Elens beloofd een stukje te schrijven over mijn bevindingen na pfizer. Dat magnetisme is dus een fabeltje, maar het toont wel schokkend aan in welke grote mate men elkaar in de alternatieve wereld kritiekloos nawauwelt. Dus de drogreden van autoriteit (argumentum ad vericundiam) heerst in dat wereldje.

      Geen bloedonderzoek, want ik ben bang voor naalden.

      Delete
    4. Dank voor je antwoord. Ik vond dat magnetisme ook al vreemd en ongeloofwaardig. Je selecteert wel de fouten eruit op die manier.
      Jammer dat je geen bloed laat tappen, dat geeft dan meer zekerheid op je beweringen. Ik ben er ook geen fan van, maar als 't moet, dan moet het maar.

      Delete
  14. Enige grote lijnen die ik nog eens wil uitwerken:
    ( schema)

    1) Netanyahu die in Israel deskundigen toespreekt ( jan. 2019?)
    en zegt: 10 jaar geleden waren oliebedrijven de top 10 ter wereld.
    Nu zijn het IT bedrijven: 6 van de10 grootste bedrijven ter wereld zijn nu IT.
    EN: Àlle 6 hebben ze belangrijke advanced R&D kantoren in Israel !

    2) Gilad Atzmon ( joods) : "Ik was in 2002 in China, en in de hoptels en aan debars hoorde ik volop hebreeuws spreken. Het zat er vol van Israeli's.

    3) Mijn idee: Israel en China zijn beiden gemotiveerd om de Surveillance enorm groot te maken./Israel heeft de know how, en China biedt de test- ruimte op zeer grote schaal.
    Dàt is wat er gebeurt.

    4) Terry Wolf (met die achternaam: 90% kans dat ioe joods is) zegt in een podcast op Geopolitics and ...

    'Wie de logaritmen controleert, wie van het internet alle sleutels kent en gebruikt, die zal de baas over de wereld worden. Ik denk dat Israel een goede kans maakt.'

    ( ik parafraseer, want ik heb het citaat niet letterlijk opgeschreven).

    Als je de punten 1 t/4 bij elkaar legt, en dan de post van Wolf over de 10 hooghstye Biden aanstellingen, dan weet je dat het moeilijk wordt.

    Natuurlijk zijn Xi en Netanyahu beiden opportunist: werken samen zolang ze er voordeel bij hebben. Er kan een dag komen dat de Chinezen met de Usual Suspects breken. Maar komen ze ons dan ook nnog redden? Of zijn wij de kluif die ze de Usual Suspects toewerpen om hun de wraak te temperen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. [10 jaar geleden waren oliebedrijven de top 10 ter wereld. Nu zijn het IT bedrijven]

      De man denkt niet na. Als er geen olie was, waarop draait de IT dan? Die paar zonnepanelen en windmolens, met hun wiebelstroom?

      Ik denk ook wel, dat China met de bankiers in bed ligt, maar dat die toch een eigen koers varen. Als China het zat is, wieberen ze die gewoon uit de boot. Kijk maar naar de huidige -koude- oorlog tussen China en Australië. China heeft die gasten in de tang. Nemen geen steenkool, ijzererts en wijn meer af. Stijgende werkloosheid in Aus. Ik volg Skynews al een tijdje en constateer, dat dat land een nog veel braver jongetje van de klas is dan NL. 2 Besmettingen en ze gooien een miljoenenstad als Sydney op slot! Volkomen knots.

      [dan weet je dat het moeilijk wordt.]
      Tuurlijk, het zal zeker niet makkelijk zijn. Maar om nu al het hoofd in de schoot te werpen is mij te licht. De Chinezen zijn altijd op zichzelf geweest en hebben ook nu niemand nodig. Ze 'bezetten' Afrika op een nette manier, maar doen er ook het nodige voor terug.
      M.b.t. covid-19 zijn ze wel in de val getrapt, maar zullen dit niet snel weer doen. Verder zijn ze op alle fronten superieur aan de andere machten. Samenwerken met Putin is alleen uit opportunisme. Maar Putin is wel een betrouwbare partner. Lees nog maar eens wat stukken bij Novini over het Road & Belt initiative.

      En of ze ons komen redden? Ik denk het niet, gezien het verloop van de afgelopen geschiedenis. De witte mensen hebben nogal misbruik gemaakt van China en dat zullen ze nooit vergeten.

      Delete
  15. Consortium News volgt het onderwerp Assange. Hun specialisatie.
    https://consortiumnews.com/

    ( Robert Parry bracht hjet Iran Contra schandaal aan het licht, en heeft destijds Consortium News opgericht.)

    ReplyDelete
  16. ( Had zojuist weer een 'OEPS, dat is een fout' melding.
    Browser leeg gemaakt ( laatste 4 weken. tweede keer in 4 uur)

    ===========

    Nog een website die ik te weinig bezoek:
    http://dissident-mag.com/page/12/?reqp=1&reqr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit is ook een interessante: Het Goede Nieuws. Met als zusje: Joods Complot waarin opmerkelijke zaken worden onthuld. Geen onderwerp, of het wordt wel aan de meetlat van de Code van Bordeaux gelegd.

      Delete
    2. Ik denk, dat die oeps meldingen met jouw firewall te maken hebben. Neem maar eens contact op met de maker ervan.

      Delete
  17. Jacques Attali: ( Na de tip van Wolf)

    Youtube, 2 min: Jacques Attali spoke about the future decades ago.

    https://www.youtube.com/watch?v=ztc7e-DUmDo

    Francois Mitterrand's adviser Jacques Attali in 1981:
    In the future, it will be about finding a way to reduce the population. Let's start with the old ones, because once a person turns 60, they live longer than they produce, and that costs society dearly.
    Then the weak, then the useless, who bring nothing to society because there are more and more of them, and finally the stupid.
    Euthanasia should be an important tool for our future societies.
    We are inventing a pandemic that targets specific people, a virus that will infect the elderly or the elderly.
    The stupid ones will believe and ask to be treated. We will make sure that the treatment is planned, the treatment that will be the solution to the problem.
    So the selection of idiots will settle itself: they will go to the slaughter alone.
    From the book "A Brief History of the Future", published in France in 2006.

    ============
    Als dit een juiste vertaling is uit het Franse boek, dan is dit een gruwelijk standpunt.

    Ik moet wel zeggen: er zijn enklele fact checkers die beweren dat het niet in het boek staat.

    Uitslag dus nog niet definitief.

    Vergelijk: Yuval Harari: 'Het leven wordt steeds complexer. Ik weet niet of er in de toekomst wel plaats is op deze wereld voor de minder slimme volken/mensen.'

    Dàt zal hun alibi worden om de niet-neefjes uit te roeien: "Het is vboor je eigen bestwil, de wereld is te complex voor jou. " ( Attali zegt het bijna letterlijk zo) .

    -----

    Voor de liefhebbers een blog over Attali, 10 jaar geleden:
    https://xevolutie.blogspot.com/2011/06/149-jews-world-and-money.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Commentaar, checks, origineel en vertaling bij Blik.

      Delete
  18. Mijn reactie op een Nieuwe Wereld video met Paul Voestermans:

    De ontwikkeling van de mensheid in een klein notendopje, in simpele woorden: De natuurlijke omgeving bepaalt wie het gemakkelijkst overleeft. Zijn eigenschappen worden dominant in de groep. (Hoe zou het ànders kunnen?) In elke groep ontstaat langzaam-aan een cultuur en die heeft als functie om de groep maximale overlevingskracht te geven. Als een sub-groep zich afsplitst, of wordt uitgedreven, dan komt die in een andere biotoop terecht, waar weer àndere eigenschappen meer kans op meer nakomelingen geven. Die groep zal langzaam een ander uiterlijk krijgen, maar ook een andere 'psychologie' en gedragsvoorkeuren, en zeker een andere cultuur. Alles in functie van "maximale kans op overleven'. Zo ontstaan rassen en daarbinnen etnische groepen.
    Dit is hoe het gaat.

    Angst en afkeer voor 'de ander' zijn aangeboren bij elk volk, want wie dat niet heeft verliest vroeg of laat de strijd. Maar stel dat je de ambitie hebt om de Héle Wereld te gaan onderwerpen (omdat het de opdracht van jouw God ), en stel dat je de media controleert (--omdat taalvaardigheid en 'spinning' essentieel was in de religie die je al 5000 jaar beoefent-- ja ,dan moet je natuurlijk aan àlle volken wijsmaken dat ze ècht Multi- moeten worden, want daarna zijn die volkeren intern verdeeld en zonder groeps-cohesie en dus een vogeltje voor de poes. Wie het snapt, snapt het. Ik kan hier niet man en paard noemen, dat begrijpt U.

    ReplyDelete
  19. Interessante link via Corbettreport over jouw klus met 9-11.

    ReplyDelete
  20. Baudet ziet wel degelijk de olifant in de kamer.

    ReplyDelete
  21. Weinig reacties van mij. Mijn hyperintelligente dochter (dat gaat wel even logaritmisch een order of magnitude boven de neefjes-- ze leert binnen enkele uren een nieuwe taal!---alhoewel haar talent meer in de exacte vakken ligt. Het is soms bijna eng!

    We trekken samen heel plezierig op, en leren heel veel van elkaar. Maar zij denkt dat ik een beetje gehersenspoeld ben door RT (????) etc. Ik toon haar veel materiaal maar moet alles bijzetten om beweringen te onderbouwen met data.

    Een hele mooie taak! Voor haar is dit alles vrij schokkend, en ze gelooft nog lang niet de helft! Maar ze zal uiteindelijk wel alles fact checken.

    Ze heeft gelijk om niet alles wat ik naar voren breng rigoreus te onderzoeken; ze is net verloofd en is terecht selectief in nieuws en geopolitiek: al die onzin helpt niet mee om een familie te maken. Het is al uitdagend en lastig genoeg om tegelijkertijd Spaans, Nederlands en wat geopolitiek te leren terwijl je net wil starten....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Op last van haar moet ik dit corrigeren/ nuanceren. Ze vind het leuk dat ik een trotse vader ben, maar ik mag niet overdrijven (zei ze in vrijwel vloeiend Nederlands).

      Delete
    2. Rootman,

      ik ben druk druk, en zie nu pas jouw mooie posts van 19 en 22 juni.

      Doe de groeten van mij aan je dochter: 'die boer zegt Hallo'!

      Ik zal je een foto mailen van mijn koeien !

      Dan gelooft ze pas dat jij echte boeren in je kennissenkring hebt!

      Delete